Site check whex

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Low Code Ontwikkelaar

In het kort Als Low Code Developer werk je aan projecten bij en voor onze klanten, waarbij je voor het ontwikkelen van de oplossingen een technisch low-code platform gebruikt. Samen met het team streef je naar de beste oplossing en bepalen jullie de juiste aanpak. Je rol is divers en je bent van begin tot eind betrokken bij de ontwikkeling zowel de back-end en de front-end van de applicatie. Naast de ontwikkeling en oplevering, breng je ook advies uit aan de klant waarom bepaalde keuzes worden gemaakt. Je bent dan ook communicatief sterk en kunt je keuzes goed (inhoudelijk) onderbouwen.

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Developer start jij in een team met 15 developers. In het team is er genoeg senioriteit om ervoor te zorgen dat jij de juiste begeleiding krijgt. Jij begint als eerst alle software pakketten en processen eigen te maken. Vervolgens ga jij deze software programmeren, onderhouden en testen. Ook ga jij research doen naar nieuwe mogelijkheden en zoek jij uit hoe je dit kan implementeren. Jullie werken intern op project basis en afhankelijk van het project werken jullie wel of niet iedere ochtend met een standup. Je gaat als Full stack developer aan de slag en gaat

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 20:02:00
Anchor link
http://www.whex.tk/

Graag meningen over het layout wat er beter kan en de bugs
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 05:02:16
 
Eddy B

Eddy B

12/01/2012 20:05:32
Anchor link
Je afbeelding is meer dan 100KB, dat betekent dat je elke 100 bezoekers 10MB bij kan schrijven bij je dataverkeer. Werk met div's, floats of wat je wilt, maar niet met giga afbeeldingen met daarin tekst.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 20:07:12
Anchor link
Ok daar gaan we op lette we werken al met divjes

ps, Ik kan niet heel erg veel meer doen ik ben daar geen beheerder meer ( was ik wel )
Ik meld wel alles wat jullie nu zeggen
Gewijzigd op 12/01/2012 20:09:49 door - Pepijn -
 
Wouter J

Wouter J

12/01/2012 20:13:01
Anchor link
.tk verpest je hele website al bijvoorbaat. Maak of een echte host aan of kom er vooruit dat je een gratis webhost hebt, maar zo'n tk frame zorgt dat SEO op 0 staat.

En verder krijg ik deze melding:
Quote:
U zit achter proxy als u een ip ban heeft dan kunt u gewoon mailen naar [email protected]!.


Ja, ik zit hier standaard achter een proxy kan ik niks aan doen, maar waarom zou je me dan helemaal buitensluiten?
 
Mathias B

Mathias B

12/01/2012 20:18:54
Anchor link
In IE9 wordt de hele site verkeerd weergegeven de zwarte kaders vallen buiten de wrapper(ik kan momenteel geen printscreen nemen).
Vervolgens vind ik dat de site erg lijkt op die van Whear.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 20:20:55
Anchor link
Mathias B op 12/01/2012 20:18:54:
In IE9 wordt de hele site verkeerd weergegeven de zwarte kaders vallen buiten de wrapper(ik kan momenteel geen printscreen nemen).
Vervolgens vind ik dat de site erg lijkt op die van Whear.


weet ik al whex werkt het best in firefox

Toevoeging op 12/01/2012 20:21:35:

Wouter J op 12/01/2012 20:13:01:
.tk verpest je hele website al bijvoorbaat. Maak of een echte host aan of kom er vooruit dat je een gratis webhost hebt, maar zo'n tk frame zorgt dat SEO op 0 staat.

En verder krijg ik deze melding:
Quote:
U zit achter proxy als u een ip ban heeft dan kunt u gewoon mailen naar [email protected]!.


Ja, ik zit hier standaard achter een proxy kan ik niks aan doen, maar waarom zou je me dan helemaal buitensluiten?


1 Gaat met nameservers
2. omdat dat ook bots tegen hud
 
Eddy B

Eddy B

12/01/2012 20:27:20
Anchor link
Pepijn, word het dan niet eens tijd cross-browser te gaan ontwerpen?
En inderdaad, alle gebruikers met een proxy blokkeren is niet netjes. Waarom wil je dat eigenlijk? Want volgens mij moeten gebruikers eerst inloggen willen ze reageren o.i.d.?
 
Wouter J

Wouter J

12/01/2012 20:28:01
Anchor link
Nouja, fijn. Het houd een enkele bot tegen, maar ook een heleboel gebruikers...

@pepijn, als je het al weet waarom meld je het dan niet? Daarnaast hoort een goede website in alle browsers te werken, vooral in Chrome :).
 
Jordy -

Jordy -

12/01/2012 20:28:42
Anchor link
Inderdaad, haal dat tk weg, dat is zo onprofessioneel:-(

Voor de rest vind ik de layout aansprekend. Nog een aantal tips:
- Ik snap de link niet tussen je Favicon en de layout.
- De tekst op de homepage is een afbeelding. Ik raad je aan alles gewoon in HTML te schrijven, en geen afbeeldingen te gebruiken omdat
a) Je tekst dan later kan aanpassen zonder de afbeelding te vervangen,
b) dit lichter is voor je website (in grootte),
c) dit dan door de zoekmachine geïndexeerd kan worden
d) volgens de SEO standaard de tekst/html verhouding minimaal 15% moet zijn. Door ander andere deze afbeelding zit je website op 0,03%

- Voor de rest mis ik een soort van navigatiebar. Ik denk dat je er verstandig aan doet tabbladen te maken met: Home, Wat is Whex, Registreren etcetera. Bovendien doet je link 'Nog geen account?' het niet, en als ik mij op bijvoorbeeld http://www.whex.tk/?p=contact bevindt kan ik niet terug naar de homepage behalve door het adres opnieuw in te tikken.

Succes!
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 20:31:19
Anchor link
Slotje ,

Die geven wij niet zomaar.[/modedit]
Gewijzigd op 12/01/2012 21:04:22 door Bas IJzelendoorn
 
Wouter J

Wouter J

12/01/2012 20:33:21
Anchor link
Jordy -:
c) dit dan door de zoekmachine geïndexeerd kan worden

Hier zit je er een beetje naast tegenwoordig. Google heeft -mede door Picasa- ondertussen een heel goed image systeem opgebouwd. Dit stelt Google in staat om images te lezen en gezichten te herkennen enz.
Je site zal dus tegenwoordig door Google wel geïndexeerd worden, alleen omdat dit google meer moeite kost krijgt je site wel een lagere beoordeling.

@pepijn, nu al een slotje??? Zie dit als tips die we aan iedereen met zo'n site geven niet als persoonlijke aanvallen. Doe wat met die tips en je site wordt stukken beter!
Gewijzigd op 12/01/2012 20:34:27 door Wouter J
 
Jordy -

Jordy -

12/01/2012 20:36:11
Anchor link
Op het moment staat het nog niet in Google, dus ik vraag me of of Google het 'kan lezen';-)
Gewijzigd op 12/01/2012 20:36:19 door Jordy -
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

12/01/2012 20:36:43
Anchor link
Jordy - op 12/01/2012 20:36:11:
Op het moment staat het nog niet in Google, dus ik vraag me of of Google het 'kan lezen';-)


Idd
 
Eddy B

Eddy B

12/01/2012 20:38:29
Anchor link
Dit snap ik even niet, waarom wil je nu een slotje? Want volgens mij is dit de 3e(?) keer dat je na wat kritiek vraagt een topic te laten sluiten.
 
Wouter J

Wouter J

12/01/2012 20:38:39
Anchor link
Jordy - op 12/01/2012 20:36:11:
Op het moment staat het nog niet in Google, dus ik vraag me of of Google het 'kan lezen';-)

Google heeft altijd wat tijd nodig om een nieuwe site te indexeren en met zo'n tk frame zul je zien dat ze de gratis host indexeren en niet de tk pagina.
 
Aad B

Aad B

12/01/2012 20:38:51
Anchor link
De wachttijd voor de verbinding is verstreken, krijg helemaal niks op het url in topic start
 
- SanThe -

- SanThe -

12/01/2012 20:39:01
Anchor link
Laden duurt heel erg lang. Als ik naar beneden scroll springt ie steeds uit zichzelf weer een stukje omhoog. Heel irritant.
Gewijzigd op 12/01/2012 20:39:52 door - SanThe -
 
Jordy -

Jordy -

12/01/2012 20:40:21
Anchor link
Wouter J op 12/01/2012 20:38:39:
Jordy - op 12/01/2012 20:36:11:
Op het moment staat het nog niet in Google, dus ik vraag me of of Google het 'kan lezen';-)

Google heeft altijd wat tijd nodig om een nieuwe site te indexeren en met zo'n tk frame zul je zien dat ze de gratis host indexeren en niet de tk pagina.



Nee, de site is al geïndexeerd, maar dus niet het plaatje: http://bit.ly/wbkDl4
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

12/01/2012 20:43:26
Anchor link
Er is je al vaker gewezen op je taal. Ook op je site kom ik weer 'mooie' voorbeelden tegen: geplubiceerd ?
En wat bedoel je met:
"Bij het gebruik hacks/cracks of cross-site scripting wordt gebruiker onmiddelijk verbannen.
En is er ook de kans op dat je ontzegging van de site krijgt."
Je krijgt een ban, maar je mag wel op de site?!

Daarnaast: als ik naar beneden scroll, schiet het beeld telkens weer omhoog. Klikken op bv "algemene voorwaarden" of contact wordt zo een martelgang.

Als ik bij contact een te korte naam invul (waarom is Ed tekort?!??), ben ik gelijk alle gegevens kwijt als ik op verstuur klik. Netter is om de ingevoerde gegevens weer te tonen.
Gewijzigd op 12/01/2012 20:44:36 door Obelix Idefix
 
Mathias B

Mathias B

12/01/2012 20:43:44
Anchor link
Pepijn, ik zie dat je van de site bent verbannen of is dit jou niet?
Zoja wat heb je nog met de site te maken?

http://whex.tk/profiel2.php?name=pepijntje
 
Chris -

Chris -

12/01/2012 20:51:39
Anchor link
Pepijn, mag ik je vriendelijk vragen om ofwel géén reviewtopics meer aan te maken totdat je een website heb die crossbrowser werkt en voor een groot gedeelte AF is in plaats van NET BEGONNEN? Zéker als je niets wilt doen met de feedback die we hier geven.

Dit is de derde of vierde topic die over hetzelfde systeem, vrijwel identieke layout gaat verspreid over meerdere domeinen.

Alvast bedankt.
 

Pagina: 1 2 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.