[Site Review] Zoeken naar een liedje

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

G P

G P

21/04/2020 17:12:47
Anchor link
Hallo,

als je even wat "vrije tijd" over hebt...

Het gaat om deze website: http://karaoke-den-artiest.epizy.com/songbook/
Wat ik graag wil weten:
* Welke resultaten zou je zeker willen zien bij het zoeken naar een liedje?
- Hierbij bedoel ik dat als het liedje in de lijst staat dat die getoond word met bepaalde zoekwoorden.
Bijvoorbeeld: Je zoekt "Ik hou van jou", de zoekwoorden zijn "hou jou", moeten de resultaten dan alleen de titels zijn met "hou" en "jou" of zodra er een titel is met "hou" of "jou". Bij het eerste zijn er minder resultaten dan het 2de natuurlijk.
* Hoe worden de resultaten getoond? (Te veel/te weinig :: 50 resultaten per pagina)
* Opmerkingen/suggesties alles is welkom.
Negatief is goed, positief is beter :)
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:44:16
 
Jan R

Jan R

21/04/2020 22:23:58
Anchor link
Zie er niet slecht uit :)
Echter als ik kies voor titel en klik op een letter zou ik de titels zoeken met die letter, niet de artist..

Na het zoeken en ik klik op een letter is mijn zoeken verdwenen.

Is het de bedoeling dat er iets gebeurd als ik klik op een lijn(artist/titel)?

Jan
 
G P

G P

22/04/2020 13:41:25
Anchor link
1. Dit is omdat de letters en zoeken uit 2 forms bestaan. Ik ga daar nog een oplossing voor moeten zoeken.
2. Natuurlijk, je zoekt op een letter, dat is een nieuwe zoekopdracht
3. Geen extra bedoeling. Het enigste nut is dat als mensen komen op de Karaoke dat ze die lijn kunnen aanhouden om hun briefje in te vullen.
 

20/04/2021 09:20:42
Anchor link
Edit:
Linkspam verwijderd.
Gewijzigd op 20/04/2021 09:49:31 door - Ariën -
 
Ad Fundum

Ad Fundum

20/04/2021 09:44:30
Anchor link
De link is inmiddels dood (HTTP 404) maar aan het concept van zoeken op liedjes wil ik nog wat toevoegen.

Je kunt een bezoeker ook laten zoeken op melodie, bijvoorbeeld als je de muziek hebt opgeslagen als MusicXML. Dat kan met een tool als MuseScore.org. De XML kan je in PHP laden, en doorzoeken op (een stukje van) de melodie.
 
John jennifer

john jennifer

15/02/2022 20:34:16
Anchor link
Edit:
Linkspam verwijderd en enkeltje eeuwige banvelden.
Gewijzigd op 15/02/2022 21:09:07 door - Ariën -
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.