Site Review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

27/02/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Beste mede-phpers.
Ik heb eergisteren en vandaag een soort portfolio site in elkaar geknutseld (want die had ik nog niet).

Ik heb een beetje mijn NIET KUNNEN designen status aan de kant proberen te zetten en tóch de site zelf ontworpen.

Nu is mijn vraag: Wat vinden jullie ervan? :o

het adres is http://www.lapidi.nl/portfolio/
(kortweg hier klikken)

Dus phplieden... Wees hard en licht je hart :)
Zowel positief als negatief commentaar is toegestaan, mits het ergens op slaat :p

mvg P van Linschoten
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 18:43:45
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

27/02/2006 21:09:00
Quote Anchor link
Bij de weg: Let alsjeblieft NIET op de teksten
 

27/02/2006 21:30:00
Quote Anchor link
Lapidi:
Bij de weg: Let alsjeblieft NIET op de teksten

Daar wou ik toch een opmerking overmaken? Misschien ook een Nederlandse versie erbij?

Veder strak design. Misschien in het midden uitlijnen en dan de achtergrond helemaal wit of gewoon over de hele breedte uitlijnen
Veder zal ik een ander pictogram nemen voor webdesign en programming
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

27/02/2006 21:40:00
Quote Anchor link
Ben een beetje een Illustrator n00b :p
Heb ik zo mijn best gedaan, verkloot ik het met die 2 andere pictogrammen :p

Die andere talen: Heb je het over dat Lorem Ipsum of over het engels? (A)
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

28/02/2006 18:24:00
Quote Anchor link
Nog iemand :p
 

28/02/2006 18:31:00
Quote Anchor link
ik kom je site niet op,
ik krijg gewoon een leeg scherm, ook geen enkele html source

alsof er een php file is zonder enige output, dat zal niet zo zijn, maar ik vraag het met toch af wat hier aan de hand is...:P

edit: in IE krijg ik
"De pagina kan niet worden weergegeven."
Gewijzigd op 28/02/2006 18:32:00 door
 

28/02/2006 18:33:00
Quote Anchor link
Ik heb het over Engels.
Kom er vanaf hier ook niet op. Lapidi.nl is wel bereikbaar
 
Richard de Boer

Richard de Boer

28/02/2006 18:36:00
Quote Anchor link
Link doet het wel in IE :)
(edit)

Link vanaf deze site, ben er net opgeweest. Leuke frisse site hoor

(/edit)
Gewijzigd op 28/02/2006 18:37:00 door Richard de Boer
 
- -

- -

28/02/2006 19:07:00
Quote Anchor link
bij mij werkt ie ook niet...
 

28/02/2006 19:08:00
Quote Anchor link
nu det hij het weer idd, ik weet niet wat er aan de hand was, want in bijde browsers deed hij het eerst niet...

edit: ziet er erg goed uit, ben vooral fan van je menu, ik heb ff een beetje doorgeklikt het enige wat me op een andere site van je opvalt is het volgende:
Quote:
RULES:
- Making several accounts is forbitten
- Cheating is forbidden! If you find a bug, please inform Victorius.
- Be kind to other players - Have fun!


zouden we forbitten niet eens met twee d's gaan schrijven:P:P
your sentence ain't right dude(ook niet perfect:P)
Gewijzigd op 28/02/2006 19:12:00 door
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

28/02/2006 19:09:00
Quote Anchor link
ziet er goed uit. Ik vind alleen het email dingetje een beetje een rare vorm hebben. En je logo en het kleine plaatje ernaast lijnen niet goed uit zit een of 2 px tussen

FF 1.5
Gewijzigd op 28/02/2006 19:15:00 door Klaasjan Boven
 

28/02/2006 19:13:00
Quote Anchor link
Je:
Email adress:

Het is address in het Engels
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

28/02/2006 19:21:00
Quote Anchor link
Ik wil wel kijken en kan ook op de site geraken alleen de linken werken niet.
Over smaak valt niet te twisten is mijn mening dus of iets mooi of niet mooi is laat ik maar in het midden.
Wat ik wel jammer vind is dat de opmaak niet volledig over mijn gehele scherm is en wordt benut.

Suc6!!
 
Jelmer -

Jelmer -

28/02/2006 19:24:00
Quote Anchor link
Wel jammer van je tabellen. De site zou prima in div en css kunnen worden gemaakt. Toch is hij heel goed leesbaar in Lynx (waar ik nu ook dit berichtje in typ)

Je hebt trouwens wel een beetje vreemde host. Soms doet hij het, soms doet hij het niet en zijn de request-tijden heel erg lang of krijg ik alleen maar na lang wachten een witte pagina.
 

28/02/2006 19:48:00
Quote Anchor link
*komt er niet op*

Doet het weer.
Gewijzigd op 28/02/2006 19:49:00 door
 

28/02/2006 19:55:00
Quote Anchor link
<link

/>

Vindt ik een beetje raar.

<META NAME="Generator" CONTENT="EditPlus">
Too bad. Never learnt how to write HTML?

<BODY bgcolor="#a8a8a8" onload="..." >
Onload kan je in je Javascript tag doen, en bgcolor is beter in CSS,

Je formpje aan de rechterkant is in Firefox mooier dan in IE

En zelf had ik uit persoonlijke voorkeur divs ipv tabellen gebruikt. Maar het design is goed. Leuk gedaan!
Gewijzigd op 28/02/2006 19:56:00 door
 

28/02/2006 20:03:00
Quote Anchor link
Wat me als eerste opvalt is het witte streepje in je header aan de linker kant. Dat sluit niet mooi aan.

Het menu vind ik mooi.

Misschien mooier als je site in het midden van het scherm staat en dan geen grijze achtergrond.

Verder lekker rustig en strak.

De rest is al gezegd-> adress met 2 d's
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

28/02/2006 20:10:00
Quote Anchor link
Elsy:
Wat me als eerste opvalt is het witte streepje in je header aan de linker kant. Dat sluit niet mooi aan.

Het menu vind ik mooi.

Misschien mooier als je site in het midden van het scherm staat en dan geen grijze achtergrond.

Verder lekker rustig en strak.

De rest is al gezegd-> adress met 2 d's



Het witte streepje was ook al gezegd :)
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

01/03/2006 14:17:00
Quote Anchor link
Ik heb goed geluisterd naar de zowel positieve (A) als negatieve kritiek. Ik heb een paar aanpassingen gedaan:

Update:
- BGcolor in css geplaatst ('k snap niet waarom ie er nog niet stond.)
- Pagina gecentreerd en achtergrond wit gemaakt
- Witte streeptje is weg: align:right (op de een of andere manier zat er een spatie tussen)
- Address is veranderd.

Met divs ben ik nou eenmaal niet zo goed...
Ze willen nooit naar me luisteren :(
 
Pieter van Linschoten

Pieter van Linschoten

01/03/2006 14:41:00
Quote Anchor link
oja... M'n host zuigt voor leven :p

ik heb nu een host van 4.99 &euro / m. Daarvoor krijg ik:
40GB datalimiet,
2 GB schijfruimte
5 databases,
20 ftp accounts,
200 emails,
en een gratis Cursus -Bouw je eigen website-

Ben ik nog iets vergeten?
misschien wel die 0.0001% downtime, maar veragt langzaam :@
 
Pim Vernooij

Pim Vernooij

01/03/2006 14:52:00
Quote Anchor link
Ik vind je site saai. Een portfolio site is ervoor om mensen te overtuigen dat ze voor jou moeten kiezen. Aan de hand van dingen die jij gemaakt hebt, maar natuurlijk ook aan de hand van de portfolio site zelf, die moet er gelikt uitzien...

Bij jou site heb ik dat totaal niet. Je ontwerp is niet flitsend genoeg. Je menu vind ik wel leuk gedaan.

Ook het feit dat je voor tabellen hebt gekozen vind ik jammer. CSS is een hele nieuwe technologie. Als programmeur moet je meegaan met je tijd, tabellen zijn nu onderhand zo stoffig... naja, je begrijpt m'n punt :)
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.