Site Review

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Rotterdam! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Java Developer

Functieomschrijving Are you an experienced Java Developer who wants to be challenged? Then this is your job! As a Java Developer, you are co-responsible for building custom applications within our extensive IT landscape. Development takes place on both the back-end side (Spring/JEE). Together with the IT department, you are responsible for the daily adjustments and expansions of our IT systems. In addition, you will work in small scrum teams using the Agile methodologies. Besides the realization of our in-house systems, you are responsible for the roll-out of the application (version) as well as the operational support after going live. Team

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Back-end developer

Dit ga je doen Development d.m.v. XQuery, JSON/XML en REST API's; Ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform; Koppelingen maken met de NoSQL database; Testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten; Samenwerking met andere front- en back-end ontwikkelaars. Hier ga je werken Voor een vooruitstrevende organisatie binnen de zorg in Den Haag zijn wij opzoek naar een Back-end Developer die ervaring heeft met o.a.XQuery en Vue.JS of daarin graag zou willen ontwikkelen. Je zal ontwikkelen aan een tof en complex zorgplatform en koppelingen maken met de NoSQL database. Ook het testen en documenteren van de ontwikkelde functionaliteiten behoort tot jouw

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »
Martin d

Martin d

28/11/2010 09:16:28
Quote Anchor link
Beste,

Wat vinden jullie van de website: Link
Het systeem waarop de website draait is Wordpress - met een aangepaste gekochte template.
We zouden graag een kritische blik op onze site willen hebben, welke onderdelen wellicht verbeterd kunnen worden.

We zijn benieuwd naar jullie reacties!

Bij voorbaat dank!
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 01:53:15
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/11/2010 10:24:22
Quote Anchor link
wat moeten wij hier nou aan reviewen?
 
Victor Php

Victor Php

28/11/2010 10:35:10
Quote Anchor link
Ik zou het blok waar je op 1,2,3 en 4 kan klikken automatisch laten refreshen ;-)
Het lettertype eronder zou ik een anders doen.. dit is iets te standaard en vind ik niet passen bij de rest van de site.

Toevoeging op 28/11/2010 10:36:23:

facebook, twitter en feed figuurtjes zou ik eerst in kleur doen en als je eroverheen gaat zwart wit. Anders lijkt de site zo 'zwart-wit'.
 
Martin d

Martin d

28/11/2010 10:45:09
Quote Anchor link
Victor Php op 28/11/2010 10:35:10:
Ik zou het blok waar je op 1,2,3 en 4 kan klikken automatisch laten refreshen ;-)
Het lettertype eronder zou ik een anders doen.. dit is iets te standaard en vind ik niet passen bij de rest van de site.

Toevoeging op 28/11/2010 10:36:23:

facebook, twitter en feed figuurtjes zou ik eerst in kleur doen en als je eroverheen gaat zwart wit. Anders lijkt de site zo 'zwart-wit'.


Bedankt voor je reactie.
We gaan kijken naar de mogelijkheid om de banner te laten refreshen.
Het lettertype Times New Roman is over de gehele site gebruikt, dus niet alleen in de boxen onder de banner.

De mouse-over knoppen van de social networks ga ik ook naar kijken.




Toevoeging op 28/11/2010 10:46:16:

Vincent Huisman op 28/11/2010 10:24:22:
wat moeten wij hier nou aan reviewen?


-Eerste indruk.
-Verbeterpunten.
-Ideeën hoe jij het anders zou doen.
 
Jasper DS

Jasper DS

28/11/2010 11:05:24
Quote Anchor link
Ik vind hem zeer goed!
Gewijzigd op 28/11/2010 11:05:34 door Jasper DS
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/11/2010 11:13:32
Quote Anchor link
waarom is je site half engels en half nederlands
 
Milo S

Milo S

28/11/2010 11:15:00
Quote Anchor link
Times new Roman is niet overal gebruikt, niet in de header en niet in dat 1 2 3 4 blok. Daarbij leest Times New Roman ook redelijk kut, ik zou voor verdana of arial gaan, is ook standaard maar staat stukken beter!
Voor de rest wel netjes.
Wel jammer dat je een extern forum hebt en niet geïntegreerd.
 
Martin d

Martin d

28/11/2010 11:56:14
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 28/11/2010 11:13:32:
waarom is je site half engels en half nederlands


Bepaalde delen van het Wordpress thema moeten nog vertaald worden.
 
Lauren Zonneveld

Lauren Zonneveld

28/11/2010 12:06:51
Quote Anchor link
Laadtijd is hier wel een issue, ik heb geen hele trage verbinding maar afbeeldingen van bijna 1MB (Waarom PNG?) zijn echt iets TE. Je Home pagina is over de 3MB. Daar liggen nog wel verbeter punten denk ik.

Qua design verder niks op aan te merken.
 
Martin d

Martin d

28/11/2010 12:14:26
Quote Anchor link
Milo S op 28/11/2010 11:15:00:
Times new Roman is niet overal gebruikt, niet in de header en niet in dat 1 2 3 4 blok. Daarbij leest Times New Roman ook redelijk kut, ik zou voor verdana of arial gaan, is ook standaard maar staat stukken beter!
Voor de rest wel netjes.
Wel jammer dat je een extern forum hebt en niet geïntegreerd.


We hebben het lettertype aangepast naar Droid Sans, Lucida Grande font family.
Hoe vind je het er nu uitzien?

Toevoeging op 28/11/2010 12:15:58:

Lauren Zonneveld op 28/11/2010 12:06:51:
Laadtijd is hier wel een issue, ik heb geen hele trage verbinding maar afbeeldingen van bijna 1MB (Waarom PNG?) zijn echt iets TE. Je Home pagina is over de 3MB. Daar liggen nog wel verbeter punten denk ik.

Qua design verder niks op aan te merken.


We hebben gekozen voor .png formaat, om transparantie in afbeeldingen mogelijk te maken >> in de toekomst wellicht afbeeldingen met transparantie.
De afbeeldingen in de banner zijn het probleem denk ik?
 
Lauren Zonneveld

Lauren Zonneveld

28/11/2010 12:29:00
Quote Anchor link
Gerard van Vliet op 28/11/2010 12:14:26:
We hebben gekozen voor .png formaat, om transparantie in afbeeldingen mogelijk te maken >> in de toekomst wellicht afbeeldingen met transparantie.
De afbeeldingen in de banner zijn het probleem denk ik?


Kun je niet beide formaten gebruiken?

Verder denk ik niet dat het alleen aan de afbeeldingen ligt, mogelijk zijn ook de PHP en javascript hiervoor verantwoordelijk.
 
- Raoul -

- Raoul -

28/11/2010 12:38:41
Quote Anchor link
In principe is de site heel goed, ik zou die sociale netwerk bar weghalen. Dit vind ik heel irritant. De site is ook heel druk.
 
Jasper hoi

jasper hoi

28/11/2010 14:15:07
Quote Anchor link
Wat ook wel redelijk mee helpt aan de laadtijd van de website is dat je 21 externe js bestanden en 16 exteren style sheets hebt. Zou toch wel proberen om daar iets aan te doen.
en krijt trouwens in firebug dit te zien: Geen toestemming voor <http://player.vimeo.com> om eigenschap Location.toString van <http://www.dj-lounge.nl> te lezen.

Wat betreft de opmaak, die vind ik er wel netjes uit zien.
 
Martin d

Martin d

28/11/2010 17:31:16
Quote Anchor link
Lauren Zonneveld op 28/11/2010 12:29:00:
Gerard van Vliet op 28/11/2010 12:14:26:
We hebben gekozen voor .png formaat, om transparantie in afbeeldingen mogelijk te maken >> in de toekomst wellicht afbeeldingen met transparantie.
De afbeeldingen in de banner zijn het probleem denk ik?


Kun je niet beide formaten gebruiken?

Verder denk ik niet dat het alleen aan de afbeeldingen ligt, mogelijk zijn ook de PHP en javascript hiervoor verantwoordelijk.


We kunnen beide formaten gebruiken (.png & .jpg), maar ik vraag me af of de bestanden in .jpg formaat kleiner zijn dan de .png files...



Toevoeging op 28/11/2010 17:33:06:

Internet Verslaafde op 28/11/2010 12:38:41:
In principe is de site heel goed, ik zou die sociale netwerk bar weghalen. Dit vind ik heel irritant. De site is ook heel druk.


Thanks voor je reactie. De social side bar aan de zijkant bedoel je?
We hebben deze expres geïntegreerd om de 'sidebars' niet te gebruiken om de social networks te promoten. We houden deze social side bar dus wel.

Toevoeging op 28/11/2010 17:34:00:

Jasper van Oeffel op 28/11/2010 14:15:07:
Wat ook wel redelijk mee helpt aan de laadtijd van de website is dat je 21 externe js bestanden en 16 exteren style sheets hebt. Zou toch wel proberen om daar iets aan te doen.
en krijt trouwens in firebug dit te zien: Geen toestemming voor <http://player.vimeo.com> om eigenschap Location.toString van <http://www.dj-lounge.nl> te lezen.

Wat betreft de opmaak, die vind ik er wel netjes uit zien.


We gaan kijken of het aantal stylesheets kunnen reduceren. Bij welke vimeo video krijg je deze melding precies?
 
Victor Php

Victor Php

28/11/2010 21:03:38
Quote Anchor link
Beter lettertype dan eerst!
Hij ziet er nu beter uit. Mooie overgang met die slideshow.
Toch zou ik de social networks even andersom doen.
Eerst kleur en als je erover gaat zwart-wit.
 
Jasper hoi

jasper hoi

28/11/2010 21:34:15
Quote Anchor link
Krijg die foutmelding direct op de eerste pagina.
 
Martin d

Martin d

29/11/2010 17:12:24
Quote Anchor link
Victor Php op 28/11/2010 21:03:38:
Beter lettertype dan eerst!
Hij ziet er nu beter uit. Mooie overgang met die slideshow.
Toch zou ik de social networks even andersom doen.
Eerst kleur en als je erover gaat zwart-wit.


Allright, naar de icoontjes van de social networks ga ik kijken!




Toevoeging op 29/11/2010 17:12:55:

Jasper van Oeffel op 28/11/2010 21:34:15:
Krijg die foutmelding direct op de eerste pagina.


Kun je misschien een screenshot bijvoegen, firebug geeft mij mij niets aan!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.