Site voor grafisch hulp.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stef ter Braak

Stef ter Braak

02/07/2010 09:14:27
Quote Anchor link
Beste PHP helpers.

Ik wil een website beginnen zoals die van sitedeals.nl maar dan voor grafische doeleinden. vragen/maken van banners, logo, etc.
Mijn website is graphicontest.nl en er staat nu niets bijzonders op (gedaan om php te leren).

Weet iemand wat ik nodig heb? voor deze website?

Groeten Stef
Gewijzigd op 02/07/2010 09:16:10 door Stef ter Braak
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 03:31:27
 
Synaps Framework

Synaps Framework

02/07/2010 09:48:35
Quote Anchor link
Goede kennis van PHP.
Normaliseren van je database.
Goed grafisch ontwerp, de website gaat over ontwerpen dus dit zou sowieso erg goed in elkaar moeten zitten.
Marketing strategie als je wil gaan concureren met sitedeals.nl.
Goed budget voor mensen die gaan modereren en om bugs zo snel mogelijk te verhelpen.
 
Stef ter Braak

Stef ter Braak

02/07/2010 10:56:36
Quote Anchor link
Dankje,

Dit allen is aanwezig, bedoel eigenlijk meer qua scripts!

Groeten.
 
Johan Dam

Johan Dam

02/07/2010 11:02:45
Quote Anchor link
De scripts maak je zelf neem ik aan?
in dat geval is alles wat een gebruiker (of admin) kan doen een script,

inloggen, opdracht toevoegen, reageren op een opdracht, zoeken op een opdracht, enz, enz, enz,
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

02/07/2010 11:31:36
Quote Anchor link
Het is heel belangrijk dat je een aantal cruciale vragen serieus beantwoordt. Dit is van belang om te kunnen kijken of het wel zin heeft om er aan te beginnen.

1. Wat is het doel van de website?
2. Hoe ga en blijf ik de website financieren zonder winst oogmerk (anders inschrijven bij Kamer van Koophandel (kvk)).
3. Wie zijn mijn concurrenten op het gebied van dit soort website's
- hoeveel zijn ervan?
- wat maakt hun website uniek?
- wat gaat mijn website (uniek) toevoegen waardoor mensen naar mijn website komen en niet naar die van de concurrent?
4. Hoe ga ik de website promoten? (een website wordt overigens niet uit zichzelf populair)
5. Wat worden de gebruiksvoorwaarden. HEEL BELANGRIJK!! Als mensen problemen hebben dat ze niet met een schade claim van een paar honderd euro bij jou aankomen.
6. Wat ga je doen als je merkt dat je website gehackt wordt? En wie is aansprakelijk waarvoor?
7. Hoe neem je klachten van gebruikers/klanten serieus (waar moeten die aan voldoen)
8. Maak een stappen plan hoe een gemiddeld gebruiker zijn weg gaat vinden op jouw website (bijvoorbeeld: home -> zoeken "banner maken" -> opdracht verzenden -> opdrachtnemer bevestigd -> klaar)
9. Hoeveel tijd ga je besteden de komende jaren/dagen/weken om dit te beheren en controleren?

En dit is nog maar een klein opzetje. Het is heel belangrijk dat je weet waar je aan begint! Zeker met de huidige digi wereld. Je hebt het op PHPhulp misschien ook wel eens gemerkt dat iemand op een vacature in gaat en er uit eindelijk niet betaald wordt maar wel gewerkt is. Zorg ervoor dat jij hier nooit maar dan ook NOOIT aansprakelijk voor gesteld kan worden, als ze iets vinden heb je zo een grote claim aan je broek en kan je, je koophuisje met hypotheek (welke lastig wordt verstrekt in de recessie) wel vergeten.

Het is zeker niet om je van ideeën af te helpen en concurrentie aan durven gaan is een gewaagde stap maar zorg wel dat het allemaal klopt!

Suc6
 
Stef ter Braak

Stef ter Braak

02/07/2010 11:57:43
Quote Anchor link
Erg bedankt dutch guy! geloof me er zit een hele marketing plan al achter en heb kvk en heb een advocaat de voorwaarden laten schrijven.

Maar ik zoek echt scripts!
 
Justin S

Justin S

02/07/2010 15:17:17
Quote Anchor link
Ja, maar wat bedoel je daar precies mee? Hoe je je website op moet bouwen qua PHP?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.