Site was vandaag traag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Doorgewinterde .NET Developer

Wie zijn wij 2-Control is een IT-bedrijf dat audit, interne controle en compliance diensten en add-ons voor Dynamics 365 Business Central en Finance & Operations levert. Wij ontwikkelen Authorization Box, een cloudoplossing waarmee gebruikers rechten eenvoudig kunnen beheren en monitoren. Dit wordt gebouwd door een klein ontwikkelteam, momenteel gefocused op de migratie naar .NET 5 en het operationeel houden van het product. Hoewel gevestigd in een oud gemeentehuis in Breda (recent gerenoveerd), is de bedrijfssfeer een stuk minder formeel dan wat de voorgevel doet vermoeden. Wie zoeken wij Als je lang genoeg in code bezig bent geweest om patronen, best

Bekijk vacature »

Team Lead Applicatie Developers

UPS zoekt een Team Lead Applicatie Developers *THUISWERKEN IS MOGELIJK VOOR DEZE FUNCTIE Heb jij ruime ervaring als applicatieontwikkelaar? En vind je het leuk om boven op de laatste ontwikkelingen in je vak te zitten, mede-developers aan te sturen en altijd te blijven leren? Als Team Lead C# bij UPS werk je aan projecten die in veel verschillende landen worden gebruikt en maak je deel uit van een grote en internationale gemeenschap van agile teams. Dit ga je doen Je gaat aan de slag met het leveren van functionaliteiten voor zeer complexe IT-systemen. Je werkt samen met verschillende agile teams

Bekijk vacature »

Front End Developer

(Senior) Front-End Developer High-growth startup looking for creative developers to help build the future of B2B Commerce. FULL-TIME · LEIDSEPLEIN, AMSTERDAM In short Innovative online B2B marketplace to bring brands and retailers together transforming wholesale commerce; Using machine learning to match retailers with suppliers; data, recommendations, social interaction, etc; Talented team and extremely ambitious roadmap; For javascript kings with extensive framework (VueJS, React, etc.) experience; Transformed a former restaurant into an office space. Obviously, the bar is still standing and open on Friday's (true story)! About us We are an online B2B marketplace that brings brands and retailers together to

Bekijk vacature »

Software Developer OutSystems @ Regio Den Bosch

2021-07-21 iSense Software Developer OutSystems Heb je al ervaring met OutSystems of wil je je hierin (verder) verdiepen? Wil je graag werken bij een ambitieus bedrijf dat de grootste bedrijven van Nederland als klanten heeft? Dan is dit dé vacature voor jou! ISMO50519 Organisatie Voor onze klant, een ambitieus en vooruitstrevend bedrijf in regio Den Bosch, zoeken we een Software Developer die met OutSystems aan de slag gaat. Het bedrijf werkt voor verschillende bedrijven en heeft de grootste organisaties van Nederland als klanten! Je komt te werken in een team dat dedicated voor een klant werkt zodat je alle ins

Bekijk vacature »

UPS zoekt een Team Lead Applicatie Developers *THUISWERKEN IS MOGELIJK VOOR DEZE FUNCTIE Heb jij ruime ervaring als applicatieontwikkelaar? En vind je het leuk om boven op de laatste ontwikkelingen in je vak te zitten, mede-developers aan te sturen en altijd te blijven leren? Als Team Lead C# bij UPS werk je aan projecten die in veel verschillende landen worden gebruikt en maak je deel uit van een grote en internationale gemeenschap van agile teams. Dit ga je doen Je gaat aan de slag met het leveren van functionaliteiten voor zeer complexe IT-systemen. Je werkt samen met verschillende agile teams

Bekijk vacature »

Backend .NET developer bij retail gigant

Bedrijfsomschrijving Onze klant is actief in de retail sector en ze bedienen winkels met alle mogelijke applicaties die je kunt bedenken. Van afrekensystemen tot voorraadbeheer, van handhelds tot managementrapportage tools en van frontoffice tot backoffice. Kortom, de volledige winkel automatisering. Ze doen dat al ruim 20 jaar en mogen hele mooie merken tot hun klantenkring rekenen en de producten zijn wereldwijd te vinden. Functieomschrijving Dit is een hele gave functie voor backend .NET developers die van afwisseling houden. Je gaat aan alle al ontworpen systemen bouwen, en dat zijn er nogal wat. De systemen zijn modulair opgebouwd waarbij veel klanten

Bekijk vacature »

Fullstack .NET Developer @ Utrecht

2021-07-28 iSense Fullstack .NET Developer Spreekt het werken in een complexe omgeving jou aan, waarbij de klant, de markt en het beheren van data voor interne en externe partijen aan bod komen? Solliciteer dan nu! ISPA50580 Organisatie Onze klant is een grote organisatie en is actief in de financiële sector. Je komt terecht in een omgeving waar ze met een team van zo'n 50 collega's inzicht geven in alle speerpunten van de organisatie zoals digitalisering, KYC (Know Your Customer) en bereikbaarheid voor zowel de centrale bank als de lokale banken. Samen met collega's van Business Intelligence creëer je impactvolle datagerelateerde

Bekijk vacature »

PHP Developer Shops United bij PostNL

PHP Developer Shops United Rotterdam HBO/WO IT Professional Ben jij een software developer die naast Nederlands en Engels ook PHP, MySQL, KNOCKOUT, Javascript en GiT spreekt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Shops United is een van de grootste e-commerce platformen voor verzendingen van pakketten binnen Nederland. Voldoende aandacht besteden aan het logistieke proces en het bijbehorende digitale proces is hierin essentieel. Shops United is expert op het gebied van pakketverzending en biedt een complete verzendoplossing voor alle pakketten in binnen- en buitenland. Parcel Pro  is onze unieke webapplicatie, uitermate geschikt voor elke webshop. Of

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL)

Advanced Mendix Developer Logistic Solutions (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties." Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Je komt te werken binnen PostNL Logistic Solutions. Daar gaan we net wat verder dan een standaardpakket of brief. Het gaat bijvoorbeeld om gekoeld vervoer van medicijnen (Health), Warehousing (Fulfilment), het leveren binnen hele strakke tijdvakken

Bekijk vacature »

PHP Developer Shops United

PHP Developer Shops United Rotterdam HBO/WO IT Professional Ben jij een software developer die naast Nederlands en Engels ook PHP, MySQL, KNOCKOUT, Javascript en GiT spreekt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Shops United is een van de grootste e-commerce platformen voor verzendingen van pakketten binnen Nederland. Voldoende aandacht besteden aan het logistieke proces en het bijbehorende digitale proces is hierin essentieel. Shops United is expert op het gebied van pakketverzending en biedt een complete verzendoplossing voor alle pakketten in binnen- en buitenland. Parcel Pro  is onze unieke webapplicatie, uitermate geschikt voor elke webshop. Of

Bekijk vacature »

Bekijk vacature »

Full stack developer - Oil & Gas

Ben jij een allround ontwikkelaar die wil bijdragen aan de energietransitie? Lees dan verder! Wat ga je doen? Als Full Stack Java Ontwikkelaar draag je verantwoordelijkheid voor het gehele proces van het omzetten van wensen, problemen of vragen naar concrete oplossingen. Integratie, testen, vastleggen van kennis en beslissingen, problem management en automation zijn onderdeel van je takenpakket in zowel SAFE of DevOps gestuurde omgevingen als ook in omgevingen die nog werken volgens het traditionele waterval model. Als ontwikkelaar krijg je alle mogelijkheden om je technisch verder te ontwikkelen en samen te werken met gedreven collega's. Wat breng je mee? •

Bekijk vacature »

Application Developer Tech Lead

REMOTE WORK POSSIBLE FOR THIS ROLE As a Tech Lead Developer at UPS you work on delivering functionality for highly complex IT systems. You collaborate in agile teams and participate in emerging technologies and processes like CI/CD and DevOps to ensure that we meet our objectives effectively and efficiently. Your primary role is to perform full system life cycle activities, e.g. analysis, technical requirements, design, coding, testing and the implementation of software. Working in our Europe development center in Eindhoven means working in an international team with onsite people as well as team members located in other parts of the

Bekijk vacature »

Scala Developer @ Den Haag

2021-07-21 iSense Scala Developer Ben jij een ervaren Scala Developer en op zeer korte termijn beschikaar voor een opdracht in Den Haag? Lees dan verder! ISAC50543 Nieuw Organisatie Onze klant is een internationale organisatie waarvan het Nederlandse kantoor is gevestigd in regio Den Haag. De branche waarin ze actief zijn is onderhevig aan grote technologische en digitale ontwikkelingen. Om deze ontwikkelingen ook van binnenuit de organisatie te ondersteunen en te professionaliseren is jouw positie erg belangrijk! Je komt te werken in het team wat verantwoordelijk is voor de search optimalisatie. Hierbij zal je samen gaan werken met onder meer een

Bekijk vacature »

Advanced Mendix Developer Order Management Systeme

Advanced Mendix Developer Order Management Systemen (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Advanced Mendix Developer impact maken op de groeiende e-commerce markt? Je doet dit bij PostNL door met je DevOps team onze Mendix applicaties verder te ontwikkelen, waarbij je complexe logistieke business processen vertaalt naar applicaties die ons primaire proces ondersteunen". Wat ga je doen? PostNL wordt een postal tech company We nemen de ontwikkeling van onze IT applicaties in eigen hand door onze eigen software-ontwikkel-capability op te zetten. Als Advanced Mendix Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair, agile werkend Business-IT-team. Samen met dit team bouw je onze logistieke IT-applicaties verder

Bekijk vacature »
- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

23/04/2021 23:08:58
Quote Anchor link
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.

Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.

PHP hulp

PHP hulp

03/08/2021 22:53:53

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

24/04/2021 08:27:03
Quote Anchor link
Gisteren kreeg ik meerdere keren weer een 504 Gateway Timeout.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

24/04/2021 09:34:32
Quote Anchor link
Klopt. Je was niet de enige.

Gerard Katwijk

Gerard Katwijk

24/06/2021 01:28:59
Quote Anchor link
- Ariën - op 23/04/2021 23:08:58:
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.
Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.

Noodgedwongen reageer ik hier maar, hoewel ik snap, dat dit niet de juiste plaats is, maar waar dan wel?
Ik kan nergens vinden HOE dit forum werkt, HOE ik een nieuw onderwerp kan beginnen en WAAR ik opmerkingen/vragen over dit forum kwijt kan.

Toevoeging op 24/06/2021 01:29:59:

Gerard Katwijk op 24/06/2021 01:28:59:
- Ariën - op 23/04/2021 23:08:58:
Noodgedwongen reageer ik hier maar, hoewel ik snap, dat dit niet de juiste plaats is, maar waar dan wel?
Ik kan nergens vinden HOE dit forum werkt, HOE ik een nieuw onderwerp kan beginnen en WAAR ik opmerkingen/vragen over dit forum kwijt kan.

Gewijzigd op 24/06/2021 01:29:31 door Gerard Katwijk

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 01:51:52
Quote Anchor link
Als je naar het forum gaat dan zie je daar een lijst met verschillende fora. Bovenaan een gekozen forum (bijv. Beginnen met PHP) staat een knop met 'Nieuw topic'. Daar kan je een nieuw onderwerp aanmaken.

Reageren op een topic kan via het tekstvak 'Snel reageren' onderaan een topic, of via de knop 'Reageren'. In het laatste geval heb je wat meer opmaakmogelijkheden
Gewijzigd op 24/06/2021 01:53:00 door - Ariën -

Gerard Katwijk

Gerard Katwijk

24/06/2021 03:06:08
Quote Anchor link
- Ariën - op 24/06/2021 01:51:52:
Als je naar het forum gaat dan zie je daar een lijst met verschillende fora. Bovenaan een gekozen forum (bijv. Beginnen met PHP) staat een knop met 'Nieuw topic'. Daar kan je een nieuw onderwerp aanmaken.

Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden. :( Ik heb ook nog gekeken of het mogelijk aan de 'browser' (Chromium) kon liggen, maar ook met Firefox zag ik zo'n knop niet.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 08:23:22
Quote Anchor link
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.

Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

24/06/2021 09:07:06
Quote Anchor link
Gerard Katwijk op 24/06/2021 03:06:08:
Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden.
Knop verwijst dan naar https://www.phphulp.nl/forum/newtopic/3/ ;-)

Gerard Katwijk

Gerard Katwijk

24/06/2021 12:36:38
Quote Anchor link
- Ariën - op 24/06/2021 08:23:22:

Een knop daar toch geen last van mogen hebben?

Toevoeging op 24/06/2021 12:38:04:

Ramon van Dongen op 24/06/2021 09:07:06:
Gerard Katwijk op 24/06/2021 03:06:08:
Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden.
Knop verwijst dan naar https://www.phphulp.nl/forum/newtopic/3/ ;-)

Bingo! Klikken op deze koppeling bood me de mogelijkheid om een nieuw bericht te plaatsen. Bedankt!

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 13:03:03
Quote Anchor link
Maar dan ben ik benieuwd wat je bovenaan een forum ziet staan?
Heb je daar een screenshot van?

Ik zie dit staan, een grijze knop met 'nieuw topic'.
https://i.ibb.co/wCT4BgT/afbeelding.png

Toevoeging op 24/06/2021 13:06:01:

- Ariën - op 24/06/2021 08:23:22:

Een knop daar toch geen last van mogen hebben?

Eigenlijk niet, maar als een adblocker verkeerde regel heeft, dan zou het kunnen gebeuren. Dus vandaar dat ik het even wil weten. Misschien kan ik een workaround maken.
Gewijzigd op 24/06/2021 13:04:48 door - Ariën -

Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

24/06/2021 13:11:58
Quote Anchor link
Ik denk wel dat het een stuk logischer / beter vindbaar is als de knop naar "nieuw topic" tussen het advertentieblok en de tabel met topics zou staan. Je kijkt er nu wel makkelijk overheen.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 13:31:43
Quote Anchor link
Misschien is dat wel een idee en kan die vacaturebalk van Monsterboard er bovenaan geplaatst worden.

Misschien eventueel met een toggle, maar dat moet ik even overleggen. Ik weet niet wat er met Monsterboard besproken is.

Gerard Katwijk

Gerard Katwijk

24/06/2021 14:47:21
Quote Anchor link
Ramon van Dongen op 24/06/2021 13:11:58:
Ik denk wel dat het een stuk logischer / beter vindbaar is als de knop naar "nieuw topic"
die ik dan gewoon op z'n Nederlands "Nieuw onderwerp" zou noemen. :)
Quote:
tussen het advertentieblok en de tabel met topics zou staan. Je kijkt er nu wel makkelijk overheen.

Een "Nieuw onderwerp"-knop zou ook gewoon naast de titels "Forumberichten" (zonder spatie) e.d. kunnen komen. Dan valt die goed op en komt dat bericht gelijk in de juiste categorie. Het is maar een suggestie. :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.