Site was vandaag traag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend Developer - Leeuwarden

Frontend Developer – Leeuwarden Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Low Code Developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten in heel het land! Wat ga je hier zoal doen? Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/04/2021 23:08:58
Quote Anchor link
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.

Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 18:29:00
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

24/04/2021 08:27:03
Quote Anchor link
Gisteren kreeg ik meerdere keren weer een 504 Gateway Timeout.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/04/2021 09:34:32
Quote Anchor link
Klopt. Je was niet de enige.
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 01:28:59
Quote Anchor link
- Ariën - op 23/04/2021 23:08:58:
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.
Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.

Noodgedwongen reageer ik hier maar, hoewel ik snap, dat dit niet de juiste plaats is, maar waar dan wel?
Ik kan nergens vinden HOE dit forum werkt, HOE ik een nieuw onderwerp kan beginnen en WAAR ik opmerkingen/vragen over dit forum kwijt kan.



Toevoeging op 24/06/2021 01:29:59:

Gerard Katwijk op 24/06/2021 01:28:59:
- Ariën - op 23/04/2021 23:08:58:
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.
Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.
Noodgedwongen reageer ik hier maar, hoewel ik snap, dat dit niet de juiste plaats is, maar waar dan wel?
Ik kan nergens vinden HOE dit forum werkt, HOE ik een nieuw onderwerp kan beginnen en WAAR ik opmerkingen/vragen over dit forum kwijt kan.

Gewijzigd op 24/06/2021 01:29:31 door Gerard van Katwijk
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 01:51:52
Quote Anchor link
Als je naar het forum gaat dan zie je daar een lijst met verschillende fora. Bovenaan een gekozen forum (bijv. Beginnen met PHP) staat een knop met 'Nieuw topic'. Daar kan je een nieuw onderwerp aanmaken.

Reageren op een topic kan via het tekstvak 'Snel reageren' onderaan een topic, of via de knop 'Reageren'. In het laatste geval heb je wat meer opmaakmogelijkheden
Gewijzigd op 24/06/2021 01:53:00 door - Ariën -
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 03:06:08
Quote Anchor link
- Ariën - op 24/06/2021 01:51:52:
Als je naar het forum gaat dan zie je daar een lijst met verschillende fora. Bovenaan een gekozen forum (bijv. Beginnen met PHP) staat een knop met 'Nieuw topic'. Daar kan je een nieuw onderwerp aanmaken.

Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden. :( Ik heb ook nog gekeken of het mogelijk aan de 'browser' (Chromium) kon liggen, maar ook met Firefox zag ik zo'n knop niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 08:23:22
Quote Anchor link
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

24/06/2021 09:07:06
Quote Anchor link
Gerard Katwijk op 24/06/2021 03:06:08:
Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden.
Knop verwijst dan naar https://www.phphulp.nl/forum/newtopic/3/ ;-)
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 12:36:38
Quote Anchor link
- Ariën - op 24/06/2021 08:23:22:
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.

Een knop daar toch geen last van mogen hebben?



Toevoeging op 24/06/2021 12:38:04:

Ramon van Dongen op 24/06/2021 09:07:06:
Gerard Katwijk op 24/06/2021 03:06:08:
Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden.
Knop verwijst dan naar https://www.phphulp.nl/forum/newtopic/3/ ;-)

Bingo! Klikken op deze koppeling bood me de mogelijkheid om een nieuw bericht te plaatsen. Bedankt!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 13:03:03
Quote Anchor link
Maar dan ben ik benieuwd wat je bovenaan een forum ziet staan?
Heb je daar een screenshot van?


Ik zie dit staan, een grijze knop met 'nieuw topic'.
Afbeelding

Toevoeging op 24/06/2021 13:06:01:

- Ariën - op 24/06/2021 08:23:22:
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.

Een knop daar toch geen last van mogen hebben?

Eigenlijk niet, maar als een adblocker verkeerde regel heeft, dan zou het kunnen gebeuren. Dus vandaar dat ik het even wil weten. Misschien kan ik een workaround maken.
Gewijzigd op 24/06/2021 13:04:48 door - Ariën -
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

24/06/2021 13:11:58
Quote Anchor link
Ik denk wel dat het een stuk logischer / beter vindbaar is als de knop naar "nieuw topic" tussen het advertentieblok en de tabel met topics zou staan. Je kijkt er nu wel makkelijk overheen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 13:31:43
Quote Anchor link
Misschien is dat wel een idee en kan die vacaturebalk van Monsterboard er bovenaan geplaatst worden.

Misschien eventueel met een toggle, maar dat moet ik even overleggen. Ik weet niet wat er met Monsterboard besproken is.
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 14:47:21
Quote Anchor link
Ramon van Dongen op 24/06/2021 13:11:58:
Ik denk wel dat het een stuk logischer / beter vindbaar is als de knop naar "nieuw topic"
die ik dan gewoon op z'n Nederlands "Nieuw onderwerp" zou noemen. :)
Quote:
tussen het advertentieblok en de tabel met topics zou staan. Je kijkt er nu wel makkelijk overheen.

Een "Nieuw onderwerp"-knop zou ook gewoon naast de titels "Forumberichten" (zonder spatie) e.d. kunnen komen. Dan valt die goed op en komt dat bericht gelijk in de juiste categorie. Het is maar een suggestie. :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.