Site was vandaag traag

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

PHP Programmeur

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda, ontwikkel je als PHP programmeur niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het constant inspelen op nieuwe innovaties m.b.t software ontwikkeling. Naast het ontwikkelen van webapplicaties, bouwt deze toffe werkgever ook webshops en websites voor hun opdrachtgevers. Wat ga je doen? Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klanten; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony framework; Het schrijven van een schone en efficiënte code volgens het Symfony framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/04/2021 23:08:58
Quote Anchor link
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.

Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 08:51:02
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

24/04/2021 08:27:03
Quote Anchor link
Gisteren kreeg ik meerdere keren weer een 504 Gateway Timeout.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/04/2021 09:34:32
Quote Anchor link
Klopt. Je was niet de enige.
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 01:28:59
Quote Anchor link
- Ariën - op 23/04/2021 23:08:58:
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.
Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.

Noodgedwongen reageer ik hier maar, hoewel ik snap, dat dit niet de juiste plaats is, maar waar dan wel?
Ik kan nergens vinden HOE dit forum werkt, HOE ik een nieuw onderwerp kan beginnen en WAAR ik opmerkingen/vragen over dit forum kwijt kan.



Toevoeging op 24/06/2021 01:29:59:

Gerard Katwijk op 24/06/2021 01:28:59:
- Ariën - op 23/04/2021 23:08:58:
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.
Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.
Noodgedwongen reageer ik hier maar, hoewel ik snap, dat dit niet de juiste plaats is, maar waar dan wel?
Ik kan nergens vinden HOE dit forum werkt, HOE ik een nieuw onderwerp kan beginnen en WAAR ik opmerkingen/vragen over dit forum kwijt kan.

Gewijzigd op 24/06/2021 01:29:31 door Gerard van Katwijk
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 01:51:52
Quote Anchor link
Als je naar het forum gaat dan zie je daar een lijst met verschillende fora. Bovenaan een gekozen forum (bijv. Beginnen met PHP) staat een knop met 'Nieuw topic'. Daar kan je een nieuw onderwerp aanmaken.

Reageren op een topic kan via het tekstvak 'Snel reageren' onderaan een topic, of via de knop 'Reageren'. In het laatste geval heb je wat meer opmaakmogelijkheden
Gewijzigd op 24/06/2021 01:53:00 door - Ariën -
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 03:06:08
Quote Anchor link
- Ariën - op 24/06/2021 01:51:52:
Als je naar het forum gaat dan zie je daar een lijst met verschillende fora. Bovenaan een gekozen forum (bijv. Beginnen met PHP) staat een knop met 'Nieuw topic'. Daar kan je een nieuw onderwerp aanmaken.

Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden. :( Ik heb ook nog gekeken of het mogelijk aan de 'browser' (Chromium) kon liggen, maar ook met Firefox zag ik zo'n knop niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 08:23:22
Quote Anchor link
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

24/06/2021 09:07:06
Quote Anchor link
Gerard Katwijk op 24/06/2021 03:06:08:
Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden.
Knop verwijst dan naar https://www.phphulp.nl/forum/newtopic/3/ ;-)
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 12:36:38
Quote Anchor link
- Ariën - op 24/06/2021 08:23:22:
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.

Een knop daar toch geen last van mogen hebben?



Toevoeging op 24/06/2021 12:38:04:

Ramon van Dongen op 24/06/2021 09:07:06:
Gerard Katwijk op 24/06/2021 03:06:08:
Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden.
Knop verwijst dan naar https://www.phphulp.nl/forum/newtopic/3/ ;-)

Bingo! Klikken op deze koppeling bood me de mogelijkheid om een nieuw bericht te plaatsen. Bedankt!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 13:03:03
Quote Anchor link
Maar dan ben ik benieuwd wat je bovenaan een forum ziet staan?
Heb je daar een screenshot van?


Ik zie dit staan, een grijze knop met 'nieuw topic'.
Afbeelding

Toevoeging op 24/06/2021 13:06:01:

- Ariën - op 24/06/2021 08:23:22:
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.

Een knop daar toch geen last van mogen hebben?

Eigenlijk niet, maar als een adblocker verkeerde regel heeft, dan zou het kunnen gebeuren. Dus vandaar dat ik het even wil weten. Misschien kan ik een workaround maken.
Gewijzigd op 24/06/2021 13:04:48 door - Ariën -
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

24/06/2021 13:11:58
Quote Anchor link
Ik denk wel dat het een stuk logischer / beter vindbaar is als de knop naar "nieuw topic" tussen het advertentieblok en de tabel met topics zou staan. Je kijkt er nu wel makkelijk overheen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/06/2021 13:31:43
Quote Anchor link
Misschien is dat wel een idee en kan die vacaturebalk van Monsterboard er bovenaan geplaatst worden.

Misschien eventueel met een toggle, maar dat moet ik even overleggen. Ik weet niet wat er met Monsterboard besproken is.
 
Gerard van Katwijk

Gerard van Katwijk

24/06/2021 14:47:21
Quote Anchor link
Ramon van Dongen op 24/06/2021 13:11:58:
Ik denk wel dat het een stuk logischer / beter vindbaar is als de knop naar "nieuw topic"
die ik dan gewoon op z'n Nederlands "Nieuw onderwerp" zou noemen. :)
Quote:
tussen het advertentieblok en de tabel met topics zou staan. Je kijkt er nu wel makkelijk overheen.

Een "Nieuw onderwerp"-knop zou ook gewoon naast de titels "Forumberichten" (zonder spatie) e.d. kunnen komen. Dan valt die goed op en komt dat bericht gelijk in de juiste categorie. Het is maar een suggestie. :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.