[sitecheck] Actieveplussers.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer Zorg-ICT

Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Developer? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Developer? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in teamverband. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi-tier framework. Tijdens een interne opleiding brengen wij je snel bij hoe je binnen deze architectuur je ontwikkelkunsten kunt

Bekijk vacature »

Als .NET Core developer innovatieve projecten

Functieomschrijving Als .NET developer kom je te werken in een Agile omgeving en krijg je een aantal .NET developers, een product owner en een business analist in je team van collega's. Je bouwt samen aan een nieuwe software oplossing die straks het hele afhandelingstraject verzorgd van een specifieke schade verzekering. Van aanvraag tot bemiddeling tussen partijen en inzet van experts om de schade te bepalen is straks een gestroomlijnd proces. Dat is super fijn voor alle partijen omdat alles snel en overzichtelijk in een omgeving wordt verwerkt en dat versneld het proces enorm. Werk jij graag aan innovatieve software en

Bekijk vacature »

Medior/Senior Fullstack .Net Developer - CMS &

Voor een grote financiële dienstverlener zijn wij op zoek naar een ervaren Full-stack Software Developer (.Net / C#). Onlangs hebben zij een nieuw CMS systeem in gebruik genomen en is de vernieuwde website online gegaan. Samen met je collega’s van het 8 koppige ontwikkel team, waarvan één andere Full-stack .Net Developer, ga je de portals en websites flink uitbreiden met nieuwe functionaliteit en upgrades in de DevOps omgeving. Hierin werk je veelal met o.a. Sitecore, Unit Testing, CI/CD, TFS, Git, Scrum en JavaScript, HTML en CSS. Je hebt veel vrijheid in je functie en in het meedenken aan de doorontwikkeling

Bekijk vacature »

.NET Developer vacature bij fijn informeel bedrijf

Functieomschrijving Als .NET developer kom je aan de "full stack" te werken wat betekent dat je zowel backend werkzaamheden zal uitvoeren (ASP.NET / C#) en ook aan de voorkant je goed weet te redden middels JavaScript, HTML en CSS. Zoals in de eerdere tekst vermeld gaat het om een eigen ontwikkeld product dat je in een hecht team gaat doorontwikkelen. Mocht je meer willen weten over de functie en organisatie neem dan contact met ons op per mail of telefoon, in een kort telefonisch gesprek leggen we graag precies uit hoe je werkweek eruit ziet en wat je verder kunt

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Complexe software ontwikkelen: dat is jouw ding! Voor onze vestiging in Hoogeveen zoeken wij fanatieke junior en senior .NET Developers die met de laatste Microsoft-tools en -technieken willen werken. Jij bent gemotiveerd en draagt graag verantwoordelijkheid voor je 'eigen' software, die wordt ingezet in ziekenhuizen door heel Nederland. Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in een klein team. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi tier framework. Tijdens een

Bekijk vacature »

Low code developer gezocht

Functieomschrijving Je komt voornamelijk te werken aan projecten bij de overheid en in de randstad. Om goed te passen op de functie is het belangrijk dat je analytisch sterk bent en je naast goede softskills ook een degelijke technische achtergrond hebt. Wanneer je al kennis hebt van low code platformen als Mendix of outsystems dan is dat mooi meegenomen. Als consultant ga je naar klanten toe om de behoefte in kaart te brengen en om de applicaties te implementeren binnen de bestaande infrastructuur van de klanten. Naast mooie projecten bij overheden krijg je een uitstekend salaris, ruim 30 vrije dagen,

Bekijk vacature »

SQL Developer / BI / Miljoenen eindgebruikers

Functieomschrijving Altijd al aan de slag willen gaan als Senior SQL Developer bij één van de meest vooraanstaande verzekeraars in Nederland? Wil jij je richten op het bedenken, ontwerpen, bouwen en implementeren van uiteenlopende BI oplossingen vanuit data van miljoenen gebruikers met de Microsoft BI Stack, T-SQL, PowerShell en Datawarehousing? Lees dan nu verder! Analyseren, ontwerpen, ontwikkelen en documenteren van BI oplossingen en complexe BI applicaties (met tools als T-SQL, PowerShell, SAS, SSIS, BIML BODS en BOXI) Maken van technische ontwerpen, data analyses en adviseren over de datawarehouse; Ontwerpen van functionele specificaties voor de dashboards en rapportages; Schakelen met stakeholders

Bekijk vacature »

C# backend developer gezocht, hardware component,

Ben je een C# developer en zoek je een baan in Rotterdam waar je systemen ontwikkeld die communiceren met hardware? Bij een klein bedrijf met korte lijnen, een open cultuur en veel vrijheid? Wellicht dat dit dan iets voor je is. Voor een klant in Rotterdam zijn we op zoek naar een ervaren C# developer. Het gaat hier om een bedrijf dat gericht is om voor overheden en ondernemingen informatie vanuit bepaalde meetsystemen te verwerken en te presenteren. Zo is bijvoorbeeld een van de projecten waar je als ontwikkelaar aan gaat werken; het bouwen van een website waar gebruikers informatie

Bekijk vacature »

Senior Business Developer

Discipline Marketing & Sales Location Utrecht (NL) Hours a week 40 As our Business Developer you will join vidaXL, an international online retailer, wholesaler and manufacturer of slow-moving consumer goods, with focus on Home&Living, alongside many other product categories. The company is selling most of its products under the vidaXL brand, operating in 29 countries in Europe, North America and Australia. vidaXL operates warehouses in The Netherlands, USA and Australia, with a total area of more than 200.000 m². We offer more than 30.000 products in stock, available for quick shipping, which makes us one of the biggest companies in

Bekijk vacature »

Ervaren Front-end developer? Reageer hier direct!

Functieomschrijving In de functie van senior Front-end developer werk je aan complexe software die vernieuwend is. Innovatie en kwaliteit zijn 2 kernpunten die je kunt terug vinden in de projecten. Je werkt hier binnen een Scrum team op de Front-end waar je zowel zelfstandig als samen met team de projecten tot een succes gaat maken. Ze werken ze hier met Angular, React of Vue.js en daarnaast met TypeScript dus kennis van één of meerdere libraries/frameworks is toch wel een must. Functie-eisen - Minimaal een afgeronde HBO diploma en bij voorkeur richting IT; - Je werkt al minimaal 5 jaar als

Bekijk vacature »

C# Developer /SaaS applicaties/MVC/ SQL/ 4.000 eur

Functieomschrijving Ben jij een .NET (C#) Developer wil werken in een IT-minded organisatie? Heb je kennis van MVC en SQL? Wil jij werken aan in-house ontwikkelde applicaties? Houd jij de nieuwste technieken in de gaten om het ontwikkelproces beter te laten verlopen? Lees dan snel verder! Nieuwbouw, onderhoud en bugfixing van de applicaties; Het produceren van code met een hoge kwaliteit; Hulp bieden aan jouw collega's met verschillende (complexe) technische kwesties; Kwaliteitsmonitoring van het gehele project, incl. de opgeleverde wijzigingen; Het waarnemen van verbetermogelijkheden en deze op de planning zetten. Functie-eisen Uitgebreide werkervaring met C#; Kennis van MVC en SQL;

Bekijk vacature »

.NET Developer C# Familiebedrijf Senior / Medior

Functieomschrijving Wil jij aan de slag als .NET software ontwikkelaar binnen een groeiende organisatie en je bezighouden met het herstructureren van het platform? Reageer dan snel! Herstructureren van het platform en constant vernieuwen en onderhouden van het platform; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Voorkomend direct in gesprek met klanten om de wensen en behoeften vast te stellen en de mogelijkheden te bespreken; Meedenken over bedrijfsprocessen; Uitvoeren van implementaties. Functie-eisen Buiten dat je een enthousiaste ontwikkelaar bent breng je het volgende mee; HBO denk- en werkniveau en je hebt minimaal een MBO 4 diploma; Relevante werkervaring met C# .NET; Je bent bekend

Bekijk vacature »

Mobile App Developer

Ons Mobile ontwikkelteam zoekt een fanatieke Mobile App Developer. Ben jij creatief en heb je passie voor het ontwikkelen van apps? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan ChipSoft heeft al diverse apps uitgebracht en het aantal gebruikers hiervan neemt snel toe. De apps doen het erg goed bij de zorginstellingen. Je kunt hierbij denken aan apps verpleegkundigen, thuiszorgmedewerkers, de logistieke dienst en - natuurlijk - de artsen zelf. Door jouw hands-on mentaliteit, eigenwijsheid en technisch inzicht kun je nauwkeurig herbruikbare software schrijven. Die software sluit naadloos aan op onze ‘back end’ (HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg).

Bekijk vacature »

Stage Web Developer

Stage lopen bij Sportmonks! Ben jij het talent wat we zoeken en altijd op de hoogte van de ontwikkelingen op web development en Back-end gebied? En lijkt het jou ook zo tof om in de wereld van Sport Data bezig te zijn? Dan ben je bij ons op de juiste plek! Bij ons snel-groeiende Startup hebben we tal van toffe projecten waar je als back-end developer helemaal los kunt gaan. Wij zoeken per september 2020 een enthousiaste stagiair voor minimaal 32 uur. Over Sportmonks Bij Sportmonks bieden wij klanten uit de hele wereld toegang tot de beste Sport Data die

Bekijk vacature »

C# Developer/ SQL Server/ Visual Studio/Javascript

Functieomschrijving Ben jij een gedreven en enthousiaste .NET Developer (C#) met gevoel voor design en usability? Wil jij als C# Ontwikkellaar jouw skills graag inzetten op de development afdeling van een innovatieve, flexibele organisatie met een groot bereik? Lees dan snel verder! Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s;

Bekijk vacature »
Kay Kay

Kay Kay

14/04/2009 20:57:00
Quote Anchor link
Voor een project ben ik samen met iemand anders een website aan het maken; www.actieveplussers.nl
Het is een datingsite voor 50 plussers.
Graag checken op snelheid, gebruiksgemak, fouten, veiligheid, seo.

Link: http://actieveplussers.nl/index

Mensen die zich aanmelden verwijder ik later weer uit de database. Dus wees niet bang om spam oid te krijgen.

PHP hulp

PHP hulp

29/05/2020 08:50:39

W W

W W

14/04/2009 21:01:00
Quote Anchor link
Maak een account voor ons aan zodat we kunnen checken.

Maargoed, beetje kleine font voor een website speciaal voor oudere mensen.

Kay Kay

Kay Kay

14/04/2009 21:12:00
Quote Anchor link
Het aanmelden moet ook gechecked worden. :)

Ik vind het de letters zelf niet echt klein. Zijn meer mensen die dit vinden? In een krant staan nog kleinere letters.

GaMer B

GaMer B

14/04/2009 21:16:00
Quote Anchor link
Ja, vind 't best klein.

Kay Kay

Kay Kay

14/04/2009 21:28:00
Quote Anchor link
Ik heb het lettertype vergroot met 1 pt :)

W W

W W

14/04/2009 21:47:00
Quote Anchor link
Je vraagt hier aan relevante jongen mensen die bezig zijn met webdevelopment of het lettertype te klein is. Vraag het eens aan mensen van uit de doelgreop van je website. Die zullen daarop een hele andere kijk hebben.

Bas IJzelendoorn
Beheerder

Bas IJzelendoorn

14/04/2009 22:32:00
Quote Anchor link
- laatste 10 mannen en laatste 10 vrouwen???? ik zie er maar 6 bij beide.
- bovenin staat dummytaal (lorem ipsum) met een plaatje en vervolgens bekijk profiel.
- Er staat in de voorwaarden/disclaimer wel dat jullie nergens aansprakelijk voor zijn etc. maar ik mis eigenlijk iets of wat waar mensen misbruik kunnen melden m.b.t. mensen die accounts aanmaken met verkeerde doeleinden.

(persoonlijk) vind ik dating site's altijd best wel gewaagd mensen weten vaak niet met wie ze te maken hebben en op de juistheid van de ingevulde gegevens door de personen zelf. Ik mis eigenlijk een beetje dat jullie niet aansprakelijk te stellen zijn voor dit misbruik. Naar mijn weten zijn hier in het verleden veel zaken over geweest. want wie is nou de schuldig. Mijn tip is dan ook verdiep je nog even heel goed in de voorwaarden/disclaimer.

Kay Kay

Kay Kay

14/04/2009 22:37:00
Quote Anchor link
Ja laatste 10 mannen en vrouwen, maar er zijn nog maar 12 leden aangemeld.
Wat bedoel je met het 2e punt? Die tekst heeft een gebruiker zelf getypt en verwisseld telkens.
Over de voorwaarden zal ik mijn mede persoon aanspreken :)
Bedankt voor de review

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

14/04/2009 22:41:00
Quote Anchor link
Ik vind het te druk voor de doelgroep. Maak grote knoppen met grote letters en hou de pagina rustig. Ik zou zeggen maximaal een kolom en een menu. Tevens denk ik dat je teveel tekst op je pagina's zet wat niet to lezen uitnodigt. Om een beeld te geven van wat ik bedoel: Volgens mij moet je toe naar een Google layout en heb je nu MSN.com gemaakt

- SanThe -

- SanThe -

15/04/2009 00:14:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit en alles is goed leesbaar.
En ja, ik zit in de doelgroep. ;-)

Bas Kreleger
Beheerder

Bas Kreleger

15/04/2009 00:18:00
Quote Anchor link
Heb even snel gekeken, maar misschien kun je vlakken achter de teksten doen zodat het overzichtelijker wordt. Staat nu onder iedere balk een stuk tekst, zwart op wit, maar als je er een hele lichte grijs oid onder zet, is het veel beter te lezen en is het ook rustiger voor je ogen.

Senet

Senet

15/04/2009 12:18:00
Quote Anchor link
Frisse goeduitziende pagina welke erg duidelijk gestructureerd is volgens de juiste hierarchie. Goede SEO toegepast, hier zijn enkel nog wel verbeteringen mogelijk: <h1> - <h6> kopjes, niet alle hyperlinks en afbeeldingen bevatten title/alt tags. (mouse over bij laatste mannen/vrouwen geeft de tekst dat er ingelogd moet worden, hier kan je beter andere tags aan koppellen).

Dennis Mertens

Dennis Mertens

15/04/2009 12:35:00
Quote Anchor link
Dragy schreef op 14.04.2009 21:12:
Het aanmelden moet ook gechecked worden. :)
Pay me for bug hunting !

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

15/04/2009 12:56:00
Quote Anchor link
voor de mensen die willen inloggen, die kunnen gewoon op inloggen klikken,
(gebruikersnaam: profielnaam)
(wachtwoord: wachtwoord)
Staat dus automatisch al ingevuld :P

- SanThe -

- SanThe -

15/04/2009 13:09:00
Quote Anchor link
Leuk profiel heb je de phphulpers gegeven. ;-)

Als je ingelogd bent en je klikt op een link onder laatste 10 mannen of vrouwen dan is bij diverse het profiel een heel eind naar rechts verschoven en dus niet meer goed zichtbaar.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

15/04/2009 13:24:00
Quote Anchor link
ik zou zeggen,, try to deny it :P

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

15/04/2009 14:01:00
Quote Anchor link
wel grappig, kan alleen wel wat rustiger, te veel van het goede nu.

Kay Kay

Kay Kay

15/04/2009 14:03:00
Quote Anchor link
Bedankt allemaal voor het testen :D

@SanThe's laatste reactie (15.04.2009 13:09): Ik weet niet wat je bedoelt. Zou je een screenshot kunnen maken? Of in iedergeval zeggen welke browser? Kan het komen omdat ik het lettertype heb vergroot?
En je zei dat je in de doelgroep zit. Als ik de letters 1pt kleiner maak (zoals het eerst was), denk je dan dat je het nog goed kan lezen? (lijkt mij wel eigenlijk :$) Is het dan verstandiger om de letters weer 1pt kleiner te maken? Want dat ziet wel mooier uit.

- SanThe -

- SanThe -

15/04/2009 14:32:00
Quote Anchor link
Het kleinere lettertype heb ik niet gezien.
http://www.geenbergen.nl/lossedingen/printscreen.jpg
Firefox 2.0.0.20
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.