Site-check: Haneev.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Webshop beheerder / Fullstack developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig gaat houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van (mobiele) internettoepassingen; Ontwikkelen en onderhouden van Microservices; Ontwerpen en optimaliseren van databases; Identificeren van nieuwe trends/ontwikkelingen binnen de branche. Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt zich op het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten aan alle hun klanten. De organisatie telt circa 4.000 medewerkers in meer dan 10 verschillende landen. Momenteel is de organisatie op zoek naar een Software Developer wilt meewerken aan het

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Han eev

Han eev

18/10/2005 09:56:00
Quote Anchor link
Wat vinden jullie van mijn site??

haneev.nl

Han
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:18:00
 
DaeDaluz

DaeDaluz

18/10/2005 10:01:00
Quote Anchor link
De link naar je RSS valt half weg onder die gele balk.
En vind ik de kleuren niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak :)

Verder ziet het er goed uit, qua navigatie etc. :)
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 10:06:00
Quote Anchor link
Bij mij valt die balk niet weg....
Gebruik jij IE?

(ik vind de kleuren wel mooi :P)
 
Roy

Roy

18/10/2005 10:51:00
Quote Anchor link
Ziet er allemaal leuk uit hoor. Wel zou het handig zijn als je een script online werkend zou kunnen zien. Dit vind ik altijd erg prettig, omdat je dan goed kunt zien of het hetgene is wat je nodig hebt.
 
Legolas

Legolas

18/10/2005 10:57:00
Quote Anchor link
volgens mij geef je je feed de verkeerde headers mee
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 11:13:00
Quote Anchor link
@legolas:
Jah ik weet niet hoe dat komt... Iemand oplossing?
Ik heb doctype enz wel goed...


@Roy: de voorbeelden doen het gewoon hoor!
 
Legolas

Legolas

18/10/2005 11:22:00
Quote Anchor link
door php gegenereerd?

header("Content-Type: text/xml");

EDIT: anders komt het omdat je .rss doet ipv .xml
Gewijzigd op 18/10/2005 11:29:00 door Legolas
 
DaeDaluz

DaeDaluz

18/10/2005 11:28:00
Quote Anchor link
De balk valt niet weg, maar de link naar je RSS staat voor de helft onder die balk, en ik gebruik FF :)
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 11:35:00
Quote Anchor link
Wat ik doe:
Ik heb een bestand die die pagina genereert en dan opslaat in
feeds/haneev.rss

$fp = fopen('feeds/haneev.rss','w+');
fwrite($fp,$data); ezn......
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

18/10/2005 11:58:00
Quote Anchor link
IK vind alles zeer aantrekkelijk en tja over smaak valt natuurlijk niet te twisten :-)
Ik heb hem bekeken onder IE :-)

Keep on going with the good work!!
Suc6
Groet, lissy
 

18/10/2005 14:10:00
Quote Anchor link
Stark heel strak. Alleen nog wat vulling.
Jamer dat je tabellen gebruikt voor je ontwerp maar dat ter zijden.
Nu nog wat meer vulling.
 
Legolas

Legolas

18/10/2005 14:30:00
Quote Anchor link
Han:
Wat ik doe:
Ik heb een bestand die die pagina genereert en dan opslaat in
feeds/haneev.rss

$fp = fopen('feeds/haneev.rss','w+');
fwrite($fp,$data); ezn......


of er .xml van maken of een .htaccess met forcetype
 
Legolas

Legolas

18/10/2005 14:31:00
Quote Anchor link
.htaccess wordt dan:

<FilesMatch "\.xml$">
ForceType text/xml
</FilesMatch>
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 15:51:00
Quote Anchor link
oke ik zal het ff proberen


Edit:
Bedankt Legolas het is gelukt!!
Word strx rss.haneev.nl
Gewijzigd op 18/10/2005 16:04:00 door Han eev
 
Jelmer -

Jelmer -

18/10/2005 16:00:00
Quote Anchor link
Zit een foutje in je <link/>-tag in scripts.php. Een dubbele quote te veel. Daarbij, je echte feed op je hoofdpagina leid naar een 404 error.

Edit: die nieuwe werkt prima :)
Gewijzigd op 18/10/2005 16:02:00 door Jelmer -
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 16:06:00
Quote Anchor link
Ook opgelost!
Bedankt voor alle reacties tot nu toe ik dacht dat al veel fouten eruit had ^^.

Han
 

18/10/2005 16:18:00
Quote Anchor link
Strakke site, Han. Ik vind hem er zeker niet slecht uitzien in FireFox. In Micro$ofts IE minder, maar dat komt omdat IE zich niet aan de webstandaarden houdt en IE gewoon een slechte browser is.

Maar je site ziet er goed uit!
Keep up the good work! :)
Gewijzigd op 18/10/2005 16:30:00 door
 
Jelte

jelte

18/10/2005 16:26:00
Quote Anchor link
die site is een aanrader jongens hij heeft veette tuts:D:D
 
Han eev

Han eev

18/10/2005 16:57:00
Quote Anchor link
Bedankt jelte :P

Ik weet niet wat ik nu moet doen??
iemand nog een idee?

Han
 
Thijs X

Thijs X

18/10/2005 18:18:00
Quote Anchor link
Ik zou je header wat veranderen het is nu nog een beetje saai
 
Niels Beckers

Niels Beckers

18/10/2005 18:24:00
Quote Anchor link
gasteboekje ofzo zouook niet mistaan
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.