Site-check: Haneev.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Principal BPM Developer - DUTCH

Principal BPM Developer – DUTCH IN HET KORT Als Senior Principal BPM Developer combineer je de rol van IT consultant met BPM architect. Je gebruikt je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring om een DevOps-team te leiden en hoogwaardige BPM-oplossingen te implementeren. 5 – 8 jaar werkervaring als Business Process Management (BPM). Nice to have: Pegasystems PRPC – Appian Technologies – Mendix – Scrum – Agile Project Management – DevOps – Integration Architecture – OutSystems – TIBCO BPM – HBO of Master Jaarlijks € 60.264 – € 75.168 + bonus + leaseregeling + pensioen + veel meer extra’s Hoofdkantoor in Utrecht

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Functie Dan zijn wij op zoek naar jou! Ons tweejarig traject is bedoeld om je zo snel mogelijk op het niveau te krijgen van een senior. Daarna mag je onderdeel zijn van onze ‘senior club’. Wil je dit niet? Er is altijd een mogelijkheid om dan direct bij de klant in dienst te treden na dit twee jarig traject. Het ideaal profiel is iemand die tijdens zijn Computer Science studie projecten in zijn vrije tijd heeft gedaan in Java of als werkervaring. Na je studie heb je tot twee jaar gewerkt als Java developer, maar merk je dat je veel

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

Angular Frontend developer

Bedrijfsomschrijving Yacht is a Dutch recruitment, and consultancy agency. The company was founded on May 19, 2000, as an operating company of Randstad Holding with a focus on highly educated and trained professionals. In addition to the Netherlands, Randstad Holding is active in more than 60 countries worldwide. Yacht is the organization of and for professionals. We connect professionals and organizations that want to make a difference. Our goal is an optimal result: To provide challenging assignments to our professionals. Interested? Then we would like to get to know you better! Functieomschrijving Are you an Angular Frontend developer who is

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Hogeschool Utrecht - Backend Developer (Freelance/

De opdracht is voor een paar maanden. (tot begin 2023). Tarief € 98,- Hogeschool Utrecht gaat gebruik maken van Bloomreach SAAS Content experience manager voor een nieuw informatieplatform voor studenten. De HU is voor een pilot op zoek naar een Bloomreach developer die de omgeving kan klaarzetten, configureren en integreren (Bijvoorbeeld met de SSO omgeving van SURF). Voor de creatie van een nieuwe informatieplatform voor studenten zijn we op zoek naar een Backend-ontwikkelaar met ruimte Bloomreach (Headless CMS experience platform) ervaring die ons kan helpen bij het opzetten van het CMS. We willen gebruik maken van de page builder om

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

WordPress developer / Remote

Functie Als ontwikkelaar kom je dus te werken in het – op dit moment – 5 man sterke development team. Ze werken op basis van 2-wekelijkse Scrum sprints. Doordat ze nog relatief klein zijn krijg je al snel veel verantwoordelijkheid. Zo werk je aan diverse klantvragen, welke onderverdeeld worden tijdens de scrum sessies. Alles wat ze bouwen is echt maatwerk en omdat ze in high-traffic omgevingen werken komen er ook veel andere uitdagingen bij kijken. Zo maken ze vaak eigen koppelingen en hechten ze veel waarde aan testing, en het toepassen van design patterns. Benieuwd naar een voorbeeld van hun

Bekijk vacature »

Mobile developer (iOS)

Functie Het komende jaar staat in teken van het vernieuwen van ons platform. We willen onze klanten nog beter helpen en het nóg beter in kaart brengen van de beste deals. Voor deze functie zijn we op zoek naar zowel een Android developer als een iOS developer. We hebben ervoor gekozen om een junior tot medior functie uit te zetten, omdat we kunnen garanderen dat we je voldoende begeleiding kunnen bieden. Het IT-team bestaat uit een gevarieerd team. Zowel man als vrouw, jong en oud. We zoeken een toevoeging in het team die net zoals ons een techneut in hart

Bekijk vacature »

Lead E-commerce Developer

As a Lead E-commerce Developer, you design the future E-commerce platform, which must be suitable for more than 100 industrial companies situated in different markets. In your role as a Salesforce lead developer, you translate the wishes of the VDL companies, when it comes to their E-commerce ambitions, into solutions within the framework of our digital factory. Do you enjoy leading a diverse team of configurators and business analysts in the further development of the E-commerce platform? The VDL Salesforce journey started just 1.5 years ago, we still have a lot of work to do when it comes to requirements

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? AlsSAP Financieel Consultantben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS organisatie bij

Bekijk vacature »

Principal RPA Developer - DUTCH

Principal RPA Developer – DUTCH IN HET KORT Als Principal Robotic Process Automation (RPA) Developer combineer je de rol van IT consultant met die van RPA developer. Je zet je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring in om hoogwaardige RPA-oplossingen te implementeren en te beheren in een multidisciplinair project of DevOps-team. 5 – 8 jaar werkervaring als Robotic Process Automation (RPA) Developer. Nice to have: UiPath – Blue Prism – Microsoft Power Automate – Integration Architecture – Artificial Intelligence – Kofax – Microsoft .NET – Continuous Integration and Continuous Delivery (CI/CD) – HBO of Master Jaarlijks € 60.264 – € 75.168

Bekijk vacature »

Outsystems Developer / Medior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als ervaren Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van de

Bekijk vacature »

Hogeschool Utrecht - Backend Developer (Freelance/

Start datum: ZSM Max tarief: 93€ per uur Uren per week: 8 Hogeschool Utrecht gaat gebruik maken van Bloomreach SAAS Content experience manager voor een nieuw informatieplatform voor studenten. De HU is voor een pilot op zoek naar een Bloomreach developer die de omgeving kan klaarzetten, configureren en integreren (Bijvoorbeeld met de SSO omgeving van SURF). Voor de creatie van een nieuwe informatieplatform voor studenten zijn we op zoek naar een Backend-ontwikkelaar met ruimte Bloomreach (Headless CMS experience platform) ervaring die ons kan helpen bij het opzetten van het CMS. We willen gebruik maken van de page builder om de

Bekijk vacature »

Platform Cloud Engineer

Your contribution to TenneT You will work within a multi-disciplinary team to develop Central Services for DevOps teams of TenneT. Together with your team you will design and develop Everything as a service (XaaS) which will be will be available to the teams through self-service. Services currently being build are Database aaS, Data streaming (Kafka) aaS and others. You will align with devops-engineers that are working on a Container Orchestrated Platform. Next to that you will align with (solution) architects and engineers to identify the need for Central Service. Another focus domain is creating an Event Bus as a Service

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Alfred -

Alfred -

18/10/2005 18:43:00
Quote Anchor link
Bof, mooie site, enkel het menu... De 'labels' tussen de pijltjes plakken te kort naar links vind ik... Daar nog een spatie, of centreren, hangt van je smaak af, zou het mooi af maken vind ik :) Voor de rest, zoals ik zei, knap werk :)

Edit: Bij je tuts een highlight van PHP code, en klikbare links zou ook mooier staan ;)
Gewijzigd op 18/10/2005 18:47:00 door Alfred -

PHP hulp

PHP hulp

05/10/2022 13:47:55

Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/10/2005 18:59:00
Quote Anchor link
Hard mee bezig zie ik?
Een error :P

Voor de rest vind ik de kwaliteit van de header niet zo mooi...
En maar de helft van mijn scherm is gevuld (1152 x 864).

Gewoon uit nieuwsgierigheid:
Waarom staan de tutorials en scripts onder het kopje home?
En de link 'RSS' onder kopje RSS... Beetje dubbel voor 1 link?

Voor de rest wel mooi ontwerp...

Edit:
Script RSS reader staat onderaan:

<form method='post'>
Naam: <inp ut type=’text’ name=’naam’>
Leeftijd:<input type=’text’ name=’age’>
<input type=’submit’ value=’verzenden’ name=’submit’>
</form>

Neem aan dat dat ook gewoon een formulier moet zijn?
Gewijzigd op 18/10/2005 19:01:00 door Willem Jan Z

Jelmer -

Jelmer -

18/10/2005 19:38:00
Quote Anchor link
Of een grapjas die dacht 'laat een formulier als reactie achterlaten'

Han eev

Han eev

18/10/2005 20:11:00
Quote Anchor link
Willem-Jan:
Hard mee bezig zie ik?
Een error :P

Voor de rest vind ik de kwaliteit van de header niet zo mooi...
En maar de helft van mijn scherm is gevuld (1152 x 864).

Gewoon uit nieuwsgierigheid:
Waarom staan de tutorials en scripts onder het kopje home?
En de link 'RSS' onder kopje RSS... Beetje dubbel voor 1 link?

Voor de rest wel mooi ontwerp...

Edit:
Script RSS reader staat onderaan:

<form method='post'>
Naam: <inp ut type=’text’ name=’naam’>
Leeftijd:<input type=’text’ name=’age’>
<input type=’submit’ value=’verzenden’ name=’submit’>
</form>

Neem aan dat dat ook gewoon een formulier moet zijn?

Jelmer:
Of een grapjas die dacht 'laat een formulier als reactie achterlaten'

Ik had het even verkeert gedaanm,lol
Ik had dat gepost om ff de output te bekijken...
Maar vergeten de deleten...
Nu is het weg hoor, lol

thijs:
Ik zou je header wat veranderen het is nu nog een beetje saai

Zat ik ook al mee....
Ik weet niet precies wat ik leuker moet maken...

1152 x 864 wat is hier verkeert aan dan?? bij mij gebeurd er niks met het logo...

(ik heb trouwesn 1280x1024)

Quote:
Edit: Bij je tuts een highlight van PHP code, en klikbare links zou ook mooier staan ;)

Ben mee bezig..... ^^
Gewijzigd op 18/10/2005 20:16:00 door Han eev

Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/10/2005 21:03:00
Quote Anchor link
Niks verkeerd... Vind alleen altijd zo zonde om een heel scherm maar met een miniscuul vierkantje (ja is overdreven :P) gevult te zien.

Han eev

Han eev

18/10/2005 21:04:00
Quote Anchor link
Lol,
Ik hou nog rekening met 800x600 ^^

Han

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.