Site-check: Haneev.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship IT

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Angular Frontend developer

Bedrijfsomschrijving Yacht is a Dutch recruitment, and consultancy agency. The company was founded on May 19, 2000, as an operating company of Randstad Holding with a focus on highly educated and trained professionals. In addition to the Netherlands, Randstad Holding is active in more than 60 countries worldwide. Yacht is the organization of and for professionals. We connect professionals and organizations that want to make a difference. Our goal is an optimal result: To provide challenging assignments to our professionals. Interested? Then we would like to get to know you better! Functieomschrijving Are you an Angular Frontend developer who is

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Integration Developer (vaste positie)

Bedrijfsomschrijving Als Nederlandse vermogensbeheerder die wereldwijd opereert, heeft Robeco altijd het beste van twee werelden gecombineerd. We hebben wereldwijd bereik en globale ambities, met behoud van ons hoofdkantoor in onze thuisstad Rotterdam. De medewerkers van Robeco delen die combinatie: we werven en koesteren mensen die internationaal kunnen denken en de klant centraal stellen, maar met beide benen op de grond. We hebben sterke banden met de academische wereld, die het onderzoek in onze robuuste kwantitatieve en duurzame beleggingsstrategieën ondersteunen. Onze mensen hebben niet alleen een financiële achtergrond, maar ook economische en geografische achtergrond. Evenzo, als pioniers op het gebied van

Bekijk vacature »

Principal Front-end Developer - DUTCH

Principal Front-end Developer – DUTCH IN HET KORT Als Creative Front-end Developer werk je aan een multidisciplinair project of in een DevOps-team en zet je kennis in voor het ontwerpen en ontwikkelen van hoogwaardige digitale oplossingen met uiteenlopende technologieën, zoals Mendix, Pega of Appian. Je bent verantwoordelijk voor het volledige UX-traject van ontwerp tot implementatie. Minimaal 5 – 8 jaar werkervaring als Frond-end developer of UX Designer. Must have: User Experience (UX) – Nederlands – Engels Nice to have: Mendix – OutSystems – Microsoft Power Apps – Agile Project – Management – Scrum – DevOps – HBO of Master Jaarlijks

Bekijk vacature »

Principal BPM Developer - DUTCH

Principal BPM Developer – DUTCH IN HET KORT Als Senior Principal BPM Developer combineer je de rol van IT consultant met BPM architect. Je gebruikt je technische expertise, platformkennis en ontwikkelervaring om een DevOps-team te leiden en hoogwaardige BPM-oplossingen te implementeren. 5 – 8 jaar werkervaring als Business Process Management (BPM). Nice to have: Pegasystems PRPC – Appian Technologies – Mendix – Scrum – Agile Project Management – DevOps – Integration Architecture – OutSystems – TIBCO BPM – HBO of Master Jaarlijks € 60.264 – € 75.168 + bonus + leaseregeling + pensioen + veel meer extra’s Hoofdkantoor in Utrecht

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Sr. developer JAVA EE

Startdatum inzet: 24-10-2022 Open einde, tijdelijke functie, met optie op vast Uren per week: 36,00 Max. uurtarief: afhankelijk van CV Binnen de afdeling M&M Messaging - Ontvangen & Mededelen (O&M) wordt gezocht naar een ervaren Java EE Developer. De werkzaamheden vinden plaats in een dynamische omgeving op het snijvlak van functionaliteit en techniek te werken. De werkzaamheden zijn gericht op meerdere applicaties, het betreft zowel nieuwbouw als doorontwikkeling van bestaande applicaties. De opdrachten bestaan uit een mix van realiseren business functionaliteit, optimalisaties wat betreft onderhoudbaarheid, performance en (technische) continuïteit. We zijn op zoek naar een ervaren Developer die zelfstandig een

Bekijk vacature »

Freelance senior Java developer Belastingdienst (z

Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 80,00 Startdatum inzet: 31-10-2022 Job type: tijdelijke functie, met optie op vast Concern: Belastingdienst B/cao Voor de Agile Release Train (ART) Klantgegevens binnnen het domein IV/Generieke Voorzieningen/Gegevens, zijn we op zoek naar 2 javaontwikklaars met veel programmeer ervaring in complexe omgevingen. Als javaontwikkelaar ben je binnen een van de twee scrumteams verantwoordelijk voor het realiseren van specificaties (user stories) in javaprogrammatuur, binnen de kaders van de MTHV's en architectuur. Kennis van het aplicatie landschap van de belastingdienst is een pré. Ook ervaring in een rol als scrummaster is een pré maar

Bekijk vacature »

Freelance medior java ontwikkelaar Belastingdienst

Concern: Belastingdienst B/cao Uren per week: 36,00 Standplaats: Apeldoorn Max tarief: € 85,00 Startdatum inzet: 24-10-2022 Einddatum: open De Douane Keten Aangifte zoekt een Medior Java Ontwikkelaar De Douane Keten Aangifte (DA) is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, beheren en beschikbaar stellen van IV-voorzieningen voor de Douane applicaties, die het aangifteproces voor Douane ondersteunen. Daaronder vallen de systemen voor o.a. invoeren, doorvoeren en uitvoeren van goederen naar de EU (en Nederland). Keten DA is een van de drie ketens van IV Douane. Ontwikkeling van nieuwe applicaties en verbetering/uitbreiding van bestaande applicaties vindt binnen IV Douane plaats in tweewekelijkse sprints m.b.v. Agile-ontwikkelmethoden.

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Jij gaat je als Python Developer voornamelijk bezighouden met: Het importeren en combineren van data(sets); Het schakelen met verschillende onderzoekers en collega's; Het ontwikkelen, testen en implementeren van applicaties en het uitvoeren van controles (Python, JSON); Het ontsluiten van data middels API's; Het maken van koppelingen middels Python en het meedenken over de inzet van Artificial Intelligence/Machine Learning. Hier ga je werken Wat ga je doen? Als Python Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met het ontwikkelen, testen en implementeren van applicaties en ligt jouw focus op het combineren van data en slimme oplossingen. De

Bekijk vacature »

Business Developer Cloud Telecom / High Tech / 3.6

Samengevat: Deze werkgever is de toonaangevende leverancier van communicatieoplossingen. Ben jij geschikt als Business Developer Cloud? Heb je ervaring in een soortgelijke functie? Vaste baan: Business Developer Cloud Telecom WO 3.600 - 5.400 Business Developer Cloud Deze werkgever is een toonaangevende leverancier van communicatieoplossingen die operators en digitale spelers wereldwijd in staat stelt te presteren en te transformeren. Zij werken voor MKB klanten. Deze werkgever heeft veel verschillende projecten. Houd jij van afwisseling? Dan zit je bij hun goed! Functie: Voor de vacature als Business Developer Cloud Den Haag WO ga je het volgende doen: Je bent een zelfstandige en

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Sr. developer JAVA EE

Startdatum inzet: 24-10-2022 Open einde, tijdelijke functie, met optie op vast Uren per week: 36,00 Max. uurtarief: afhankelijk van CV Binnen de afdeling M&M Messaging - Ontvangen & Mededelen (O&M) wordt gezocht naar een ervaren Java EE Developer. De werkzaamheden vinden plaats in een dynamische omgeving op het snijvlak van functionaliteit en techniek te werken. De werkzaamheden zijn gericht op meerdere applicaties, het betreft zowel nieuwbouw als doorontwikkeling van bestaande applicaties. De opdrachten bestaan uit een mix van realiseren business functionaliteit, optimalisaties wat betreft onderhoudbaarheid, performance en (technische) continuïteit. We zijn op zoek naar een ervaren Developer die zelfstandig een

Bekijk vacature »

Randstad - Oracle Forms Developer (Freelance/ZZP)

Startdatum: ZSM Max tarief per uur: 85€ Uren per week: 32-40 Bij RGN IT werken we steeds meer en meer volgens de Agile Way of Working. Dat betekent dat je in het team met het Scrum Proces werkt. Je zult actief deelnemen aan refinement sessies en helpen bij het opstellen van user stories. Je draagt mede bij het stellen van acceptatiecriteria en bepaalt wat het effect en/of impact kan zijn op aanpalende systemen. Tevens draag je bij aan mogelijke oplossingen voor het gevraagde in de user story. Je werkt samen met de andere developers in je team, de product owner

Bekijk vacature »

Lead back-end developer met Product Owner skills g

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren developer die binnen het team de lead kan nemen, en vanuit die ervaring ook de rol als Product Owner vervult voor een team van externe developers. Bijvoorbeeld door duidelijke stories te schrijven en hun werk naderhand te controleren. Hiernaast zul je ook zeker zelf code blijven schrijven. Je ontwikkelt nieuwe uitbreiding op de back-end (geschreven in Java en PHP), zoals bijvoorbeeld integraties met derde partijen (Alexa, Google Home). Ook ben je bezig met de ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten. Eisen • Je hebt een groot analytisch vermogen • Je hebt minimaal 5

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Alfred -

Alfred -

18/10/2005 18:43:00
Quote Anchor link
Bof, mooie site, enkel het menu... De 'labels' tussen de pijltjes plakken te kort naar links vind ik... Daar nog een spatie, of centreren, hangt van je smaak af, zou het mooi af maken vind ik :) Voor de rest, zoals ik zei, knap werk :)

Edit: Bij je tuts een highlight van PHP code, en klikbare links zou ook mooier staan ;)
Gewijzigd op 18/10/2005 18:47:00 door Alfred -

PHP hulp

PHP hulp

05/10/2022 13:59:06

Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/10/2005 18:59:00
Quote Anchor link
Hard mee bezig zie ik?
Een error :P

Voor de rest vind ik de kwaliteit van de header niet zo mooi...
En maar de helft van mijn scherm is gevuld (1152 x 864).

Gewoon uit nieuwsgierigheid:
Waarom staan de tutorials en scripts onder het kopje home?
En de link 'RSS' onder kopje RSS... Beetje dubbel voor 1 link?

Voor de rest wel mooi ontwerp...

Edit:
Script RSS reader staat onderaan:

<form method='post'>
Naam: <inp ut type=’text’ name=’naam’>
Leeftijd:<input type=’text’ name=’age’>
<input type=’submit’ value=’verzenden’ name=’submit’>
</form>

Neem aan dat dat ook gewoon een formulier moet zijn?
Gewijzigd op 18/10/2005 19:01:00 door Willem Jan Z

Jelmer -

Jelmer -

18/10/2005 19:38:00
Quote Anchor link
Of een grapjas die dacht 'laat een formulier als reactie achterlaten'

Han eev

Han eev

18/10/2005 20:11:00
Quote Anchor link
Willem-Jan:
Hard mee bezig zie ik?
Een error :P

Voor de rest vind ik de kwaliteit van de header niet zo mooi...
En maar de helft van mijn scherm is gevuld (1152 x 864).

Gewoon uit nieuwsgierigheid:
Waarom staan de tutorials en scripts onder het kopje home?
En de link 'RSS' onder kopje RSS... Beetje dubbel voor 1 link?

Voor de rest wel mooi ontwerp...

Edit:
Script RSS reader staat onderaan:

<form method='post'>
Naam: <inp ut type=’text’ name=’naam’>
Leeftijd:<input type=’text’ name=’age’>
<input type=’submit’ value=’verzenden’ name=’submit’>
</form>

Neem aan dat dat ook gewoon een formulier moet zijn?

Jelmer:
Of een grapjas die dacht 'laat een formulier als reactie achterlaten'

Ik had het even verkeert gedaanm,lol
Ik had dat gepost om ff de output te bekijken...
Maar vergeten de deleten...
Nu is het weg hoor, lol

thijs:
Ik zou je header wat veranderen het is nu nog een beetje saai

Zat ik ook al mee....
Ik weet niet precies wat ik leuker moet maken...

1152 x 864 wat is hier verkeert aan dan?? bij mij gebeurd er niks met het logo...

(ik heb trouwesn 1280x1024)

Quote:
Edit: Bij je tuts een highlight van PHP code, en klikbare links zou ook mooier staan ;)

Ben mee bezig..... ^^
Gewijzigd op 18/10/2005 20:16:00 door Han eev

Willem Jan Z

Willem Jan Z

18/10/2005 21:03:00
Quote Anchor link
Niks verkeerd... Vind alleen altijd zo zonde om een heel scherm maar met een miniscuul vierkantje (ja is overdreven :P) gevult te zien.

Han eev

Han eev

18/10/2005 21:04:00
Quote Anchor link
Lol,
Ik hou nog rekening met 800x600 ^^

Han

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.