[SITECHECK} xlwebs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET developer / .NET Core / C# / Architect

Functieomschrijving Ben jij een Senior .NET developer met meerdere jaren ervaring en wil jij deze ervaring graag inzetten bij een gerenommeerde organisatie die alleen maar de meest innovatieve projecten oppakt? Heb jij interesse in IoT, AI en complexe datastromen en wil jij meedenken over architectuur vraagstukken? Lees dan nu verder! Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit: Het ontwikkelen van kwalitatief sterke code met C#, .NET Core en Azure; Het van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen; Het meedenken over architectuur vraagstukken; Het leveren van technische input tijdens (pre)sales trajecten; Het bouwen van koppelingen middels API's; Het

Bekijk vacature »

Full-stack Java Developer/ Web development/ 4.000

Functieomschrijving Ben jij een full-stack java developer die graag een cruciaal platform (door) ontwikkelt? Schroom jij het niet om jouw brede skillset in te zetten om verbeterslagen aan te dragen en uit te voeren? Lees dan snel verder! Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Door ontwikkelen van de online omgeving; Bug fixing; Testen van (jouw) code, handmatig-, unit-, integratie- en browser tests. Functie-eisen Minimaal een MBO-diploma met HBO werk- en denkniveau; Minimaal 1 jaar werkervaring met Java; Kennis van frameworks zoals: Spring (MVC), Struts, Hibernate, Junit, etc.; Kennis van tooling zoals: IntelliJ, GIT, Jenkins, Gradle; Kennis van front-end technieken zoals: JavaScript, Bootstrap

Bekijk vacature »

IT Engineer

Castor Marine levert wereldwijd SATCOM en IT diensten voor de maritieme sector. Onze klanten zijn actief in de commerciële zeevaart, offshore en superjachten. SATCOM is onze corebusiness. Daarnaast leveren we oplossingen voor de complete IT aan boord. Wij bieden 24/7 wereldwijde support om klanten de best mogelijke service te bieden. Ons hoofdkantoor bevindt zich in De Meern. Daarnaast hebben we vestigingen in Groningen en Nice (Frankrijk). Voor het SATCOM en IT team in Groningen zijn we op zoek naar een ervaren IT engineer (M/V fulltime) Als IT engineer support je onze klanten wereldwijd en lever je een bijdrage aan onze

Bekijk vacature »

Fullstack PHP developer

Beschik jij over stalen zenuwen en een echte escape room mentaliteit, waarbij je het liefst in een uurtje de code kraakt en de oplossing vindt? Het IT-team van Beekman maakt waar wat we beloven: gemak, snelheid en betrouwbaarheid. We focussen sterk op vindbaarheid en als IT'er ben je verantwoordelijk voor het toegankelijk maken van informatie en het juist presenteren van grote hoeveelheden data. Zo ondersteunen we onze klant om zich volledig te focussen op zijn core business. Wat kun je van ons verwachten? Een warm welkom in een bedrijf met een familiecultuur; schuif aan bij je comfortabele zit-sta werkplek in

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops are bizarre fast and super tight. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a Medior PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimally as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little C # or Javascript. Want to become an PHP Developer at Coolblue? Else will explain how to do that. You enjoy doing this Writing PHP code, but can also find your way in C

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Java Developer

Full Stack Java Developer - JAVA / Spring / NoSQL BRAND NEW ROLE AVAILABLE IN AMSTERDAM, NETHERLANDS, WORKING WITH AN ESTABLISHED SOFTWARE HOUSE • Mid to senior level candidates considered • Amsterdam location, easily accessible by car and public transport • JAVA / Spring / NoSQL • Competitive salary up to €70,000 plus amazing benefits • To apply please call +31 (0)208 004 990 or email me; George.widdowson@searchability.com Based in Amsterdam we are an industry leading software company who are looking for a Dutch speaking Java Developer with financial experience to join the team. We work with prestigious clients within

Bekijk vacature »

.NET Developer

Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. .NET engineer met ambitie? De uitgebreide versie: Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Stilstand is achteruitgang voor jou; je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren over Microsoft technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. .NET engineer met ambitie? De uitgebreide versie: Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Stilstand is achteruitgang voor jou; je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren over Microsoft technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt.

Bekijk vacature »

.NET Developer C# Web-development

Functieomschrijving Ben jij opzoek naar een nieuwe uitdaging als .NET ontwikkelaar binnen een bedrijf met mooie doorgroeimogelijkheden? Heb je ervaring met C# en Scum/Agile werken? Lees dan snel verder! Doorontwikkelen en implementeren van oplossingen voor de IT omgeving (80% front-end & 20% back-end ontwikkelen); Implementeren van applicatie oplossingen; Confirmeren van vraagstukken in technische oplossingen; Technische bewerkingen waarborgen; Werken via de Scrum/Agile werkwijze. Functie-eisen HBO werk-en denkniveau met 3-5 jaar relevante werkervaring; Ervaring met Scrum/Agile ontwikkel trajecten; Kennis en ervaring met SQL, C#, .NET, CSS en HTML; Open-minded en flexibel; Ervaring met Sharepoint en Cloud omgevingen zijn een pré; Resultaatgericht &

Bekijk vacature »

Angular Front-end developer

Als Angular Front-end Developer bouw je samen met je Agile Scrum teamleden aan een Java / Angular webapplicatie. Deze organisatie staat bekend om vakmanschap, waar Agile Scrum écht goed toegepast wordt, er geen stress is, kwaliteit van de code voor snelheid gaat (cleancode) en er na elke sprint een innovatiemiddag is. Het team ontwikkelt een webapplicatie voor informatiestromen en ontwerpen. De organisatie heeft een groot maatschappelijk belang in een complexe keten van informatie uitwisseling. De webapplicatie wordt door vele mensen gebruikt en is het hart van een enorme informatieketen waar veel verschillende gebruikers gebruik van maken. Kernwoorden zijn o.a. Angular

Bekijk vacature »

Senior Functioneel Beheerder

Senior Functioneel Beheerder Heb jij als Functioneel Beheerder alle kennis in huis van moderne kantoorautomatisering en werkplekomgevingen zoals het Microsoft platform, Windows 10, Office 365, Teams maar ook van gevarieerde applicatielandschappen. Dit is je kans om als Senior Functioneel Beheerder het verschil te maken. Lees snel verder. Wat ga je bij ons doen? Als Senior Functioneel Beheerder heb je uitgebreide kennis en ervaring met het beheer van complexe applicaties en ketens ter ondersteuning van de kantoorautomatiseringsomgeving. Maar daarnaast weet je ook alles over het beheer van organisatiebrede processen zoals Teams en SharePoint Online. Dit is dus geen opstapbaantje, jij hebt

Bekijk vacature »

Ruby on rails developer gezocht (junior, medior en

Functieomschrijving Als Ruby on Rails ontwikkelaar zal jij hier met je collega’s werken aan het uitbouwen van het bestaande platform en het creëren van nieuwe functionaliteiten. Je werk is er op gericht om de klanten gebruik te laten maken van snelle, stabiele en gebruiksvriendelijke software. Er is hier ontzettend veel ruimte voor eigen inbreng en ondernemerschap. Het word zeer gewaardeerd als jij proactief aan de slag gaat met het eindproduct en meedenkt met het bedrijf. Heb jij bijvoorbeeld een idee over het gebruiken van andere / meer 'exotische' talen? Geef het aan, dan wordt er direct gekeken of het idee

Bekijk vacature »

C# Developer /SaaS applicaties/MVC/ SQL/ 4.000 eur

Functieomschrijving Ben jij een .NET (C#) Developer wil werken in een IT-minded organisatie? Heb je kennis van MVC en SQL? Wil jij werken aan in-house ontwikkelde applicaties? Houd jij de nieuwste technieken in de gaten om het ontwikkelproces beter te laten verlopen? Lees dan snel verder! Nieuwbouw, onderhoud en bugfixing van de applicaties; Het produceren van code met een hoge kwaliteit; Hulp bieden aan jouw collega's met verschillende (complexe) technische kwesties; Kwaliteitsmonitoring van het gehele project, incl. de opgeleverde wijzigingen; Het waarnemen van verbetermogelijkheden en deze op de planning zetten. Functie-eisen Uitgebreide werkervaring met C#; Kennis van MVC en SQL;

Bekijk vacature »

Fullstack Developer Angular 6 Java Complexe omgevi

Functieomschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging binnen een complexe technische omgeving en wil jij met je ruime kennis van Java bijdragen aan een optimaal wegennet? Dan is dit de vacature voor jou! Ontwikkelen van innovatie applicaties met behulp van Angular 6 & Java; Overleggen en samenwerken met architecten en Product Owners; Werken binnen een multidisciplinair Scrumteam met betrekking tot analyse, design en ontwikkeling; Samenwerken en ondersteunen van testers in het proces van automatische regressietesten. Functie-eisen Afgeronde HBO- opleiding (Technische richting is een pre); Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als Fullstack Developer; Een passie voor techniek en programmeren; Technologieën,

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

XL webs

XL webs

10/11/2011 10:38:30
Quote Anchor link
Beste leden,

Ik zelf ben 15 jaar jong, ben begonnen met het maken van websites toen ik 14 was. In het begin ging het heel moeilijk en langzaam omdat, ik geen budget had om een webhosting te kopen.

Bij deze ben ik xlwebs begonnen. Een website waar jonge webmasters een gratis webhosting pakket kunnen aanvragen. Het doel is om jonge webmasters een kans te geven om zonder enige budget hun eerste website online te gooien, en hierbij wil ik hun graag helpen. Niet alleen met een webhosting, maar ook support bij eventuele vragen kunnen ze bij mij terecht (forum).

We zijn net enkele dag begonnen, en de leden stromen eigelijk al automatisch binnen. Hierbij wil ik graag XLwebslaten keuren door jullie.

To-do-list:
- Logo van betere kwaliteit voorzien
- Twitter icon vergroten, zodat hij even groot als de hyves icpn is

Graag opbouwende kritiek, alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

01/10/2020 00:08:14

Bas IJzelendoorn
Beheerder

Bas IJzelendoorn

10/11/2011 11:45:30
Quote Anchor link
hmm,

Ik vindt hem nogal saai en grijs.

- Logo inderdaad slechte kwalitiet
- Button voorwaarden is niet mooi in firefox (de 'N' valt er buiten)
- Als je op voorwaarden klikt ga je naar een of ander forum. waarna ik niet meer terug kan naar de website.
- Aanmeld formulier valt buiten de lay-out (firefox)
- website is niet W3C valid
- startpagina blijft gehighlight terwijl ik op een andere pagina zit
- ik mis een disclaimer/privacy policy
- je voorwaarden zijn slecht (voor jou zelf maar ook voor de ander) bijvoorbeeld: regel 4 'voor illegale of onwenselijke praktijken.' onwenselijk is een heel ruim begrip!
- ik hoef geen voorwaarden te accepteren als ik een pakket bij jou afneem??
- De pakketen verwijzen naar 'registreren.html' als ik erop klik terwijl de echte pagina 'aanmelden.html' is.
- 'die gratis professionele webhosting pakketen uitdeeld' waarom ben jij proffesioneel?
- Je biedt 3 pakketen aan? ik kan bij het aanmelden geen pakket kiezen. en waarom zou ik een small pakket kiezen als ik gratis ook een groot pakket kan kiezen. Doe dan gewoon 1 pakket!
- als ik wil inloggen verwijst de pagina door naar Cpanel om daar opnieuw in te loggen
- Volg ons ook op twitter, en vindt ons op hyves! jammer dat je facebook dan weer weg laat.
- waarom XLweb: 'de snelste servers in amerika.' dit is gebasseerd op? en trouwens servers in nederland zijn soms beter omdat het minder lang door de kabel moet.
- waarom XLweb: 'zonder addertje onder het gras.' dit is wel degelijk zo: je plaatst adds op een website van een ander, in elk geval die jij gaat hosten.
- wat is het verschil tussen het XL logo en het H logo in de footer.

Nou een hele bulk. Een cijfer geef ik niet, maar vindt hem wel onvoldoende. Onder de voorwaarden die jij stelt ga ik geen website afnemen. De website is niet logisch opgebouwd. De lay-out vindt ik verre van mooi. Zou iets anders gaan maken als ik jou was.

Edit:

ik mis ook nog:

- contact pagina met adres gegevens, formulier etc.
- er staat nergens hoe de domein naam eruit gaat zien. Krijg je die gratis en hoe is deze opgebouwd.
Gewijzigd op 10/11/2011 11:47:16 door Bas IJzelendoorn

Chris -

Chris -

10/11/2011 12:01:59
Quote Anchor link
Het aanmelden werkt nog niet, klopt dat? Heb je evt. een demo account?

Toevoeging op 10/11/2011 12:02:33:

Overigens, dat de website niet W3C valide is, maakt niet veel uit. Het zijn richtlijnen, geen regels.

Jacco Brandt

Jacco Brandt

10/11/2011 12:38:58
Quote Anchor link
Hoe heb je PHP/Perl/Python beveiligd?

XL webs

XL webs

10/11/2011 15:30:31
Quote Anchor link
Bedankt, Bas IJzelendoorn voor je suggestie's.
Hier ga ik aanwerken, tevens 3 webhosting pakketten: basis is zonder enige reclame, medium met een bannertje en de pro webhosting pakket is een webhosting met een bannertje en een tekstje. Als je duidelijk even de voorwaarden had gelezen, had je dat kunnen zien. Verder wat je had over het inloggen, als je inlogt via de index (xlwebs.nl/inloggen) kom je gelijk in je Cpanel?

Tevens zijn we nog niet lang begonnen, dit neem ik mee in mijn to-do-list. Ik ga dit weekend even alle puntjes over de i zetten, meer suggestie's zijn welkom.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 15:32:29
Quote Anchor link
XL webs op 10/11/2011 15:30:31:
Tevens zijn we nog niet lang begonnen, dit neem ik mee in mijn to-do-list. Ik ga dit weekend even alle puntjes over de i zetten, meer suggestie's zijn welkom.

Ik kan me toch herinneren dat iemand op een niet nader te noemen blauw forum onder de naam 'Potloodjes' een jaar geleden al een dergelijke thread gestart had?

XL webs

XL webs

10/11/2011 15:53:01
Quote Anchor link
- Aar - op 10/11/2011 15:32:29:
XL webs op 10/11/2011 15:30:31:

Ik kan me toch herinneren dat iemand op een niet nader te noemen blauw forum onder de naam 'Potloodjes' een jaar geleden al een dergelijke thread gestart had?

een jaar kan helaas niet, heb hem nu denk ik zo'n klein half jaartje. Was er destijds mee begonnen zonder enige kennis van alles, ben toen een tijdje gestopt. Heb inmiddels een klein weekje weer begonnen met meteen een nieuwe template, forum geupdate ect.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 16:27:44
Quote Anchor link
Ruim half jaartje, want je begon dus in maart van dit jaar. ;-)

Bas IJzelendoorn
Beheerder

Bas IJzelendoorn

10/11/2011 16:55:02
Quote Anchor link
hmmm,

http://dirkdejager.xlwebs.nl/blog/2011/01/gelukkig-2011/

bericht op 1 januari 2011? Half jaar? het is een subdomein van jou website. Just google it.

XL webs

XL webs

10/11/2011 17:03:39
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 10/11/2011 16:55:02:
hmmm,

bericht op 1 januari 2011? Half jaar? het is een subdomein van jou website. Just google it.

Lieve iets beter lezen, ik zeg ik ''heb hem'' bijna een halfjaartje, wat hiervoor mee gebeurd is weet ik niet ;) Verder on-topic.

- Pepijn  -

- Pepijn -

10/11/2011 17:04:58
Quote Anchor link
ik vind je c panel mooi maar hij lijkt best op freehostingnoads

Joey -

Joey -

10/11/2011 17:25:35
Quote Anchor link
Erg mooie site, ik ben ook eerder lid geweest, maar ik kan geen account meer aanmaken? Mijn broertje heeft er wel een. www.webqie.xlwebs.nl, zegt dit je wat?

Bas IJzelendoorn
Beheerder

Bas IJzelendoorn

10/11/2011 20:07:45
Quote Anchor link
XL webs op 10/11/2011 17:03:39:
Bas IJzelendoorn op 10/11/2011 16:55:02:
hmmm,

Lieve iets beter lezen, ik zeg ik ''heb hem'' bijna een halfjaartje, wat hiervoor mee gebeurd is weet ik niet ;) Verder on-topic.

Dat slaat echt helemaal nergens op. Dit betreft een subdomein. xlwebs.nl is jou domein. Dus je zou moeten weten dat die andere een subdomein is van jou website. Hoe kan het anders dat die website nog actief is?

XL webs

XL webs

10/11/2011 20:29:41
Quote Anchor link
Joey Blankendaal op 10/11/2011 17:25:35:
Erg mooie site, ik ben ook eerder lid geweest, maar ik kan geen account meer aanmaken? Mijn broertje heeft er wel een. www.webqie.xlwebs.nl, zegt dit je wat?

Ken ik helaas niet, sorry.
Tevens kunt u een topic starten op het forum van XLwebs.nl, of mij een prive bericht hier sturen.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/11/2011 20:42:43
Quote Anchor link
Interessante content:

http://maxis.xlwebs.nl/

Chris -

Chris -

11/11/2011 00:00:48
Quote Anchor link
Is het uberhaupt wel mogelijk om je te registreren?

XL webs

XL webs

11/11/2011 08:33:33
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 11/11/2011 00:00:48:
Is het uberhaupt wel mogelijk om je te registreren?

Registreren is gewoon mogelijk? inmiddels heeft Joey van Genderen die zo straks reageerder in dit topic, ook een account aangemaakt zie ik haha!

- Raoul -

- Raoul -

11/11/2011 10:17:16
Quote Anchor link
Je layout is lelijk en kijk, waarom zou je een basis pakket kiezen als je gratis ook gewoon een PRO pakket kunt krijgen, vind het maar belachelijk.
Verder zijn er té veel bugs in je layout en is het jammer dat je layout niet in het forum geïntegreerd is.
Ik zeg maar even, het maakt niet zo'n grote indruk op me en ik denk ook niet dat dat bij je klanten zo is.

Dirk de Jager

Dirk de Jager

11/11/2011 11:12:33
Quote Anchor link
aangetrokken door de stroom van mensen die opeens mijn site overspoelen, even een berichtje van mijn kant.

dat het bericht van 1-1-2011 stamt klopt; mijn site is gebouwd op wordpress en dat heb ik gemigreerd (stond vroeger ergens anders).

Xlwebs werkt makkelijk, maar sinds kort heb ik reclame op mijn site, iets wat niet afgesproken was (alleen reclame bij pro en hoger) ... Bovendien loopt de reclame overal in (tot in de backend van mijn site aan toe) en dat is knap irritant.

Echter goed initiatief en ga zo door (tenminste als je de bannering even goed zet ;) )!

Chris -

Chris -

11/11/2011 11:27:28
Quote Anchor link
Kun je dan voor mij een testaccount maken, want bij mij werkt hij niet.. Ik word teruggestuurd naar de index, met in de URL alle gegevens die ik heb ingevuld. Krijg geen bevestigingsmail en het e-mail adres kan ook niet worden gevonden.

Misschien omdat ik Chrome gebruik?

Dirk de Jager

Dirk de Jager

11/11/2011 11:34:22
Quote Anchor link
@chris staat de mail ook in je spam bak? ik heb aangemeld (in de steentijd ;) ) met firefox ...

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.