[SITECHECK} xlwebs

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

(Junior) Back-end Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Altijd al willen werken bij een organisatie, die maatwerk applicaties bouwt, die echt impact hebben in de maatschappij? Dit is je kans. Voor een kleine organisatie in de regio van Eindhoven ben ik op zoek naar een C# Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de ontwikkeling van maatwerk software en applicaties. Deze organisatie werkt voor grote organisaties in Nederland, maar ook voor het MKB. De projecten waar je aan gaat werken zijn erg divers, waardoor je werk uitdagend blijft en je erg veel kan leren. Verder ga je aan

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Als Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Front-End Developer bij Coolblue? Als Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Ontwikkelen van herbruikbare componenten; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als junior .NET Developer kom je terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als junior .NET Developer werk je aan het ontwikkelen van verbeterde

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

XL webs

XL webs

10/11/2011 10:38:30
Quote Anchor link
Beste leden,

Ik zelf ben 15 jaar jong, ben begonnen met het maken van websites toen ik 14 was. In het begin ging het heel moeilijk en langzaam omdat, ik geen budget had om een webhosting te kopen.

Bij deze ben ik xlwebs begonnen. Een website waar jonge webmasters een gratis webhosting pakket kunnen aanvragen. Het doel is om jonge webmasters een kans te geven om zonder enige budget hun eerste website online te gooien, en hierbij wil ik hun graag helpen. Niet alleen met een webhosting, maar ook support bij eventuele vragen kunnen ze bij mij terecht (forum).

We zijn net enkele dag begonnen, en de leden stromen eigelijk al automatisch binnen. Hierbij wil ik graag XLwebslaten keuren door jullie.

To-do-list:
- Logo van betere kwaliteit voorzien
- Twitter icon vergroten, zodat hij even groot als de hyves icpn is

Graag opbouwende kritiek, alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 18:46:12
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

10/11/2011 11:45:30
Quote Anchor link
hmm,

Ik vindt hem nogal saai en grijs.

- Logo inderdaad slechte kwalitiet
- Button voorwaarden is niet mooi in firefox (de 'N' valt er buiten)
- Als je op voorwaarden klikt ga je naar een of ander forum. waarna ik niet meer terug kan naar de website.
- Aanmeld formulier valt buiten de lay-out (firefox)
- website is niet W3C valid
- startpagina blijft gehighlight terwijl ik op een andere pagina zit
- ik mis een disclaimer/privacy policy
- je voorwaarden zijn slecht (voor jou zelf maar ook voor de ander) bijvoorbeeld: regel 4 'voor illegale of onwenselijke praktijken.' onwenselijk is een heel ruim begrip!
- ik hoef geen voorwaarden te accepteren als ik een pakket bij jou afneem??
- De pakketen verwijzen naar 'registreren.html' als ik erop klik terwijl de echte pagina 'aanmelden.html' is.
- 'die gratis professionele webhosting pakketen uitdeeld' waarom ben jij proffesioneel?
- Je biedt 3 pakketen aan? ik kan bij het aanmelden geen pakket kiezen. en waarom zou ik een small pakket kiezen als ik gratis ook een groot pakket kan kiezen. Doe dan gewoon 1 pakket!
- als ik wil inloggen verwijst de pagina door naar Cpanel om daar opnieuw in te loggen
- Volg ons ook op twitter, en vindt ons op hyves! jammer dat je facebook dan weer weg laat.
- waarom XLweb: 'de snelste servers in amerika.' dit is gebasseerd op? en trouwens servers in nederland zijn soms beter omdat het minder lang door de kabel moet.
- waarom XLweb: 'zonder addertje onder het gras.' dit is wel degelijk zo: je plaatst adds op een website van een ander, in elk geval die jij gaat hosten.
- wat is het verschil tussen het XL logo en het H logo in de footer.

Nou een hele bulk. Een cijfer geef ik niet, maar vindt hem wel onvoldoende. Onder de voorwaarden die jij stelt ga ik geen website afnemen. De website is niet logisch opgebouwd. De lay-out vindt ik verre van mooi. Zou iets anders gaan maken als ik jou was.

Edit:

ik mis ook nog:

- contact pagina met adres gegevens, formulier etc.
- er staat nergens hoe de domein naam eruit gaat zien. Krijg je die gratis en hoe is deze opgebouwd.
Gewijzigd op 10/11/2011 11:47:16 door Bas IJzelendoorn
 
Chris -

Chris -

10/11/2011 12:01:59
Quote Anchor link
Het aanmelden werkt nog niet, klopt dat? Heb je evt. een demo account?

Toevoeging op 10/11/2011 12:02:33:

Overigens, dat de website niet W3C valide is, maakt niet veel uit. Het zijn richtlijnen, geen regels.
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

10/11/2011 12:38:58
Quote Anchor link
Hoe heb je PHP/Perl/Python beveiligd?
 
XL webs

XL webs

10/11/2011 15:30:31
Quote Anchor link
Bedankt, Bas IJzelendoorn voor je suggestie's.
Hier ga ik aanwerken, tevens 3 webhosting pakketten: basis is zonder enige reclame, medium met een bannertje en de pro webhosting pakket is een webhosting met een bannertje en een tekstje. Als je duidelijk even de voorwaarden had gelezen, had je dat kunnen zien. Verder wat je had over het inloggen, als je inlogt via de index (xlwebs.nl/inloggen) kom je gelijk in je Cpanel?

Tevens zijn we nog niet lang begonnen, dit neem ik mee in mijn to-do-list. Ik ga dit weekend even alle puntjes over de i zetten, meer suggestie's zijn welkom.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 15:32:29
Quote Anchor link
XL webs op 10/11/2011 15:30:31:
Tevens zijn we nog niet lang begonnen, dit neem ik mee in mijn to-do-list. Ik ga dit weekend even alle puntjes over de i zetten, meer suggestie's zijn welkom.

Ik kan me toch herinneren dat iemand op een niet nader te noemen blauw forum onder de naam 'Potloodjes' een jaar geleden al een dergelijke thread gestart had?
 
XL webs

XL webs

10/11/2011 15:53:01
Quote Anchor link
- Aar - op 10/11/2011 15:32:29:
XL webs op 10/11/2011 15:30:31:
Tevens zijn we nog niet lang begonnen, dit neem ik mee in mijn to-do-list. Ik ga dit weekend even alle puntjes over de i zetten, meer suggestie's zijn welkom.

Ik kan me toch herinneren dat iemand op een niet nader te noemen blauw forum onder de naam 'Potloodjes' een jaar geleden al een dergelijke thread gestart had?


een jaar kan helaas niet, heb hem nu denk ik zo'n klein half jaartje. Was er destijds mee begonnen zonder enige kennis van alles, ben toen een tijdje gestopt. Heb inmiddels een klein weekje weer begonnen met meteen een nieuwe template, forum geupdate ect.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/11/2011 16:27:44
Quote Anchor link
Ruim half jaartje, want je begon dus in maart van dit jaar. ;-)
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

10/11/2011 16:55:02
Quote Anchor link
hmmm,

http://dirkdejager.xlwebs.nl/blog/2011/01/gelukkig-2011/

bericht op 1 januari 2011? Half jaar? het is een subdomein van jou website. Just google it.
 
XL webs

XL webs

10/11/2011 17:03:39
Quote Anchor link
Bas IJzelendoorn op 10/11/2011 16:55:02:
hmmm,

http://dirkdejager.xlwebs.nl/blog/2011/01/gelukkig-2011/

bericht op 1 januari 2011? Half jaar? het is een subdomein van jou website. Just google it.

Lieve iets beter lezen, ik zeg ik ''heb hem'' bijna een halfjaartje, wat hiervoor mee gebeurd is weet ik niet ;) Verder on-topic.
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

10/11/2011 17:04:58
Quote Anchor link
ik vind je c panel mooi maar hij lijkt best op freehostingnoads
 
Joey -

Joey -

10/11/2011 17:25:35
Quote Anchor link
Erg mooie site, ik ben ook eerder lid geweest, maar ik kan geen account meer aanmaken? Mijn broertje heeft er wel een. www.webqie.xlwebs.nl, zegt dit je wat?
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

10/11/2011 20:07:45
Quote Anchor link
XL webs op 10/11/2011 17:03:39:
Bas IJzelendoorn op 10/11/2011 16:55:02:
hmmm,

http://dirkdejager.xlwebs.nl/blog/2011/01/gelukkig-2011/

bericht op 1 januari 2011? Half jaar? het is een subdomein van jou website. Just google it.

Lieve iets beter lezen, ik zeg ik ''heb hem'' bijna een halfjaartje, wat hiervoor mee gebeurd is weet ik niet ;) Verder on-topic.


Dat slaat echt helemaal nergens op. Dit betreft een subdomein. xlwebs.nl is jou domein. Dus je zou moeten weten dat die andere een subdomein is van jou website. Hoe kan het anders dat die website nog actief is?
 
XL webs

XL webs

10/11/2011 20:29:41
Quote Anchor link
Joey Blankendaal op 10/11/2011 17:25:35:
Erg mooie site, ik ben ook eerder lid geweest, maar ik kan geen account meer aanmaken? Mijn broertje heeft er wel een. www.webqie.xlwebs.nl, zegt dit je wat?

Ken ik helaas niet, sorry.
Tevens kunt u een topic starten op het forum van XLwebs.nl, of mij een prive bericht hier sturen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

10/11/2011 20:42:43
Quote Anchor link
Interessante content:

http://maxis.xlwebs.nl/
 
Chris -

Chris -

11/11/2011 00:00:48
Quote Anchor link
Is het uberhaupt wel mogelijk om je te registreren?
 
XL webs

XL webs

11/11/2011 08:33:33
Quote Anchor link
Chris Horeweg op 11/11/2011 00:00:48:
Is het uberhaupt wel mogelijk om je te registreren?


Registreren is gewoon mogelijk? inmiddels heeft Joey van Genderen die zo straks reageerder in dit topic, ook een account aangemaakt zie ik haha!
 
- Raoul -

- Raoul -

11/11/2011 10:17:16
Quote Anchor link
Je layout is lelijk en kijk, waarom zou je een basis pakket kiezen als je gratis ook gewoon een PRO pakket kunt krijgen, vind het maar belachelijk.
Verder zijn er té veel bugs in je layout en is het jammer dat je layout niet in het forum geïntegreerd is.
Ik zeg maar even, het maakt niet zo'n grote indruk op me en ik denk ook niet dat dat bij je klanten zo is.
 
Dirk de Jager

Dirk de Jager

11/11/2011 11:12:33
Quote Anchor link
aangetrokken door de stroom van mensen die opeens mijn site overspoelen, even een berichtje van mijn kant.

dat het bericht van 1-1-2011 stamt klopt; mijn site is gebouwd op wordpress en dat heb ik gemigreerd (stond vroeger ergens anders).

Xlwebs werkt makkelijk, maar sinds kort heb ik reclame op mijn site, iets wat niet afgesproken was (alleen reclame bij pro en hoger) ... Bovendien loopt de reclame overal in (tot in de backend van mijn site aan toe) en dat is knap irritant.

Echter goed initiatief en ga zo door (tenminste als je de bannering even goed zet ;) )!
 
Chris -

Chris -

11/11/2011 11:27:28
Quote Anchor link
Kun je dan voor mij een testaccount maken, want bij mij werkt hij niet.. Ik word teruggestuurd naar de index, met in de URL alle gegevens die ik heb ingevuld. Krijg geen bevestigingsmail en het e-mail adres kan ook niet worden gevonden.

Misschien omdat ik Chrome gebruik?
 
Dirk de Jager

Dirk de Jager

11/11/2011 11:34:22
Quote Anchor link
@chris staat de mail ook in je spam bak? ik heb aangemeld (in de steentijd ;) ) met firefox ...
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.