Sitereview

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Low Code Developer - Consultant

Functie omschrijving Wil jij fungeren als een spin in het web en samenwerken met klanten? Voor een leuke en interessante opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een Low Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten en het leiden van projecten. Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en heb jij verstand van datamodellering en NO CODE Platformen? Lees dan snel verder! Bij deze rol horen de volgende werkzaamheden: Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform,

Bekijk vacature »

Senior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als Senior .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag met complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek (denk aan ECT) en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan

Bekijk vacature »

Oracle Apex developer

Bedrijfsomschrijving My client is a technology company based in Den Bosch, the Netherlands. They specialize in providing innovative software solutions to clients, and they are currently looking for an experienced Oracle Apex developer to join the IT team. Functieomschrijving As an Oracle Apex developer, you will be responsible for designing, developing, and maintaining web-based applications using Oracle Apex. You will work closely with project managers, business analysts, and other developers to ensure that clients' needs are met and that the software solutions are of the highest quality. Responsibilities: Design, develop, and maintain Oracle Apex applications. Work with project managers and

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

24/08/2010 19:59:28
Quote Anchor link
Graag wil ik mijn site wat dieper laten controleren om zo nog wat foutjes en misschien nog wat nieuwe dingen aan toe te kunnen voegen.

mijn website:
www.overdatum.nl

Inloggen kan op:
naam: Frikandel
wachtwoord: 7sYgLWk2q

Maar dat mag ook onder je eigen naam :)
Gewijzigd op 24/08/2010 20:02:17 door Www JdeRuijterNL
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 20:59:03
 
Marc Hagen

Marc Hagen

24/08/2010 20:06:28
Quote Anchor link
He ik zou de Volg Overdatum.nl in een nieuwe pagina laten beginnen.
Voor de rest ziet het er keurig en mooi uit. Thumbs up!
 
Jens V

Jens V

24/08/2010 20:28:16
Quote Anchor link
Op het eerste zicht een goede en mooie website.

Over het design en de kleuren heb ik niet direct een opmerking. De kleuren gaan redelijk goed samen en het logo ziet er prima uit. Alleen de tekst in je footer is wat moeilijker te lezen vanwege het lage contrast van de witte letters op die licht oranje achtergrond.
Een kleine opmerking bij het logo is die "3.3". Ik neem aan dat dat over de versie van de site gaat? Dit is eerder informatie voor in een footer, naast het copyright ofzo. Mensen hebben niet snel een boodschap aan het versie nummer van je design.

Bij het inloggen heb ik eens gekeken naar je private message systeem. Het overzicht van de ontvangen berichten kan daar wel wat ordelijker. Ondanks dat tabellen vaak afgeschreven worden, is een tabel in dit geval echt wel gepast. Oké, je hebt niet veel ruimte, maar het zou de netheid van die pagina echt wel ten goede komen.

Een nieuwe feature kan misschien een RSS-feed zijn. Je bent te volgen op Twitter, Youtube en Hyves. Waarom dan niet in mensen hun mailbox?

Wat je zeker gaat nodig hebben bij het commentaar systeem is ofwel een vereiste om ingelogd te zijn, ofwel een goede captcha. Commentaar vakjes waarbij geen van de twee vereist zijn zijn makkelijke prooien voor spambots...

Voor de rest, zeer geslaagde website naar mijn mening. Het concept is volgens mij ook niet slecht. Dit soort "test aankoop" websites kom je niet al te veel tegen en kunnen mensen soms echt wel van dienst zijn.

Met vriendelijke groeten,
Jens

P.S: Mooie account naam hier op PHPHulp, btw ;)
Gewijzigd op 24/08/2010 20:46:12 door Jens V
 
Pim -

Pim -

24/08/2010 20:31:03
Quote Anchor link
Komisch idee, hoe kom je erop?
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

24/08/2010 20:43:29
Quote Anchor link
Pim de Haan op 24/08/2010 20:31:03:
Komisch idee, hoe kom je erop?


Brainstormen, en dat begon eigenlijk al vanaf het begin met het uitkiezen van een pakkende korte naam voor mijn website :)
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

24/08/2010 20:50:37
Quote Anchor link
oeps! css: http://tinyurldalando.eu5.org/voorbeeld/?u=5525904372 :P

Voor de rest een prima website! Komische artikelen ook!
Gewijzigd op 24/08/2010 20:52:16 door Dalando De Zuil
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

24/08/2010 20:53:21
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 24/08/2010 20:50:37:


:') serieus. Die fout word gemaakt door de propertie 'resize'.
Resize zorgt ervoor dat Safari browsers geen <textarea>'s kunnen resizen.

Als je ook gelijk mijn HTML valideerd per blog zie je dat hij ook 1 fout heeft met onclick (javascript) maarja, je moet ergens de streep trekken en de validator niet zo serieus nemen.


.

Toevoeging op 25/08/2010 07:53:32:

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Op het eerste zicht een goede en mooie website.

Over het design en de kleuren heb ik niet direct een opmerking. De kleuren gaan redelijk goed samen en het logo ziet er prima uit. Alleen de tekst in je footer is wat moeilijker te lezen vanwege het lage contrast van de witte letters op die licht oranje achtergrond.
Een kleine opmerking bij het logo is die "3.3". Ik neem aan dat dat over de versie van de site gaat? Dit is eerder informatie voor in een footer, naast het copyright ofzo. Mensen hebben niet snel een boodschap aan het versie nummer van je design.

Quote:
Heb ik gelijk gefixed.

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Bij het inloggen heb ik eens gekeken naar je private message systeem. Het overzicht van de ontvangen berichten kan daar wel wat ordelijker. Ondanks dat tabellen vaak afgeschreven worden, is een tabel in dit geval echt wel gepast. Oké, je hebt niet veel ruimte, maar het zou de netheid van die pagina echt wel ten goede komen.

Lang geen tabellen gebruikt, maar het is idd data wat in een tabel hoort. en dat te bedenken dat er hele volkstammen tegen CSS zijn en juist wel tabellen willen gebruiken omdat CSS een vloek zou zijn. Geen last van :zzz

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Een nieuwe feature kan misschien een RSS-feed zijn. Je bent te volgen op Twitter, Youtube en Hyves. Waarom dan niet in mensen hun mailbox?

RSS heb ik al :)

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Wat je zeker gaat nodig hebben bij het commentaar systeem is ofwel een vereiste om ingelogd te zijn, ofwel een goede captcha. Commentaar vakjes waarbij geen van de twee vereist zijn zijn makkelijke prooien voor spambots...

De veldjes heb ik pas geleden weer open gezet.
Je hebt de veldjes nog niet geprobeerd zeker?

Als je namelijk nog geen naam hebt, en je druk op verzenden wordt je doorgewezen naar een aanmeldscherm en pas na aanmelding wordt het bericht op het topic geplaatst en krijg je ook een mail met je wachtwoord :)

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Voor de rest, zeer geslaagde website naar mijn mening. Het concept is volgens mij ook niet slecht. Dit soort "test aankoop" websites kom je niet al te veel tegen en kunnen mensen soms echt wel van dienst zijn.


Dank, dank, ik blijf bouwen aan een beter Overdatum.nl :P

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
P.S: Mooie account naam hier op PHPHulp, btw ;)

Nogmaals dank :)
Gewijzigd op 26/08/2010 07:13:13 door www JdeRuijterNL
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

26/08/2010 07:12:46
Quote Anchor link
^bump
Ik heb het gevoel dat er niet echt veel animo is voor deze review.
Gewijzigd op 26/08/2010 07:13:29 door www JdeRuijterNL
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

26/08/2010 08:51:41
Quote Anchor link
Ziet er goed uit! Ik heb geen op/of aanmerkingen hoor! Helemaal prima.
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

26/08/2010 10:48:02
Quote Anchor link
Wat is dat nou, ik wil kritiek ! :(
 
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

27/08/2010 23:55:48
Quote Anchor link
Sitechecks doe ik volgende keer wel @tweakblogs.net... daar is het veel grondiger :D
http://mrjey.tweakblogs.net/blog/4948/ik-wil-een-serieuse-sitecheck.html
Gewijzigd op 27/08/2010 23:56:15 door www JdeRuijterNL
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.