Sitereview

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue back’s office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. “Want to become C# Developer at Coolblue? Jonne will explain how to do that.” You enjoy doing this Working with various types of data stores,

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Bedrijfsomschrijving Als Junior of Medior .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De organisatie heeft ook een adviserende rol, omdat het de klantprocessen raakt en de markt constant in beweging is. Je komt te werken bij een familiebedrijf met een prettige sfeer en een fijne werkomgeving. De IT

Bekijk vacature »

SAP Test DevOps Lead

SAP Test DevOps Lead Functiebeschrijving: Wil jij unieke SAP Test oplossingen bedenken, ontwerpen en implementeren die een directe impact hebben op de bedrijfsvoering van onze klanten? Heb jij ervaring met de laatste en modernste tools van (SAP) Test Automation in een agile omgeving? En wil jij de lead zijn in het opbouwen en verder professionaliseren van je eigen practice? Wat ga je doen? CGI zoekt een all-round en senior SAP Test DevOps Lead met ruime ervaring in het opzetten van test automationframeworks binnen een SAP CI/CD omgeving. De SAP Test Lead werkt met verschillende technologieën en ontwerpt en implementeert test

Bekijk vacature »

Webdeveloper C# ASP.NET High Potentials

Bedrijfsomschrijving Dit leuke maar nog kleine bedrijf met tien medewerkers heeft een succesvol handelsplatform opgezet waarop mensen kunnen handelen in virtuele munten. Het is een nationaal succes en het platform wordt maandelijks aangevuld met nieuwe virtuele munten waarin gehandeld kan worden. Momenteel wordt er hard gewerkt aan vernieuwing van de website aangezien de traffic ongekende hoogtes bereikt. De website is ontzettend slim en moet daarnaast snel werken, veilig zijn en makkelijk in gebruik. Wij zoeken daarom dan een software webdeveloper van deze tijd, die interesse heeft in Cryptocurrency, Blockchain, Bitcoin, Hardforks en andere soortgelijke technieken! Functieomschrijving Als .NET developer kom

Bekijk vacature »

Junior Developer C#

Je maakt een vliegende start van je carrière bij Coolblue, door meteen mee te werken in een team. Hoe word ik Junior Developer C# bij Coolblue? Als Junior Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een van de development teams. Omdat je jezelf graag nog verder wilt ontwikkelen, kijk je veel met je collega’s mee en volg je verschillende trainingen. Maar in de sprints pak je ook je eigen stories op, om meteen Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Ook junior developer C# worden bij Coolblue? Kai van Ommeren legt je uit hoe je dat

Bekijk vacature »

Front-End Developer

Wil je als Front-End Developer aan de slag? Ben je toe aan een nieuwe uitdaging met afwisseling en zelfstandigheid in een zelfsturend team dat verantwoordelijk is voor de bedienings-apps van het klimaat in gebouwen en in kassen? De klant heeft aan ambitie geen gebrek en wilt baanbrekend zijn binnen hun segment. Hoe zij dit willen doen? Daar vertel ik je graag meer over in een persoonlijk gesprek. Je werkt als Front-End Developer samen met Product Owners, Architecten, (Embedded) Software Ontwikkelaars, Support medewerkers en Test Engineers aan de ontwikkeling van onze producten. Als Front-End Developer ben je in staat om met

Bekijk vacature »

Mendix Expert Developer (Senior) (NL) bij PostNL

Mendix Expert Developer (Senior) (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Mendix expert impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties.". Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company Als Mendix Expert Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead, Mendix Developers en Solution Consultants. Wij zetten Mendix in voor kritieke processen waarbij applicaties optimaal moeten performen, want wanneer deze uitvallen,

Bekijk vacature »

Senior fullstack .NET developer

Wil jij samen met gemotiveerde en slimme collega’s bouwen aan ons geavanceerde landschap in Azure? En vind je het ook nog eens leuk om jouw kennis te delen met junior- en medior devs? Dan heb je wellicht interesse in de positie van: Senior fullstack .NET developer voor ons kantoor in Alkmaar Over de positie: Bij SnelStart werken we in een AGILE-structuur om de productie meer focus en impact te geven. Met je collega’s kom je tot de beste resultaten door onderlinge discussie, goede refinement sessies, reviews en écht teamwork. Je hebt de vrijheid om de dingen te doen zoals jij

Bekijk vacature »

Senior Business Analyst

Cargill Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 155,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 155 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive. JOB PURPOSE AND IMPACT We seek a Systems and Process Design Analyst III who will analyze business problems to be solved with automated systems. In this role, you will provide technical expertise to identify, evaluate and develop systems and procedures that are cost-effective and meet user requirements. KEY ACCOUNTABILITIES Translate

Bekijk vacature »

IT Manager

IT Manager Breda, 36-40 uur per week Je weet snel te schakelen tussen strategisch IT-beleid en de dagelijkse gang van zaken. Verder ben je een doorgewinterde professional, die helder kan verwoorden wat ervoor nodig is om onze IT-omgeving optimaal te laten functioneren. Daarnaast kun je goed leidinggeven en gaat samenwerken met ervaren en niet-ervaren gebruikers van onze IT-oplossingen je makkelijk af. Op IT-vlak weet je goed wat je wilt, maar je bent ook uitstekend in staat om buiten de kaders te denken wanneer je ergens een oplossing voor zoekt. Daarbij ben je een echte doener. Problemen die op je pad

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Complexe software ontwikkelen: dat is jouw ding! Voor onze vestiging in Hoogeveen zoeken wij fanatieke junior en senior .NET Developers die met de laatste Microsoft-tools en -technieken willen werken. Jij bent gemotiveerd en draagt graag verantwoordelijkheid voor je 'eigen' software, die wordt ingezet in ziekenhuizen door heel Nederland. Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in een klein team. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi tier framework. Tijdens een

Bekijk vacature »

PHP developer

Voor een klant van Computer Futures ben ik op zoek naar 2 PHP developers. Het gaat om een complex project wat veel maatwerk vereist. Dit heeft te maken met de wensen van verschillende klanten. De klant levert een applicatie voor zowel klanten in Nederland als internationale klanten. Ben je iemand die graag aan complexe projecten werkt, graag met gedreven collega's werkt en ook nog met een internationaal aspect? Dan past deze opdracht bij jou. Technisch: PHP SQL ervaring Testing Ci/CD Scrum Algemeen: Locatie: Utrecht ( momenteel remote ) Start: ASAP Taal: Nederland sprekend Uren: 32 - 40 uur Tarief: in

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bedrijfsomschrijving De organisatie is een marktleider op het gebied van Software ontwikkeling omtrent medewerker applicaties. Hiermee helpen ze klanten met het optimaliseren van bedrijfsprocessen en verduurzamen van de bedrijfsvoering. Innovatie en ontwikkeling staat daarom dan ook hoog in het vaandel. Je collega's hebben een open, informele werksfeer gecreëerd waar de dialoog altijd kan worden aangegaan. Als PHP developer ga je aan de slag met het realiseren van web applicaties on-premise en in de Cloud. Je schrijft innovatieve, maar ook robuuste codes en houdt hierbij rekening met Security aspecten. De code die je schrijft en de koppelingen die jij realiseert hebben

Bekijk vacature »

Medior embedded software developer

Bedrijfsomschrijving Het betreft hier een beurs genoteerde speler actief in de technische en industriële automatisering. De activiteiten bestaan uit het uitvoeren van projecten op detachering, consultancy en interne basis. De normen waar de organisatie waarde aan hecht hebben te maken met ondernemerschap en betrokkenheid bij het algemeen belang. In de markt staan ze bekend als een gerenommeerde, technisch voorop lopende partij waar balans tussen werk en privé erg goed in de gaten wordt gehouden. Klanten van deze organisaties zijn veelal ook beursgenoteerd organisaties in verschillende bedrijfstakken. Ook zijn er overheidsorganen, zoals defensie, waar opdrachten voor worden uitgevoerd. Functieomschrijving Dit mooie

Bekijk vacature »

DevOps Engineer

DevOps Engineer - Rotterdam / Randstad Functiebeschrijving: Als DevOps engineer ga jij het verschil maken voor miljoenen mensen in Nederland en heb jij direct positieve impact op onze samenleving. Je gaat namelijk werken in het hart van de Digitale overheid. Wat ga je doen? Als DevOps Engineer werk je mee aan het realiseren en door ontwikkelen van mooie en innovatieve oplossingen voor de Nederlandse overheid. Je hebt direct contact met alle stakeholders, waarbij jij zorgt dat requirements (functionele en niet-functionele) worden omgezet in een werkend product. Je bent onderdeel van een DevOps team, waarbij jij naast het ontwikkelen van de

Bekijk vacature »
Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

24/08/2010 19:59:28
Quote Anchor link
Graag wil ik mijn site wat dieper laten controleren om zo nog wat foutjes en misschien nog wat nieuwe dingen aan toe te kunnen voegen.

mijn website:
www.overdatum.nl

Inloggen kan op:
naam: Frikandel
wachtwoord: 7sYgLWk2q

Maar dat mag ook onder je eigen naam :)
Gewijzigd op 24/08/2010 20:02:17 door Www JdeRuijterNL

PHP hulp

PHP hulp

28/01/2021 03:19:16

Marc Hagen

Marc Hagen

24/08/2010 20:06:28
Quote Anchor link
He ik zou de Volg Overdatum.nl in een nieuwe pagina laten beginnen.
Voor de rest ziet het er keurig en mooi uit. Thumbs up!

Jens V

Jens V

24/08/2010 20:28:16
Quote Anchor link
Op het eerste zicht een goede en mooie website.

Over het design en de kleuren heb ik niet direct een opmerking. De kleuren gaan redelijk goed samen en het logo ziet er prima uit. Alleen de tekst in je footer is wat moeilijker te lezen vanwege het lage contrast van de witte letters op die licht oranje achtergrond.
Een kleine opmerking bij het logo is die "3.3". Ik neem aan dat dat over de versie van de site gaat? Dit is eerder informatie voor in een footer, naast het copyright ofzo. Mensen hebben niet snel een boodschap aan het versie nummer van je design.

Bij het inloggen heb ik eens gekeken naar je private message systeem. Het overzicht van de ontvangen berichten kan daar wel wat ordelijker. Ondanks dat tabellen vaak afgeschreven worden, is een tabel in dit geval echt wel gepast. Oké, je hebt niet veel ruimte, maar het zou de netheid van die pagina echt wel ten goede komen.

Een nieuwe feature kan misschien een RSS-feed zijn. Je bent te volgen op Twitter, Youtube en Hyves. Waarom dan niet in mensen hun mailbox?

Wat je zeker gaat nodig hebben bij het commentaar systeem is ofwel een vereiste om ingelogd te zijn, ofwel een goede captcha. Commentaar vakjes waarbij geen van de twee vereist zijn zijn makkelijke prooien voor spambots...

Voor de rest, zeer geslaagde website naar mijn mening. Het concept is volgens mij ook niet slecht. Dit soort "test aankoop" websites kom je niet al te veel tegen en kunnen mensen soms echt wel van dienst zijn.

Met vriendelijke groeten,
Jens

P.S: Mooie account naam hier op PHPHulp, btw ;)
Gewijzigd op 24/08/2010 20:46:12 door Jens V

Pim -

Pim -

24/08/2010 20:31:03
Quote Anchor link
Komisch idee, hoe kom je erop?

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

24/08/2010 20:43:29
Quote Anchor link
Pim de Haan op 24/08/2010 20:31:03:
Komisch idee, hoe kom je erop?

Brainstormen, en dat begon eigenlijk al vanaf het begin met het uitkiezen van een pakkende korte naam voor mijn website :)

Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

24/08/2010 20:50:37
Quote Anchor link
oeps! css: http://tinyurldalando.eu5.org/voorbeeld/?u=5525904372 :P

Voor de rest een prima website! Komische artikelen ook!
Gewijzigd op 24/08/2010 20:52:16 door Dalando De Zuil

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

24/08/2010 20:53:21
Quote Anchor link
Dalando De Zuil op 24/08/2010 20:50:37:

:') serieus. Die fout word gemaakt door de propertie 'resize'.
Resize zorgt ervoor dat Safari browsers geen <textarea>'s kunnen resizen.

Als je ook gelijk mijn HTML valideerd per blog zie je dat hij ook 1 fout heeft met onclick (javascript) maarja, je moet ergens de streep trekken en de validator niet zo serieus nemen.

.

Toevoeging op 25/08/2010 07:53:32:

Jens V op 24/08/2010 20:28:16:
Op het eerste zicht een goede en mooie website.

Over het design en de kleuren heb ik niet direct een opmerking. De kleuren gaan redelijk goed samen en het logo ziet er prima uit. Alleen de tekst in je footer is wat moeilijker te lezen vanwege het lage contrast van de witte letters op die licht oranje achtergrond.
Een kleine opmerking bij het logo is die "3.3". Ik neem aan dat dat over de versie van de site gaat? Dit is eerder informatie voor in een footer, naast het copyright ofzo. Mensen hebben niet snel een boodschap aan het versie nummer van je design.

Quote:
Heb ik gelijk gefixed.

Bij het inloggen heb ik eens gekeken naar je private message systeem. Het overzicht van de ontvangen berichten kan daar wel wat ordelijker. Ondanks dat tabellen vaak afgeschreven worden, is een tabel in dit geval echt wel gepast. Oké, je hebt niet veel ruimte, maar het zou de netheid van die pagina echt wel ten goede komen.

Lang geen tabellen gebruikt, maar het is idd data wat in een tabel hoort. en dat te bedenken dat er hele volkstammen tegen CSS zijn en juist wel tabellen willen gebruiken omdat CSS een vloek zou zijn. Geen last van :zzz

Een nieuwe feature kan misschien een RSS-feed zijn. Je bent te volgen op Twitter, Youtube en Hyves. Waarom dan niet in mensen hun mailbox?

RSS heb ik al :)

Wat je zeker gaat nodig hebben bij het commentaar systeem is ofwel een vereiste om ingelogd te zijn, ofwel een goede captcha. Commentaar vakjes waarbij geen van de twee vereist zijn zijn makkelijke prooien voor spambots...

De veldjes heb ik pas geleden weer open gezet.
Je hebt de veldjes nog niet geprobeerd zeker?

Als je namelijk nog geen naam hebt, en je druk op verzenden wordt je doorgewezen naar een aanmeldscherm en pas na aanmelding wordt het bericht op het topic geplaatst en krijg je ook een mail met je wachtwoord :)

Voor de rest, zeer geslaagde website naar mijn mening. Het concept is volgens mij ook niet slecht. Dit soort "test aankoop" websites kom je niet al te veel tegen en kunnen mensen soms echt wel van dienst zijn.

Dank, dank, ik blijf bouwen aan een beter Overdatum.nl :P

P.S: Mooie account naam hier op PHPHulp, btw ;)

Nogmaals dank :)
Gewijzigd op 26/08/2010 07:13:13 door www JdeRuijterNL

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

26/08/2010 07:12:46
Quote Anchor link
^bump
Ik heb het gevoel dat er niet echt veel animo is voor deze review.
Gewijzigd op 26/08/2010 07:13:29 door www JdeRuijterNL

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

26/08/2010 08:51:41
Quote Anchor link
Ziet er goed uit! Ik heb geen op/of aanmerkingen hoor! Helemaal prima.

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

26/08/2010 10:48:02
Quote Anchor link
Wat is dat nou, ik wil kritiek ! :(

Www JdeRuijterNL

www JdeRuijterNL

27/08/2010 23:55:48
Quote Anchor link
Sitechecks doe ik volgende keer wel @tweakblogs.net... daar is het veel grondiger :D
http://mrjey.tweakblogs.net/blog/4948/ik-wil-een-serieuse-sitecheck.html
Gewijzigd op 27/08/2010 23:56:15 door www JdeRuijterNL

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.