[SITE]Te ingewikkeld pixel werk.!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

The role of Lead C++ Developer As Lead C++ Developer at KUBUS you will be responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the desktop applications of BIMcollab, our platform for 3D model validation and issue management aimed at improving the quality of 3D building design models. Better 3D models lead to better buildings, thus contributing to the sustainability of the built environment with smarter use of materials, less waste and energy-efficient buildings. A good user experience is of paramount importance to us; we go for innovation and quality in our development. In your role as

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Cobol Applicati

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 7 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: In de applicatie ETM zijn nu de inningsvoorzieningen voor ongeveer 25 aangifte- en aanslagmiddelen opgenomen. ETM is een extern aangeschafte service en het huidige contract met leverancier Oracle loopt af op 31-12-2022. Het programma uitfaseren ETM heeft als doel om vervanging te realiseren waarmee alle nu in gebruik zijnde ETM ondersteuning wordt overgenomen in nieuwe Inningsvoorzieningen om de continuïteit van de inningsprocessen te waarborgen. Eén van de inningsvoorzieningen die voor het einde van 31-12-2022

Bekijk vacature »

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »
Wouter K

Wouter K

23/01/2008 15:33:00
Quote Anchor link
Hey ,

Ik ben een fun-site voor lokale vrienden aan het maken.
Nu de site is wat ingewikkeld qua structuur vind ik ofwel heb ik het verkeerd aangepakt.
Hier is hoe hij eruit moet zien.!
http://wouter.php-design.be/thadutchmobb.png
Dit is wat ik nu heb.!
http://wouter.php-design.be/thedutchmobb/
..
....
.....Nu mijn probleem is zoals je site die 2 mannetjes , de footer, en de pixel links-rechts boven.


Ik zal hier men css plaatsen:
http://wouter.php-design.be/thedutchmobb/style.css

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
/* Css Style voor The Dutch Mobb */
*{
background-color: black;
padding: 0px;
margin: 0px;
}
#maincontainer{
height: 590px;
width: 645px;
}
#header{
width: 645px;
height: 100px;
border: 1px solid black;
margin-left: 140px;
background: url('header.png');
}
#maincontent{
background: url('maincontent.png');
width: 647px;
height: 430px;
margin-left: 140px;
}
#menu{
width: 99px;
height: 150px;
background: url('menu(2).png');
background-repeat: no-repeat;
border-right: 1px solid black;
border-left: 1px solid white;
border-top: url('menutop.png');
}
#content{
padding-top: 1px;
background: url('content.png');
height: 200px;
width: 545px;
float: right;
}
#footer{
background: url('footer.png');
height: 50px;
width: 645px;
margin-left: 140px;
border: 1px solid white;
}


Mijn html kan je uit de site halen..

Heeft iemand soms tips of de oplossing want in IE werkt hij ook tegen !.

MVG
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 09:24:38
 
Bart

Bart

23/01/2008 15:43:00
Quote Anchor link
hoe ik het zou doen in jou plaats :
ik zou de afbeelding van hoe hij er uit moet zien is stukjes knippen, en zo in html zetten.

Table
header
linkermarge - inhoud - rechtermarge
footer

in de linkermarge zet je als achtergrond ervan die gele lijn, en daar gooi je nog es die afbeelding van die gast boven,

linkermarge net hetzelfde
 
Wouter K

Wouter K

23/01/2008 15:45:00
Quote Anchor link
Wat bedoel je met table ?.
Je bedoelt het scherm delen verticaal in 3.
Ja ik zal eens proberen.
Maar dan moet ik wel div's aan de zijkant doen niet ?(horizontaal)

mvg
 
- wes  -

- wes -

23/01/2008 16:10:00
Quote Anchor link
/ot

Mijn Merel zegt altijd ...
 
Sander

Sander

23/01/2008 17:50:00
Quote Anchor link
hey wouter, ik verveelde me een beetje.
ik heb iets meer dan 5 minuutjes gewerkt aan je site, ik heb een zip file gemaakt met wat ik gedaan heb.

http://rapidshare.com/files/86003586/dutchmobb.rar ;)

je css is het volgende, er zijn heel wat serieuze flaters in je css zelf waardoor je een verknoeide site krijgt.
omdat ik geen zin had om het allemaal te doen besloot ik om zelf maar een nieuwe aan te make en je te helpe.

hier is je nieuwe css bvb

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
html, body {
                background: #000000;
                color: #cfcfcf;
                font-family: 'Trebuchet MS', Verdana, sans-serif;
                font-size: 12px;
                width: 943px;
                text-align:center;
                height: 100%;
            }


#maincontainer{
width:943px;
margin: 0 auto;
height:95%;
background:#000000 url(main.png) repeat-y;
text-align:left;

}

#tekst{
background:url(tekst.png) no-repeat;
height:310px;
width:435px;
float:left;

}

#main{
background:url(main.png) repeat-y center;}

#rechts{
background:url(rechts.png) top no-repeat;
width:219px;
float:left;
height:310px;}

#header{

background:url(header.png) no-repeat;
height:141px;
width:943px ;}

#menu{

background:url(menu.png) no-repeat top;
height: 293px;
width:124px;
float:left;

}



#links{
background:url(links.png) no-repeat;
float:left;
width:156px;
height:293px;}



#footer{
height:71px;
background:url(footer.png) no-repeat bottom #000000;
width:934px;
float:left;
margin: 0 auto;


}


Wat je bvb ook nog kan doen is een innertube gebruiken voor je tekst en deze niet in <div id="tekst"> te schrijven.

dit met een margin-left te gebruiken en dan dezelfde width gebruiken als je tekstvak.
je hoeft geen hoogte in te stellen bij die innertube als je dat doet; de site heeft namelijk die achtergrond (main.png) die ervoorzorgt dat je altijd op die achtergrond zal blijven schrijven aangezien html & body op height:100% staan. begrijp je ?
je footer zal ook altijd beneden blijven ;) zoals in je index.php het geval zal zijn.

Kijk goed naar de code enz. en hoe het gebeurd is en dan kan je het zelf namaken op gebruiken doet er niet toe.

Ik hoop dat dit toch iets geholpen heeft ...

Sander
 
Geert-Jan

Geert-Jan

23/01/2008 18:26:00
Quote Anchor link
Wat zijn er toch weer aardige mensen op Phphulp :D
 
Wouter K

Wouter K

23/01/2008 21:05:00
Quote Anchor link
Heel erg bedankt.
Nu denk ik wel dat ik zie wat er fout was , en mijn aanpak was ook verkeerd.
(ps.:de mannetjes staan nog niet perfect , dus nu dacht ik het volgende, maar dit gaat waarschijnlijk fout aflopen, Gewoon de linkse persoon omdraaien (180°) zodat ze even hoog komen , maar is er dan geen probleem met de 'kap' van Lil Wayne ?.)


Toch Bedankt,.
mvg
 
J V

J V

24/01/2008 00:40:00
Quote Anchor link
Ik heb even snel gekeken, maar waarom vierkante vlakken zwart als achtergrond nemen terwijl dit met simpele css kan. Nu laad je steeds jou vierkante vlak die zwart is, terwijl je dit ook met css kunt doen.
Die borders eromheen kun je ook met css doen, maar wil je het mooi enzo doen, maak dan van de hoeken een plaatje en een plaatje van een klein stukje van de balk (die kun je repeaten)

Je hebt nu hele vlakken letterlijk uitgeknipt en op je site geplakt. Die 2 gasten met mutsen op, die moet je netjes op hun plek zetten waar ze horen te staan en helemaal uitknippen. Dus niet met een stukje van je menu er nog bij enzo, want zo kan je site nooit liquid worden.

Wat je kunt doen is die 2 mannetjes in de achtergrond afbeelding verwerken (2 poppetjes in 1 afbeelding), maar dan zo dat ze standaard op de goede hoogte zitten. (je tekst en borders gaan er dan wel overheen lopen) Je doet in je body nog een background-color van zwart erbij en zo lijkt het net zoals het al was.
Je kunt die poppetjes ook apart uitknippen en in een divje stoppen die je absoluut gaat positioneren (dan kan je site niet liquid worden).

Er zijn nog veel meer mogelijkheden, maar de manier die je nu doet zou ik zeker niet doen.

180 graden draaien? (ik denk niet dat ik je begrijpt, maar door hem te draaien blijft hij op dezelfde plek staan. En een plaatje omdraaien ziet er raar uit want die is dan in spiegelbeeld)
Je moet of de ene omhoog zetten of de andere omlaag, pas dan komen ze gelijk.
Maar ik zou eerst even nadenken over de dingen die ik hiervoor allemaal genoemd heb.
 
- -

- -

24/01/2008 08:24:00
Quote Anchor link
Schattig, jullie verkrachten alle dagen.
(Wij rapen alle dagen)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

24/01/2008 09:57:00
Quote Anchor link
@ Sander : bedankt en ik denk bedankt namens velen, die hiermee weer kunnen stoeien en hun kennis vergroten!!!
 
Sander

Sander

24/01/2008 18:00:00
Quote Anchor link
je site was inderdaar niet de gemakkelijkste om te coderen en om de code dan zo klijn mogelijk te houden heb ik hem zo 'gesliced' maarja

ik zal nog eens kijken naar de code waar ik iets fout heb gedaan en direct posten ;)
 
Wouter K

Wouter K

24/01/2008 18:01:00
Quote Anchor link
sander : Ik heb je al bedankt :)

Maar als je je verveeld mag je het natuurlijk altijd doen :).

Edit:
Open firebug. Wat zie je direct. in de maincontainer is de footer weg. En die moet er namelijk wel in anders krijg je problemen.!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Wouter K
 
Sander

Sander

24/01/2008 18:20:00
Quote Anchor link
hmm nee dat is net het punt, die moet eruit als je wil dat die footer steeds onderaan je pagina blijft.

ik zag ook het volgende:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
html, body {
                background: #000000;
                color: #cfcfcf;
                font-family: 'Trebuchet MS', Verdana, sans-serif;
                font-size: 12px;
                width: 943px;
                text-align:center;
                height: 90%;
            }


heb je die height zo verandert ?
het zou 100% moeten zijn.

ook komen de mannetjes mooi op 1 lijn bij mij :s

ik ga ook eens kijken waarom hij niet in het midden wil komen ;)
 
Wouter K

Wouter K

24/01/2008 18:23:00
Quote Anchor link
Neen , ik heb het wel aangepast omdat hij hier niet 100% was en ik dus met een overbodige scroller zat.

De mannetjes hebben nooit op 1 rechte lijn gestaan...

Voila mss helpt dit je nog verder :)
 
Sander

Sander

24/01/2008 18:43:00
Quote Anchor link
wouter schreef op 24.01.2008 18:23:
Neen , ik heb het wel aangepast omdat hij hier niet 100% was en ik dus met een overbodige scroller zat.

De mannetjes hebben nooit op 1 rechte lijn gestaan...

Voila mss helpt dit je nog verder :)


aha ok dat verklaart veel; had het eerst niet gezien om dat het verschil toch niet zo groot is :)

ik begrijp je idee van overbodige scroller maarja hangt van je resolutie af natuurlijk ;)
ik weet niet precies of hij dan zal uitrekken op 90%, maar je kan altijd een iframe toepassen ;)
ik denk dat alles dan in orde is nee ?
blij dat ik toch kon helpen
 
Wouter K

Wouter K

24/01/2008 19:06:00
Quote Anchor link
IFRAME ?? bah . :)

de footer zal de fout zijn in je html. doordat die afhankelijk is van de container. dit verklaart ookal veel. Ik ga eens zien dit optelossen . Wat als je de % de groot veranderd dan komen er weer Lege (gegomde) lijnen tegen :(.

je bent trouwens wel hard bedankt.!
 
Sander

Sander

24/01/2008 19:54:00
Quote Anchor link
gewoon het volgende doen dan als je het niet wil,

div v/d footer in maincontainer zette.
en div van main container in je css op 100% zette, en ook je height uit je body weg doen.
normaal zou dat het moete fixe ;)
 
Wouter K

Wouter K

24/01/2008 19:56:00
Quote Anchor link
Ok ;)

Doe ik een volgende keer :) Nu is hij goed :)
 
Sander

Sander

24/01/2008 19:57:00
Quote Anchor link
cool ;)

1 dingetje in FF toont je menu niet zo als in IE het is compleet anders, mss iets maken dat het bij beide een beetje hetzelfde is ;)
 
Wouter K

Wouter K

24/01/2008 21:23:00
Quote Anchor link
toch niet in IE7
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.