Slicen Layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Software Ontwikkelaar PHP gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Software Ontwikkelaar om het team van onze opdrachtgever te versterken! De ideale kandidaat zal fungeren als verlengstuk van klanten en complexe technische vraagstukken met enthousiasme benaderen. Naast het werken met de nieuwste technologieën, ben je in staat om aan meerdere projecten tegelijkertijd te werken. Als je deze uitdaging aangaat, werk je nauw samen met front-end developers en draag je bij aan het realiseren van grote veranderingen bij klanten. Het bedrijf zoekt iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd streeft naar het leveren van de beste resultaten.

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »
Pepijn

Pepijn

02/04/2008 22:29:00
Quote Anchor link
Beste mensen van phphulp,

Ik heb gebprobeerd mijn design te slicen. En in Css te verwerken.

Ik kwam uiteindelijk op meer dan 30 divjes uit.

Nu heb ik naar de broncode van andere websites gekeken, maar daar stonden veel minden divjes.

Nu wil ik graag weten in welke divjes ik mijn design moet knippen.

Klik, even barts voorbeeld gepakt, awardspace doet moeilijl

Mvg
Pepijn

PS: Het design is door de webmaster van phonuts.org bedacht.
Ik heb toestemming om het te bewerken en te gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pepijn

PHP hulp

PHP hulp

22/06/2025 00:51:21

Robert Deiman

Robert Deiman

03/04/2008 00:14:00
Quote Anchor link
Ik kom op heel wat minder uit...

-> Het blauwe er helemaal omheen kan je gewoon de achtergrondkleur van de body maken. (de inhoud komt in een container)
-> Het menu is 1 div, waarin je een unordered list maakt die met een margin-top van weet k niet precies hoeveel pixels.
-> Daaronder staat een alinea (p-tag) met de adresgegevens. (positioneren met margin-top, of met een margin-bottom op de menu-lijst.
->De foto daarnaast is gewoon maar 1 div.
->De content die daarnaast staat kan je inderdaad 1 div maken, met daarbinnen 2 divs (beiden beginnen met een h2, en de tekst staat in een alinea) De h2 is prima zo op te maken, dat deze die balk daar gaat vormen.
-> Tot slot positioneer je de text "Flux Consultants" nog op de juiste plek en dan ben je klaar.

Je komt dan op 7 divs uit, zou volgens mij prima moeten kunnen.

Bart van der veen

bart van der veen

03/04/2008 11:39:00
Quote Anchor link
als jij nou even een afbeelding plaats zonder streepjes kan ik je wel helpen slicen...

Robert Deiman

Robert Deiman

03/04/2008 11:47:00
Quote Anchor link
Dat is ook een manier ;) Ik probeer juist door die uitleg hem te laten zien dat het helemaal niet zo lastig is. Je moet het gewoon opdelen in verschillende onderdelen van de site, niet in verschillende onderdelen van de lay-out zoals in je afbeelding is getekend.

Pepijn

Pepijn

03/04/2008 15:53:00
Quote Anchor link
Afbeelding zonder streepjes, staat nu online.

Nooit gedacht dat je voor zoiets ook margin kon gebruiken.
Voor margin gebruikte ik een opvul divje.

Maar in iedergeval bedankt, ik doe er zeker wat mee.

PS: de achtergrond wordt donker-grijs-blauw, dus daar gebruik ik de background al voor.

Mvg
Pepijn

Robert Deiman

Robert Deiman

03/04/2008 15:59:00
Quote Anchor link
Naja, dan komt er een extra container div omheen, niet zo'n groot probleem.. rest blijft dan wel hetzelfde :)

Bart van der veen

bart van der veen

04/04/2008 20:13:00
Quote Anchor link
met 4 divjes:

http://bart.ugins.com/flux/

veel plezier ermee....

Pepijn

Pepijn

04/04/2008 21:37:00
Quote Anchor link
Heel erg bedankt Bart!

Het is nog niet helemaal perfect maar het is veel beter dan ik had.

Als ik nog een keer wat voor je kan doen, moet je het zeggen.

Mvg
Pepijn

Pepijn

Pepijn

07/07/2008 19:54:00
Quote Anchor link
Sorry dat ik er zo laat mee kom.

Website moet bijna online, kom ik er op het laatste moment achter dat de css niet goed is.

De manier van bart is ook niet de juiste als ik meer links toe voeg dan schuift het contact gedeelte mee.

Ik vind dit heel erg moeilijk.

Graag wat extra hulp.

Mvg
Pepijn

EDIT:

Ik dacht aan de hele layout absoluut postitioneren... Is dit een goede oplossing?

07/07/2008 20:36:00
Quote Anchor link
Geen flauw idee misschien een life voorbeeldje.

Pepijn

Pepijn

07/07/2008 20:44:00

07/07/2008 20:49:00
Quote Anchor link
Ik zie daar niks misgaan.
Misschien kan je er ook effe html en css linkje van maken dan kunnen we wat zien. Dit helpt vrij weinig

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/07/2008 20:53:00
Quote Anchor link
Het voorbeeld van Bart valideert niet helemaal, dat kan ook problemen opleveren voor de lay-out.

Pepijn

Pepijn

07/07/2008 21:32:00
Quote Anchor link
Ok, mijn probleem is dat ik niet weet hoe ik deze layout moet slicen?

Waar ik graag hulp bij wil:

-In welke stukken moet ik het design knippen

-hoe moet ik deze stukken positioneren, absolute, relative?

Mvg
Pepijn

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/07/2008 21:35:00
Quote Anchor link
Ik maak wel even een voorbeeld voor je.

Edit: als ik tenminste een reactie krijg.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

07/07/2008 21:38:00

Pepijn

Pepijn

07/07/2008 21:45:00
Quote Anchor link
maar in welke stukken moet ik het design knippen?

07/07/2008 21:54:00
Quote Anchor link
Je foto
Je achtergrond

Bart van der veen

bart van der veen

07/07/2008 22:04:00
Quote Anchor link
in de div die left heet zit een p element, dat p element is naar onderen gezet door middel van margin, als je de margin verminderd komt het allemaal goed.

@jan sorry voor het niet valideren, dat doe ik bij hoe moet ik slicen voorbeelden eigenlijk nooit, het was meer om een punt aan te geven...

Pepijn

Pepijn

08/07/2008 08:08:00
Quote Anchor link
Bedankt iedereen, maar het is mij nu toch zelf gelukt.

Als ik klaar ben zal ik de code wel posten.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.