Slider in fade modus zetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Yoeri Achterbergen

Yoeri Achterbergen

12/06/2014 12:49:37
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een slider op mijn website staan, deze slide horizontaal.
Nu wil ik deze in de fade modus laten werken, alleen hoe?

Dit is een stuk script van de jssor slider

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<script>
    jssor_slider1_starter = function (containerId) {
      var options = {
        $DragOrientation: 1, $AutoPlay: true, $FillMode: 2, $AutoPlayInterval: 4000, $PauseOnHover : 2,
        $NavigatorOptions: { $Class: $JssorNavigator$, $ChanceToShow: 2, $ActionMode: 1, $AutoCenter: 0, $Steps: 1, $Lanes: 1, $SpacingX: 5, $SpacingY: 5, $Orientation: 1 },
        $DirectionNavigatorOptions: { $Class: $JssorDirectionNavigator$, $ChanceToShow: 1 },
        $ThumbnailNavigatorOptions: { $Class: $JssorThumbnailNavigator$, $ChanceToShow: 2, $ActionMode: 0, $DisableDrag: true, $Orientation: 2 }
      };
      var jssor_slider1 = new $JssorSlider$(containerId, options);
    };
  </script>



Gr. Yoeri
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 00:56:09
 
Eschwin Moerkerken

Eschwin Moerkerken

12/06/2014 14:05:00
Quote Anchor link
Waarom probeer je niet een andere slider op te zoeken ? Nivo slider is een hele goede en populaire! Verder staat wat je zoekt niet in dit stukje code, waar je naar moet zoeken is iets in de richting van slideIn of SlideOut en dat vervangen voor fadeIn/fadeOut. Ik weet niet hoe de horizontale benaming hier van is, want slideIn/slideOut is voor zover ik weet verticaal.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$("foo").show("slide", {
   direction: "left"
}, 500 );


Volgens mij moet de horizontale slide er zo ongeveer uit zien, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik hier zelf nooit mee werk.
Gewijzigd op 12/06/2014 14:07:02 door Eschwin Moerkerken
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.