Slideshow

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java-softwaredeveloper

Wat je gaat doen: Dit ga je doen Daar kunnen we heel kort over zijn: software ontwikkelen met de agile-/scrumteams van toonaangevende organisaties. Zoals ministeries, gemeentes, financiële instellingen en retail- en energiebedrijven. En als het bij je past, begeleid je collega-developers in het ontwikkelproces. Doordat je tijdelijk aan een opdracht werkt, doe je in korte tijd veel mooie ervaringen op en leer je nieuwe technieken en tools kennen. Je teamleden werken bijvoorbeeld met Spring, JPA/Hibernate, AJAX, REST/JSON, GIT, AWS en TDD. Het interessante is dat jij volledig in control bent en zelf kiest welke opdrachten je oppakt. Het soort rol,

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit het: Ontwikkelen van kwalitatief sterke code met o.a. C# en .NET Core; Werken aan tal van nieuwe oplossingen binnen het Azure platform; Van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen; Werken aan innovatieve (inhouse) projecten voor tal van gerenommeerde organisaties; Meedenken over architectuur vraagstukken; Leveren van technische input tijdens (pre)sales trajecten; Bouwen van koppelingen middels API's. Hier ga je werken Werken aan innovatieve en uitdagende projecten binnen een multidisciplinair team dus. Als .NET developer ga je werken in een DevOps team aan state-of-the-art oplossingen voor

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Je komt in een DevOps-cultuur te werken waarbij je met je team werkt aan de front-end van diverse brand websites; Het ontwerpen van functionele en grafische ontwerpen die worden geïmplementeerd; Draagt zorg voor het maken van analyses; Je werkt nauw met je collega’s samen en geeft elkaar feedback en suggesties waar nodig; Het uitwerken van vraagstukken die afkomstig zijn van verschillende klanten; Hier ga je werken Deze marktleider op gebied van fietsen en fietservaring is gevestigd in twee provincies, verspreid over meerdere locaties. Jij zult voornamelijk in regio Joure aan de slag gaan. De organisatie doelt

Bekijk vacature »

Freelance Frontend Developer (ZZP)

Belastingdienst B/cao Startdatum inzet : 19 december 2022 Tijdelijke functie, met optie op vast Uren per week : 36 Standplaats (in overleg) : Apeldoorn Op dit moment hebben wij frontend developers met een nieuwsgierige en pro actieve houding nodig die zich hoofdzakelijk richten op het helpen bij het bouwen van open formulieren. Deze formulieren worden gemaakt met verschillende producten. Wij werken met Bold (het Belastingdienst Design System), form.io, moderne frameworks en integratiemogelijkheden. Op het gebied van de overige tooling wordt je voor zover nodig ingewerkt. Van jou als frontend developer wordt verwacht dat je deze producten op de juiste manier

Bekijk vacature »

Senior ETL Developer

Functieomschrijving How does building an entirely cloudbased, open source data warehouse sound to you? As ETL developer at Randstad Groep Nederland IT that is exactly what you will be doing. As the world’s largest HR service provider, the amount of information that passes through our systems every day is vast. Using accurate data to inform our decision making processes and to guide us is therefore an integral part of our strategy. Our Data Insights team are helping us build an entirely new environment between our AWS datalake and Tableau reporting, drastically reducing the number of reports we need. Where our

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht voor High-tech omgeving!

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie heeft een landelijk netwerk met adviseurs rondom financiële producten. De manier waarop ze te werk gaan is echt uniek te noemen en ze kunnen dankzij hun eigen netwerk en geavanceerde IT oplossingen op maat gemaakte producten leveren voor hun eindklanten. Hierdoor is het mogelijk voor bedrijven en particulieren om financiële producten af te sluiten die 100% passen, echt maatwerk. Waar je bij een bank een standaard product krijgt, die vaak niet goed past en waar men dan ook nog eens betaald voor zaken die niet nodig zijn, leveren ze hier via hun landelijke netwerk maatwerk aan hun

Bekijk vacature »

PHP Developer / Symfony

Dit ga je doen Jouw taken als PHP Developer bestaan voornamelijk uit het: Bouwen aan de core van een digitaal zorgplatform en de bijbehorende applicaties middels PHP, Symfony en Laravel; Meewerken aan het integreren van Symfony in het Legacy Platform; Lezen van oude code en waar nodig kleine aanpassingen doorvoeren; Koffie drinken met je collega's! Hier ga je werken Wat ga je doen? In de kern ga je als PHP Developer binnen een developmentteam bouwen aan een digitaal zorgplatform. Je gaat bouwen aan de core van dit platform en de bijbehorende applicaties, welke in Legacy Code (PHP 7.1 en 8)

Bekijk vacature »

Full Stack Developer-/ in (w/m/d) in Vollzeit

Wer sind wir? agriportance GmbH ist ein junges Start-Up Unternehmen und die Plattform für den erneuerbaren Treibstoff Biomethan/Bio-LNG mit Sitz in Münster. Als solche vermitteln wir Biomethan von landwirtschaftlichen geprägten Produzenten an Abnehmer aus dem Energiesektor und begleiten die notwendige Nachhaltigkeitszertifizierung. Da die Nachfrage nach Biomethan immer weiter steigen wird, sehen wir uns als Zukunftsorientierter und spannender Arbeitsgeber. Für weitere Informationen schau dir gerne unsere Website an: https://agriportance.com Zur Vergrößerung unseres Teams suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen engagierten Full Stack Developer-/ in (w/m/d) in Vollzeit Unser Team sucht sowohl Berufseinsteiger als auch erfahrene Mitarbeiter, denn jeder findet bei agriportance

Bekijk vacature »

Senior Flutter Developer

Hiii Flutter Developer, we are The House of Appril, an agency based in Amsterdam for experienced app developers. We are here to inspire, guide and to help you find your next job or temporary assignment. We do this by helping you with our events, network, podcasts and our guidance. We organise Appril festival, partner with Appdevcon and Appsterdam. This time we like to tell more about our client in Eindhoven. It's an app agency with a team of innovative professionals who design, develop and release apps in the store on multiple mobile platforms. They are located in Eindhoven with a

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Team Lead PHP

As Team Lead PHP, you make our customers smile by providing great software and building an effective team. How do I become a Team Lead PHP at Coolblue? As a Team Lead Web Development you build and lead a team that excels in providing high-quality and cost-efficient software. You support team members in defining their personal growth goals and with the approach to achieve them. Would you like to become a Team Lead PHP at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Building and leading a team that excels in providing high quality and cost

Bekijk vacature »

Software Developer C++ / Data Conversion

Vacature details Vakgebied: (Hightech) Industrie Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 5523 Introductie Do you find great joy in software development, which is then used worldwide, and are you familiar with C++ and with algorithms, then read on! For our business client, a fast dynamic technical company which gathers and processes huge amounts of data, we are looking for several Software Engineers. You will be part of a team consisting of about 20 software developers working on a suit of advanced software tools. Functieomschrijving As Linux is the preferred operating system which is used, experience with Linux is mandatory. As

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »
Obelix Idefix

Obelix Idefix

16/01/2018 21:22:00
Quote Anchor link
De titels van fotoalbums en de namen van de foto's zijn opgeslagen in een database.
Nadat een album gekozen is, wil ik die bijbehorende foto's graag in een slideshow laten, waarbij zowel landscape als portrait foto's probleemloos worden weergegeven.
Heb uiteraard gezocht met Google, maar nagenoeg alles wat iets gelikter is als het voorbeeld op w3, is alleen geschikt voor landscape.
Responsive zou fijn zijn.

Weet iemand een, freeware, slideshow die ik kan gebruiken?
.

PHP hulp

PHP hulp

04/12/2022 15:18:45

Nick Vledder

Nick Vledder

16/01/2018 22:12:55
Quote Anchor link
Misschien niet helemaal freeware, maar toch tegen erg weinig kosten (10 - 15 USD) vind ik op wrapbootstrap en co altijd wel iets van mijn gading. Je kan ns door de voorbeelden scrollen en kijken of er iets voor je bij zit.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/01/2018 22:22:07
Quote Anchor link
Voor een project gebruik ik deze: http://flexslider.woothemes.com/

Obelix Idefix

Obelix Idefix

17/01/2018 13:12:37
Quote Anchor link
Heb net de tip van Ariën geprobeerd. Gedownload en de demo geopend.
Het lukt me (nog) niet om dat goed aan de praat te krijgen.

Heb gekeken in de broncode van index.html en zie daarin o.a. staat
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
  <!-- Syntax Highlighter -->
  <link href="css/shCore.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
  <link href="css/shThemeDefault.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

maar die bestanden zie ik helemaal niet terug in de zipfile (op die loctaie).

Ik krijg een enorm grote weergave te zien (basic versie). Ik kan nog niet vinden hoe ik dat kan aanpassen aan een wat compacter formaat.
Belangrijker echter is dat ik een portrait afbeelding niet geheel in beeld krijg (deel onderkant mist) en bij de daaropvolgende landscape afbeelding ik een groot wit vlak er onder krijg.

@Nick: heb gekeken, maar wat ik daar vooral/alleen aantref zijn templates. En ik zie daar, met de zoekopdracht, niets voor het tonen van een foto-album. Ook niet met zoekfunctie op slideshow, slider, photo, photo gallery.
Als ik het zo zie is het ook bedoeld voor templates en themes. Dat is, volgens mij, toch meer bedoelt voor het opzetten van een gehele website (al dan niet in WP, Drupal, Joomla!, etc.). Ik zoek iets om op een mooie manier een aantal foto's te laten zien op het beeldscherm.
Gewijzigd op 17/01/2018 13:19:25 door Obelix Idefix

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/01/2018 13:15:54
Quote Anchor link
Ik denk niet dat je een Syntax Highlighter nodig hebt voor je slider. ;-)

Obelix Idefix

Obelix Idefix

17/01/2018 13:20:16
Quote Anchor link
Kan zijn. Maar ik vindt het wel lastig dat het dan wel in de code staat, maar kennelijk niet in de download.

Los daarvan, en voor mij belangrijker, ik heb nog niet gevonden wat ik zocht :(

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/01/2018 13:25:07
Quote Anchor link
Ik ga er nog uitgebreid mee spelen, maar het is in ieder geval jQuery wat je eenvoudig in moet kunnen bouwen. Dit is geen kant en klare plug-in voor Wordpress/Drupal of iets dergelijks.
Gewijzigd op 17/01/2018 13:25:16 door - Ariën -

Obelix Idefix

Obelix Idefix

17/01/2018 13:42:25
Quote Anchor link
Ik zoek geen plug-in voor WP of Drupal.

Heb, zoals gezegd, al veel bekeken, maar loop voortdurend aan dat de slideshows die ik vond alleen goed om weten te gaan met een serie landscape foto's.
Op de site met plugins voor jquery tref ik vooral oude mogelijkheden aan.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.