Slimbox werkt niet??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Front-end developer

Functie Jij komt te werken in een team van 5 developers. het product is continue in beweging. Nieuwe en bestaande klanten vragen om vaak nieuwe features. Hierin ben jij zeer belangrijk om te zorgen dat de functionaliteiten goed opgezet worden op technisch vlak. Designs krijg je aangeleverd van een externe partij zodat jij je primair kan focussen op de techniek! Je hebt daarbij alle vrijheid om je eigen creativiteit toe te passen en mee te denken over de gebruikte technieken. Het gezamenlijke doel is een product dat functioneel zeer gebruiksvriendelijk is en het bedrijfsproces van de gebruikers versneld en kwalitatief

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Front end developer binnen het onderwijs

Functie Het doel van dit team is om te zorgen dat de studenten altijd op de hoogte zijn van relevante informatie en de mogelijkheid hebben om online vragen te stellen. Hiervoor hebben ze een portal ontwikkeld. De app is echt een greenfield project met een eigen inrichting middels cloud. De ontwikkeling wordt gedaan door gebruik te maken van oa. Javascript, React, CSS, Next.js, GraphQL in een Azure Cloud omgeving. Daarnaast gebruiken ze tooling als Figma, storybook, Jest en Github. De complexiteit in deze rol zit hem in het feit dat data uit verschillende bronsystemen komt waarbij er zowel gekoppeld wordt

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

PHP developer - Digital Agency

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Kleine Man

Kleine Man

09/08/2010 22:15:14
Quote Anchor link
Ik heb onlangs een site gemaakt om golf artikelen te verkopen en ben benieuwd wat jullie er van vinden..??

Daarbij zit ik op die website met een probleempje waar ik niet uit kom. Het gaat om slimbox. Dat gebruik ik om een vergrote weergave van artikel afbeeldingen weer te geven.

Als ik het test op localhost, dan werkt alles prima en als ik de indentieke bestanden upload dan werkt het opeens niet meer. Ik snap er niks van en de hoster weet ook niet waar het aan ligt. Ik heb alle bestanden voor slimbox hierhier gedownload en niks aan veranderd.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen

Boudewijn

P.S. ned-golf.nl is trouwens de site
Gewijzigd op 10/08/2010 16:16:01 door Kleine Man
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 17:35:40
 
Aad B

Aad B

09/08/2010 22:20:49
Quote Anchor link
Het script blijft op de foto wachten. Dit is vrijwel altijd een issue met paden/directories/plaats van bestanden. Met lightbox idem dito. Mensen worstelen daar enorm mee en je moet het meestal zelf uitzoeken omdat we hier je paden niet kennen, niet zien en niet kunnen verbeteren.
 
Mark Beets

Mark Beets

10/08/2010 00:05:37
Quote Anchor link
Paden altijd lastig ... je kan het je zelf wel makkelijk maken .. ik gebruik altijd zo iets .. difine altijd blokletters eigenlijk ..

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
# Set Constants SEPARATOR: \
define ('DIRSEP', DIRECTORY_SEPARATOR); //windows or unix
define ('DIRURLLink', '/');

# SET boottrap
$applicationPath = realpath(dirname(__FILE__) . DIRSEP . '../..' . DIRSEP) . DIRSEP;
define ('SitePath', $applicationPath);                                     
define ('AppPath', SitePath . 'application' . DIRSEP );             
    define ('ModelPath', AppPath . 'model' . DIRSEP );                     
    define ('ViewPath', AppPath . 'view' . DIRSEP );                     
    define ('ControllerPath', AppPath . 'controller' . DIRSEP );        
    define ('DataPath', AppPath . 'data' . DIRSEP );                    
define ('libPath', SitePath . 'library' . DIRSEP );                        
define ('PubPath', SitePath . 'public' . DIRSEP );
        
#configurtion file    productie     
if($_SERVER['SERVER_NAME'] == 'www.jouwdomein.nl' or $_SERVER['SERVER_NAME'] == 'jouwdomein.nl') {
    define ('LibLink', 'http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'/library/');
    define ('PubLink', 'http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'/public/');    
    define ('URLLink', 'http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'/');
    define ('URLLinkS', 'https://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'/');
    }


Kan nog kijken naar instellingen ftp ..
Zorg er voor dat al je files UTF-8 zijn zonder BOM .. kan hele rare problemen oplossen.

Maybe dat je er wat mee kan...
 
- SanThe -

- SanThe -

10/08/2010 01:26:46
Quote Anchor link
Leuk al die ? voor de prijzen.

?199,-
?183,54
Incl. 19% BTW
Excl. verzendkosten
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

10/08/2010 02:09:02
Quote Anchor link
@SanThe: Hij weet de prijzen zelf niet denk ik :p
@Mark: Lelijk stukje code... Hierbij adviseer ik iedereen er NIET naar te kijken, en het zeker niet te gebruiken. Mark, als je wilt weten wat er zo lelijk aan is, stuur me maar een pm. Dan leg ik het uit. Vergeet niet de url erbij te vermelden, ik onthoud namelijk niet ieder topic.
 
Johan Dam

Johan Dam

10/08/2010 08:23:32
Quote Anchor link
--- DELETED ---
Gewijzigd op 10/08/2010 08:45:56 door Johan Dam
 
Mark Beets

Mark Beets

10/08/2010 10:07:53
Quote Anchor link
@Wesley, ik probeer die kleine ver te helpen. Post hier dan even wat niet mooi is, maybe heeft hij er ook er aan?
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

10/08/2010 15:14:06
Quote Anchor link
@Mark: "Die kleine"?

define ('DIRSEP', DIRECTORY_SEPARATOR); //windows or unix

Moet ik de rest echt uitleggen? een constant maken van een constant? serieus?
 
Kleine Man

Kleine Man

10/08/2010 15:23:08
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie reacties. Ik dacht dat ik een bericht zou krijgen als mensen hier wat schreven, maar blijkbaar dus niet.

Aangezien ik NIET naar die code van Mark mag kijken ;) ben ik nog niet echt opgeschoten. De bestanden van slimbox kunnen jullie wel gewoon bekijken. Staan hier:

/css/slimbox.css
/extra/autoactivation.js
/js/mootools.js
/js/slimbox.js
/src/autoload.js
/src/slimbox.js

en de plaatjes die worden getoond staan hier: /plaatjes/.....jpg

Zoals ik al had vermeld, snap ik niks van al die bestanden en omdat alles op localhost wel werkt en de paden hetzelfde zijn, heb ik geen flauw idee wat er mis is.

Boudewijn

EDIT: waar zie je overigens al die vraagtekens voor de prijzen santhe?? ik zie ze nergens....
Gewijzigd op 10/08/2010 15:31:10 door Kleine Man
 
Mark Beets

Mark Beets

10/08/2010 15:33:17
Quote Anchor link
@weslay: daar heb je een puntje, moet toch eens wat doen aan mijn tunnelvisie ;-).
DIRECTORY_SEPARATOR is inderdaad al voor windows of unix. Mocht je een \/ nu eens willen vervangen voor een @ dan kan dat natuurlijk wel. Ik vind die korte notering toch wel fijn .. maar dat is persoonlijk.

Maar thanks..
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

10/08/2010 15:40:08
Quote Anchor link
Mark Beets op 10/08/2010 15:33:17:
@weslay: daar heb je een puntje, moet toch eens wat doen aan mijn tunnelvisie ;-).
DIRECTORY_SEPARATOR is inderdaad al voor windows of unix. Mocht je een \/ nu eens willen vervangen voor een @ dan kan dat natuurlijk wel. Ik vind die korte notering toch wel fijn .. maar dat is persoonlijk.

Maar thanks..


Maybe ook eens naar het zend framework kijken. Die doet het netjes :)

@kleine man: Kijk eens zelf. http://ned-golf.nl/plaatje.php?file=15_1.jpg werkt niet. Omdat het pad niet klopt. Wij kunnen niet in je code kijken, en weten ook niet waar je afbeeldingen staan en hoe je ze ophaald. en dat met die vraagtekens... Kijk eens in firefox.
Gewijzigd op 10/08/2010 15:43:47 door wesley Overdijk
 
Kleine Man

Kleine Man

10/08/2010 15:56:11
Quote Anchor link
Het zend framework?? Ziet dat er in firefox ook helemaal *** uit?

Dat dat plaatje.php niet werkt komt doordat er nog wat achter moet, namelijk &grootte=.... (vul daar een getal in). Dan krijg je wel een plaatje te zien.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
<?php
// code is grotendeels van http://us3.php.net/manual/en/function.imagecopyresampled.php
$filename = 'plaatjes/'.$_GET['file'];

$width = $_GET['grootte'];    
$height = $_GET['grootte'];

header("Content-type: image/jpeg");

if (!file_exists($filename)){
$filename = 'plaatjes/error.jpg';
}


list($width_orig, $height_orig) = getimagesize($filename);

$ratio_orig = $width_orig/$height_orig;

if ($width/$height > $ratio_orig) {
   $newwidth = $height*$ratio_orig;
   $newheight = $height;
}
else {
   $newheight = $width/$ratio_orig;
   $newwidth = $width;
}

$x2 = '0';
$y2 = '0';

if ($newwidth < $width){                
   $x2 = ($width - $newwidth) / 2;
   $y2 = '0';
}


if ($newheight < $height){
   $y2 = ($height - $newheight) / 2;
   $x2 = '0';
}


$im = imagecreatetruecolor($width, $height);
$white = imagecolorallocate($im, 255, 255, 255);
imagefilledrectangle($im, 0, 0, $width, $height, $white);
$image = imagecreatefromjpeg($filename);
imagecopyresampled($im, $image, $x2, $y2, 0, 0, $newwidth, $newheight, $width_orig, $height_orig);

imagejpeg($im,NULL, 100);
?>


EDIT: hmm heb zojuist firefox gedownload en ziet er allemaal prima uit ... nergens vraagtekens

OPGELOST: Ik was zo slim om .jpg er vergeten achter zetten. Allemaal bedankt voor de moeite. ;)
Gewijzigd op 10/08/2010 16:09:51 door Kleine Man
 
- SanThe -

- SanThe -

10/08/2010 16:07:11
Quote Anchor link
Kleine Man op 10/08/2010 15:23:08:
EDIT: waar zie je overigens al die vraagtekens voor de prijzen santhe?? ik zie ze nergens....


Ehh, overal, voor elke prijs.

Quote:
Drivers

Ga naar Callaway FT-iZ Tour Driver

Callaway FT-iZ Tour Driver
De Callaway FT-iZ driver is een van de meest geavanceerde drivers van Callaway. Het verleggen van de grenzen van hun eigen Callaway Fusion Technology hebben een driver opgeleverd die meer speelbaar dan ooit is en met een adembenemende mooi uiter... »
?392,56
Incl. 19% BTW
Ga naar Callaway FT-iZ Driver

Callaway FT-iZ Driver
De Callaway FT-iZ driver is een van de meest geavanceerde drivers van Callaway. Het verleggen van de grenzen van hun eigen Callaway Fusion Technology hebben een driver opgeleverd die meer speelbaar dan ooit is en met een adembenemende mooi uiter... »
?392,56
Incl. 19% BTW

 
Kleine Man

Kleine Man

10/08/2010 16:10:51
Quote Anchor link
Dat is het euroteken dan zeker ...? zie je hier ook een vraagteken ---> €
 
- SanThe -

- SanThe -

10/08/2010 16:15:15
Quote Anchor link
Kleine Man op 10/08/2010 16:10:51:
Dat is het euroteken dan zeker ...? zie je hier ook een vraagteken ---> €


Nee, deze is gewoon okee.
 
Kleine Man

Kleine Man

10/08/2010 16:18:56
Quote Anchor link
Zou het dan aan de versie van firefox liggen?? maak anders eens een screenshot ...
 
B a s
Beheerder

B a s

10/08/2010 16:20:36
Quote Anchor link
SanThe heeft geen Microsoft Sans Serif. Je hebt in je CSS alleen dat font gedefinieerd, je moet even een tweede en derde optie meegeven want als iemand dat lettertype niet heeft, pakt hij een default van de computer en daar zit dus kennelijk geen euro teken in.
 
- SanThe -

- SanThe -

10/08/2010 16:26:47
Quote Anchor link
Bas Kreleger op 10/08/2010 16:20:36:
SanThe heeft geen Microsoft Sans Serif.


Ik heb er heel veel, maar inderdaad, die heb ik niet.
 
Kleine Man

Kleine Man

10/08/2010 16:30:00
Quote Anchor link
Ooh ok dat zal ik dan wel doen. Welke lijken het meest op sans-serif?

Ik heb helvetica en verdana erbij gezet. Die zijn toch ook wel veel gebruikt?
Gewijzigd op 10/08/2010 16:33:28 door Kleine Man
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

10/08/2010 16:33:37
Quote Anchor link
Wat betreft de website zelf: Mooi strak, consequente opmaak. Duidelijk en overzichtelijk.
Als ik in 3 klikken een item in mijn winkelwagen heb noem ik een site overzichtelijk.
 
B a s
Beheerder

B a s

10/08/2010 16:34:55
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.