Slimbox werkt niet??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

Ervaren Full-Stack PHP Developer

Functieomschrijving Gezocht! Ervaren PHP Developer! Voor een organisatie in de regio Harderwijk zoeken wij een ervaren PHP Developer die het IT team van dit bedrijf gaat versterken. We zijn op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die het innovatieve bedrijf nog een stap verder kan brengen. Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je werkt samen met een externe ontwikkelpartij en kunt hun dus uitdagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI en hardware kant valt onder je verantwoordelijkheden. Het bedrijf noemt zichzelf een

Bekijk vacature »

Senior Fullstack developer wanted! (C#, Java, Angu

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

Als 3D BIM add- on ontwikkelaar bij KUBUS ontwikkel je add-ons (BCF Managers genaamd) voor de toonaangevende building information modeling (BIM) programma's Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD en Tekla Structures. BCF Managers maken gegevensoverdracht mogelijk tussen BIM-software en BIMcollab. Je werkt zowel aan de front- als aan de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Kleine Man

Kleine Man

09/08/2010 22:15:14
Quote Anchor link
Ik heb onlangs een site gemaakt om golf artikelen te verkopen en ben benieuwd wat jullie er van vinden..??

Daarbij zit ik op die website met een probleempje waar ik niet uit kom. Het gaat om slimbox. Dat gebruik ik om een vergrote weergave van artikel afbeeldingen weer te geven.

Als ik het test op localhost, dan werkt alles prima en als ik de indentieke bestanden upload dan werkt het opeens niet meer. Ik snap er niks van en de hoster weet ook niet waar het aan ligt. Ik heb alle bestanden voor slimbox hierhier gedownload en niks aan veranderd.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen

Boudewijn

P.S. ned-golf.nl is trouwens de site
Gewijzigd op 10/08/2010 16:16:01 door Kleine Man
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 05:13:12
 
Aad B

Aad B

09/08/2010 22:20:49
Quote Anchor link
Het script blijft op de foto wachten. Dit is vrijwel altijd een issue met paden/directories/plaats van bestanden. Met lightbox idem dito. Mensen worstelen daar enorm mee en je moet het meestal zelf uitzoeken omdat we hier je paden niet kennen, niet zien en niet kunnen verbeteren.
 
Mark Beets

Mark Beets

10/08/2010 00:05:37
Quote Anchor link
Paden altijd lastig ... je kan het je zelf wel makkelijk maken .. ik gebruik altijd zo iets .. difine altijd blokletters eigenlijk ..

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
# Set Constants SEPARATOR: \
define ('DIRSEP', DIRECTORY_SEPARATOR); //windows or unix
define ('DIRURLLink', '/');

# SET boottrap
$applicationPath = realpath(dirname(__FILE__) . DIRSEP . '../..' . DIRSEP) . DIRSEP;
define ('SitePath', $applicationPath);                                     
define ('AppPath', SitePath . 'application' . DIRSEP );             
    define ('ModelPath', AppPath . 'model' . DIRSEP );                     
    define ('ViewPath', AppPath . 'view' . DIRSEP );                     
    define ('ControllerPath', AppPath . 'controller' . DIRSEP );        
    define ('DataPath', AppPath . 'data' . DIRSEP );                    
define ('libPath', SitePath . 'library' . DIRSEP );                        
define ('PubPath', SitePath . 'public' . DIRSEP );
        
#configurtion file    productie     
if($_SERVER['SERVER_NAME'] == 'www.jouwdomein.nl' or $_SERVER['SERVER_NAME'] == 'jouwdomein.nl') {
    define ('LibLink', 'http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'/library/');
    define ('PubLink', 'http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'/public/');    
    define ('URLLink', 'http://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'/');
    define ('URLLinkS', 'https://'.$_SERVER['SERVER_NAME'].'/');
    }


Kan nog kijken naar instellingen ftp ..
Zorg er voor dat al je files UTF-8 zijn zonder BOM .. kan hele rare problemen oplossen.

Maybe dat je er wat mee kan...
 
- SanThe -

- SanThe -

10/08/2010 01:26:46
Quote Anchor link
Leuk al die ? voor de prijzen.

?199,-
?183,54
Incl. 19% BTW
Excl. verzendkosten
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

10/08/2010 02:09:02
Quote Anchor link
@SanThe: Hij weet de prijzen zelf niet denk ik :p
@Mark: Lelijk stukje code... Hierbij adviseer ik iedereen er NIET naar te kijken, en het zeker niet te gebruiken. Mark, als je wilt weten wat er zo lelijk aan is, stuur me maar een pm. Dan leg ik het uit. Vergeet niet de url erbij te vermelden, ik onthoud namelijk niet ieder topic.
 
Johan Dam

Johan Dam

10/08/2010 08:23:32
Quote Anchor link
--- DELETED ---
Gewijzigd op 10/08/2010 08:45:56 door Johan Dam
 
Mark Beets

Mark Beets

10/08/2010 10:07:53
Quote Anchor link
@Wesley, ik probeer die kleine ver te helpen. Post hier dan even wat niet mooi is, maybe heeft hij er ook er aan?
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

10/08/2010 15:14:06
Quote Anchor link
@Mark: "Die kleine"?

define ('DIRSEP', DIRECTORY_SEPARATOR); //windows or unix

Moet ik de rest echt uitleggen? een constant maken van een constant? serieus?
 
Kleine Man

Kleine Man

10/08/2010 15:23:08
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie reacties. Ik dacht dat ik een bericht zou krijgen als mensen hier wat schreven, maar blijkbaar dus niet.

Aangezien ik NIET naar die code van Mark mag kijken ;) ben ik nog niet echt opgeschoten. De bestanden van slimbox kunnen jullie wel gewoon bekijken. Staan hier:

/css/slimbox.css
/extra/autoactivation.js
/js/mootools.js
/js/slimbox.js
/src/autoload.js
/src/slimbox.js

en de plaatjes die worden getoond staan hier: /plaatjes/.....jpg

Zoals ik al had vermeld, snap ik niks van al die bestanden en omdat alles op localhost wel werkt en de paden hetzelfde zijn, heb ik geen flauw idee wat er mis is.

Boudewijn

EDIT: waar zie je overigens al die vraagtekens voor de prijzen santhe?? ik zie ze nergens....
Gewijzigd op 10/08/2010 15:31:10 door Kleine Man
 
Mark Beets

Mark Beets

10/08/2010 15:33:17
Quote Anchor link
@weslay: daar heb je een puntje, moet toch eens wat doen aan mijn tunnelvisie ;-).
DIRECTORY_SEPARATOR is inderdaad al voor windows of unix. Mocht je een \/ nu eens willen vervangen voor een @ dan kan dat natuurlijk wel. Ik vind die korte notering toch wel fijn .. maar dat is persoonlijk.

Maar thanks..
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

10/08/2010 15:40:08
Quote Anchor link
Mark Beets op 10/08/2010 15:33:17:
@weslay: daar heb je een puntje, moet toch eens wat doen aan mijn tunnelvisie ;-).
DIRECTORY_SEPARATOR is inderdaad al voor windows of unix. Mocht je een \/ nu eens willen vervangen voor een @ dan kan dat natuurlijk wel. Ik vind die korte notering toch wel fijn .. maar dat is persoonlijk.

Maar thanks..


Maybe ook eens naar het zend framework kijken. Die doet het netjes :)

@kleine man: Kijk eens zelf. http://ned-golf.nl/plaatje.php?file=15_1.jpg werkt niet. Omdat het pad niet klopt. Wij kunnen niet in je code kijken, en weten ook niet waar je afbeeldingen staan en hoe je ze ophaald. en dat met die vraagtekens... Kijk eens in firefox.
Gewijzigd op 10/08/2010 15:43:47 door wesley Overdijk
 
Kleine Man

Kleine Man

10/08/2010 15:56:11
Quote Anchor link
Het zend framework?? Ziet dat er in firefox ook helemaal *** uit?

Dat dat plaatje.php niet werkt komt doordat er nog wat achter moet, namelijk &grootte=.... (vul daar een getal in). Dan krijg je wel een plaatje te zien.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
<?php
// code is grotendeels van http://us3.php.net/manual/en/function.imagecopyresampled.php
$filename = 'plaatjes/'.$_GET['file'];

$width = $_GET['grootte'];    
$height = $_GET['grootte'];

header("Content-type: image/jpeg");

if (!file_exists($filename)){
$filename = 'plaatjes/error.jpg';
}


list($width_orig, $height_orig) = getimagesize($filename);

$ratio_orig = $width_orig/$height_orig;

if ($width/$height > $ratio_orig) {
   $newwidth = $height*$ratio_orig;
   $newheight = $height;
}
else {
   $newheight = $width/$ratio_orig;
   $newwidth = $width;
}

$x2 = '0';
$y2 = '0';

if ($newwidth < $width){                
   $x2 = ($width - $newwidth) / 2;
   $y2 = '0';
}


if ($newheight < $height){
   $y2 = ($height - $newheight) / 2;
   $x2 = '0';
}


$im = imagecreatetruecolor($width, $height);
$white = imagecolorallocate($im, 255, 255, 255);
imagefilledrectangle($im, 0, 0, $width, $height, $white);
$image = imagecreatefromjpeg($filename);
imagecopyresampled($im, $image, $x2, $y2, 0, 0, $newwidth, $newheight, $width_orig, $height_orig);

imagejpeg($im,NULL, 100);
?>


EDIT: hmm heb zojuist firefox gedownload en ziet er allemaal prima uit ... nergens vraagtekens

OPGELOST: Ik was zo slim om .jpg er vergeten achter zetten. Allemaal bedankt voor de moeite. ;)
Gewijzigd op 10/08/2010 16:09:51 door Kleine Man
 
- SanThe -

- SanThe -

10/08/2010 16:07:11
Quote Anchor link
Kleine Man op 10/08/2010 15:23:08:
EDIT: waar zie je overigens al die vraagtekens voor de prijzen santhe?? ik zie ze nergens....


Ehh, overal, voor elke prijs.

Quote:
Drivers

Ga naar Callaway FT-iZ Tour Driver

Callaway FT-iZ Tour Driver
De Callaway FT-iZ driver is een van de meest geavanceerde drivers van Callaway. Het verleggen van de grenzen van hun eigen Callaway Fusion Technology hebben een driver opgeleverd die meer speelbaar dan ooit is en met een adembenemende mooi uiter... »
?392,56
Incl. 19% BTW
Ga naar Callaway FT-iZ Driver

Callaway FT-iZ Driver
De Callaway FT-iZ driver is een van de meest geavanceerde drivers van Callaway. Het verleggen van de grenzen van hun eigen Callaway Fusion Technology hebben een driver opgeleverd die meer speelbaar dan ooit is en met een adembenemende mooi uiter... »
?392,56
Incl. 19% BTW

 
Kleine Man

Kleine Man

10/08/2010 16:10:51
Quote Anchor link
Dat is het euroteken dan zeker ...? zie je hier ook een vraagteken ---> €
 
- SanThe -

- SanThe -

10/08/2010 16:15:15
Quote Anchor link
Kleine Man op 10/08/2010 16:10:51:
Dat is het euroteken dan zeker ...? zie je hier ook een vraagteken ---> €


Nee, deze is gewoon okee.
 
Kleine Man

Kleine Man

10/08/2010 16:18:56
Quote Anchor link
Zou het dan aan de versie van firefox liggen?? maak anders eens een screenshot ...
 
B a s
Beheerder

B a s

10/08/2010 16:20:36
Quote Anchor link
SanThe heeft geen Microsoft Sans Serif. Je hebt in je CSS alleen dat font gedefinieerd, je moet even een tweede en derde optie meegeven want als iemand dat lettertype niet heeft, pakt hij een default van de computer en daar zit dus kennelijk geen euro teken in.
 
- SanThe -

- SanThe -

10/08/2010 16:26:47
Quote Anchor link
Bas Kreleger op 10/08/2010 16:20:36:
SanThe heeft geen Microsoft Sans Serif.


Ik heb er heel veel, maar inderdaad, die heb ik niet.
 
Kleine Man

Kleine Man

10/08/2010 16:30:00
Quote Anchor link
Ooh ok dat zal ik dan wel doen. Welke lijken het meest op sans-serif?

Ik heb helvetica en verdana erbij gezet. Die zijn toch ook wel veel gebruikt?
Gewijzigd op 10/08/2010 16:33:28 door Kleine Man
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

10/08/2010 16:33:37
Quote Anchor link
Wat betreft de website zelf: Mooi strak, consequente opmaak. Duidelijk en overzichtelijk.
Als ik in 3 klikken een item in mijn winkelwagen heb noem ik een site overzichtelijk.
 
B a s
Beheerder

B a s

10/08/2010 16:34:55
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.