Slogan PHPhulp

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Biztalk developer met SQL Server / .NET / 13e maan

Functieomschrijving Binnen het Scrum team ben jij de verantwoordelijke voor de integraties met andere systemen. Je weet uitstekend wat er voor nodig is om systemen met elkaar te verbinden en neem uitgebreide kennis en kunde mee van Biztalk. Je weet hoe je de koppelingen moet ontwikkelen en aanpassen om tot de juiste oplossing te komen zodat je klanten de juiste data ter beschikking krijgen. Naast uitstekende ervaring binnen Biztalk ben je ook goed bedreven binnen SQL Server en neem je ook kennis en ervaring mee van .NET. Functie-eisen - Je hebt een afgeronde HBO Informatica - Je hebt ruime ervaring

Bekijk vacature »

Lead Java Developer / CQRS / Event Sourcing / Zorg

Bedrijfsomschrijving Als Lead Java Developer kom je te werken bij een organisatie die de rechtmatigheid van financiële gegevens in de zorg controleert. Hierin opereren ze geheel onafhankelijk en zijn ze ondertussen marktleider op dit gebied geworden. Ondanks dat het om een relatief klein bedrijf gaat werken ze voor gerenommeerde opdrachtgevers en zijn ze een belangrijke schakel in de zorgsector geworden. Wat ze uniek maakt zijn de hoge eisen aan de kwaliteit van de code die ze zichzelf stellen waarbij security, wegens grote hoeveelheden (privacy gevoelige) data, zeer hoog in het vaandel staat. Als Lead Java Developer/Meewerkend Voorman zal je de

Bekijk vacature »

Senior .Net C# Developer - Kartrekker Azure SaaS p

De internationale en innovatieve marktleider van multi tenant SaaS belasting software en services breidt wegens succes haar teams uit. Hiervoor zoeken ze nu zowel een Medior als een Senior .Net C# Developer. In deze rol bouw je de bestaande applicaties en modules uit en bouw je nieuwe modules van scratch (Microservices). Als Senior sta je daarnaast op technisch vlak aan het roer van het team en stuur je je Junior collega’s aan. Je zorgt ervoor dat je klanten niet alleen snel, maar ook gemakkelijk en transparant hun zaken kunnen organiseren. Als developer ben je key in het proces en beslis

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer vacature

Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. Senior Front-end Developer Jij weet wat er nodig is. Jouw hart gaat sneller kloppen van techniek. Jij wil vooruit. Je bent creatief, thuis in gebruikersinteractie en een Developer in hart en nieren. Daarnaast heb jij een klantgerichte en initiatiefrijke houding. Precies de kwaliteiten die een Front-end Developer nodig heeft. Wat doe jij als developer bij Sogeti? Als Front-end Developer werk je aan de technische realisatie van front-end (web)applicaties in de verschillende opdrachten voor Sogeti’s klanten. Dit kan zowel op klantlocatie, als intern bij Sogeti. Jij houdt

Bekijk vacature »

Fullstack .Net Developer voor int. marktleider met

Voor een internationale marktleider in metaalbewerking ben ik op zoek naar een junior / midlevel Fullstack .Net developer. Wat je gaat doen: Onze klant maakt gebruik van hun zelf gebouwde logistieke applicatie. Nu willen zij deze sterk uitbreiden. Zo willen ze o.a. een klant portaal maken, een online factuur systeem bouwen en een mobiele applicatie bouwen. Alles om beter zaken te doen met hun klanten. Je werkt hierbij in .Net C# en later ook Azure. Wie jij bent: MBO / HBO afgestudeerd 2 - 6 jaar ervaring met C# en .NET applicaties Design ervaring is een plus Spreekt Nederlands en

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / MySQL Database

.NET developer / C# / MySQL Database regio Doetinchem Functieomschrijving Ben jij een .NET ontwikkelaar die aan de slag wil gaan als .NET developer, maar ook veel te maken wil hebben met de klant? Dan ben je bij deze innovatieve, vooruitstrevende en internationaal georiënteerde organisatie in de regio Doetinchem aan het juiste adres. Je krijgt hier de mogenlijkheid om een creatief team versterken. Spreekt dit je aan reageer dan snel op deze volgende stap in jouw carriere! Jouw meest voorkomende werkzaamheden zijn: Het vertalen van wensen vanuit de business naar .NET oplossingen. Dit betekent dat je of bestaande modules gaat

Bekijk vacature »

Trainee ICT

Ben jij recent HBO/WO afgestudeerd maar nog niet uitgeleerd? Ben jij maatschappelijk betrokken en wil je meewerken aan een duurzame samenleving? Wil jij werken in een organisatie die open, transparant en in ontwikkeling is? Dan is deze functie misschien iets voor jou! Trainee Informatietechnologiebij de Omgevingsdienst Twente De Omgevingsdienst Twente bestaat sinds 1 januari 2019. Met ongeveer 100 medewerkers werken wij vanuit het stadhuis in Almelo aan een veilig en leefbaar Twente. In opdracht van de 14 Twentse gemeenten en de provincie Overijssel adviseren wij regionale agrarische en industriële bedrijven over duurzaam ondernemen. Ook controleren wij of zij zich houden

Bekijk vacature »

.NET developer / .NET Core / C# / Azure / Angular

Bedrijfsomschrijving Als .NET developer ga je samen met zes collega's werken in aan state-of-the-art oplossingen voor diverse opdrachtgevers en werk jij hard om de kwaliteit te blijven waarborgen van het geleverde werk. Denk hierbij aan het van scratch af aan bouwen van oplossingen, platformen, apps en andere portalen waar grote hoeveelheden data, AI en loT centraal staan. Zo is de organisatie onder andere bezig met het bouwen van een platform wat gebouwen middels tal van sensoren in kaart brengt en alles wat daarbij komt kijken. Zo kan iedereen in een opslag op een plattegrond zien welke ruimte bezet, gereserveerd of

Bekijk vacature »

Junior Developer Fullstack Java DevOps Cloud

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een grote organisatie en is actief in de financiële sector. Binnen Europa bieden zij veel verschillende producten en diensten aan. De afdeling waar je komt te werken richt zich op het digitaliseren van primaire digitale processen. Wat digitale processen betreft lopen wij in Nederland ver voor op andere landen in Europa! Deze services wil de organisatie ook aanbieden aan hun collega’s en klanten in landen zoals België, Frankrijk en Duitsland. Jij en je team zijn verantwoordelijk voor de digitalisatie van de primaire processen en deze vervolgens te optimaliseren & automatiseren. Binnen het team zal je end-to-end

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer vacature

Senior Mobile Developer Currently we are specific looking for professionals who speak fluently Dutch on C1 level. Op bijna elke mobiele telefoon in Nederland is wel een app te vinden die door Sogeti is ontwikkeld of waar Sogeti aan mee heeft gewerkt. Wil jij meehelpen met het ontwikkelen van mobiele applicaties voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven? Als Senior Mobile Developer ben jij verantwoordelijk voor het implementeren en testen van nieuwe features. Je bent medeverantwoordelijk voor de codebase en moet deze code dus ook goed onderhouden. Doordat je thuis bent in het mobiele landschap kun je gemakkelijk sparren met

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

Python/ PHP developer

Onze klant is retail- en e-tail distributeur van consumenten elektronica, software & games en pc-en gaming accessoires. Voor uitbreiding van het IT team zoeken we een PYTHON/PHP DEVELOPER In deze veelzijdige functie ben je samen met je collega's betrokken bij de gehele ontwikkelcyclus van softwareproducten; van de ontwikkeling tot het laten draaien en testen van de kwaliteit van het afgeleverde product. De uitdagen die je gaat vinden: - optimaliseren en verder uitbouwen van de bestaande web applicaties - het ontwikkelen van API met leveranciers of klanten - het ontwikkelen van interne sites - bestaande functionaliteiten verbeteren en door ontwikkelen Profiel

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

SAP HANA Developer Are you looking for the opportunity to become "the expert" when it comes to Business Intelligence, Data Analysis, Data Visualization and Data Management within a SAP environment? Then a role as a SAP HANA Developer is the job for you! Your job You contribute to the development, delivery and maintenance of business intelligence solutions based on the latest SAP technology. You improve the HANA platform for customers and you work on innovative applications that organizations are keen to promote. You use your skills to build analytical solutions with the different development possibilities of SAP HANA. You design,

Bekijk vacature »

PEGA Senior System Architect

BNP Paribas Cardif is looking for: PEGA Senior System Architect Do you have an excellent knowledge about PEGA development? Do you want to put this know-how to use and create innovative technical solutions for business & IT challenges? Would you like to work for an international Insurance Company? In that case you may be the new PEGA Senior System Architect we’re looking for! What’s the job about? You will be responsible for the development activities on our PEGA platform. You report to the Deputy Manager Software Development & Tests and you’ll collaborate closely with other internal and external developers and

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

14/12/2010 21:58:21
Anchor link
Hoi mensjes, piepo's en andere lui.

Nu zit ik al een tijdje op phphulp, zoals jullie vast wel weten. En in al die tijd dat ik nu op phphulp zit is het mij niet opgevallen dat phphulp geen slogan heeft.
Ik ben nog van de generatie die de vorige phphulp heeft meegemaakt, volgens mij was daar wel een slogan.

Elk groot, bekend, super-de-luxe iets heeft een slogan, neem nu Apple (maak maar van i, s):
"A magical and revolutionary device at an unbelievable price.":
http://gyazo.com/f378752c940273e0917b4eefc1ee656e.png

"This changes everything. Again":
http://gyazo.com/e1f05d960982a5e3c3701f5ef5832678.png

Of Microsft:
"Your potential. Our passion."
http://gyazo.com/e3ce29fe2d176dac80ecd3eed800ae08.png

Daarom dacht ik dat het voor PHPhulp ook wel eens tijd kon zijn voor een slogan. En natuurlijk heb ik ook al wat bedacht. Dit heb ik in deze mock-up verwerkt (ja, mijn fotosoep skilz zijn bagger als het effe snel moet):

Nu moet je scrollen....

Nog een klein stukje....

Zei ik klein?

Naja, hier is ie:

Ja, je ziet het goed:
Voor LOSERS door LOSERS
(Omdat de slogan voor PHPhulp is, betekend betekent is met een T.. dat de slogan geldt voor 'het team' achter phphulp... (Al geldt het ook wel voor de hele website breed.)

Mod edit:
Als je wilt lullen, doe dat dan in de Koffiehoek.

Vlieg een end op, nep mod!
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:11 door Bas Kreleger

PHP hulp

PHP hulp

24/10/2020 13:53:52

Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 22:01:05
Anchor link
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:02:14
Anchor link
Ik zie screen niet? 'Blanco' page

14/12/2010 22:03:47
Anchor link
Vincent Huisman op 14/12/2010 22:01:05:
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee

Wtf?
Ken je die taal? Nederlands?
Of die andere dingen. Hoofdletters, punten en komma's.
En misschien zou je je post eens moeten doorlezen VOORDAT je die post.

Niels Kieviet op 14/12/2010 22:02:14:
Ik zie screen niet? 'Blanco' page
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:59 door Bas Kreleger

Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 22:06:58
Anchor link
en wat wil je hier mee zeggen karl? dat het niveau te laag is?

Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:07:11
Anchor link
Vind vooral die reclame heel leuk gemaakt! :D

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:11:19
Anchor link
@Vincent..

Jouw goedste vak is nederlands? Dat had mij nooit bedenkt.. Je leerde het al op je driede?

Jordi Kroon
Redacteur

Jordi Kroon

14/12/2010 22:11:53
Anchor link
Karl :

Je moet niet overdrijven
Ik weet wat je punt is maar niet iedereen is hetzelfde
Sterker nog jij bent toch ook klein begonnen
En toen snapte je ook niet alles

Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:14:47
Anchor link
@Niels: Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé? Alsof jij nooit fouten hebt gemaakt in je leven.... Volgens mij hebben jullie een grote bus zout naast de pc staan om deze vervolgens uit te strooien over die geweldig mooie én slijmerige slak op jullie scherm.

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:19:40
Anchor link
@Arjen
Doe niet zo moeilijk joh:) Je snapt de grap toch wel?
Quote:
Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé?

So wat? Loop jij nu met jordi mee te lullen? Alsof dat niet zinloos is.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:20:06 door Niels K

Tobias Tobias

Tobias Tobias

14/12/2010 22:20:00
Anchor link
Grappig hoe zoveel mensen het hier een ***-boel vinden en toch terug blijven komen...

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:21:13
Anchor link
@Tobias.

Vind ik het hier een kut boel? Nee. Er moet gewoon af en toe wat gezelligheid in de tent zijn, en ik probeerde gewoon een grapje te maken, maar die kwam blijkbaar niet goed over.

Het leven is niet alleen maar programmeren hoor;)
Gewijzigd op 14/12/2010 22:21:46 door Niels K

Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:25:03
Anchor link
Dit topic moet je niet te serieus nemen. Niet zo oververhit reageren, mijn laptop houdt het bijna niet meer vol ;)

Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:25:30
Anchor link
Ik doe niet moeilijk, jullie doen moeilijk door te muggenziften. Iets aanhalen wat iemand anders al heeft aangekaart komt erg zeikerig en zielig over. En als het een grap is dan is het wel een hele kinderachtige grap. Jullie vervuilen PHPHulp net zo veel met dit soort zinloze opmerkingen (waar deze er ook één van is :) ) als de mensen die het openen van dit onderwerp hebben veroorzaakt.

@Wouter: Is ook zo, maar een discussie kan in dit topic nooit kwaad toch ;)?

En ik ben het er mee eens dat het leven niet alleen programmeren is. Ik moet er niet aan denken. Maar gezelligheid kan ook op een andere manier dan mensen afkraken op de Nederlandse taal.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:27:53 door Arjan -

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:26:46
Anchor link
Precies. Karl probeerde wat leuks te introduceren. Misschien dat zijn reactie wat hard is / was, maar ja dat zijn we onderhand van karl toch al gewend?

@Jordi.
Daarom kwam ook spontaan in mij naarboven, 'Je leerde het al op je driede?'

@arjen
Ik bedoelde het gewoon als een woordgrapje, niet om vincent nu even te 'ziften' zoals jij het noemt. Maar goed, als jij daar niet tegen kunt, mijn excuses daarvoor al vind ik het mierenneuken.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:31:00 door Niels K

Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:27:50
Anchor link
@arjen -, jullie?
En omdat er 2 van de 10(?) reacties over taalgrappen gaan gaat dit topic opeens over het afkraken van nederlandse taal?
Gewijzigd op 14/12/2010 22:29:49 door Wouter J

Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:30:00
Anchor link
@Wouter: Als je dit onderwerp doorleest dan weet je wie ik bedoel met "jullie"....

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:32:55
Anchor link
@Wouter J, @arjen, rest
Zoals je al merkte aan de beginpost is dit geen serieus topic. Hij staat niet voor niks in de koffiehoek.

Maar goed

Jordi Kroon
Redacteur

Jordi Kroon

14/12/2010 22:37:45
Anchor link
Sommige mensen hebben echt niks te doen en gaan iedereen in de zeik zeggen

Sorry voor mijn woorden maar het is wel waar
Want karl bedoeld het mischien goed maar het komt zo negatief over

Niek s

niek s

14/12/2010 22:39:47
Anchor link
hmm.
Geinspireerd door Apple:
"This fucks up everything. Again."

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:44:25
Anchor link
@Jordi
Klopt, maar hij is wel één van de weinigen hier op phphulp die het vaak, of zeg maar altijd bij het goede eind heeft. Maar goed, iets betere formulering van zijn stellingen kunnen geen kwaad nee.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:44:57 door Niels K

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.