Slogan PHPhulp

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Front-end Developer! Als Front-end Developer binnen dit softwarebedrijf ga je de frontends voor zowel je eigen interne projecten als die voor klanten opzetten, onderhouden en uitbreiden. Je zet ideeën om naar mooie successen voor de klanten. Dat is in een notendop wat je gaat doen! Wat kun je verwachten? Je werkt aan de doorontwikkeling van bestaande maatwerkapplicaties. Bijvoorbeeld wanneer de klant de applicatie wil uitbreiden met een nieuwe feature; Samen met het team van backenders en desginers zet je nieuwe ideeën van klanten om naar mooie oplossingen; Je werkt met verschillende frameworks.

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

14/12/2010 21:58:21
Anchor link
Hoi mensjes, piepo's en andere lui.

Nu zit ik al een tijdje op phphulp, zoals jullie vast wel weten. En in al die tijd dat ik nu op phphulp zit is het mij niet opgevallen dat phphulp geen slogan heeft.
Ik ben nog van de generatie die de vorige phphulp heeft meegemaakt, volgens mij was daar wel een slogan.

Elk groot, bekend, super-de-luxe iets heeft een slogan, neem nu Apple (maak maar van i, s):
"A magical and revolutionary device at an unbelievable price.":
Afbeelding

"This changes everything. Again":
Afbeelding

Of Microsft:
"Your potential. Our passion."
Afbeelding

Daarom dacht ik dat het voor PHPhulp ook wel eens tijd kon zijn voor een slogan. En natuurlijk heb ik ook al wat bedacht. Dit heb ik in deze mock-up verwerkt (ja, mijn fotosoep skilz zijn bagger als het effe snel moet):





Nu moet je scrollen....








Nog een klein stukje....

























Zei ik klein?








Naja, hier is ie:

Ja, je ziet het goed:
Voor LOSERS door LOSERS
(Omdat de slogan voor PHPhulp is, betekend betekent is met een T.. dat de slogan geldt voor 'het team' achter phphulp... (Al geldt het ook wel voor de hele website breed.)

Mod edit:
Als je wilt lullen, doe dat dan in de Koffiehoek.

Vlieg een end op, nep mod!
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:11 door B a s
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 03:24:35
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 22:01:05
Anchor link
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:02:14
Anchor link
Ik zie screen niet? 'Blanco' page
 

14/12/2010 22:03:47
Anchor link
Vincent Huisman op 14/12/2010 22:01:05:
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee


Wtf?
Ken je die taal? Nederlands?
Of die andere dingen. Hoofdletters, punten en komma's.
En misschien zou je je post eens moeten doorlezen VOORDAT je die post.

Niels Kieviet op 14/12/2010 22:02:14:
Ik zie screen niet? 'Blanco' page
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:59 door B a s
 
Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 22:06:58
Anchor link
en wat wil je hier mee zeggen karl? dat het niveau te laag is?
 
Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:07:11
Anchor link
Vind vooral die reclame heel leuk gemaakt! :D
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:11:19
Anchor link
@Vincent..

Jouw goedste vak is nederlands? Dat had mij nooit bedenkt.. Je leerde het al op je driede?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

14/12/2010 22:11:53
Anchor link
Karl :

Je moet niet overdrijven
Ik weet wat je punt is maar niet iedereen is hetzelfde
Sterker nog jij bent toch ook klein begonnen
En toen snapte je ook niet alles
 
Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:14:47
Anchor link
@Niels: Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé? Alsof jij nooit fouten hebt gemaakt in je leven.... Volgens mij hebben jullie een grote bus zout naast de pc staan om deze vervolgens uit te strooien over die geweldig mooie én slijmerige slak op jullie scherm.
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:19:40
Anchor link
@Arjen
Doe niet zo moeilijk joh:) Je snapt de grap toch wel?
Quote:
Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé?

So wat? Loop jij nu met jordi mee te lullen? Alsof dat niet zinloos is.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:20:06 door Niels K
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

14/12/2010 22:20:00
Anchor link
Grappig hoe zoveel mensen het hier een ***-boel vinden en toch terug blijven komen...
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:21:13
Anchor link
@Tobias.

Vind ik het hier een kut boel? Nee. Er moet gewoon af en toe wat gezelligheid in de tent zijn, en ik probeerde gewoon een grapje te maken, maar die kwam blijkbaar niet goed over.

Het leven is niet alleen maar programmeren hoor;)
Gewijzigd op 14/12/2010 22:21:46 door Niels K
 
Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:25:03
Anchor link
Dit topic moet je niet te serieus nemen. Niet zo oververhit reageren, mijn laptop houdt het bijna niet meer vol ;)
 
Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:25:30
Anchor link
Ik doe niet moeilijk, jullie doen moeilijk door te muggenziften. Iets aanhalen wat iemand anders al heeft aangekaart komt erg zeikerig en zielig over. En als het een grap is dan is het wel een hele kinderachtige grap. Jullie vervuilen PHPHulp net zo veel met dit soort zinloze opmerkingen (waar deze er ook één van is :) ) als de mensen die het openen van dit onderwerp hebben veroorzaakt.

@Wouter: Is ook zo, maar een discussie kan in dit topic nooit kwaad toch ;)?

En ik ben het er mee eens dat het leven niet alleen programmeren is. Ik moet er niet aan denken. Maar gezelligheid kan ook op een andere manier dan mensen afkraken op de Nederlandse taal.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:27:53 door Arjan -
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:26:46
Anchor link
Precies. Karl probeerde wat leuks te introduceren. Misschien dat zijn reactie wat hard is / was, maar ja dat zijn we onderhand van karl toch al gewend?

@Jordi.
Daarom kwam ook spontaan in mij naarboven, 'Je leerde het al op je driede?'

@arjen
Ik bedoelde het gewoon als een woordgrapje, niet om vincent nu even te 'ziften' zoals jij het noemt. Maar goed, als jij daar niet tegen kunt, mijn excuses daarvoor al vind ik het mierenneuken.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:31:00 door Niels K
 
Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:27:50
Anchor link
@arjen -, jullie?
En omdat er 2 van de 10(?) reacties over taalgrappen gaan gaat dit topic opeens over het afkraken van nederlandse taal?
Gewijzigd op 14/12/2010 22:29:49 door Wouter J
 
Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:30:00
Anchor link
@Wouter: Als je dit onderwerp doorleest dan weet je wie ik bedoel met "jullie"....
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:32:55
Anchor link
@Wouter J, @arjen, rest
Zoals je al merkte aan de beginpost is dit geen serieus topic. Hij staat niet voor niks in de koffiehoek.

Maar goed
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

14/12/2010 22:37:45
Anchor link
Sommige mensen hebben echt niks te doen en gaan iedereen in de zeik zeggen

Sorry voor mijn woorden maar het is wel waar
Want karl bedoeld het mischien goed maar het komt zo negatief over
 
Niek s

niek s

14/12/2010 22:39:47
Anchor link
hmm.
Geinspireerd door Apple:
"This fucks up everything. Again."
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:44:25
Anchor link
@Jordi
Klopt, maar hij is wel één van de weinigen hier op phphulp die het vaak, of zeg maar altijd bij het goede eind heeft. Maar goed, iets betere formulering van zijn stellingen kunnen geen kwaad nee.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:44:57 door Niels K
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.