Slogan PHPhulp

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript developer (ReactJS, NodeJS, T

Functie Het team bestaat momenteel uit ruim 15 collega’s, waarvan ruim de helft in het ontwikkelteam werkzaam is. Er zijn gave plannen om het platform ook te gaan toepassen op bijv. vliegvelden, maar ook internationale groei zit in het verschiet en daarom zijn ze op zoek naar versterking. Als Fullstack JavaScript developer werk je nauw samen met 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creeren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld

Bekijk vacature »

Cloud Developer

Cloud Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

P-ter AA

P-ter AA

16/12/2010 17:51:32
Anchor link
Jens V op 16/12/2010 17:40:23:
Maurice vB op 16/12/2010 17:34:11:
En al was je het, niemand zit (meer) op jou te wachten. Althans, ik niet meer.


Oké, ik ben dan misschien wel de hele aanleiding van dit topic. Karl en ik zijn misschien niet de beste vrienden. Maar dit zou ik nu niet zo direct zeggen. Karl zijn antwoorden zijn niet altijd even vriendelijk en leuk, maar hij haalt het niveau hier wel sterk omhoog.

Dus zeggen dat we hem hier niet meer nodig hebben, is dikke zever.

Jens


Oke, maar kom op? Wat hier gebeurt is toch niet goed te praten ofwel soms? Dat hij de kennis heeft is niet te ontkennen, maar dat het op deze manier niet leuk is, is toch een feit?

En om nou te zeggen dat het niveau er van stijgt.. Qua PHP inderdaad, maar verder.. Ik vind het triest dat mensen toch nog voor hem opkomen. Hoewel ik het uiteraard wel begrijp dat jullie proberen om hem nog op het forum te houden.

Maar oke, ik ga hier niet over.
Gewijzigd op 16/12/2010 17:53:09 door P-ter AA
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 07:48:44
 
Moe BE

Moe BE

17/12/2010 09:54:40
Anchor link
Dus Karl is de oorzaak van het lage niveau hier, of wat moet ik nu uit je '..' halen. Naar mijn mening dikke zever, hij is zowat de enige die duidelijk zegt wat de rest denkt. Mensen zouden beter eerst even zelf zoeken op het internet voordat ze hier met hun te simpele vragen staan. Ok, Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar doe dit nu ook niet meer en dit dankzij mensen zoals Karl. Door hun reacties krijg je wel door dat je door eerst zelf te proberen en uit te zoeken veel meer leert dan dat ze het je zo op een presenteerblaadje aanbieden.

Verder zou ik graag hebben dat de moderators Bas ook even aansturen om dit topic te lezen. Dan kan hij misschien eens denken over een nieuwe strategie.
 
P-ter AA

P-ter AA

17/12/2010 09:58:21
Anchor link
Moe BE op 17/12/2010 09:54:40:
Dus Karl is de oorzaak van het lage niveau hier, of wat moet ik nu uit je '..' halen. Naar mijn mening dikke zever, hij is zowat de enige die duidelijk zegt wat de rest denkt. Mensen zouden beter eerst even zelf zoeken op het internet voordat ze hier met hun te simpele vragen staan. Ok, Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar doe dit nu ook niet meer en dit dankzij mensen zoals Karl. Door hun reacties krijg je wel door dat je door eerst zelf te proberen en uit te zoeken veel meer leert dan dat ze het je zo op een presenteerblaadje aanbieden.

Verder zou ik graag hebben dat de moderators Bas ook even aansturen om dit topic te lezen. Dan kan hij misschien eens denken over een nieuwe strategie.


Nee niet helemaal. Ik vind dat als je kritiek hebt over het 'lage niveau', je zelf ook geen berichten moet gaan plaatsen op laag niveau. Hij heeft het over berichten die gaan over PHP kennis, en ik heb het over de stijl van zijn reacties. Maar goed, jullie denken er anders over?
 

17/12/2010 23:12:14
Anchor link
Maurice vB op 16/12/2010 17:34:11:
Zozo Karl, jij hebt zeker een leven.

Jazeker heb ik een leven. Gelukkig wel.
Maurice vB op 16/12/2010 17:34:11:
Jij schreef:
Quote:
Ik ben inderdaad ook ooit eens heel simpel begonnen, maar heb veel van mijn eigen fouten geleerd. Alleen al door zelf te kijken naar je eigen fouten leer je enorm veel.


Wij hebben het hier over 'PHP Hulp' en dus niet 'Zoek-het-zelf-uit-hulp'. Dit slaat toch nergens op? Je kunt er ook veel van leren als andere je verbeteren.

Je kunt het meeste leren van je eigen fouten. Natuurlijk moeten andere je verbeteren. In veel gevallen is php dat dus al. Daarom vind ik het zo jammer dat mensen niet zelf kijken naar wat er mis gaat. Er hangt echt zo’n houding van ’Oh, er gaat wat mis. Nou dat lost iemand anders wel voor mij op.’
Ook vind ik het erg jammer dat als mensen hun probleem vaag omschrijven, en daardoor niet hun gewenste antwoord krijgen, boos reageren. Zij zouden bij zichzelf ten raden moeten gaan wat er mis is gegaan.
Verder is het zo dat PHP een erg geschikte taal is om zelf te leren. Hij is niet moeilijk, maar je kan er wel veel mee. En het mooiste punt: de documentatie. De documentatie is zoals je van een echte taal verwacht (C# of Java). Maar de PHP documentatie heeft zelfs voorbeelden erin! Bij moet je het doen met een API en een documentatie-tje ergens heel ergens anders, waar nog niet eens alles in staat.
Dus, ja, als iemand een trap de juiste richting in krijgt, zou die in principe zelf uit zijn probleem moeten kunnen komen.
Maurice vB op 16/12/2010 17:34:11:
Soms zijn er mensen die vragen stellen die volgens jou misschien iets te simpel zijn, maar waarom moet jij er altijd een reactie onder plaatsen? Vaak ook nog de meest nutteloze. Als jij het een stomme vraag vindt dan wacht je maar tot iemand anders die 'stomme/simpele' vraag gaat beantwoorden. Jij hebt overal commentaar op en doet alsof je de 'King of PHP' bent.

Inderdaad reageer ik wel veel. Maar niet altijd. Ik reageer bijvoorbeeld wel als iemand het nog verkeerd uitlegt aan iemand anders. Ook vind ik het erg slecht als er al twee keer in de recente topics lijst dezelfde vraag staat, dat iemand nóg een keer dezelfde vraag stelt. Of dus zoals ik hierboven al uitlegde, dat als iemand het antwoord op php.net te vinden is, via hier naar php.net moet worden verwezen.
Blijkbaar kan ik phphulp op een systematische manier aflopen dat ik veel topics zie. Daardoor kan ik dus ook veel reageren.
Maurice vB op 16/12/2010 17:34:11:
En al was je het, niemand zit (meer) op jou te wachten. Althans, ik niet meer.

Jammer genoeg blijft negatieve aandacht langer hangen dan positief. Voor zover ik weet zijn er nog genoeg mensen die op mij en andere mensen zitten te wachten.
Maurice vB op 16/12/2010 17:34:11:
Oh, ik vergeet wat. Over verlaging van het forum (+ taal-gebruik) gesproken; twee citaten van jou:
Quote:
Ga jij het maar eens proberen. En anders moet je je kop houden, jij onderbouwd je stellingen haast nooit.

Quote:
Volgens mij ben je gewoon een arrogante klootzak die rel wilt schoppen.
[/quote]
Ah, leuk. Inderdaad heb ik die zinnen geschreven. Maar slimme jij hebt even leuk de verwijzing naar waar dat vandaan komt weggehaald (als je het over Nederlands hebt, niet verwijzen naar waar je iets vandaan hebt is ook fout). Het komt beide uit dit topic. Volgens mij is de verwijzing naar dat topic al voldoende om aan te geven waarom ik die reacties plaatste.
Verder mag je mij altijd wijzen op taal (spelling, grammatica of weet ik veel wat voor fouten). Door mijn dyslexie zal mijn zinnen niet altijd geheel correct zijn. Maar de simpele dingen als een hoofdletter, komma’s en punten zijn wel aanwezig. Vaak zijn die elementen al voldoende om een zin duidelijker te maken. Ik neem aan dat dit wel punten zijn die iedereen kan. Als je problemen hebt met spelling van bepaalde woorden, dan download je Opera en installeer je de spellingchecker, dan kan je ook ingewikkelde woorden schrijven.
Als deze punten te moeilijk voor je zijn, dan lijkt mij het ook niet handig dat je PHP gaat doen, aangezien die ook een bepaalde eisen aan je stelt.


Jens V op 16/12/2010 17:40:23:
Maurice vB op 16/12/2010 17:34:11:
En al was je het, niemand zit (meer) op jou te wachten. Althans, ik niet meer.


Oké, ik ben dan misschien wel de hele aanleiding van dit topic. Karl en ik zijn misschien niet de beste vrienden. Maar dit zou ik nu niet zo direct zeggen. Karl zijn antwoorden zijn niet altijd even vriendelijk en leuk, maar hij haalt het niveau hier wel sterk omhoog.
Dus zeggen dat we hem hier niet meer nodig hebben, is dikke zever.
Jens

:-). Nee. Jij bent niet alleen het probleem.
Maurice vB op 16/12/2010 17:51:32:
Jens V op 16/12/2010 17:40:23:
Maurice vB op 16/12/2010 17:34:11:
En al was je het, niemand zit (meer) op jou te wachten. Althans, ik niet meer.


Oké, ik ben dan misschien wel de hele aanleiding van dit topic. Karl en ik zijn misschien niet de beste vrienden. Maar dit zou ik nu niet zo direct zeggen. Karl zijn antwoorden zijn niet altijd even vriendelijk en leuk, maar hij haalt het niveau hier wel sterk omhoog.

Dus zeggen dat we hem hier niet meer nodig hebben, is dikke zever.

Jens


Oke, maar kom op? Wat hier gebeurt is toch niet goed te praten ofwel soms? Dat hij de kennis heeft is niet te ontkennen, maar dat het op deze manier niet leuk is, is toch een feit?

Wat gebeurd er dan en wat is er dan niet goed te praten?
Misschien wordt het leuker als je probeert om even veel kennis, of nog meer dan mij te krijgen?
Maurice vB op 16/12/2010 17:51:32:
En om nou te zeggen dat het niveau er van stijgt.. Qua PHP inderdaad, maar verder.. Ik vind het triest dat mensen toch nog voor hem opkomen. Hoewel ik het uiteraard wel begrijp dat jullie proberen om hem nog op het forum te houden.

Ik kan er niet over beoordelen of het wel of niet helpt, omdat ik de stichter van dit gedoe bent.
Maurice vB op 16/12/2010 17:51:32:
Maar oke, ik ga hier niet over.

Maar je mening delen mag altijd.

Moe BE op 17/12/2010 09:54:40:
Dus Karl is de oorzaak van het lage niveau hier, of wat moet ik nu uit je '..' halen. Naar mijn mening dikke zever, hij is zowat de enige die duidelijk zegt wat de rest denkt. Mensen zouden beter eerst even zelf zoeken op het internet voordat ze hier met hun te simpele vragen staan. Ok, Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar doe dit nu ook niet meer en dit dankzij mensen zoals Karl. Door hun reacties krijg je wel door dat je door eerst zelf te proberen en uit te zoeken veel meer leert dan dat ze het je zo op een presenteerblaadje aanbieden.

Dat is dus mijn bedoeling. Mooi geformuleerd.
Moe BE op 17/12/2010 09:54:40:
Verder zou ik graag hebben dat de moderators Bas ook even aansturen om dit topic te lezen. Dan kan hij misschien eens denken over een nieuwe strategie.

Volgens mij zou het inderdaad goed zijn als het team dit ook volgt…
Maurice vB op 17/12/2010 09:58:21:
Moe BE op 17/12/2010 09:54:40:
Dus Karl is de oorzaak van het lage niveau hier, of wat moet ik nu uit je '..' halen. Naar mijn mening dikke zever, hij is zowat de enige die duidelijk zegt wat de rest denkt. Mensen zouden beter eerst even zelf zoeken op het internet voordat ze hier met hun te simpele vragen staan. Ok, Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar doe dit nu ook niet meer en dit dankzij mensen zoals Karl. Door hun reacties krijg je wel door dat je door eerst zelf te proberen en uit te zoeken veel meer leert dan dat ze het je zo op een presenteerblaadje aanbieden.

Verder zou ik graag hebben dat de moderators Bas ook even aansturen om dit topic te lezen. Dan kan hij misschien eens denken over een nieuwe strategie.


Nee niet helemaal. Ik vind dat als je kritiek hebt over het 'lage niveau', je zelf ook geen berichten moet gaan plaatsen op laag niveau. Hij heeft het over berichten die gaan over PHP kennis, en ik heb het over de stijl van zijn reacties. Maar goed, jullie denken er anders over?

Mijn stijl van reageren is ontstaan doordat er gebleken is dat dit de meest effectieve manier van reageren is.
 
Mark L

Mark L

18/12/2010 00:12:06
Anchor link
Even tussendoor; het wordt wel steeds gezelliger hier op het forum.

't Wordt steeds meer zeiken. Kortaf tegen mensen die niet veel verstand hebben van PHP. Altijd is het weer 'dit doe je fout, dat doe je fout. Je bent hopeloos, zet jezelf bij het grof vuil.' Dit vind ik best schandalig, want zo ga je niet met mensen om. Maar dan denk je; dit komt omdat de mensen op het forum echt pro's zijn.
Maar helaas, als je dan met een moeilijk onderwerp komt, een vraag die echt anders is dan andere vragen, dan reageert niemand.
Dus laten we het gewoon leuk houden en vragen beantwoorden. Als je dat niet wilt, dan doe je het niet, maar zeik elkaar alsjeblieft niet af.
Don't be personal - it's a computer.
 
- SanThe -

- SanThe -

18/12/2010 03:56:04
Anchor link
De meeste antwoorden die Karl geeft zijn heel direct en zeer vaak ook correct. Hetgene dat ik persoonlijk erg jammer vind aan Karl is dat ie blijkbaar geen enkel verschil ziet tussen een newbee en iemand die hier al langer komt. Zeer spijtig vind ik dat hij, opmakend uit zo ongeveer al zijn posts, geen enkel respect heeft voor mensen die niet op zijn niveau zitten. Kortom: Sociaal kan Karl nog heel veel leren.
Gewijzigd op 18/12/2010 03:56:51 door - SanThe -
 
P-ter AA

P-ter AA

18/12/2010 10:56:49
Anchor link
Karl Karl op 17/12/2010 23:12:14:

*Lange bericht*


Fijn dat ik mijn mening mag geven.
Wat ik bedoelde met 'is niet goed te praten', is dat je beginners beledigt. Ik moet toe geven dat ik het ook irritant vind als mensen vragen stellen die in mijn ogen nergens op slaan. Maar ik ben ook pas 1.5 jaar bezig, en ook zo begonnen.

En uiteraard hoeven wij onze kennis niet te vergelijken want dat 'win' ik bij lange na niet.
 
Niels K

Niels K

18/12/2010 12:04:17
Anchor link
Quote:
De meeste antwoorden die Karl geeft zijn heel direct en zeer vaak ook correct. Hetgene dat ik persoonlijk erg jammer vind aan Karl is dat ie blijkbaar geen enkel verschil ziet tussen een newbee en iemand die hier al langer komt. Zeer spijtig vind ik dat hij, opmakend uit zo ongeveer al zijn posts, geen enkel respect heeft voor mensen die niet op zijn niveau zitten. Kortom: Sociaal kan Karl nog heel veel leren.

Misschien heb je daar een punt. Maar ik moet toch eerlijk toegeven dat ik sneller heb geleerd door het afkraken van karl, en anderen. Er zijn nu een aantal mensen die karl proberen van alles te verwijten, maar karl is niet te enige. Er zijn meer mensen hier op het forum die mensen min of meer slecht behandelen. Misschien ben ik daar zelf ook wel eentje van, in ieder geval niet bewust maar dat terzijde.

Quote:
Wat ik bedoelde met 'is niet goed te praten', is dat je beginners beledigt

Dat is precies het negatieve punten bij dit soort mensen die andere mensen proberen te helpen. Of wat SanThe noemt, sociale beperkingen.

Quote:
Jammer genoeg blijft negatieve aandacht langer hangen dan positief.

Ik misbruik even de context, maar dit is ook bij een topic zo. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom karl zo mensen probeert te helpen.

edit:

Quote:
Mijn stijl van reageren is ontstaan doordat er gebleken is dat dit de meest effectieve manier van reageren is.

Had ik eerst overheen gelezen, maar had dus gelijk.

Quote:
En uiteraard hoeven wij onze kennis niet te vergelijken want dat 'win' ik bij lange na niet.

Baas boven baas denk ik maar altijd.

Quote:
Verder zou ik graag hebben dat de moderators Bas ook even aansturen om dit topic te lezen. Dan kan hij misschien eens denken over een nieuwe strategie.

Dat zou de problemen maar voor de helft oplossen. Die 'directe' reacties blijf je toch houden.

Quote:
Ik moet toe geven dat ik het ook irritant vind als mensen vragen stellen die in mijn ogen nergens op slaan

Precies, en als je er zo'n hekel aan hebt moet je gewoon niet reageren. Dat zou het leven al een stuk aangenamer maken, er zijn altijd wel mensen, die wel gewoon netjes normaal kunnen reageren ondanks dat ze gefrustreerd zijn door het topic. Misschien is dat ook een begin voor karl? Want zijn reacties zijn echt niet altijd zo direct. Las gisteren een paar reacties van hem, en was van mening dat die gewoon 'normaal' waren.

Ik vraag me ook af, heeft dit allemaal niet met een stukje volwassenheid te maken? Niet om jouw aan te vallen hoor karl,maar gewoon iets wat ik me af vraag.
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

18/12/2010 13:13:13
Anchor link
dit topic: Klik is een goed voorbeeld van wat er hier misgaat:
iemand stelt een vraag, geeft erbij een andere site als voorbeeld, die hij zelf niet heeft gemaakt, zoals hij duidelijk aangeeft in zijn post. PHPhulpers kraken hem vervolgens finaal af op het ontwerp van de site, en weigeren hem verder te helpen.

Geen wonder dat hij dan afhaakt
 
Dalando De Zuil

Dalando De Zuil

18/12/2010 15:36:24
Anchor link
Ik ben het met Jordy eens. Karl doet de afgelopen tijd een beetje, nja, opgefokt. Iedere keer als een nieuweling iets probeert te leren, dan kun je uit 2 dingen kiezen:
- Je probeert het probleem op te lossen
- Je gaat de code afkraken.

Karl kiest hierbij meestal voor de 2e optie, en gaat daar mensen soms nog eens mee beledigen ook. Ik kan me nog een topic herrineren waar we het hadden over muziek tijdens programmeren. Nu hou ik wat van de hardere muziek, dan post ik dat, en de eerste opvolgende reactie van karl: 'Opflikkeren'. Dan heb ik zoiets van, 'What the f*ck?'! En Karl, nog even, als je zeikt dat het niveau te laag is, moet je eerst even kijken of jou niveau niet te hoog is. "Voor LOSERS door LOSERS", lijkt mij dus overdreven.
 
Justin S

Justin S

18/12/2010 17:11:14
Anchor link
Tobias Witmer op 18/12/2010 13:13:13:
dit topic: Klik is een goed voorbeeld van wat er hier misgaat:
iemand stelt een vraag, geeft erbij een andere site als voorbeeld, die hij zelf niet heeft gemaakt, zoals hij duidelijk aangeeft in zijn post. PHPhulpers kraken hem vervolgens finaal af op het ontwerp van de site, en weigeren hem verder te helpen.

Geen wonder dat hij dan afhaakt


Het ging er daar om dat de TS geen enkele moeite deed om te begrijpen wat er mis ging. Hij wilde gewoon kant en klare code hoe hij zijn divje 300px naar links kon verplaatsen. Als je HTML opbouw fout is ga ik niet bijdragen aan zo'n site. Zowel Karl en ik hebben het antwoord gegeven maar hij doet er vervolgens niks mee. Dat is dan zijn probleem.

Zoals ik al eerder aangaf, het is een mentaliteitsprobleem. De gemiddelde bezoeker denkt: "hé, mijn PHP script doet het niet." plaatsen vervolgens een lap code van 300 regels met de vraag: "hij doet het niet, wat nu?". Dit betreft mensen die helemaal nog niet aan PHP toe zijn. Ga eerst lekker leren hoe HTML in elkaar steekt, CSS en eventueel JavaScript en ga dan je zinnen zetten op PHP. De meeste topics hier zijn basic PHP problemen. Daarmee wil ik niet claimen dat ik soms ook nog wel tegen wat problemen aanloop maar dan doe ik daadwerkelijk wat met de kritiek die wordt gegeven of geef een argument waarom ik het niet wil veranderen omdat de situatie soms anders is dan voorgesteld.

Het feit blijft, als we alle mensen maar blijven helpen met "hij doet het niet"-vragen, dan is het einde zoek. Als topic starters maar lappen code blijven plaatsen en de moderators ruimen het maar weer op lost het probleem zichzelf niet op. Als je leden harder aanpakt filtert de ledendatabase zich vanzelf met leden die wél actief meedoen, willen leren en hulp accepteren en toepassen. En dát is nou juist waar dit forum om draait.

Toevoeging op 18/12/2010 17:14:23:

- SanThe - op 18/12/2010 03:56:04:
De meeste antwoorden die Karl geeft zijn heel direct en zeer vaak ook correct. Hetgene dat ik persoonlijk erg jammer vind aan Karl is dat ie blijkbaar geen enkel verschil ziet tussen een newbee en iemand die hier al langer komt. Zeer spijtig vind ik dat hij, opmakend uit zo ongeveer al zijn posts, geen enkel respect heeft voor mensen die niet op zijn niveau zitten. Kortom: Sociaal kan Karl nog heel veel leren.


En hier sluit ik me bij aan..
 

18/12/2010 17:14:29
Anchor link
Mark L op 18/12/2010 00:12:06:
Even tussendoor; het wordt wel steeds gezelliger hier op het forum.

't Wordt steeds meer zeiken. Kortaf tegen mensen die niet veel verstand hebben van PHP. Altijd is het weer 'dit doe je fout, dat doe je fout. Je bent hopeloos, zet jezelf bij het grof vuil.' Dit vind ik best schandalig, want zo ga je niet met mensen om. Maar dan denk je; dit komt omdat de mensen op het forum echt pro's zijn.
Maar helaas, als je dan met een moeilijk onderwerp komt, een vraag die echt anders is dan andere vragen, dan reageert niemand.
Dus laten we het gewoon leuk houden en vragen beantwoorden. Als je dat niet wilt, dan doe je het niet, maar zeik elkaar alsjeblieft niet af.
Don't be personal - it's a computer.

Zoals ik al eerder uitgelegd heb ben ik van mening dat als je even wat moeite doet van te voren, dat je dan ook veel problemen zelf kan oplossen. De meeste vragen zijn ongeveer gelijk aan elkaar. Dat betekend dus ook dat iemand zelf zijn probleem op kan lossen.
Verder vind ik een opsomlijstje van wat er precies mis is niet per se grof. Het is inderdaad niet persoonlijk of iets dergelijks, maar als je die punten verbeterd zou je script in principe wel moeten werken.
Eigenlijk denk ik dat het een duidelijke manier is om fouten op te lossen. Geen poespas er omheen. Iets kan de prullenbak in als het in de scriptlib. is toegevoegd en totaal verkeerd is, mij lijkt dat logisch, en het staat ook in de FAQ.
- SanThe - op 18/12/2010 03:56:04:
De meeste antwoorden die Karl geeft zijn heel direct en zeer vaak ook correct. Hetgene dat ik persoonlijk erg jammer vind aan Karl is dat ie blijkbaar geen enkel verschil ziet tussen een newbee en iemand die hier al langer komt. Zeer spijtig vind ik dat hij, opmakend uit zo ongeveer al zijn posts, geen enkel respect heeft voor mensen die niet op zijn niveau zitten. Kortom: Sociaal kan Karl nog heel veel leren.

Ik vind dat iedereen hetzelfde is en iedereen hetzelfde kan leren. Ook moet je denk ik op een gegeven moment wel iets weten. Verder verwacht ik dat iedereen sowieso een bepaald niveau heeft. Dus daaraan kan het misschien liggen dat ik soms niet heel erg vriendelijk ben.
Maurice vB op 18/12/2010 10:56:49:
Karl Karl op 17/12/2010 23:12:14:

*Lange bericht*


Fijn dat ik mijn mening mag geven.
Wat ik bedoelde met 'is niet goed te praten', is dat je beginners beledigt. Ik moet toe geven dat ik het ook irritant vind als mensen vragen stellen die in mijn ogen nergens op slaan. Maar ik ben ook pas 1.5 jaar bezig, en ook zo begonnen.
En uiteraard hoeven wij onze kennis niet te vergelijken want dat 'win' ik bij lange na niet.

Geef maar een voorbeeld wat volgens jou beledigend is.
Niels Kieviet op 18/12/2010 12:04:17:
Quote:
De meeste antwoorden die Karl geeft zijn heel direct en zeer vaak ook correct. Hetgene dat ik persoonlijk erg jammer vind aan Karl is dat ie blijkbaar geen enkel verschil ziet tussen een newbee en iemand die hier al langer komt. Zeer spijtig vind ik dat hij, opmakend uit zo ongeveer al zijn posts, geen enkel respect heeft voor mensen die niet op zijn niveau zitten. Kortom: Sociaal kan Karl nog heel veel leren.

Misschien heb je daar een punt. Maar ik moet toch eerlijk toegeven dat ik sneller heb geleerd door het afkraken van karl, en anderen. Er zijn nu een aantal mensen die karl proberen van alles te verwijten, maar karl is niet te enige. Er zijn meer mensen hier op het forum die mensen min of meer slecht behandelen. Misschien ben ik daar zelf ook wel eentje van, in ieder geval niet bewust maar dat terzijde.

Inderdaad. En volgens mij valt het qua ons betreft nog wel mee.
Niels Kieviet op 18/12/2010 12:04:17:
Quote:
Wat ik bedoelde met 'is niet goed te praten', is dat je beginners beledigt

Dat is precies het negatieve punten bij dit soort mensen die andere mensen proberen te helpen. Of wat SanThe noemt, sociale beperkingen.

Uiteindelijk zal je altijd wel iemand beledigen.
Niels Kieviet op 18/12/2010 12:04:17:
Quote:
Jammer genoeg blijft negatieve aandacht langer hangen dan positief.

Ik misbruik even de context, maar dit is ook bij een topic zo. Waarschijnlijk is dat ook de reden waarom karl zo mensen probeert te helpen.
edit:

Quote:
Mijn stijl van reageren is ontstaan doordat er gebleken is dat dit de meest effectieve manier van reageren is.

Had ik eerst overheen gelezen, maar had dus gelijk.

Inderdaad. Goed gezien :-).
Niels Kieviet op 18/12/2010 12:04:17:
Quote:
En uiteraard hoeven wij onze kennis niet te vergelijken want dat 'win' ik bij lange na niet.

Baas boven baas denk ik maar altijd.

Ik zeg niet vergelijken, ik zeg dat je er zelf ook naar moet streven om zoveel mogelijk kennis te vergaren.
Niels Kieviet op 18/12/2010 12:04:17:
Quote:
Verder zou ik graag hebben dat de moderators Bas ook even aansturen om dit topic te lezen. Dan kan hij misschien eens denken over een nieuwe strategie.

Dat zou de problemen maar voor de helft oplossen. Die 'directe' reacties blijf je toch houden.

Dat zou misschien wel helpen in het inconsequente beleid dat er gevoerd wordt.

Niels Kieviet op 18/12/2010 12:04:17:
Quote:
Ik moet toe geven dat ik het ook irritant vind als mensen vragen stellen die in mijn ogen nergens op slaan

Precies, en als je er zo'n hekel aan hebt moet je gewoon niet reageren. Dat zou het leven al een stuk aangenamer maken, er zijn altijd wel mensen, die wel gewoon netjes normaal kunnen reageren ondanks dat ze gefrustreerd zijn door het topic. Misschien is dat ook een begin voor karl? Want zijn reacties zijn echt niet altijd zo direct. Las gisteren een paar reacties van hem, en was van mening dat die gewoon 'normaal' waren.

Dat zal dus wel aan mijn mening liggen dat iedereen sowieso een bepaald niveau moet beheersen.
Niels Kieviet op 18/12/2010 12:04:17:
Ik vraag me ook af, heeft dit allemaal niet met een stukje volwassenheid te maken? Niet om jouw aan te vallen hoor karl,maar gewoon iets wat ik me af vraag.

Dat denk ik niet, volgens mij heeft het ook niks te maken met sociaal wezen. Ik denk dat jij als je diep nadenkt, en misschien nog wel wat graaft er wel uitkomt.
Tobias Witmer op 18/12/2010 13:13:13:
dit topic: Klik is een goed voorbeeld van wat er hier misgaat:

Leuk, analyze. Dat topic is dus precies de beginner die volgens mij wel wat meer moeite kan doen.
Tobias Witmer op 18/12/2010 13:13:13:
iemand stelt een vraag,

En wat voor vraag. Zoals ik aangeef vraag ik mij af welk center. Als jij meerdere elementen hebt gecentreerd, dan heb je ook meerdere plekken die naast het center kan zijn.
Ook geeft hij niet aan waar naast het center. Ja, 300px. Maar dat kan dus ook rechts van het center zijn (zoals ik zou verwachten, wiskundig gezien).
Verder had ik een voorbeeld gegeven. Hij had dit voorbeeld kunnen proberen en kunnen concluderen dat het plaatje nu helemaal van de pagina afviel. Dan had ik, of iemand anders hem ook wel verder kunnen helpen.
Er zijn meerdere manieren om zoiets op te lossen. Met wat code erbij is het dus makkelijker om aan te geven hoe je iets kan oplossen.
Tobias Witmer op 18/12/2010 13:13:13:
geeft erbij een andere site als voorbeeld, die hij zelf niet heeft gemaakt, zoals hij duidelijk aangeeft in zijn post.

Dat vermeld hij dus pas later. Je moet even kijken naar de tijd tussen de posts. Die post dat het zijn site niet was heb ik niet gezien, ik zag die site, zag dat het bagger was, dat vermelde ik en toen zag ik dat hij zei dat het niet zijn site was.
Hij had er beter aan gedaan om direct te vermelden dat het niet zijn site was.
Tobias Witmer op 18/12/2010 13:13:13:
PHPhulpers kraken hem vervolgens finaal af op het ontwerp van de site, en weigeren hem verder te helpen.

Ja, logisch. Foute HTML wil je niet stylen. Dat kan voor gigantische problemen zorgen. Verder is het zo dat hij dus wel meerdere keren een antwoord heeft gekregen. Beetje jammer dat je dat niet ziet (Wouter J is het bijvoorbeeld wel opgevallen).
Tobias Witmer op 18/12/2010 13:13:13:
Geen wonder dat hij dan afhaakt

Dit is dus precies het topic waarvan ik denk dat de topic starter beter zijn best had kunnen doen.
Dalando De Zuil op 18/12/2010 15:36:24:
Ik ben het met Jordy eens. Karl doet de afgelopen tijd een beetje, nja, opgefokt. Iedere keer als een nieuweling iets probeert te leren, dan kun je uit 2 dingen kiezen:
- Je probeert het probleem op te lossen
- Je gaat de code afkraken.

Beschouw jij jezelf ook als beginner? Volgens mij valt het reuze mee met hoe ‘opgefokt’ ik reageer.
Dalando De Zuil op 18/12/2010 15:36:24:
Karl kiest hierbij meestal voor de 2e optie, en gaat daar mensen soms nog eens mee beledigen ook.

Gelukkig betekend meestal niet altijd. Dus dat klopt wel. Verder zou ik graag een voorbeeld willen zien waar ik beledig. Misschien in topics waar men die gebruikt, zij zelf zeggen tegen php dat php dood moet vallen. Als je ven logisch nadenkt, dan is dat toch niet net? Hoe kan je iemand daar direct duidelijk mee maken dat die gebruiken niet correct / net is? Door te zeggen dat iemand ook niet dood neervalt als die een fout maakt.
Dalando De Zuil op 18/12/2010 15:36:24:
Ik kan me nog een topic herrineren waar we het hadden over muziek tijdens programmeren. Nu hou ik wat van de hardere muziek, dan post ik dat, en de eerste opvolgende reactie van karl: 'Opflikkeren'.

Bij Nederlands leer je dat je altijd je bronnen moet checken: Welke muziek tijdens programmeren?.
Dat is het mooie aan herinneringen (spellingchecker kent dat woord gewoon ;-)), ze zijn niet permanent van vorm. Ze zijn niet absolute opgeslagen, zoals een bestand op een cd is gebrand. Ze kunnen vervagen, ze kunnen door elkaar gemixt worden, ze kunnen zelfs bedacht worden. (Allemaal hele interessante psychologie.)
Daarom pakte ik dus het topic er even bij. Nergens zie ik een reactie van mij op jou. Zeker niet in die trant die jij suggereert. De enige reacties die ik van omtrent jou zie zijn deze:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P

Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.

Tobias Witmer op 06/09/2010 19:52:03:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Sommige goed opgevoede mensen zeggen dan: Dat is niet helemaal mijn smaak

Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o

Tobias Witmer op 06/09/2010 20:05:00:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 19:58:22:
Niek s op 06/09/2010 19:08:40:
Dalando De Zuil op 06/09/2010 18:34:01:
Teringherrie. :P


Bek dicht.


Waarom deze reactie zo grof? :o


Actie en reactie...

Je hebt dus helemaal niet gepost dat je van hardere muziek houd. Je post alleen het woord ’teringherrie’. Daarmee kan je suggereren dat je de muziek van de persoon boven je teringherrie vind, wat ik, Niek en Tobias blijkbaar ook zo interpreteren.
Dalando De Zuil op 18/12/2010 15:36:24:
Dan heb ik zoiets van, 'What the f*ck?'! En Karl, nog even, als je zeikt dat het niveau te laag is, moet je eerst even kijken of jou niveau niet te hoog is. "Voor LOSERS door LOSERS", lijkt mij dus overdreven.

Dat is ook wel een leuke interpretatie, dat mijn niveau te hoog is. Dat betekend dus ook dat ik hier niet hoef te zijn volgens jou? En dus ook niet kan meehelpen met de problemen die jij hebt? (Je kunt niet ontkennen dat ik je meerdere keren heb geholpen.) Sla ook eens de Van Dale open ;-).
Justin Streuper op 18/12/2010 17:11:14:
(...)

Sorry dat ik je hele post afkort naar puntje-puntje-puntje, maar deze post is dus precies mijn bedoeling. Jij hebt mijn idee gesnapt, wat ik bedoel, wat ik probeer te vertellen!
 
The Ultimate

The Ultimate

18/12/2010 17:46:44
Anchor link
Karl Karl op 14/12/2010 22:03:47:
Vincent Huisman op 14/12/2010 22:01:05:
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee


Wtf?
Ken je die taal? Nederlands?
Of die andere dingen. Hoofdletters, punten en komma's.
En misschien zou je je post eens moeten doorlezen VOORDAT je die post.


Karl Karl op 14/12/2010 21:58:21:
(Omdat de slogan voor PHPhulp is, betekend dat de slogan geldt voor 'het team' achter phphulp... (Al geldt het ook wel voor de hele website breed.)
Serieus? Ga jij anderen op spelfouten wijzen terwijl je zelf 'betekend' schrijft waar het 'betekent' moet zijn? Tegenwoordige tijd -t.
Sukkel...!! ;-)
 

18/12/2010 18:44:11
Anchor link
The Ultimate op 18/12/2010 17:46:44:
Karl Karl op 14/12/2010 22:03:47:
Vincent Huisman op 14/12/2010 22:01:05:
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee


Wtf?
Ken je die taal? Nederlands?
Of die andere dingen. Hoofdletters, punten en komma's.
En misschien zou je je post eens moeten doorlezen VOORDAT je die post.


Karl Karl op 14/12/2010 21:58:21:
(Omdat de slogan voor PHPhulp is, betekend dat de slogan geldt voor 'het team' achter phphulp... (Al geldt het ook wel voor de hele website breed.)
Serieus? Ga jij anderen op spelfouten wijzen terwijl je zelf 'betekend' schrijft waar het 'betekent' moet zijn? Tegenwoordige tijd -t.
Sukkel...!! ;-)


Ja, ik schrijf betekend. In het vervolg zal ik er wel op letten dat ik betekent schrijf. D / T fouten keur ik ook niet af, die zie ik over het algemeen ook niet.
Mijn mening is dat mensen sowieso wel punten, hoofdletters en komma's kunnen gebruiken. Moeilijke woorden kunnen afgevangen worden door een spellingchecker. Daardoor kunnen fouten als iemant ook worden afgevangen.
Sommige lezers kunnen vast en zeker nog wel correcte zinnen maken uit de onzin die hier soms wordt geschreven. Voor dyslectici (en mensen die niet zo heel super goed zijn in taal) is dat moeilijker. Daarom zeg ik ook dat men zelf nog eens voordat ze een post doen hun reactie moeten doorlezen. Dit schept orde voor zichzelf en voor de lezer.
Zelf ben ik dyslectisch, maar let er wel zoveel mogelijk op dat mijn taal gebruik zo correct mogelijk is. Jammer genoeg is het zo dat ik hier en daar toch nog wel een d of een t fout maak.
De regels die misschien voor jou heel simpel en logisch zijn, die zeggen of een woord eindigt met een d of een t zijn voor mij af en toe lastiger. Dit komt, denk ik, doordat er hier en daar subtiele afwijkingen zijn. Ze zijn dus niet 'logisch' logisch. Ze zijn niet zo vaststaand als logica, waar bijvoorbeeld true&&true altijd true oplevert.
Door deze afwijkingen is het ook relatief ingewikkeld om een goede taalverwerker te maken, geloof ik.
 
- Raoul -

- Raoul -

27/12/2010 17:58:41
Anchor link
Tjonge tjonge, het is een lange tijd geleden dat ik hier voor het laatst kwam maar de sfeer is heel wat minder.

Even over Bas, als je een site maakt vind ik wel dat je het ook moet kunnen onderhouden. Leden willen altijd meer en meer. Maar omdat hij druk bezig is met zijn baan/school vind ik dat dit voorgaat. Je toekomst is soieso belangrijker dan een site.

Maar ik zie hier berichten van een halve pagina n.a.v. een spellingsfout??

En de nieuwe leden moet je niet zitten afkraken, dit doe je niet. Er zijn vast vele mensen die begonnen zijn met php en slechte code maken, maar kraak ze dan niet af.
Gewijzigd op 27/12/2010 18:00:43 door - Raoul -
 
Wouter J

Wouter J

27/12/2010 18:06:20
Anchor link
Karl kraakt mensen niet af.
Zijn post (Vaak de eerste en beste reactie) gaat altijd zo:
Daarvoor moet je dit en dit gebruiken. (linkjes)
Nog wat andere fouten
- ...
- enz.
 
- Raoul -

- Raoul -

27/12/2010 18:07:20
Anchor link
Wouter J op 27/12/2010 18:06:20:
Karl kraakt mensen niet af.
Zijn post (Vaak de eerste en beste reactie) gaat altijd zo:
Daarvoor moet je dit en dit gebruiken. (linkjes)
Nog wat andere fouten
- ...
- enz.


Ik zeg toch ook niet dat Karl mensen afkraakt?
Gewijzigd op 27/12/2010 18:07:38 door - Raoul -
 
Wouter J

Wouter J

27/12/2010 18:52:50
Anchor link
Dan lees ik dit zeker verkeerd?
Internet Verslaafde:
En de nieuwe leden moet je niet zitten afkraken, dit doe je niet. Er zijn vast vele mensen die begonnen zijn met php en slechte code maken, maar kraak ze dan niet af.
 
- Raoul -

- Raoul -

27/12/2010 20:31:43
Anchor link
Wouter J op 27/12/2010 18:52:50:
Dan lees ik dit zeker verkeerd?
Internet Verslaafde:
En de nieuwe leden moet je niet zitten afkraken, dit doe je niet. Er zijn vast vele mensen die begonnen zijn met php en slechte code maken, maar kraak ze dan niet af.


Ja, je leest het verkeerd.
 
Chris -

Chris -

28/12/2010 08:31:39
Anchor link
Kunnen we die quotes niet even achterwege laten, wordt op een gegeven moment onduidelijk als je elkaar 4 keer zit te quoten..
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.