Slogan PHPhulp

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Backend developer (Scala/Python)

Wij zijn op zoek naar een senior Backend developer met een affiniteit met security om de bestaande backend software te implementeren en uit te breiden. Tachyonic Solutions is een lean organisatie die zich richt op het leveren van software en hostingoplossingen voor hoge beveiligingsdoeleinden (Private Cloud) en communicatie software. Derhalve zoeken wij ook iemand die het fijn vindt om in een klein team zelfstandig te werken en die bereid is om veel eigen verantwoordelijkheid op zich te nemen. Je moet dan ook aantoonbare ervaring hebben zodat we je die vrijheid kunnen geven. Werkzaamheden: -het uitbreiden van bestaande softwareoplossingen -het in

Bekijk vacature »

Android Developer Internet of Things

Functieomschrijving Weet jij complexe technische vraagstukken om te zetten naar werkende oplossingen? Dan is deze Android Developer functie met IoT een hele goede match voor jou! Je bedenkt en ontwikkelt technologische oplossingen voor het Android platform dat wordt gebruikt. Je bent nationaal en internationaal bezig waarbij je met de nieuwste technieken mag werken om de prachtige Mobile Apps te maken. Je werkt trouwens aan unieke IoT producten/projecten waar we je graag meer over vertellen als je bij ons op gesprek komt. Technieken waar je aan kan denken: Kotlin, Butterknife, Dagger, Retrofit, Volley of Picasso, Android TV, Android Wear of Android

Bekijk vacature »

.NET Developer Medicatie / Apotheek

Jij krijgt een kick van het ontwikkelen van complexe software. Voor onze vestiging in Heerenveen zoeken wij een .NET Developer Medicatie / Apotheek die graag met de laatste Microsoft-tools en -technieken wil werken. Interessant? Lees snel verder! Jouw baan Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van de module Medicatie / Logistiek & Apotheek. Je gaat nauw samen werken met zowel de interne als externe klant om nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen om onze klanten te ondersteunen in hun werkproces. Het gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. ChipSoft maakt

Bekijk vacature »

ZERO BASED CONSULTANT

ZERO BASED CONSULTANT Amsterdam 13th month pay & Holiday allowance Bonus Program 26 holidays Training & Learning opportunities Laptop & Smartphone 32-40 hours p.w. Are you an experienced Finance professional with strong analytical skills? Are you inspired by the dynamic and continuous changing environments companies face today? Do you want to help these companies build and embed the latest digital innovations and finance related solutions in their business? If yes, then join Accenture Finance Consulting! Your job As a consultant in our Zero Based Budgeting practice, you will address complex strategic, operational and organizational issues facing the CFO, with a

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Voor diverse bedrijven in de regio Maastricht & Maastricht Aachen Airport, zijn wij op zoek naar zowel junior als ervaren “software developers”. Je dag begint met de dagelijkse stand-up; samen met je teamgenoten maak je een plan voor de komende dag. Door het meteen kunnen toepassen van je opgedane kennis, ga je ook meteen bijdragen aan het developteam en aan de resultaten van het bedrijf. Als Software Developer ontwikkel je mee, met behulp van .NET (C#, ASP.NET, MVC, SQL), HTML, CSS en JavaScript ontwerp en realiseer je klant specifieke opdrachten. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het analyseren van de behoeften

Bekijk vacature »

Full-stack .NET developer gezocht, Goeree-Overflak

Ben je een .NET software developer en op zoek naar een professionele werkomgeving binnen een wat groter innovatief en ambitieus bedrijf? Waar sprake is van een uitgebreid applicatielandschap met elke dag nieuwe uitdagingen, waar alles mogelijk is, binnen een goede collegiale sfeer? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakke zijn we momenteel op zoek naar een ervaren software developer. De IT afdeling bestaat uit circa 60 mensen waarvan zo'n 15 developers. Voor de recente architectuur wordt gebruikt gemaakt van de nieuwste technieken waaronder .NET Core, Docker en Angular. Echter bestaat het applicatielandschap uit een groot aantal verschillende applicaties waarbij

Bekijk vacature »

Lead Java Developer / CQRS / Event Sourcing / Zorg

Functieomschrijving Ben jij een Senior/Lead Java Developer met minimaal 5 jaar ervaring én wil jij als Meewerkend Voorman verantwoordelijk zijn voor een DevOps team van 5 personen bij een organisatie die rechtmatigheid in de zorg controleert? Wil je 60% van de tijd nog zelf ontwikkelen en meteen mee werken aan een gloednieuwe applicatie die de kwaliteit van zorg(verleners) in Nederland inzichtelijk maakt? Spreekt het je daarnaast aan om constant nieuwe innovatieve tooling te onderzoeken en te gebruiken, zoals bijvoorbeeld CQRS en Event Sourcing? Lees dan nu verder! Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit: meenemen van het team op het

Bekijk vacature »

Linux beheerder/software ontwikkelaar

De universiteit van Twente is op zoek naar een Linux beheerder/software ontwikkelaar. Functie omschrijving De vakgroep Applied Mechanics van de faculteit Engineering Technology bestaat uit de leerstoelen Nonlinear Solid Mechanics, Applied Mechanics and Data Analysis, Precision Engineering en Dynamics Based Maintenance. Binnen deze vakgroep worden rekenmodellen ontwikkeld voor de simulatie van mechanisch gedrag van constructies en van productieprocessen. Hiervoor wordt onder meer gebruik gemaakt van een Linux rekencluster en werkstations met commerciële dan wel zelf ontwikkelde software. Binnen de vakgroep heerst een informele sfeer in een jong en internationaal team van wetenschappers. Functievereisten Je hebt een HBO diploma Informatica of

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Java developer senior

Functie­omschrijving ''Ik werk voor de douane en houd mij bezig met het proces Binnenbrengen, Uitgaan en Provianderen. In de Rotterdamse haven komen de grootste containerschepen binnen en alles op het schip moet aangegeven worden. Als er dan iets fout gaat met de aangiftes ontstaat er een file op de A15 van vrachtwagens die de containers willen ophalen. Je pakketje uit China is dan nóg langer onderweg. Kortom een boeiend proces waarbij heel veel verschillende technieken om de hoek komen kijken.'' Bert Gritter - Senior Java developer. Bij de Belastingdienst ontwikkelen we applicaties die direct van zeer grote invloed zijn op

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer vacature

Senior Mobile Developer Op bijna elke mobiele telefoon in Nederland is wel een app te vinden die door Sogeti is ontwikkeld of waar Sogeti aan mee heeft gewerkt. Wil jij meehelpen met het ontwikkelen van mobiele applicaties voor de top van het Nederlandse bedrijfsleven? Als Senior Mobile Developer ben jij verantwoordelijk voor het implementeren en testen van nieuwe features. Je bent medeverantwoordelijk voor de codebase en moet deze code dus ook goed onderhouden. Doordat je thuis bent in het mobiele landschap kun je gemakkelijk sparren met andere ontwikkelaars, designers, analisten en technische leads om zo de producten waar aan je

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony Uiteenlopende projecten

PHP Ontwikkelaar Functieomschrijving Heb jij een aantal jaren werkervaring als PHP Developer en wil jij aan de slag met Symfony, MongoDB en Azure? Wil jij werken aan een belangrijke applicatie in de woningsector die dagelijks door ruim 5000 mensen dagelijks wordt gebruikt? Is programmeren een van jouw grootste hobby's? Lees dan snel verder! Jouw taken als PHP Developer zullen bestaan uit: Het creëren van nieuwe features en het doorontwikkelen van zeer omvangrijke applicaties (met o.a. Symfony); Het meewerken aan uiteenlopende technische projecten; Meedenken over nieuwe tools en technieken om de IT naar een nog hoger niveau te tillen. Functie-eisen De

Bekijk vacature »

Noordoost Java Developer vacature

Java Developer Noordoost Word onderdeel van een topteam met ervaren Java Developers. Loop voorop in de ontwikkelingen en help mee innoveren. Focus op Java Wij bouwen State of the Art applicaties met de nieuwste Java technologie en frameworks. Dit doen we door ons te richten op de open source-oplossingen binnen de wereld van Java, alle nieuwe ontwikkelingen te volgen en onze kennis te delen binnen onze eigen Java Community. Dit betekent bijvoorbeeld dat we aanwezig zijn op veel conferenties; Oracle Code One, Devoxx en JFall. We organiseren ook onze eigen collegiale sessies en hackatons waar we kennis en plezier combineren.

Bekijk vacature »

PHP Developer Medior Hypermodern pand

Functieomschrijving Ben jij een medior PHP Developer, focus jij je doorgaans op de back-end en loop jij warm voor het doorontwikkelen van een zeer grote applicatie met enorme MySQL databases en veel complexiteit? Lees dan snel verder! Het onderhouden, doorontwikkelen en testen van een zeer complexe SaaS-oplossing, zonder schaalbaarheid en platformonafhankelijkheid uit het oog te verliezen; Het ontwikkelen van maatwerk back-end oplossingen in PHP en participeren in een Scrumteam; Het participeren in een migratie naar het Symfony framework; Participeren in diverse projecten t.b.v. de optimalisatie van het SaaS-product; Het opzetten van API koppelingen met externe partijen;. Het wegwerken van legacy

Bekijk vacature »

C# backend developer, Rotterdam

Voor een grote organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar iemand met ruime ervaring in het ontwikkelen van applicaties in .NET C#. Het gaat hier om een organisatie met een maatschappelijke impact. Hun systemen zijn gericht op een groot aantal klanten waarbij het belangrijk is dat de applicaties helder, toegankelijk en up-to-date zijn. Als .NET C# developer werk je aan uiteenlopende applicaties, APIs en het interne framework. Dit doe je binnen een SCRUM team en meedenkt binnen het hele proces. Het team bestaat uit meerdere C# developers variërend van medior tot senior. Er is dus veel kennis en ervaring

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Karl Karl

Karl Karl

14/12/2010 21:58:21
Anchor link
Hoi mensjes, piepo's en andere lui.

Nu zit ik al een tijdje op phphulp, zoals jullie vast wel weten. En in al die tijd dat ik nu op phphulp zit is het mij niet opgevallen dat phphulp geen slogan heeft.
Ik ben nog van de generatie die de vorige phphulp heeft meegemaakt, volgens mij was daar wel een slogan.

Elk groot, bekend, super-de-luxe iets heeft een slogan, neem nu Apple (maak maar van i, s):
"A magical and revolutionary device at an unbelievable price.":
http://gyazo.com/f378752c940273e0917b4eefc1ee656e.png

"This changes everything. Again":
http://gyazo.com/e1f05d960982a5e3c3701f5ef5832678.png

Of Microsft:
"Your potential. Our passion."
http://gyazo.com/e3ce29fe2d176dac80ecd3eed800ae08.png

Daarom dacht ik dat het voor PHPhulp ook wel eens tijd kon zijn voor een slogan. En natuurlijk heb ik ook al wat bedacht. Dit heb ik in deze mock-up verwerkt (ja, mijn fotosoep skilz zijn bagger als het effe snel moet):

Nu moet je scrollen....

Nog een klein stukje....

Zei ik klein?

Naja, hier is ie:

Ja, je ziet het goed:
Voor LOSERS door LOSERS
(Omdat de slogan voor PHPhulp is, betekend betekent is met een T.. dat de slogan geldt voor 'het team' achter phphulp... (Al geldt het ook wel voor de hele website breed.)

Mod edit:
Als je wilt lullen, doe dat dan in de Koffiehoek.

Vlieg een end op, nep mod!
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:11 door Bas Kreleger

PHP hulp

PHP hulp

12/08/2020 05:14:44

Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 22:01:05
Anchor link
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:02:14
Anchor link
Ik zie screen niet? 'Blanco' page

Karl Karl

Karl Karl

14/12/2010 22:03:47
Anchor link
Vincent Huisman op 14/12/2010 22:01:05:
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee

Wtf?
Ken je die taal? Nederlands?
Of die andere dingen. Hoofdletters, punten en komma's.
En misschien zou je je post eens moeten doorlezen VOORDAT je die post.

Niels Kieviet op 14/12/2010 22:02:14:
Ik zie screen niet? 'Blanco' page
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:59 door Bas Kreleger

Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 22:06:58
Anchor link
en wat wil je hier mee zeggen karl? dat het niveau te laag is?

Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:07:11
Anchor link
Vind vooral die reclame heel leuk gemaakt! :D

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:11:19
Anchor link
@Vincent..

Jouw goedste vak is nederlands? Dat had mij nooit bedenkt.. Je leerde het al op je driede?

Jordi Kroon
Redacteur

Jordi Kroon

14/12/2010 22:11:53
Anchor link
Karl :

Je moet niet overdrijven
Ik weet wat je punt is maar niet iedereen is hetzelfde
Sterker nog jij bent toch ook klein begonnen
En toen snapte je ook niet alles

Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:14:47
Anchor link
@Niels: Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé? Alsof jij nooit fouten hebt gemaakt in je leven.... Volgens mij hebben jullie een grote bus zout naast de pc staan om deze vervolgens uit te strooien over die geweldig mooie én slijmerige slak op jullie scherm.

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:19:40
Anchor link
@Arjen
Doe niet zo moeilijk joh:) Je snapt de grap toch wel?
Quote:
Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé?

So wat? Loop jij nu met jordi mee te lullen? Alsof dat niet zinloos is.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:20:06 door Niels K

Tobias Tobias

Tobias Tobias

14/12/2010 22:20:00
Anchor link
Grappig hoe zoveel mensen het hier een ***-boel vinden en toch terug blijven komen...

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:21:13
Anchor link
@Tobias.

Vind ik het hier een kut boel? Nee. Er moet gewoon af en toe wat gezelligheid in de tent zijn, en ik probeerde gewoon een grapje te maken, maar die kwam blijkbaar niet goed over.

Het leven is niet alleen maar programmeren hoor;)
Gewijzigd op 14/12/2010 22:21:46 door Niels K

Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:25:03
Anchor link
Dit topic moet je niet te serieus nemen. Niet zo oververhit reageren, mijn laptop houdt het bijna niet meer vol ;)

Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:25:30
Anchor link
Ik doe niet moeilijk, jullie doen moeilijk door te muggenziften. Iets aanhalen wat iemand anders al heeft aangekaart komt erg zeikerig en zielig over. En als het een grap is dan is het wel een hele kinderachtige grap. Jullie vervuilen PHPHulp net zo veel met dit soort zinloze opmerkingen (waar deze er ook één van is :) ) als de mensen die het openen van dit onderwerp hebben veroorzaakt.

@Wouter: Is ook zo, maar een discussie kan in dit topic nooit kwaad toch ;)?

En ik ben het er mee eens dat het leven niet alleen programmeren is. Ik moet er niet aan denken. Maar gezelligheid kan ook op een andere manier dan mensen afkraken op de Nederlandse taal.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:27:53 door Arjan -

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:26:46
Anchor link
Precies. Karl probeerde wat leuks te introduceren. Misschien dat zijn reactie wat hard is / was, maar ja dat zijn we onderhand van karl toch al gewend?

@Jordi.
Daarom kwam ook spontaan in mij naarboven, 'Je leerde het al op je driede?'

@arjen
Ik bedoelde het gewoon als een woordgrapje, niet om vincent nu even te 'ziften' zoals jij het noemt. Maar goed, als jij daar niet tegen kunt, mijn excuses daarvoor al vind ik het mierenneuken.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:31:00 door Niels K

Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:27:50
Anchor link
@arjen -, jullie?
En omdat er 2 van de 10(?) reacties over taalgrappen gaan gaat dit topic opeens over het afkraken van nederlandse taal?
Gewijzigd op 14/12/2010 22:29:49 door Wouter J

Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:30:00
Anchor link
@Wouter: Als je dit onderwerp doorleest dan weet je wie ik bedoel met "jullie"....

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:32:55
Anchor link
@Wouter J, @arjen, rest
Zoals je al merkte aan de beginpost is dit geen serieus topic. Hij staat niet voor niks in de koffiehoek.

Maar goed

Jordi Kroon
Redacteur

Jordi Kroon

14/12/2010 22:37:45
Anchor link
Sommige mensen hebben echt niks te doen en gaan iedereen in de zeik zeggen

Sorry voor mijn woorden maar het is wel waar
Want karl bedoeld het mischien goed maar het komt zo negatief over

Niek s

niek s

14/12/2010 22:39:47
Anchor link
hmm.
Geinspireerd door Apple:
"This fucks up everything. Again."

Niels K

Niels K

14/12/2010 22:44:25
Anchor link
@Jordi
Klopt, maar hij is wel één van de weinigen hier op phphulp die het vaak, of zeg maar altijd bij het goede eind heeft. Maar goed, iets betere formulering van zijn stellingen kunnen geen kwaad nee.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:44:57 door Niels K

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.