Slogan PHPhulp

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar ASP .Net / C#

Functie omschrijving Gezocht! Software ontwikkelaar. Ben jij bekend met termen als ASP .Net, C# en SQL? Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende IT-functie binnen de agrarische sector? En omschrijf jij jezelf als zelfstandig, enthousiast en proactief? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Als Software ontwikkelaar binnen deze organisatie ben je samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Je gaat hierbij bijdragen aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Verder bestaan je werkzaamheden uit: Technische uitwerking van de business

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

14/12/2010 21:58:21
Anchor link
Hoi mensjes, piepo's en andere lui.

Nu zit ik al een tijdje op phphulp, zoals jullie vast wel weten. En in al die tijd dat ik nu op phphulp zit is het mij niet opgevallen dat phphulp geen slogan heeft.
Ik ben nog van de generatie die de vorige phphulp heeft meegemaakt, volgens mij was daar wel een slogan.

Elk groot, bekend, super-de-luxe iets heeft een slogan, neem nu Apple (maak maar van i, s):
"A magical and revolutionary device at an unbelievable price.":
Afbeelding

"This changes everything. Again":
Afbeelding

Of Microsft:
"Your potential. Our passion."
Afbeelding

Daarom dacht ik dat het voor PHPhulp ook wel eens tijd kon zijn voor een slogan. En natuurlijk heb ik ook al wat bedacht. Dit heb ik in deze mock-up verwerkt (ja, mijn fotosoep skilz zijn bagger als het effe snel moet):





Nu moet je scrollen....








Nog een klein stukje....

























Zei ik klein?








Naja, hier is ie:

Ja, je ziet het goed:
Voor LOSERS door LOSERS
(Omdat de slogan voor PHPhulp is, betekend betekent is met een T.. dat de slogan geldt voor 'het team' achter phphulp... (Al geldt het ook wel voor de hele website breed.)

Mod edit:
Als je wilt lullen, doe dat dan in de Koffiehoek.

Vlieg een end op, nep mod!
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:11 door B a s
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 05:49:16
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/12/2010 22:01:05
Anchor link
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:02:14
Anchor link
Ik zie screen niet? 'Blanco' page
 

14/12/2010 22:03:47
Anchor link
Vincent Huisman op 14/12/2010 22:01:05:
maar dan denken mensen al helemaal dat ze niets hoeven te doen want anderen zullen het vast wel even voor hun doen, ik vind het verder wel en goed idee


Wtf?
Ken je die taal? Nederlands?
Of die andere dingen. Hoofdletters, punten en komma's.
En misschien zou je je post eens moeten doorlezen VOORDAT je die post.

Niels Kieviet op 14/12/2010 22:02:14:
Ik zie screen niet? 'Blanco' page
Gewijzigd op 16/01/2012 15:33:59 door B a s
 
Jasper DS

Jasper DS

14/12/2010 22:06:58
Anchor link
en wat wil je hier mee zeggen karl? dat het niveau te laag is?
 
Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:07:11
Anchor link
Vind vooral die reclame heel leuk gemaakt! :D
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:11:19
Anchor link
@Vincent..

Jouw goedste vak is nederlands? Dat had mij nooit bedenkt.. Je leerde het al op je driede?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

14/12/2010 22:11:53
Anchor link
Karl :

Je moet niet overdrijven
Ik weet wat je punt is maar niet iedereen is hetzelfde
Sterker nog jij bent toch ook klein begonnen
En toen snapte je ook niet alles
 
Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:14:47
Anchor link
@Niels: Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé? Alsof jij nooit fouten hebt gemaakt in je leven.... Volgens mij hebben jullie een grote bus zout naast de pc staan om deze vervolgens uit te strooien over die geweldig mooie én slijmerige slak op jullie scherm.
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:19:40
Anchor link
@Arjen
Doe niet zo moeilijk joh:) Je snapt de grap toch wel?
Quote:
Probeer je nu met Karl mee te lullen? Beetje zinloos hé?

So wat? Loop jij nu met jordi mee te lullen? Alsof dat niet zinloos is.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:20:06 door Niels K
 
Tobias Tobias

Tobias Tobias

14/12/2010 22:20:00
Anchor link
Grappig hoe zoveel mensen het hier een ***-boel vinden en toch terug blijven komen...
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:21:13
Anchor link
@Tobias.

Vind ik het hier een kut boel? Nee. Er moet gewoon af en toe wat gezelligheid in de tent zijn, en ik probeerde gewoon een grapje te maken, maar die kwam blijkbaar niet goed over.

Het leven is niet alleen maar programmeren hoor;)
Gewijzigd op 14/12/2010 22:21:46 door Niels K
 
Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:25:03
Anchor link
Dit topic moet je niet te serieus nemen. Niet zo oververhit reageren, mijn laptop houdt het bijna niet meer vol ;)
 
Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:25:30
Anchor link
Ik doe niet moeilijk, jullie doen moeilijk door te muggenziften. Iets aanhalen wat iemand anders al heeft aangekaart komt erg zeikerig en zielig over. En als het een grap is dan is het wel een hele kinderachtige grap. Jullie vervuilen PHPHulp net zo veel met dit soort zinloze opmerkingen (waar deze er ook één van is :) ) als de mensen die het openen van dit onderwerp hebben veroorzaakt.

@Wouter: Is ook zo, maar een discussie kan in dit topic nooit kwaad toch ;)?

En ik ben het er mee eens dat het leven niet alleen programmeren is. Ik moet er niet aan denken. Maar gezelligheid kan ook op een andere manier dan mensen afkraken op de Nederlandse taal.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:27:53 door Arjan -
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:26:46
Anchor link
Precies. Karl probeerde wat leuks te introduceren. Misschien dat zijn reactie wat hard is / was, maar ja dat zijn we onderhand van karl toch al gewend?

@Jordi.
Daarom kwam ook spontaan in mij naarboven, 'Je leerde het al op je driede?'

@arjen
Ik bedoelde het gewoon als een woordgrapje, niet om vincent nu even te 'ziften' zoals jij het noemt. Maar goed, als jij daar niet tegen kunt, mijn excuses daarvoor al vind ik het mierenneuken.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:31:00 door Niels K
 
Wouter J

Wouter J

14/12/2010 22:27:50
Anchor link
@arjen -, jullie?
En omdat er 2 van de 10(?) reacties over taalgrappen gaan gaat dit topic opeens over het afkraken van nederlandse taal?
Gewijzigd op 14/12/2010 22:29:49 door Wouter J
 
Arjan -

Arjan -

14/12/2010 22:30:00
Anchor link
@Wouter: Als je dit onderwerp doorleest dan weet je wie ik bedoel met "jullie"....
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:32:55
Anchor link
@Wouter J, @arjen, rest
Zoals je al merkte aan de beginpost is dit geen serieus topic. Hij staat niet voor niks in de koffiehoek.

Maar goed
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

14/12/2010 22:37:45
Anchor link
Sommige mensen hebben echt niks te doen en gaan iedereen in de zeik zeggen

Sorry voor mijn woorden maar het is wel waar
Want karl bedoeld het mischien goed maar het komt zo negatief over
 
Niek s

niek s

14/12/2010 22:39:47
Anchor link
hmm.
Geinspireerd door Apple:
"This fucks up everything. Again."
 
Niels K

Niels K

14/12/2010 22:44:25
Anchor link
@Jordi
Klopt, maar hij is wel één van de weinigen hier op phphulp die het vaak, of zeg maar altijd bij het goede eind heeft. Maar goed, iets betere formulering van zijn stellingen kunnen geen kwaad nee.
Gewijzigd op 14/12/2010 22:44:57 door Niels K
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.