[Snelproject]Affiliate systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

09/11/2007 21:09:00
Quote Anchor link
Eén of meerdere mensen gezocht voor een spoedopdracht.

Oplevertermijn: 1 maand, anderhalve maand maximum.

Omschrijving kort: een gelijkaardig systeem als google ads, tradedouble, kliks.nl. Een affiliates/merchants systeem. Meer details, functievereisten, afspraken, voorwaarden ed meer worden besproken via mail.

Omschrijving gedetailleerd: een gedetailleerde beschrijving kun je verkrijging via mail. Dit project heeft vele aspecten waardoor zijn uniekheid. Deze worden niet meegedeeld openbaar.

Betaling: bedrag overeen te komen.

Heb jij interesse in een uitdaging op korte termijn met daarna mogelijkheid op meerdere projecten?
Wil jij diegene zijn die een succesproject op zijn naam heeft?

Arzel niet en neem voor meer info contact op met firma r.g.s email admin[at]intmarket[dot]nl
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tom Beuckelaere
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 07:34:30
 
Frank -

Frank -

09/11/2007 21:13:00
Quote Anchor link
Quote:
Oplevertermijn: 1 maand, anderhalve maand maximum.

En dan de opdracht:
Quote:
Omschrijving kort: een gelijkaardig systeem als google ads, tradedouble, kliks.nl.

Hoe had je dat in gedachten? Ik wil niet lullig doen, maar hier zul je wel een flink aantal programmeurs en testers voor nodig hebben. Dit gaat je met 1 of 2 man nooit en te nimmer lukken, kijk maar eens naar de complexiteit van de concurenten.

Kun je hier meer uitleg over geven?

Edit: Alleen het testen gaat al meer tijd in beslag nemen! (heb ruime ervaring met dit soort klussen)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Tom Beuckelaere

Tom Beuckelaere

09/11/2007 21:19:00
Quote Anchor link
Er zijn wellicht bedrijven, mensen die al een standaard / bestaand systeem staan zullen hebben. Wij hopen dan ook op mensen die hun systeem willen aanpassen naar onze wensen tegen een gepaste vergoeding.
 
Frank -

Frank -

09/11/2007 21:25:00
Quote Anchor link
Tip: Kijk eens in SourceForge, dat is eigenlijk de enige kans om het binnen de gestelde tijd klaar te krijgen.

Wat ik al zei, zelfs als de code al helemaal klaar is, ben je al langer bezig met het opstellen van de testdocumentatie, testscripts, het uitvoeren van de tests, debuggen, etc. dan de tijd die er voor hebt gereserveerd.

Beveiliging is hier zó belangrijk, dat mag je niet onderschatten. Het is namelijk wel heel eenvoudig om geld te verdienen door in te breken op dit soort systemen...
 
TJVB tvb

TJVB tvb

09/11/2007 21:27:00
Quote Anchor link
Bel google even op wat het kost, misschien kom je dan wat verder. Nee serieus, ik denk dat de bedrijven die dit soort software dat niet snel zullen verkopen maar het zelf gebruiken. En het zal een heleboel tijd/geld kosten om dit te maken.

Dus of je zoekt een heel groot en goed team dat je ik weet niet wat betaald om het in die tijd te maken. Of je veranderd de opdracht, een andere mogelijkheid zie ik niet. (Ik geef de 2e optie de meeste kans)
edit:
Je kunt natuurlijk geluk hebben en zoals pgfrank zegt het op bijvoorbeeld sourgeforce vinden. Maar de kans is klein dat je dat vindt en de kans dat de rest dan ook op tijd in orde is miniscuul.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.