SOAP error - DTD are not supported by SOAP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Jordy

Jordy

23/02/2007 20:28:00
Quote Anchor link
Hallo PHP'ers,

Ik ben sinds kort bezig met SOAP en PHP5, en probeer een test webservice te bouwen. Alles loopt soepeltjes, ik heb een client pagina, server pagina, en een wsdl.

Het is mij al gelukt om de beschikbare functies op te roepen via PHP, maar nu wil ik een request doen, en ik krijg een error terug met "DTD are not supported by SOAP"

Ik heb me rot gezocht op google en dergelijke maar ik kan er maar geen antwoord op vinden.

Dit is de faultcode in zijn totaliteit:
[faultstring] => DTD are not supported by SOAP
[faultcode] => Sender
[faultcodens] => http://www.w3.org/2003/05/soap-envelope

Ik zat zelf te denken dat de opmaak van de wsdl de fout is, maar die heb ik door een validator heen gegooid en die gaf aan dat ik het goed opgebouwd heb.

Ik kan helaas niet de bestanden on-line zetten aangezien me host nog niet op PHP 5 draait.

Weet hier iemand een oplossing of een oorzaak van het probleem?

Alvast bedankt,
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 23:26:30
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/02/2007 20:31:00
Quote Anchor link
Bij de comments op php.net staat er iets over.
 
Jordy

Jordy

23/02/2007 20:41:00
Quote Anchor link
Heej Jan,

Die had ik ook al gezien, maar ik krijg een fatal error terug, dus ik kan geen __getLatestResponse gebruiken omdat het script al gelijk afkapt.

Ik heb het probleem al gevonden, verkeerde verwijzing naar me serverscript, en daardoor kreeg ik de dtd error (404 html pagina return)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jordy
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.