Softwarehuis met uithoudingsvermogen.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Cees S

Cees S

14/03/2016 10:19:32
Quote Anchor link
Voor het ontwikkelen van een nieuw innovatief sociaal/image/chat etc. Internet platform, zoek ik een of meer partner(s) met uithoudingsvermogen.
Slechts gedeeltelijk is er spraken van PHP een ander deel kan in C++ of elk andere programmeer taal.

Kracht van het concept is dat delen reeds publiek beschikbaar zijn, maar dat de combinatie met aanvullende functionaliteit tot het gewenste innovatieve product zullen leiden.
Feitelijk onderzoek of het innovatieve plan uitvoerbaar en levensvatbaar is moet nog plaatsvinden.
Na gezamenlijk onderzoek zal een crowdfunding en subsidieaanvraag actie geïnitieerd worden.

Inhoudelijke toelichting wordt voorlopig alleen op afspraak mondeling gegeven, een geheimhouding en een notariële auteurs erkenning verklaring worden voor inzage conceptplan vereist.

Onzin reacties worden niet door mij beantwoord.

in afwachting van uw reactie,

C Stoltenkamp
Gewijzigd op 14/03/2016 10:27:09 door Cees S
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 03:00:48
 

14/03/2016 14:10:07
Quote Anchor link
Quote:
Feitelijk onderzoek of het innovatieve plan uitvoerbaar en levensvatbaar is moet nog plaatsvinden.

Quote:
Onzin reacties worden niet door mij beantwoord.
 
Aad B

Aad B

14/03/2016 20:52:59
Quote Anchor link
--> nieuw innovatief sociaal/image/chat
Een gat in de markt?
Kan dat echt nog na Hyves, Facebook, Twitter, Instagram en anderen?
De nieuwe generatie trekt zich terug op Whatsapp en Telegram groepjes omdat dit keihard gerelateerd is aan GSM nummers waar Paps en Mams zich niet als undercover jonkie aan kunnen melden en mee kunnen kijken zoals op facebook. Ik wens je succes maar ik programmeer niet mee en de crowdfunding zal niet veel opbrengen.
 
Yoop Overmaat

Yoop Overmaat

14/03/2016 23:49:54
Quote Anchor link
Als ik het verhaal lees heb ik het idee dat het geheel wel uitvoerbaar maar niet levensvatbaar is ofwel bezigheidstherapie & ik heb gewoon een gruwlijke hekel aan zinloze bezigheidstherapie.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.