Sollicitatie Systeem

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Julian x

Julian x

26/04/2012 14:09:06
Anchor link
Ik maak een website en ik zou graag een sollicitatie systeem willen. Je gaat naar een pagina waarop je een formulier moet invullen met de volgende tabellen:

Habbonaam:
Email:
Ervaring: (Select: Ja/Nee)
Motivatie:

En ik wil graag als ze die versturen dat deze gegevens in een mysql database geinstert worden. Dus aparte tabellen in mysql met daarin Habbonaam, Email, Ervaring ,Motivatie.
Deze wil ik ook weer op kunnen halen op een andere pagina. En daar wil ik dan ook weer Habbonaam, Email, Ervaring: (ja/nee) en Motivatie zien. En daar ook een select box met Aangenomen, Afgewezen & Verwijderd. Deze wil ik dan ook weer in een aparte tabel zien of hij/zij is Aangenomen, Afgewezen of Verwijderd. Meer informatie als jullie erom vragen.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 16:07:37
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2012 14:12:46
Anchor link
En waar loop je op vast, en wat heb je al geprobeerd?

Even ter verduidelijking, het forum 'Beginnen met PHP' is bedoeld voor als je zelf wilt programmeren. Als je iets wilt laten maken, dien je in het 'Vacature' forum te zijn waar je een topic volgens de daar geldende regels aan kan maken.
Gewijzigd op 26/04/2012 14:12:55 door - Ariën -
 
Julian x

Julian x

26/04/2012 14:20:34
Anchor link
Ik zelf al vele dingen geprobeerd en het lukt me gewoon voor geen ene meter. Ik heb vele tutorials gevolgd en van weinig heb ik iets geleerd. Ik weet hoe je connect en zo alleen ik ben nog niet zo ver om echt super veel te kunnen doen en ook zo'n heel systeem te maken.
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

26/04/2012 14:25:51
Anchor link
De post die je als eerste plaatsen lijkt er een beetje op alsof je verwacht dat wij dit voor jou gaan maken. Zo werkt dat niet.

Laat eens zien wat je zelf aan (relevante)code hebt en wat voor errors je bijvoorbeeld krijgt.
 
Reshad F

Reshad F

26/04/2012 14:41:07
Anchor link
vind je het logisch dat je niks leert als je andere mensen het laat maken?

dus plaats code en iedereen hier op het forum helpt je deze aan te passen/ verbeteren :)
 
Julian x

Julian x

26/04/2012 14:42:52
Anchor link
Ik word niet snel pissig maar nu wel. Ik vind het op de manier hoe jullie het brengen gewoon iri. Dus laat maar en ik vraag wel op die vacature pagina of zow.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2012 14:48:46
Anchor link
Waarom wordt je dan pissig op ons? Op het forum gelden nu eenmaal regels, en wat jij wilt is niets meer dan een script wat je wilt laten maken.

'Beginnen met PHP' is gewoon het forum waar we je helpen met problemen in je script.
 
Julian x

Julian x

26/04/2012 14:50:28
Anchor link
Sorry. Maar ik ben al een paar uur achter pc voor m'n website en als iets niet lukt of zow word ik al snel pissig. Maar ik heb het op de Vacature topic gepost. Sorry.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2012 14:51:42
Anchor link
Als het niet lukt, kan je ook hulp vragen natuurlijk, op de juiste wijze.

Maar als je een vacature wilt plaatsen, kan dat ook (let wel dan op de geldende regels)...
 
Joakim Broden

Joakim Broden

26/04/2012 15:03:43
Anchor link
Julian x op 26/04/2012 14:54:16:
HOU TOCH OP! IK WORD ECHT PISSIG NU ECHT NIET OMDAT IK ZOVEEL DOE AL MAAR OMDAT JIJ U WEER ZO'N BERICHT PLAATS RESHADD FARID. JIJ DOET DAT OOK WEL. EN WAT MOET IK DAN MET M'N ANDERE TOPIC? ECHT. STOP MONGOL FORUM IS DIT!

-Aar-. Jullie zijn echt overdreven. Ik snap niet dat jullie hier nog bezoekers hebben. Maar ik zal later wel ff doen. En ik verwijder ander topic wel maar nog steeds ben ik echt pissig op iedereen op dit rot forum!


Agh Julian, kun je wel op ons zeuren maar dat boeit ons geen ruk. Als jij dit een rot forum vind dan kom je hier toch lekker niet? Maakt ons niks uit, jij bent de gene die hier hulp vraagt? Als jij je zo kinderachtig gaat gedragen heb jij alleen je zelf mee :-)

Succes verder en succes op een ander forum.
Gewijzigd op 26/04/2012 15:06:36 door Joakim Broden
 
Julian x

Julian x

26/04/2012 15:04:54
Anchor link
Haha. Jan, ik vind jou een zielig vendje. Nou goed? Bye. Ik ga en jullie zijn een fuck klote forum! En ja. Miss gedraag ik me wel kinderachtig. Want ik ben 12!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2012 15:05:34
Anchor link
En op andere forums heb je ook weer huisregels, ik zeg het maar eventjes.
Ik bemoei me er verder niet mee....

Wat jij wilt...

Oh okee..

Afbeelding
Gewijzigd op 26/04/2012 15:06:28 door - Ariën -
 
Joakim Broden

Joakim Broden

26/04/2012 15:10:02
Anchor link
Wow 12, damn ik had je 2 verwacht. Die zijn zelfs nog volwassener ;-)

Maar wat ik wil zeggen is, doe gewoon even normaal. Wij willen je best helpen maar dan moet je wel even alles duidelijk toelichten en gewoon aan de regels houden van dit forum. Jij bent hier degene die hulp nodig hebt, als je gelijk iedereen gaat afkatten denk ik niet dat je veel hulp krijgt. Dat maakt ons niks uit, je hebt jezelf te pakken. Ga ff met Lego, Play Mobiel, Barbie's spelen of wat jullie kinderen ook doen en kom over een tijdje maar weer terug als je gekalmeerd bent en weer geholpen wil worden. Zo niet dan zoek je maar een ander forum.

Succes
 
B a s
Beheerder

B a s

26/04/2012 15:10:41
Anchor link
Julian, zo los je niets op door te gaan schelden en berichten met caps lock typen. Als je geholpen wilt worden dan zijn hier genoeg mensen die je willen helpen. Ik snap niet dat je hulp komt vragen en vervolgens pissig gaat reageren, maar dat kan aan mij liggen. Topic gaat dicht en als je in de toekomst van plan bent weer een bericht te plaatsen, gedraag je dan even volgens de normen en waarden die je (hopelijk) ook hebt in het echte leven.

Toevoeging op 26/04/2012 15:11:03:

Slotje
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.