Sollicitatie Systeem

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Julian x

Julian x

26/04/2012 14:48:18
Anchor link
Ik maak een website en ik zou graag een sollicitatie systeem willen. Je gaat naar een pagina waarop je een formulier moet invullen met de volgende tabellen:

Habbonaam:
Email:
Ervaring: (Select: Ja/Nee)
Motivatie:

En ik wil graag als ze die versturen dat deze gegevens in een mysql database geinstert worden. Dus aparte tabellen in mysql met daarin Habbonaam, Email, Ervaring ,Motivatie.
Deze wil ik ook weer op kunnen halen op een andere pagina. En daar wil ik dan ook weer Habbonaam, Email, Ervaring: (ja/nee) en Motivatie zien. En daar ook een select box met Aangenomen, Afgewezen & Verwijderd. Deze wil ik dan ook weer in een aparte tabel zien of hij/zij is Aangenomen, Afgewezen of Verwijderd. Meer informatie als jullie erom vragen.
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 22:56:36
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2012 14:50:47
Anchor link
Neit vervelend bedoelde, maar kan je jouw bericht even aanpassen naar de juiste regels?

Criteria voor topics in het Vacature-forum.

We missen je budget: Is dit vrijwillig of wat is je budget?
 
Reshad F

Reshad F

26/04/2012 14:52:42
Anchor link
tevens post je dubbele topics, dit is niet de bedoeling! het vervuilt de website alleen maar onnodig. dus graag of naar een mod pm sturen om je topic te verplaatsen of gelijk goed plaatsen dubbelop is nergens voor nodig!

en zoals aar al zegt, er mist een criteria!
 
Julian x

Julian x

26/04/2012 14:54:16
Anchor link
HOU TOCH OP! IK WORD ECHT PISSIG NU ECHT NIET OMDAT IK ZOVEEL DOE AL MAAR OMDAT JIJ U WEER ZO'N BERICHT PLAATS RESHADD FARID. JIJ DOET DAT OOK WEL. EN WAT MOET IK DAN MET M'N ANDERE TOPIC? ECHT. STOP [laten we maar niet gaan schelden] FORUM IS DIT!

Het is niet de bedoeling dat er gediscrimineerd of gescholden wordt op dit forum.[/modedit]
Gewijzigd op 27/04/2012 14:17:03 door Bas IJzelendoorn
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2012 14:55:31
Anchor link
Sorry hoor, maar als je op dit forum geholpen wilt worden, dan dien je je gewoon aan de huisregels te houden. net als waar je dan ook bent....

Gebruik van CAPS is zeker not-done....
Dus ik raad je aan om even een rustpauze in te lassen, tot 10 te tellen, en het straks nog eens opnieuw te proberen.
Gewijzigd op 26/04/2012 14:56:39 door - Ariën -
 

26/04/2012 14:56:11
Anchor link
Wow, en nu nog willen dat mensen je helpen?
 
Julian x

Julian x

26/04/2012 14:56:38
Anchor link
-Aar-. Jullie zijn echt overdreven. Ik snap niet dat jullie hier nog bezoekers hebben. Maar ik zal later wel ff doen. En ik verwijder ander topic wel maar nog steeds ben ik echt pissig op iedereen op dit rot forum!
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2012 14:57:38
Anchor link
Nee, wij zijn niet overdreven. We willen het forum gewoon netjes schoon houden.
Ik had je al eerder gezegd in je vorige topic dat in het Vacatureforum speciale voorwaarden zijn. Dat zij daar overheen leest, daar kunnen wij niks aan doen.

Die regels gelden er nou eenmaal, om te voorkomen dat het een dolle boel wordt.
Gewijzigd op 26/04/2012 14:57:58 door - Ariën -
 
Julian x

Julian x

26/04/2012 14:57:45
Anchor link
Ik kan hem niet verwijderen. Dus. Jammer.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2012 14:58:24
Anchor link
Dan kan je een PM sturen naar de Moderatie-afdeling. Die kunnen het topic sluiten.
Gewijzigd op 26/04/2012 14:59:18 door - Ariën -
 
Julian x

Julian x

26/04/2012 14:59:03
Anchor link
Bedankt -Aar-

*Waar kan ik vinden?*
Gewijzigd op 26/04/2012 14:59:24 door Julian x
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

26/04/2012 15:00:05
Anchor link
Als je nou je criteria even nog aanpast in dit topic, dan is het voor ons allemaaal duidelijk.
 
B a s
Beheerder

B a s

26/04/2012 15:00:15
Anchor link
Geen vacature, voldoet niet aan de criteria.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.