[solved] -Subdomeinen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.Net Developer bij maatschappelijk betrokken diens

Voor een financiële particuliere dienstverlener ben ik op zoek naar een ervaren .Net Software Developer. Inmiddels bestaan ze meer dan 130 jaar en werken er 200 medewerkers. Goed werkgeverschap en betrokkenheid staat hoog in het vaandel; je inbreng wordt sterk gewaardeerd en beloond. De winsten vloeien voornamelijk terug naar de medewerkers, klanten en de groei van het bedrijf. Om up to date te blijven met de nieuwste technologieën, zijn ze momenteel de bestaande legacy .Net applicaties naar .Net Core aan het migreren. Ze zijn op zoek naar een collega die met hen ondersteund met zowel het migreren van de bestaande

Bekijk vacature »

Senior Java Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: jij bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Software Developer C#

Organization Within business line Applications, software groups address the area of complex machine control software. You will be end-to-end responsible for realization of software in C# . This is done using a scrum/Agile way of working. As a Software Developer you will act as fast learning software professional, and contribute to software realization using a disciplined agile/scrum based way of working. You apply software engineering practices such as requirements engineering (user story definition), object oriented analysis and design, implementation in C#, testing, and integration. You are eager to pick up knowledge on semiconductor fab automation and throughput models. Function •

Bekijk vacature »

C++ / Developer / Complex / Architectuur

Functieomschrijving Wil jij als C++ Developer meebouwen aan complexe systemen die levensreddende operaties ondersteunen? Ben jij de C++ Developer die zijn hand niet omdraait voor de meest uitdagende C++ vraagstukken? Dan is deze C++ rol jou op het lijf geschreven! Je wordt verantwoordelijk voor de codegeneratie en de onderliggende architectuur; Je zorgt ervoor dat de frameworks en architectuur continue doorontwikkeld wordt en dat nieuwe technologieën zoals Big Data en machine learning in de architectuur opgenomen worden; Creëren van robuuste, betrouwbare en veilige omgeving; Maken, onderhouden en doorontwikkelen van onze in C++ ontwikkelde architectuur in een Linux omgeving. Functie-eisen Hbo-gediplomeerd; Minimaal

Bekijk vacature »

WO starter / Developer / Programmeur / Software De

Functieomschrijving WO starter / Developer / Programmeur / Software Developer / PHP / Full stack / SAAS / Laravel Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Ontwikkelen van reactieve front-end; Onderhoud en bug fixing van de bestaande software; Samenwerken met het team op basis van 4 wekelijkse release cyclus; Code review binnen het team; Testen van de gebouwde software. Functie-eisen WO diploma (richting informatica, beta, data) 1 jaar aantoonbare ervaring met programmeren; Ervaring met het bouwen van een webapplicatie; Kennis van een back-end taal en een front-end taal; Je bent communicatief, gedreven, denkt in oplossingen. Bedrijfsomschrijving Onze klant is een dynamisch bedrijf in

Bekijk vacature »

(Junior) C#. NET Webdeveloper (.NET/C#/Eindhoven/4

As a C# .Net Developer you will be responsible for developing back-end and front-end features for 8 e-cpmmerce websites with about 500.000 visitors per month. You will work with latest Microsoft technology running on Microsoft Azure platform. You use such tools as jQuery, Bootstrap, BitBuckey/GIT, Angular JS, Visual Studio (2017/2019), Jira. You will be a part of ICT team (6 people) that works in a close cooperation with an on-line marketing department. The workflow is organized in accordance with Agile (SCRUM) methodologies. Requirements At least 1 year of experience in .NET developing Knowledge of ASP.NET MVC Knowledge of SQL 2012

Bekijk vacature »

Traineeship Pega Developer De Mandemakers Groep &a

Heb je een ICT gerelateerde HBO/ WO opleiding afgerond, interesse in Business Process Management, vind je persoonlijke ontwikkeling belangrijk en wil je deel uitmaken van een ambitieus familiebedrijf? Dan is het Traineeship tot Pega Developer van De Mandemakers Groep (DMG) en BPM Company iets voor jou! Met een opleidingsprogramma en begeleiding op maat –zowel vanuit De Mandemakers Groep als BPM Company- zorgen we ervoor dat jij je optimaal kan ontwikkelen. De eerste 2 maanden ben je bezig met het behalen van je Pega certificeringen (Certified System Architect (CSA) en Certified Senior System Architect (CSSA)). Hierin zal je door BPM Company

Bekijk vacature »

Technical Support

Technical Support Location Ridderkerk (Zuid Holland) We are looking for a Technical support for Desktop 3D printing and Industrial Additive Manufacturing devices. You will troubleshoot our 3D printers at remotely and perform repairs on site, beside this you are also a competent and reliable partner for our customers when you provide system introduction and customer basic trainings. Along with your communicative personality, which enables you to deal with our customers in a confident manner, you have a proactive and structured approach and the ability to keep a cool head even in critical phases. Main Tasks Maintenance and repair of printers

Bekijk vacature »

C/C++ Developer - English

SOFTWARE ENGINEER: C/C++ DEVELOPER - ENGLISH Ref. number 19-0324 Region Enschede Description ICT/Internet Salary Depends on Experience Language(s) required English Start date ASAP Contract info Recruitment Duration 1 year with possible extension Our client, a newly established IT company, is looking for a Software Engineer:C/C++ Developer to join their team in Enschede. They offer web-hosting providers a fully automated SaaS solution to find security risks and resolve them by automatically applying safe backported patches and by defusing malware. Are you eager to proactively protect and secure every website on the planet and revolutionise the hosting industry? How about being part

Bekijk vacature »

.NET Core developer

Functieomschrijving Als .NET Core developer kom je te werken binnen een jong en gedreven scrum team. Je gaat werken aan een intern ontwikkelt product dat binnen Nederland al een groot succes is en dat op het punt staat internationaal uit te rollen. Onze klant is volledig Microsoft georiënteerd en werkt met de nieuwste technologieën. C#, ASP.NET, Azure, TDD en Angular zijn enkele steekwoorden die je aanspreken. Je collega's zijn vriendelijke gasten die je gaan helpen te groeien in je vakgebied en waar je veel van kunt leren. De pauzes vul je in met een goed verzorgde lunch, een potje tafelvoetbal

Bekijk vacature »

Medior C#.Net / Ontwikkelaar / Developer / Softwar

Functieomschrijving C#.Net / Ontwikkelaar / Developer / Software Engineer Ontwerpen van nieuwe applicaties; Herschrijven van bestaande applicaties; Meedraaien in uitdagende projecten; Code reviewen; Communiceren met de business. Functie-eisen HBO werk- en denk niveau; Minimaal 3 jaar ervaring als Software Engineer; Kennis van C# en SQL server zijn een eis; Je hebt ervaring met het werken in een Scrum / Agile omgeving; Heb je al kennis van Micrsoft Azure, dan is dit een belangrijke pré; Kennis van ASP .NET, MVC, Rest, Xamarin, XML/JSON en HTML5/CSS3 zijn mooi meegenomen. Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is werkzaam in de e-commerce branche. Het is een snel

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Werk jij graag op de grens van het onmogelijke en geef jij onze klanten bij de unit Public Transport een beslissende voorsprong in de markt? en jij een gedreven en ondernemende professional die vooroploopt in zijn/haar vakgebied? Senior Java Developer - Public Transport Wat ga je doen? Als Java consultant bij CGI maak je deel uit van de grootste en meest actieve Java community van Nederland. Als gedreven ontwikkelaar help je complexe systemen te realiseren voor onze klanten. Je maakt in eenvoudige taal aan een klant duidelijk welke software oplossingen op zijn of haar organisatie van toepassing kunnen zijn. Je

Bekijk vacature »

Senior Java Developer vacature

Jij volgt ontwikkelingen op de voet. Sterker nog: jij bent er onderdeel van. Jij loopt voorop. Jij denkt met klanten mee en helpt hen innoveren. Zo kun jij een bijdrage leveren aan de Rabobank-app, de beveiliging van treinen voor Pro-rail verbeteren of de website van ING een boost geven. Vergaderen? Liever gewoon zorgen dat het werkt! Hoe omschrijft men een Sogetist? Gedreven, resultaatgericht en niet snel tevreden. Wat niet wil zeggen dat je nooit met hem of haar kunt lachen. Integendeel. Plezier hoort wat ons betreft net zo goed bij werken. Maar we gaan op de eerste plaats voor de

Bekijk vacature »

Java Developer Digital

At KLM, we prefer to call back-end developers Java developers. It's because of our love of travel. The world we live in is changing rapidly, and as a developer, you're in the cockpit. Will you join us on a digital journey around the world? About the job What will your task be? You are the indispensable link in the big picture. Most of all, you will help make innovations a reality. For example, you can proudly stand next to the check-in that you have made possible. Because let's be honest: we are at the cutting edge of innovation, but without

Bekijk vacature »

Embedded Developer / Junior / Autonome auto

Functieomschrijving Ben jij een Embedded Developer met een passie voor techniek? Lijkt het jou gaaf om binnen embedded realtime systemen en zo low level mogelijk te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Het programmeren en modificeren van embedded software; Het werken in projectteams; Het verlenen van service voor de ontwikkelde embedded software. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Een afgeronde technische opleiding is een pre; Kennis van programmeertalen gericht op embedded software (C) Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Bedrijfsomschrijving Deze organisatie is wereldwijd toonaangevend en succesvol producent van professionele hardware die o.a. de veiligheid van de mens garandeert. De

Bekijk vacature »
Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

07/08/2007 23:40:00
Quote Anchor link
Beste forumleden,

Ik ben al een tijd op zoek naar een php subdomein menager.

Of iets wat er op lijkt, ik weet echter niet hoe ik dat moet maken, ik kan het niet regelen met mijndomein.nl, omdat ik enkel een domein naam heb. En ik zou graag van subdomein namen gebruik willen maken.

Alexander de Jong
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine

PHP hulp

PHP hulp

25/01/2020 16:04:19

Storeman storeman

storeman storeman

07/08/2007 23:45:00
Quote Anchor link
Over het algemeen biedt je hosting dit soort dingen aan. Als je dit met php wilt gaan regelen zul je een combinatie moeten gaan gebruiken van .htaccess en php. Wellicht moet je ook nog je apache configuratie aan gaan passen.

Heb je enig idee waar je het over hebt? PHP heeft hier geen directe mogelijkheden voor namelijk. Je zult via php moeten gaan praten met bestanden van apache.

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

07/08/2007 23:49:00
Quote Anchor link
Oke, maar weet iemand ook wat ik allemaal moet doen, en ik run het op men eigen server.

Ik heb geen flauw idee hoe ik het allemaal moet gaan doen.

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

07/08/2007 23:51:00
Quote Anchor link
Je kan bij mijndomein.nl wel oneindig subdomains aanmaken want ik zit er zelf ook met een aantal domains...

Maar je kan wel een directory view "maken" maar dit is vere van handig en veilig maar wat wil je er precies mee kunnen doen en/of wat wil je kunnen zien....

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

07/08/2007 23:54:00
Quote Anchor link
Ik zit enkel met een domein naam bij mijndomein.nl, en geen hosting.

Ik wil een systeem maken, waar bij mijn leden een blog kunnen aan maken, en de blogs zitten in een andere map nu wil ik dus het volgende:

blog.knightrideronline.nl/username/

Maar ik weet dus niet hoe ik die subdomein kan krijgen/maken.

Edit:

De url word ook neter.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dutch Caffeine

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

08/08/2007 00:04:00
Quote Anchor link
Kijk is naar deze URL:

http://www.mijndomein.nl/steljevraag.php

Daar staat een heel leuk kopje "Subdomeinen" tussen daar staat alles onder uitgelegd...

M Ypma

M Ypma

08/08/2007 00:12:00
Quote Anchor link
@marco
hij geeft net zelf aan dat hij geen hosting heeft lopen bij mijndomein, dus daar is hij niet helemaal mee gered.
Maar to the point. Wat voor server heb je draaien? en kan je met die zoektermen niet wat vinden op google? je draait zelf de server, dus alles is aan te passen:)

Dutch Caffeine

Dutch Caffeine

08/08/2007 00:16:00
Quote Anchor link
Thanks at all maar ben er al uit.

Ik ging toch weer googlen (heb apache btw.) en heb gevonden wat ik zocht!

http://content.websitegear.com/article/subdomain_setup.htm

staat ook alles uitgelegd voor iis en nog een prog.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.