Spam
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
'wes:
Best eng zonder pixels, maar daar wen je snel aan!
Aldus de man met 6000+ berichten ;)
Ik snap niet dat iedereen zo negatief is over Hyves. Ik heb overigens geen hyves (meer), omdat ik er toch niets meer deed, maar ik kan mij best voorstellen dat het leuk gevonden wordt. Niet iedereen heeft het streven om de meeste vrienden te hebben, dat is stoer op de middelbare school, maar daarna geeft niemand daar meer om.. Het is net als via msn of e-mail, dat je elkaar berichtjes kan sturen of vakantiefoto's van iemand kan bekijken.
Ja, dat kan ook in het echt ja... Maar het internet is gewoon handiger en makkelijker. Jullie mailen/msn'en waarschijnlijk ook allemaal flink wat af, terwijl je ook langs kan gaan of kan bellen of een brief kan sturen :P
Beetje hypocriet dus ;)
Dus wat je wil zeggen is dat je gewoon te lui bent om bij iemand langs te gaan? Zeg dat dan meteen.
edit: 6000 posts heeft welke invloed op deze discussie? Ik post hier een boel dus ik ben een hyvert? Als je goed kijkt zijn daar ongeveer 50 posts van na 6 uur, savonds doe ik andere dingen, en niet phphulp, hyves of whatever pc related meuk dan ook.
edit: 6000 posts heeft welke invloed op deze discussie? Ik post hier een boel dus ik ben een hyvert? Als je goed kijkt zijn daar ongeveer 50 posts van na 6 uur, savonds doe ik andere dingen, en niet phphulp, hyves of whatever pc related meuk dan ook.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -
Nee, jij post hier een boel omdat jij vriendloos bent. Op het internet en in real-life ;)
Hyves is gewoon wat makkelijker, je kan background info over mensen opzoeken, noem maar op.
Hyves is gewoon wat makkelijker, je kan background info over mensen opzoeken, noem maar op.
Ja, want dat heeft lekker veel met elkaar te maken.
Gossie Jan (Koehoorn), wat moet jij weinig vrienden hebben zeg...
Hyves meer background info? Ja wat mensen over zichzelf vertellen, want dat is uiteraard altijd de complete waarheid. Niemand liegt om zichzelf beter voor te doen ofzo
Gossie Jan (Koehoorn), wat moet jij weinig vrienden hebben zeg...
Hyves meer background info? Ja wat mensen over zichzelf vertellen, want dat is uiteraard altijd de complete waarheid. Niemand liegt om zichzelf beter voor te doen ofzo
LOL @ wes,
Opgekropte Frustraties? ;)
Hyves bied een leuke mogelijkheid om contact te hebben met oud klasgenoten, ex collega's etc die niet in de buurt wonen.
Opgekropte Frustraties? ;)
Hyves bied een leuke mogelijkheid om contact te hebben met oud klasgenoten, ex collega's etc die niet in de buurt wonen.
Quote:
Heb ik geen hyves voor nodig
WTF!!
Normaal doen is een optie toch? Ik kan je zo vertellen dat deze onzin over wes schrijven echt niks uithaald en hij gewoon lachend achter z'n computer dit aan 't lezen is.
Maar zoiezo, het is PHP forum, je bent hier dus met php bezig of phphulp gerelateerde zaken zoals dit topic. Niet over het aantal real life vrienden van iemand!
Pff, doe alsjeblieft normaal!
Normaal doen is een optie toch? Ik kan je zo vertellen dat deze onzin over wes schrijven echt niks uithaald en hij gewoon lachend achter z'n computer dit aan 't lezen is.
Maar zoiezo, het is PHP forum, je bent hier dus met php bezig of phphulp gerelateerde zaken zoals dit topic. Niet over het aantal real life vrienden van iemand!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik Rijk
Tenzij hyves in asp is geschreven is dit indirect best php gerelateerd hoor.
Word door een anonieme bron inderdaad bevestigd
Quote:
Ik kan je zo vertellen dat deze onzin over wes schrijven echt niks uithaald en hij gewoon lachend achter z'n computer dit aan 't lezen is.
Word door een anonieme bron inderdaad bevestigd
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
'Erik:
WTF!!
Kijk , daar heb je wat aan :) En spot on!
Om maar met wijze woorden deze discussie af te sluiten:
liever lepra dan hyves
Edit:
Erik:
Vergat ik het belangrijkste woordje :x
Vergat ik het belangrijkste woordje :x
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -
'wes:
Om maar met wijze woorden deze discussie af te sluiten:
liever lepra dan hyves
liever lepra dan hyves
Dus, om ook maar even wat onzinnigs toe te voegen, wijsheid is een ziekte. ;-)
Account verwijderd van de spammer
Komt bas weer met z'm o zo tacitische opmerking.
heb even een leuk spam acc voor haar aangemaakt, dus ze mag haar gang gaan :P
Maar ik ben wel een vette hyver, ik heb al 3 maanden 28 vrienden verzoeken staat :P
En wes post omdat hij anders moet werken, en dat doet hij t liefst zo min mogelijk.
Wes is mischien apart, maar hij heeft vast wel ergens een vriend rondlopen (denk ik)
heb even een leuk spam acc voor haar aangemaakt, dus ze mag haar gang gaan :P
Maar ik ben wel een vette hyver, ik heb al 3 maanden 28 vrienden verzoeken staat :P
En wes post omdat hij anders moet werken, en dat doet hij t liefst zo min mogelijk.
Wes is mischien apart, maar hij heeft vast wel ergens een vriend rondlopen (denk ik)
Ik ben wes zijn vriend!
daarom, daar hebben we er al 1.
Zijn er nog meer gegadigden?
'Bas:
Het moet toch niet gekker worden, zelf bas gaat offtopic posten :o ik geef het op .... ik heb m'n best gedaan...Ik ben wes zijn vriend!
Jah, maar dit is toch ook een spam topic, dat zegt de naam i.i.g. dus dan mag bas ook meedoen, vind ik.
'Bas:
Ik ben wes zijn vriend!
Wes zijn opmerkingen zijn regelmatig scherp en gefundeerd, maar lang niet altijd. En omdat ik wel van scherpe opmerkingen hou ben ik een 'beginnende' vriend van Wes. ;-)
dus dit moeten we reken als ½ vriend? of als ¾??
'nico:
daarom, daar hebben we er al 1.
Meldt :)
+ Wes werkt best hard (als ik zn monitor mag geloven that is :P)
Hij zit hemelsbreed zon 3 meter bij mij vandaan :P
PS:Spammertz verenigd u
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jacco Engel
dan hou ik het nu op 2¾, tenzij SanThe zelf beslist dat hij maar een half vriend is, of nog minder :P