Spermabank - Anoniem doneren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Wouter J

Wouter J

04/07/2013 17:07:02
Quote Anchor link
ozzie:
>> Wel verbazend weinig data; als je denkt dat onze volledige genetische code allemaal op een DVD past.
Of wat dacht je van een USB stick van 256GB? Het DNA van 64 mensen zo in je broekzak :-) En dan over een jaar of 20 de eerst DNA printer op de markt... aiiii - See more at: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/spermabank-anoniem-doneren/91375/last/#sthash.d89R8s6I.dpuf


Volgens mij klopt dit ook niet. Een mens heeft ~3.2E9 basenparen (bron), 2 bit per paar is dus 6.4E9 bit. Dat is 800 000 000 bytes, wat 800 mb is.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 15:30:34
 
Kris Peeters

Kris Peeters

04/07/2013 17:12:51
Quote Anchor link
Dan past het zelfs (ongeveer) op een CD. Nog beter.
 
Marvin H

Marvin H

05/07/2013 11:41:58
Quote Anchor link
Donny Wie weet op 04/07/2013 16:11:14:

Ik denk vanwege het feit dat ze niet later willen dat er een rij met kindjes aan de deur staat met de vraag of hij wel hun papa is.

Sommige ITers zijn misschien "wereldvreemd" kwa sexuele dingen, dat zijn denk degene die "next topic" of iets dergelijks roepen


Lol, ik ben niet eens IT'er ;)... denk dat ik meer ervaren ben in de 'sexuele dingen' van deze wereld dan gemiddeld persoon ;)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

05/07/2013 14:08:51
Quote Anchor link
Marvin Houweling op 05/07/2013 11:41:58:
Lol, ik ben niet eens IT'er ;)... denk dat ik meer ervaren ben in de 'sexuele dingen' van deze wereld dan gemiddeld persoon ;)

Ja joh, heb je zo'n grote p0rn0 collectie?
Gewijzigd op 05/07/2013 14:09:31 door Ozzie PHP
 
Marvin H

Marvin H

05/07/2013 15:10:30
Quote Anchor link
@ozzie: haha... zeer tevreden met me social life ;)
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.