sreenshot in HTML formulier plakken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Massimo W

Massimo W

31/10/2007 10:45:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik probeer een formulier te maken in HTML met een 'textveld'.

In dit veld moeten gebruikers een screenshot invoeren indien zij bijvoorbeeld een foutmelding krijgen zodat zij deze mee kunnen sturen met het formulier.

Nu vroeg ik mij af of dit wel mogelijk is? ik wil namelijk dat zij op "printscreen" kunnen drukken en vervolgens in het html textveld kunnen plakken.

Ik dacht eerst aan Tinymce, maar daar moet een afbeelding middels een url toegevoegd worden. Dit is naar mijn idee een te lange actie voor het toevoegen van een screenshot.

Iemand hier al ervaring mee gehad? ideeën?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 13:19:11
 
Frank -

Frank -

31/10/2007 10:47:00
Quote Anchor link
Nop, dat gaat niet. Een screendump moet als file lokaal worden opgeslagen en jij zorgt voor een veld in je formulier waarmee het bestand kan worden geupload.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

31/10/2007 10:48:00
Quote Anchor link
Dit kan alleen door de al eerder aangegeven URL oplossing of DMV een uploadscript/ Afhankelijk van je ervaring met php (zo te lezen niet echt veel srry) zou ik gaan voor uploaden en url mee sturen
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

31/10/2007 11:31:00
Quote Anchor link
Misschien via Java(-applet)?
http://www.javaworld.com/javaworld/jw-04-2006/jw-0424-funandgames.html
Kijk maar of je hier iets uit kan vissen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.