SSL Internet explore niet groen? Why?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf. Lees dan snel verder! Voor deze functie zoeken wij een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Daarnaast begeleid je complexe projecten, wij zoeken iemand die altijd kansen ziet en waarbij het glas altijd half vol is. Voor deze functie zoeken wij een Developer met ervaring op het gebied van .NET die deze organisatie gaat versterken. Binnen de organisatie ga jij je vooral bezighouden met het verbeteren van

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

PHP Web Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in de omgeving Roosendaal, zijn wij op zoek naar een PHP web developer met een aantal jaar werkervaring. Wil jij graag werken aan in-house software projecten voor diverse klanten? Voel jij je prettige in een klein team developers, waar jouw inbreng enorm gewaardeerd wordt? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van diverse applicaties. Dit kan de ene keer een online platform voor aanbiedingen zijn, en de andere keer een software pakket dat gebruikt wordt om interne processen te automatiseren. Het zijn stuk voor

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Full stack ontwikkelaar Laravel, Vue.js

Functie Als ontwikkelaar binnen deze organisatie hou jij je voornamelijk met lopende projecten voor de verschillende klanten. Zo bouw je de ene dag aan prijsschifting systemen en de andere dag onderzoek je crawlers en stel je ze zo in dat de data goed binnen komt binnen het systeem. Daarnaast bouw je mee aan dashboards en ben je dus constant bezig met het verbeteren van het platform. Er is een vaste werkwijze, zo werken ze met Trello kaarten en onderverdelen ze deze aan het begin van iedere week onder de developers. Dit wordt door de lead developer gedaan, maar in samenspraak

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Dit ga je doen Door ontwikkelen van het online platform Deel uitmaken van verschillende ontwikkelteams Meedenken over UI/UX vraagstukken Uitdragen van Front-end binnen de organisatie Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de omgeving van Amsterdam, is een grote onderwijs instelling met meerdere vestigingen en een groot aantal studenten. Zo telt deze organisatie +/- 35.000 gebruikers. Bij deze organisatie staat jouw ontwikkeling centraal en is er veel ruimte voor eigen initiatieven. In samenwerking met jouw team ga jij de online omgeving verder ontwikkelen. In de rol van Front end Developer zal jij 50% van jouw tijd werken in het

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Klein team zoekt grote fullstack .NET developer to

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever is marktleider in de Benelux en is Europees ook al aardig aan de weg aan het timmeren. Ze voorzien technische winkels van apparatuur om producten een langer leven te geven. Hiermee reduceren ze flink wat CO2 uitstoot en dat is natuurlijk goed voor iedereen! IT speelt een belangrijke rol in de bedrijfsvoering en de applicaties zijn van goed niveau. Als fullstack .NET developer ga jij je bijdrage leveren aan het verder verbeteren van de applicaties en de interne processen. Ze zijn nu met ruim 50 medewerkers in totaal en de afdeling development bestaat uit een 5tal developers.

Bekijk vacature »
Bart V B

Bart V B

06/02/2017 10:57:51
Quote Anchor link
Hallo allen,

Ik heb in het weekend een VPS ingericht en met Let's encrypt SSL certificaten aangemaakt.
Appeltje eitje, eigenlijk zonder problemen alles in orde.
Nu valt mij pas op dat iedere website die let's encrypt gebruikt, (dus ook phphulp :))de adresbalk bij internet explore en edge niet groen zijn?

Ik ben gaan googlen waarom dit zo is, maar krijg alleen uitleg terug van certificaten die niet correct zijn geïnstalleerd.

Dat is niet geval want ze zijn gewoon correct geïnstalleerd, en in chrome zie ik dus wel een mooie groene balk.

Kan iemand mij daar wijzer maken waarom dat zo is?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 08:42:59
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2017 12:19:48
Quote Anchor link
Hier zijn de certificaten verder netjes groen. Wel op sommige pagina's na waarin (helaas nog) 'mixed content' staat, welke ingeladen wordt vanaf het onbeveiligde http-protocol.

Als de certificaten bij jouw niet groen zijn, en geen sporen van meldingen van'mixed-content' bevatten, dan zou ik eens naar je operating system of browser kijken.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

06/02/2017 12:32:06
Quote Anchor link
Er zijn 3 verschillende typen certificaten. De duurste toont in de browserbalk ook de bedrijfsnaam en vaak in een wat opvallendere kleur. Bij de 2 goedkopere certificaten is dat niet het geval.

Daarnaast hangt het van de browser af op welke wijze ze laten zien dat het om een https-verbinding gaat. De standaard SSL-certificaten worden in Internet Explorer inderdaad niet groen weergegeven.

Je moet wel een slotje zien staan in de browserbalk. Als dat het geval is, dan klopt het.
Gewijzigd op 06/02/2017 12:32:41 door Ozzie PHP
 
Bart V B

Bart V B

06/02/2017 12:52:42
Quote Anchor link
@Ariën,
Dat is vreemd dat jij wel een groene balk hebt.
Ik neem aan dat jij Internet explore 11 of Edge gebruikt?
Zo ja, hoe heb jij dat gedaan?
Want bij Chrome werkt het namelijk wel goed.

@Ozzie,
Ik weet dat er verschillende certificaten zijn.
Zoals jij bevestigd is dat het geval bij IE en Edge.
Het slotje is wel aanwezig.

Ik ben er volgens mij achter:
Een certificaat dat CA X3 gebruikt is het probleem.
Deze word niet gebruikt door de M$ boy's want het zou niet veilig zijn.
Iets met een beveiligingslek. Dat kan natuurlijk ook, in plaats van de bug te fixen gewoon niet supporten.
Dat lek is in Chrome overigens wel opgelost.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/02/2017 13:02:05
Quote Anchor link
Ikzelf gebruik Firefox, en heb alleen een groen slotje, zoals het bij dit certificaat hoort. Een groene balk krijg je alleen bij een duur EV-certificaat.

Verder is een CA X3 certificaat niet geheel onveilig. Tenzij je een oud SHA1-certificaat hebt.
 
Joakim Broden

Joakim Broden

06/02/2017 13:06:38
Quote Anchor link
Ik heb geen IE op mijn Macbook, en al zou ik een Windows PC hebben dan zou ik alsnog geen IE gebruiken. Maar in Chrome en Firefox zijn alle SSL certificaten groen, althans het slotje. Heb je een duurdere SSL certificaat dan staat de bedrijfsnaam ook in het groen weergegeven.

Ik weet wel dat bij iOS devices met Safari gewone SSL certificaten niet groen zijn maar gewoon een zwart slotje hebben. Alleen de duurdere SSL certificaten met bedrijfsnaam zijn groen.

PS met safari kan ik PHPhulp niet bekijken omdat er geen beveiligde verbinding is.
 
Bart V B

Bart V B

07/02/2017 12:43:17
Quote Anchor link
Klopt Joakim, op mijn iPhone is het niet groen bij een gewoon certificaat.

@Ariën,
Ik neem aan dat een CA X3 certificaat niet meer met een oud SHA1 werkt.

In ieder geval allen bedankt voor de input.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.