Stamboom design

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Back end developer Digital agency

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 20 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Applicatie Ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijnde onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet- en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijsdeelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl Functieomschrijving Wie zoeken we? Jij bent een enthousiaste, flexibele OPS’er die het leuk vindt om het bestaande examenlandschap te vernieuwen. Je bent leergierig en hebt interesse in cloud- en containertechnieken zoals OpenShift, Docker en Helm. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en wil je nieuw opgedane kennis graag delen met de collega’s binnen en buiten het team. Doordat de

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor onze opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij opzoek naar een software programmeur die goed kan schrijven in de talen C of C++ en die het leuk vind om te werken met Linux! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf wil de klanten een volledige oplossing kunnen bieden, waarbij ze een

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »
Zim Zim

Zim Zim

01/02/2007 18:05:00
Quote Anchor link
Goede Avond (tijdstip: 18:00) PHPhulpers

Ik heb dit keer geen PHP-vraag, maar een CSS-vraag/request. Het zit eigenlijk zo: Ik heb een mooi systeem waarmee je een stamboom kan maken, maar het is mij niet gelukt om het netjes te desigen.
Ik heb wel een idee hoe het eruit (moet) komen te zien.
Mijn grootste probleem is dat het dynamisch moet zijn, maar alles wel netjes op elkaar moet aansluiten. En dat is juist mijn grootste opstakel.

Daarom vraag ik mij af of iemand zin heeft mij hierbij op weg te helpen, of een voorbeeld te maken zodat ik een goed idee krijg hoe ik het zou moeten doen. (Ik weet het lijkt een request...)

Noot: Ik heb het over een stamboom, maar het gaat niet verder als de ouders en kinderen, dus niet 10 generaties die ik wil laten zien. Het enige is dat kan verschillen is het aantal kinderen en wel of geen partner.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zim Zim
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 02:07:19
 
Robert Deiman

Robert Deiman

01/02/2007 18:08:00
Quote Anchor link
Dus eigenlijk 3 generaties als ik het goed begrijp? (jij hebt het over niet verder dan ouders en kinderen, maar in je tekening gaat het van grootouders tot kleinkinderen)
Ik zal hier eens goed over na moeten denken.
 
Zim Zim

Zim Zim

01/02/2007 18:10:00
Quote Anchor link
@Robert, niet meer als 3 generaties. Dus dat scheelt een hoop werk), mijn eerste streven was allemaal, maar ik ging eerst maar eens kijken of ik dit kon bewerkstelligen.

Maar alvast bedankt voor je denken, ik ben benieuwd.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

01/02/2007 19:11:00
Quote Anchor link
Maar dan heb ik nog wel een vraag eerst, waardoor het misschien al wat moeilijker kan gaan worden: Je hebt nu weergegeven van de grootouders van de 1e kant van het gezin, wil je ze beide doen, of alleen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
                          Vader | Moeder

Kind1 | Schoonkind1          Kind2  |  Schoonkind2

Kleinkind1  |Kleinkind2      Kleinkind3


Dus maar van 1 familie bij de grootouders beginnen?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

01/02/2007 19:14:00
Quote Anchor link
Iets zegt mij dit dat wellicht eenvoudiger te maken is met PHP_GD, omdat je zodoende wat meer de mogelijkheid hebt om berekeningen te maken...
 
Zim Zim

Zim Zim

01/02/2007 19:18:00
Quote Anchor link
@ Robert: nee het zit zo: Je kijkt een bepaald persoon van de stamboom: Dus jij staat centraal en dan ziet Jou ouders, en kinderen.

@Arjan De stamboom veranderd nog wel eens, omdat ik bezig ben met het invullen, en volgens mij is het sneller om het op deze manier te doen, alleen het css...
 
Robert Deiman

Robert Deiman

01/02/2007 19:30:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<table width="75%" border="1">
  <tr>
      <td width="25%"></td>
    <td width="25%">Grootvader</td>
    <td width="25%">Grootmoeder</td>
    <td width="25%"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width="25%"></td>
    <td width="25%">Moeder2</td>
    <td width="25%">Ik</td>
    <td width="25%"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width="25%">Kind1</td>
    <td width="25%">Kind2</td>
    <td width="25%">Kind3</td>
    <td width="25%">--GEEN--</td>
  </tr>
</table>

Goed en wel beschouwd kan het dan zo:

Je kiest mij, ik heb 3 kinderen (hypothetisch, niet echt zo :P)
Je krijgt een even aantal kolommen, om ervoor te kunnen zorgen dat
de ouders en grootouders worden gecentreerd. Tjah, en analyseer het
voor de rest maar. Denk dat je er wel uit komt

Edit:

Aanpassing, had je laatste post nog niet gelezen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 
Zim Zim

Zim Zim

01/02/2007 19:55:00
Quote Anchor link
@Robert; dit wat jij nu hebt was mijn oorsponkelijke versie, maar (no offence) ik wou het wat meer op een stamboom laten lijken, dus met juist van de strepen, maar het probleem is dat die door een tabel heen gaan, en je met de tabellen erg veel rowspan's moet uitvoeren. Dus ik was al bezig voor elke regel een tabel, maar dat wou ook niet.
Dus ten einde raad kwam ik hierzo het maar vragen of iemand het voor kan doen.
Ik vraag me nu af of zoiets wel mogelijk is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.