Standaard witte balk boven wordpress layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Matthijs Vos

Matthijs Vos

27/05/2012 16:16:15
Quote Anchor link
Hallo Allemaal,

Wat ik ook doe, bij al mijn layout's komt een witten balk boven de header. Een voorbeeld hiervan is www.regio25.nl, dit gebeurd alleen in google Chrome. Koudenwarmbuffet.nl heb ik ook gemaakt en heeft het ook. Iemand enig idee wat ik mis doen?

(Btw: Ik weet dat Regio25.nl rommelig is in de bron, ben bezig met nieuwe layout vandaar deze vraag ook want daar wil het verhelpen)
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 04:31:34
 
Crispijn -

Crispijn -

27/05/2012 16:18:55
Quote Anchor link
Dit is de admin toolbar die je thema dan niet ondersteunt. Standaard verberg ik deze dmv de plugin Global Hide/Remove Toolbar Plugin

Veel succes!
 
Wouter J

Wouter J

27/05/2012 16:19:22
Quote Anchor link
Dat komt omdat WordPress de pagina automatisch voorbereid op de eventuele admin bar die daar komt te staan als je bent ingelogd.

Om dit te voorkomen moet je margin-top: 0 !important; toevoegen aan je HTML stijlen (of de BODY stijlen)
 
Matthijs Vos

Matthijs Vos

27/05/2012 16:33:54
Quote Anchor link
Bedankt voor de info. Ik vond het ook al zo raar dat het ene moment er wel een witte balk was en het andere moment niet.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.