Startpagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Front-End Developer

Functieomschrijving Ben jij die gemotiveerde en hardwerkende developer die binnenkort de lead wil nemen van een Frontend ontwikkelteam? Word jij warm van het bouwen aan innovatieve oplossingen en het overwinnen van uitdagingen in de wereld van Supply Chain oplossingen, After Sales Services en E-commerce services? Lees dan snel verder en solliciteer! Wat bieden wij jou Marktconform Salaris! Doorgroei mogelijkheden! Een informele, dynamische werksfeer! Mogelijkheid tot deels thuis werken Uitdagende positie in een groeiende organisatie! Wie ben jij Jij beschikt hierbij over een juiste dosis enthousiasme en aansturende kwaliteiten. Verder: Jij beschikt over een HBO in de richting van informatiesystemen of

Bekijk vacature »

C# .NET Core Ontwikkelaar

Locatie: Veel van onze werkzaamheden voeren wij uit op ons kantoor in Barendrecht of Nieuwegein of bij onze klanten in de regio. Momenteel werken wij zoveel mogelijk vanuit huis. In de toekomst zullen we juiste balans bieden tussen thuiswerken, op kantoor en of klant locatie. Binnen het domein transport en logistiek hebben wij dagelijks te maken met uitdagende vraagstukken op onder andere het vlak van Iot. Zo ontwikkelen wij bijvoorbeeld aan een Iot oplossing waar we van ruim 200.000 machines hun telemetrie en events verwerken. Dit komt neer op 200 miljoen berichten per dag. Hierin leggen we de focus op

Bekijk vacature »

Junior Developer / DevOps / Tibco @ Amsterdam

2021-06-21 iSense Junior Developer DevOps Tibco Ben jij recentelijk afgestudeerd en wil jij je carrière starten in IT? Wil jij end-to-end verantwoordelijk zijn voor het optimaliseren en automatiseren van primaire digitale processen? Heb jij de ambitie om te werken bij één van de grootste spelers in de financiële sector? Solliciteer dan nu! ISDI45952 Organisatie Onze klant is een grote organisatie en is actief in de financiële sector. Binnen Europa bieden zij veel verschillende producten en diensten aan. De afdeling waar je komt te werken richt zich op het digitaliseren van primaire digitale processen. Wat digitale processen betreft lopen wij in

Bekijk vacature »

Data Engineer

Data Engineer - Smart Logistics Functiebeschrijving: Ben jij de Data Engineer die het verschil weet te maken door data te transformeren naar business values? Wil jij met innovatieve data-oplossingen bijdragen aan de transformatie van onze klanten om data-driven organisaties te worden binnen de transportsector? Wat ga je doen? Als ervaren Data Engineer help je mee met het uitbreiden van onze positie bij klanten in de wereld van Transport & Logistiek. Je bouwt binnen ons team verder aan de ontwikkelingen het onderhoud van (Cloud) dataplatformen en werk je mee aan het uitvoeren van de architectuur van nieuwe projecten. Samen met een

Bekijk vacature »

Functioneel Beheerder IAM en database (G!DS)

Waar het horrorverhaal IT van Stephen King, kilometers aan zeldzame boeken en functionaliteitenbeheer samenkomen. Dat is de KB in Den Haag. En het is de plek waar jij als functioneel beheerder de gegevens van miljoenen Nederlanders en honderden bibliotheken en hun aanbod verwerkt en beschermt. Maak jij het mogelijk? In deze functie maak je direct maatschappelijke impact. Je zorgt ervoor dat miljoenen Nederlanders kunnen inloggen op en gebruik kunnen maken van al onze diensten (zoals bijvoorbeeld de Online Bibliotheek en de KB catalogus). Je bent als onze functioneel beheerder IAM en database (G!DS) hierdoor actief bezig met het bieden van

Bekijk vacature »

C# .NET Developer @ Lelystad

2021-06-21 iSense C# .NET Developer Wil jij aan de slag als C# .NET software ontwikkelaar binnen een groeiende organisatie en je richten op uitdagende projecten voor verschillende klanten? Reageer dan snel! ISK49303 Nieuw Organisatie Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De organisatie heeft ook een adviserende

Bekijk vacature »

IT-traineeship Low Code Developer

Vind jij het leuk om veel contact te hebben met een klant en je te verdiepen in een domein? Lijkt het je interessant om enerzijds met de klant mee te denken, maar tegelijkertijd ook zelf een bijdrage te leveren aan de implementatie van een IT oplossing? Wij zijn op zoek naar starters die aan de slag willen als low-code engineer. In deze functie bouw je aan applicaties met behulp van een low-code platform, zoals Outsystems, Blueriq, Mendix of Pega. Dergelijke platformen stellen je in staat om snel een werkende applicatie te ontwikkelen en zijn hierdoor heel geschikt voor maatwerk projecten.

Bekijk vacature »

Business Developer III

Description of activities: Digital is de norm. En dat geldt ook zeker voor ABN AMRO. Daarom werken we er bij Online Channels hard aan om zo veel mogelijk diensten online mogelijk te maken voor onze klanten. Online Channels is een afdeling binnen de business line Commercial Banking (zakelijk) die de digitale dienstverlening ontwikkelt voor zakelijke klanten, van zzp’ers tot corporates. Een doelgroep met complexe financiële behoeften, waarvoor we bij Online Channels zorgen voor de beste manier om diensten en services digitaal te ontsluiten. Denk aan de mogelijkheden om online klant te worden, het vergroten van online self-service mogelijkheden, online betalingen

Bekijk vacature »

Lead Front End Developer, Dynagroup

Ben jij die gemotiveerde en hardwerkende developer die binnenkort de lead wil nemen van een Front End ontwikkelteam? Word jij warm van het bouwen aan innovatieve oplossingen en het overwinnen van uitdagingen in de wereld van Supply Chain oplossingen, After Sales Services en E-commerce services? Lees dan snel verder en solliciteer! Wat bieden wij jou Marktconform salaris Doorgroeimogelijkheden Dynamische en gezellige werkomgeving Uitdagende positie binnen een groeiend bedrijf Wie ben jij Om voor deze functie in aanmerking te komen beschik je over een juiste dosis enthousiasme en aansturende kwaliteiten. Verder: Jij beschikt over een HBO in de richting van informatiesystemen

Bekijk vacature »

Senior C# Developer (NL) bij PostNL

Senior C# Developer (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Senior C# Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software. Je doet dit door complexe bedrijfskritische logistieke business processen te vertalen naar de ontwikkeling en uitbreiding van onze Cloud IT-platformen en software oplossingen in C# en AWS" Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Als Senior C# Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead Engineer, Developers en Solution Consultants. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bouwen aan onderdelen uit onze logistieke software omgeving. Binnen het

Bekijk vacature »

Data analist

Data analist Business Intelligence vormt binnen Red je Pakketje een belangrijke afdeling die de meest belangrijke processen binnen het hele bedrijf ondersteunt. Binnen het BI-team heb je als data analist alle data tot je beschikking en krijg je de mogelijkheid om vorm te geven aan hoe Red je Pakketje haar data gebruikt om sneller en betere beslissingen te maken. Uiteindelijk zorgen jouw oplossingen ervoor dat jouw collega’s binnen andere afdelingen beter inzicht hebben in hun processen waardoor zij data-gedreven beslissingen kunnen maken. Jouw rapportages en analyses gaan ervoor zorgen dat Red je Pakketje elke dag weer een stukje beter is.

Bekijk vacature »

.Net / C# Developer - Banking

When .Net/C# is your passion, apply now and join our team! Your day-to-day activities As an experienced .Net/C# developer you will use your skillset to develop new financial applications and services that are not fully automated by standard systems. You will ensure quality and security in ASP.Net and C#. You will work in a multidisciplinary Scrum/Agile team and together you will ensure that the transition to Cloud will go as smoothly as possible. What you need to be successful in this role You are customer focused and enthusiastic. You are at the forefront of architectures, tools and techniques that are

Bekijk vacature »

Graduate Class DevSecOps

Graduate Class DevSecOps - Start 1 Maart 2022 Functiebeschrijving: Ben jij een net afgestudeerde IT-er of startende IT-er én nog niet uitgeleerd? Wist je dat uitdagende projecten en opleidingsmogelijkheden de basis vormen van een succesvolle carrière in de IT? Dan zit je bij goed bij CGI! Wij hebben namelijk de slagkracht en de grootte om zelfs de meest ambitieuze IT-carrières vorm te geven. Doordat wij een stabiele en groeiende organisatie zijn, kunnen wij je uitstekende kansen bieden om in een ondersteunende omgeving te werken aan projecten die daadwerkelijk impact hebben op onze wereld. Wat houdt de Graduate Class DevSecOps in?

Bekijk vacature »

Senior C# Developer IoT Platform (NL) bij PostNL

Senior C# Developer IoT Platform (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional Om alle Unique Loading Devices (ULD's) real-time te kunnen volgen, hebben we een IoT landschap gecreëerd dat ons continu update met de locatie en sensor informatie van de ULD's. Het IoT platform is volledig ontworpen met behulp van AWS serverless componenten en Serverless Architecture staat in het middelpunt van al onze ontwerpen. Enkele van de componenten die we gebruiken zijn AWS IoT services, Amazon Location Services, AWS Lambda enzovoort. Op ons platform vertalen we alle detecties van ULD's, vanuit AWS IoT Core naar relevante informatie over wanneer een ULD

Bekijk vacature »

Front-end developer

Als Front-end Developer bij Getnoticed zorg je ervoor dat de wensen van de klant gebruiksvriendelijk en nauwkeurig volgens de laatste technieken geïmplementeerd worden. Je bent een perfectionist bij het uitwerken van een design naar functionele layout. In het kort: Je werkt samen met je scrumteam van designers, front- en backend developers, marketeers en projectmanager bij het uitwerken van stories voor zowel klant als in-house gerelateerde projecten. Wat je werkzaamheden vooral zullen zijn: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je werkt nauw samen met onze designers en developers om tot een perfect resultaat te komen Je zorgt voor een intuïtieve

Bekijk vacature »
Jelmer

jelmer

25/03/2008 13:26:00
Quote Anchor link
Hallo beste mensen, ik ben 16 jaar oud en ben een beginnende scripter. Ik heb een startpagina http://www.jongste.org

Wat zoek ik?
Iemand die mij kan helpen omvan mijn startpagina een dochterpagina systeem te maken. Graag simpel en makkelijk aanpasbaar.

Buget
Ik heb een klein buget. Dus het komt op een kleine vergoeding rond de €40 neer.
Er valt nog over te praten.

Mijn php ervaring
Zeer weinig, ik begin net en het startpagina script is officieel door iemand anders geschreven maar door mij aangepast. Graag zou ik het zo zien dat ik dus niet iemand betaal die het om het geld doet, maar het ook leuk vind mij een beetje op weg te helpen en wat bij te leren. Daar tegenover staat dan natuurlijk wel een kleine vergoeding.

Groetjes?
Ja, natuurlijk!

Met vriendelijke groeten, Jelmer Jongste

PHP hulp

PHP hulp

16/10/2021 01:22:17

Wouter K

Wouter K

25/03/2008 13:38:00
Quote Anchor link
Leg eens breder uit wat je juist moet hebben.

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

25/03/2008 13:39:00
Quote Anchor link
Neem even contact met me op ik heb hier wel interesse in. Even duidelijk wat je precies wilt hebben de functies. In mijn profiel kun je me mailen of een PM sturen.

Jelmer

jelmer

25/03/2008 13:42:00
Quote Anchor link
Ik wil er een dochterpagina systeem van maken.
Dus dat iedereen online zijn eigen startpagina kan aanmaken:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jelmer

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.