stempagina aanpassen

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in één van de 5 IT teams van dit bedrijf. Jullie werken op basis van interne klantprojecten aan voornamelijk webapplicaties. Dit betekent dat jij continu uitgedaagd wordt en veelal met verschillende soorten projecten bezig bent. Het gave is dan ook dat jullie als team samen bekijken welke technieken het beste passen bij het project waar jullie verantwoordelijk voor zijn. Zo kan het zijn dat jij als .NET developer gaat werken aan een project, maar dat jullie als team liever gebruik maken van Haskell of F# om de klus te klaren.

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12946 Introductie We are looking for a Java Developer! Our client is one of the most innovation companies located within the Netherlands. We provide high quality software in a high-tech and challenging market. Functieomschrijving The department is specialized in creating and developing high quality software for manufacturing automation in a high tech environment. We strive to provide our clients with high quality software and deliver state of the art solutions in a variety of ways. Creating software infrastructure using Java SE / EE Create applications to fine tune manufacturing processes

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Senior PHP developer met ambities tot Software Arc

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »

Hans Zijlstra

Hans Zijlstra

30/10/2018 20:04:20
Anchor link
Hallo allemaal,

ik ben bezig om een stempagina te maken voor een school zodat binnenkort ook digitaal gestemd kan worden. Ik heb hiervoor tutorials gelezen over sql en php. Vervolgens heb ik een login gezocht in php die ik ook heb gevonden. daarna een stemsysteem die ik ook heb gevonden wat prima is voor het doel waarvoor deze gebruikt moet worden.

Echter nu moeten ouders stemmen en kan dat niet vanaf dezelfde computer vanwege een cookie die gemaakt wordt. Ik heb getracht dit weg te laten maar ik blijf tegen het probleem aanlopen.

Daarnaast heb ik een S_SESSION('username') aangemaakt om deze te valideren om te kijken of deze user gestemd heeft of niet. Ik kan dit echter niet goed testen omdat ik de foutmelding steeds krijg dat ik heb gestemd. Ik heb nieuwe users in de database toegevoegd om het te testen maar die hebben allemaal al gestemd.

ook heb ik de cookie naar time() -3600 gezet zodat deze verwijderd werd maar niets hielp.

het doel is dus te controleren of de user die inlogt gestemd heeft en maar een keer kan stemmen.

ik ben nieuw hier dus ik hoop dat iemand mij de juiste richting op wil wijzen. ervaring met PHP etc is beginnend.

dank alvast
Gewijzigd op 17/12/2019 10:17:53 door - Ariën -
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 06:57:16
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/10/2018 20:08:24
Anchor link
Dat gaat je niet 100% lukken. Cookies zijn te wijzigen en aan te passen. En een computer heeft geen enkel idee wie erachter zit.

De beste drempel is een registratiesysteem met opslag van unieke mailadressen, maar alsnog kunnen mensen meerdere mailadressen gebruiken.
 
Hans Zijlstra

Hans Zijlstra

30/10/2018 20:14:01
Anchor link
Hallo Arien,

alle users loggen in met een verkregen username en password die al in de database staan. bij deze user staat ook een uniek emailadres.

Hans
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/10/2018 20:16:50
Anchor link
Dat kan wel inderdaad...
Maar....waar loop je nu precies op vast?
 
Hans Zijlstra

Hans Zijlstra

30/10/2018 20:22:05
Anchor link
ik wil dus op username filteren of deze gestemd heeft maar door een cookie geeft het systeem aan dat ik al gestemd heb zelfs met nieuwe users
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/10/2018 20:23:16
Anchor link
Laat je relevante code eens zien? Dan kunnen we wat beter kijken.
 
Hans Zijlstra

Hans Zijlstra

30/10/2018 20:29:37
Anchor link
login:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8">
<title>Login</title>
<link rel="stylesheet" href="css/style.css" />
</head>
<body>
<?php
require_once('db.php');
session_start();
// If form submitted, insert values into the database.
if (isset($_POST['username'])){
        // removes backslashes
    $username = stripslashes($_REQUEST['username']);
        //escapes special characters in a string
    $username = mysqli_real_escape_string($con,$username);
    $password = stripslashes($_REQUEST['password']);
    $password = mysqli_real_escape_string($con,$password);
    //Checking is user existing in the database or not
        $query = "SELECT * FROM `users` WHERE username='$username'
and password='"
.md5($password)."'";
    $result = mysqli_query($con,$query) or die(mysql_error());
    $rows = mysqli_num_rows($result);
        if($rows==1){
        $_SESSION['username'] = $username;
            // Redirect user to index.php
        header("Location: index1.php");
         }
else{
    echo "<div class='form'>
<h3>Username/password is incorrect.</h3>
<br/>Click here to <a href='login.php'>Login</a></div>"
;
    }
    }
else{
?>

<div class="form">
<h1>Log In</h1>
<form action="" method="post" name="login">
<input type="text" name="username" placeholder="Username" required />
<input type="password" name="password" placeholder="Password" required />
<input name="submit" type="submit" value="Login" />
</form>
<p>Not registered yet? <a href='registration.php'>Register Here</a></p>
</div>
<?php } ?>
</body>
</html>

[size=xsmall][i]Toevoeging op 30/10/2018 20:30:59:[/i][/size]

index1.php

<?php
  include ('Poll.php');
  $poll = new Poll();
  $voted = 0;
  $pollData = $poll->getPoll();
  if(isset($_POST['vote'])){
    $pollVoteData = array(
      'id' => $_POST['id'],
      'pollOptions' => $_POST['options']
    );

    
    $isVoted = $poll->updateVote($pollVoteData);
    if($isVoted){
      setcookie($_POST['id'], 1, time()+60*60*24*365);
      $voted = 1;
    }
else {
      $voted = 2;
    }
  }

  ?>

  <div class="container">
    <div class="row">
      <?php if(!empty($voted) && $voted === 1) {
        echo '<div class="alert alert-success">Your have voted successfully.</div>';
      }

      else if(!empty($voted)  && $voted === 2) {
        echo '<div class="alert alert-danger">Your had already voted.</div>';
      }

      ?>

      <form action="" method="post" name="pollForm">
      <?php foreach($pollData as $poll){
        $pollOptions = explode("||||", $poll['options']);?>

        <div class="col-md-3">
          <div class="panel panel-primary">
            <div class="panel-heading">
              <h3 class="panel-title">
                <span class="glyphicon glyphicon-arrow-right"></span><?php echo $poll['question']?><span
                class="glyphicon glyphicon-new-window"></span></a>
              </h3>
            </div>
            <div class="panel-body">
              <ul class="list-group">
                <?php for( $i = 0; $i < count($pollOptions); $i++ ) { ?>
 
                  <li class="list-group-item">
                    <div class="radio">
                      <label>
                        <input type="radio" name="options" value="<?php echo $i; ?>">
                        <?php echo $pollOptions[$i]?>
                      </label>
                    </div>
                  </li>
                <?php }?>
 
              </ul>
            </div>
            <div class="panel-footer">
              <input type="hidden" name="id" value="<?php echo $poll['id']; ?>"/>
              <button type="submit" class="btn btn-primary btn-sm" id="vote" name="vote">
              Vote</button>
              <a href="results.php?pollID="<?php echo $poll['id'];?>">View Result</a></div>
            </div>
          </div>
        <?php }?>

Edit:
Ik heb code-tags geplaatst. Gelieve dit in het vervolg zelf toe te voegen aan je bericht.
Zie ook: Veel gestelde vragen: Welke UBB-codes kan ik gebruiken.
Gewijzigd op 30/10/2018 22:19:32 door - Ariën -
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

30/10/2018 20:37:44
Anchor link
Je kan toch in de database opslaan dat ie heeft gestemd.

Doe dat op de plek waar je nu een cookie aanmaakt.

Maak zonodig een tabel daarvoor aan.

Wilt ie weer stemmen kijk je op ie dat al heeft gedaan en dan toon je de stemknop niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/10/2018 20:40:49
Anchor link
md5() voor de encryptie voor wachtwoorden is verouderd. Gebruik liever bcrypt met password_hash en password_verify.
 
Hans Zijlstra

Hans Zijlstra

30/10/2018 20:55:21
Anchor link
in de index1.php wordt in de database toch opgeslagen of hij heeft gestemd. dit gebeurt toch door $voted =1 of 2.

ik heb nu de cookie op -3600 gezet maar kan ik de $voted uitlezen of leegmaken?

Toevoeging op 30/10/2018 21:03:49:

ik heb zojuist de password_hash en verify gelezen. zal op zoek gaan hoe ik de sql query kan aanpassen

Toevoeging op 30/10/2018 21:14:50:

de query is nu

$query = "SELECT * FROM `users` WHERE username='$username'
and password='".$hashed_password."'";
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

30/10/2018 21:17:54
Anchor link
Beveiliging is niet zo'n issue dat dit volgens de laatste methoden hoeft te gaan... het is een stemsysteem (geen geavanceerd content management systeem), waar je zelf de uitnodigingen hebt verstuurd.

Zoals @Adoptive aangeeft, je zult ergens bij moeten houden of iemand gestemd heeft.

Als deze applicatie uitsluitend dit doel heeft, en toch eenmalig wordt gebruikt, kun je dit desnoods in de users tabel opslaan.

Aan de client zijde (middels een cookie) bijhouden of iemand gestemd heeft is niet erg handig, en ook niet nodig - je weet immers wie er stemt omdat dit achter een login zit.

Het was trouwens ook niet per se nodig om zo'n loginsysteem te breien als je iedereen een unieke link had gestuurd die eenmalig bruikbaar was.
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

30/10/2018 21:27:46
Anchor link
Dit is de code die aardig in de buurt komt :

https://www.codexworld.com/online-poll-voting-system-php-mysql/

$voteSubmit = $poll->vote($voteData);

bewaart de teller waarop is gestemd, niet wie heeft gestemd.

Vervolgens wordt een cookie gemaakt.

In plaats daarvan kan je in een aparte tabel opslaan wie heeft gestemd. Wel WAT en WIE gescheiden houden. Stemgeheim!
Gewijzigd op 30/10/2018 21:29:30 door Adoptive Solution
 
Hans Zijlstra

Hans Zijlstra

30/10/2018 21:28:57
Anchor link
de snelle aanpassing naar hashed_password werkte niet dus ik heb deze maar even weer teruggezet naar md5.

ik weet dus niet wie er stemt alleen dat random gegenereerde mensen uit de database mogen stemmen. in de users tabel staan de unieke emailadressen.

Kunnen jij of adoptive mij iets verder brengen met hoe ik dat zou moeten doen. omdat hij dit nu al doet met isvoted schijnbaar wat ik op deze manier niet wil? de cookie naar -3600 werkt schijnbaar ook niet.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/10/2018 21:50:46
Anchor link
Hans Zijlstra op 30/10/2018 21:28:57:
de snelle aanpassing naar hashed_password werkte niet dus ik heb deze maar even weer teruggezet naar md5.

Je moet wel je huidige passworden resetten hè, omdat deze op een andere manier hashen!
Gewijzigd op 30/10/2018 22:19:57 door - Ariën -
 
Hans Zijlstra

Hans Zijlstra

30/10/2018 22:23:28
Anchor link
@arien: had de db geleegd en opnieuw geregistreerd.

@adopitive: waar hij in mijn code dus isvoted = 1 aangeeft moet ik nu een query maken waar hij het emailadres van de user in een tabel zet en dan moet verderop gechecked worden of dat email adres in de tabel staat zodat we weten dat deze user gestemd heeft. Zeg ik dat goed?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/10/2018 22:25:18
Anchor link
Eh... je maakt dus per gebruiker een veld die aangeeft of er gestemd is 1 is ja, 0 is nee! Maar kunnen ze ook op meerdere poll-vragen stemmen?

Zorg ook voor een UNIQUE-key op het veld van je mailadres. Dan ben je er zeker van dat er geen dubbele mailadressen in kunnen.
Gewijzigd op 30/10/2018 22:27:17 door - Ariën -
 
Hans Zijlstra

Hans Zijlstra

31/10/2018 09:08:15
Anchor link
ik was hier even mee aan het stoeien
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
$isVoted = $poll->updateVote($pollVoteData);
    if($isVoted){
      //setcookie($_POST['id'], 1, time() -3600);
      //$voted = 1;
      echo'test';
    } else {
      //$voted = 2;
      echo 'mislukt';
    }
  }

<?php if(!empty($voted) && $voted === 1) {
        echo '<div class="alert alert-success">U heeft succesvol gestemd.</div>';
      }

      else if(!empty($voted)  && $voted === 2) {
        echo '<div class="alert alert-danger">U had al gestemd.</div>';
      }

      ?>

als ik het nu uitvoer geeft bij de user waarmee ik inlog geeft hij mislukt.

met deze code wordt toch geregeld of er is gestemd 1 = niet, 2 = wel of lees/begrijp ik dit verkeerd.
Gewijzigd op 31/10/2018 10:02:50 door Hans Zijlstra
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/10/2018 09:22:08
Anchor link
Wat doet die updateVote() precies?
Die geeft blijkbaar geen true door.
 
Hans Zijlstra

Hans Zijlstra

31/10/2018 09:28:27
Anchor link
als ik de // weghaal krijg ik de mededeling dat ik al gestemd heb
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

31/10/2018 09:43:40
Anchor link
Maar dat is niet wat ik vraag.
Ik wil weten hoe die functie eruitziet.
 
Adoptive Solution

Adoptive Solution

31/10/2018 09:54:26
Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
public function vote($data = array()){
    if(!isset($data['poll_id']) || !isset($data['poll_option_id']) || isset($_COOKIE[$data['poll_id']])) {
        return false;
    }
else{
        $sql = "SELECT * FROM ".$this->voteTbl." WHERE poll_id = ".$data['poll_id']." AND poll_option_id = ".$data['poll_option_id'];
        $preVote = $this->getQuery($sql, 'count');
        if($preVote > 0){
            $query = "UPDATE ".$this->voteTbl." SET vote_count = vote_count+1 WHERE poll_id = ".$data['poll_id']." AND poll_option_id = ".$data['poll_option_id'];
            $update = $this->db->query($query);
        }
else{
            $query = "INSERT INTO ".$this->voteTbl." (poll_id,poll_option_id,vote_count) VALUES (".$data['poll_id'].",".$data['poll_option_id'].",1)";
            $insert = $this->db->query($query);
        }

        return true;
    }
}

?>
 

Pagina: 1 2 3 4 5 6 volgende »

 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.