Student met ambitie gezocht voor uitdagend nieuw concept...

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

R. Vos

R. Vos

29/10/2007 17:25:00
Quote Anchor link
Samen met een tekstschrijver heb ik (grafisch ontwerper/reclameman) een concept bedacht dat we handjes en voetjes willen geven. Aangezien ruime ervaring in design, tekst en communicatie aanwezig zijn, is het denkwerk, ontwerp-werk en uitwerkingswerk geen probleem. Het programmeer-werk is andere koek... Hiervoor zoeken wij een ambitieuze programmeur met gedegen kennis van HTML/XML/PHP/Javascript en aanverwanten.

Om het concept te beschermen, kan ik hierop helaas niet inhoudelijk in gaan.

Heb jij voldoende ervaring en de nodige ambities om naast (en na) je opleiding voor jezelf te kunnen werken? Ben je geïnteresseerd in een kennismakingsgesprek waarin we je meer info geven? Laat dit dan alsjeblieft even per email/pb weten.

Alvast hartelijk dank voor je reactie!

Contractduur: n.v.t.

Locatie van werkzaamheden: Op eigen lokatie of op de reclamestudio in Purmerend

Vereiste kennis: PHP, MySQL, Windows, (x)HTML, CSS, Javascript
Kennis van Linux en Object Oriented Programming is een pre!

Overige informatie:
Uiteindelijk word je zélf onderdeel van het concept waarmee je (op langere termijn > na lancering van het concept) op eenvoudige wijze zelf werk kunt generen. Dit is ook juist de kracht van het concept en waar het concept uiteindelijk om draait! Nu moet je niet denken aan een 'vacature-site' o.i.d.: Het gaat absoluut om een vernieuwend/uitdagend concept dat gericht is op de toekomstige manier van (samen)werken...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door R. Vos
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 07:39:39
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

29/10/2007 17:55:00
Quote Anchor link
R. Vos schreef op 29.10.2007 17:25:
Hiervoor zoeken wij een ambitieuze programmeur met gedegen kennis van HTML/XML/PHP/Java en aanverwanten.

(...)

Vereiste kennis: PHP, MySQL, Windows, (x)HTML, CSS, Javascript
Kennis van Linux, Object Oriented Programming, ASP.net is een pre!


ik zie heel veel dingen hier staan, en vraag me daarom beetje af of je niet teveel vraagt.

bovendien:
- Java is niet gelijk aan javascript. Houd hier rekening mee.

- Je vraag iemand die verstand heeft asp en php, meestal heeft (ook een student) meer kennis van het een dan het ander, en moet je toch wel in je projectplan / concept hebben staan waarmee je iets wilt maken. Je hebt nu 3 verschillende dingen (JAVA, PHP, ASP).

Voor mij (als student) klinkt het als een niet goed uitgewerkt plan.
 
Kalle P

Kalle P

29/10/2007 18:03:00
Quote Anchor link
Java is niet alleen websites, maar ook ik denk dat er javascript wordt bedoeld.
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

29/10/2007 18:09:00
Quote Anchor link
php en asp is denk ik compleet anders.. denk ik !

zou je een klein beetje kunnen zeggen wat het inhoudt?

btw, ik kan niet echt, ik heb school genoeg :L

wat verdient het eigenlijk?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

29/10/2007 18:40:00
Quote Anchor link
Bovendien -> Ik kan vanaf huis werken, waarom is het werken met linux ineens een pre? Ik heb hier geen linux, PHP is voor windows en linux in principe niet anders.

Volgens mij stel je meer / strengere eisen dan die eigenlijk nodig zijn voor degene waar jullie naar opzoek gaan.
 
Simon Blok

Simon Blok

29/10/2007 18:45:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 29.10.2007 18:40:
Bovendien -> Ik kan vanaf huis werken, waarom is het werken met linux ineens een pre? Ik heb hier geen linux, PHP is voor windows en linux in principe niet anders.

Volgens mij stel je meer / strengere eisen dan die eigenlijk nodig zijn voor degene waar jullie naar opzoek gaan.

Dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk! Je trekt wel erg snel conclusies. Misschien wordt er een linux-server gedraaid en moet je daar ook mee kunnen omgaan.
En dan nog iets: een pré is geen eis!
 
Mark

mark

29/10/2007 19:52:00
Quote Anchor link
Kun je misschien inderdaad uitleggen waarom je EN asp EN php vereist? Mij lijkt het toch dat het project in één van de talen ontwikkeld gaat worden, niet in beide of half-half.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

29/10/2007 20:15:00
Quote Anchor link
Saimen schreef op 29.10.2007 18:45:
Robert_Deiman schreef op 29.10.2007 18:40:
Bovendien -> Ik kan vanaf huis werken, waarom is het werken met linux ineens een pre? Ik heb hier geen linux, PHP is voor windows en linux in principe niet anders.

Volgens mij stel je meer / strengere eisen dan die eigenlijk nodig zijn voor degene waar jullie naar opzoek gaan.

Dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk! Je trekt wel erg snel conclusies. Misschien wordt er een linux-server gedraaid en moet je daar ook mee kunnen omgaan.
En dan nog iets: een pré is geen eis!

Das waar, een pré is geen eis, het ging me er ook meer om dat er goed over na wordt gedacht wat voor eissen er worden gesteld aan een persoon. Iemand met al die ervaring kan (en zal) doorgaans meer kosten dan iemand die wel geschikt is voor het project, maar niet al die kennis paraat heeft.

Zeker als het echte projecten zijn, moet je goed aan dat soort dingen denken.
 
R. Vos

R. Vos

29/10/2007 20:18:00
Quote Anchor link
Hartelijk dank voor de kritische reacties tot dusver!

@ Terence: inderdaad, het gaat om Javascript. ASP is een pre, niet een vereiste. Wat het project betreft, hebben we voor PHP gekozen.

@ Kalie: klopt

@ Spiderpig: zie hierboven

@ Robert Deiman: je maakt hier een goed punt, maar zoals Saimen al zegt: met Linux kunnen werken is een pre en beslist geen eis

@ Mark: zie hierboven

Ik zal de post aanpassen en zie nieuwe reacties graag tegemoet
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

29/10/2007 20:21:00
Quote Anchor link
ik wil geen loonslaaf zijn, ik wil voor me zelf werken, je kunt mij huren xD maar ook alleen in vakanties (mei vakantie niet xD)
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

29/10/2007 20:22:00
Quote Anchor link
Het lijkt me wel erg leuk, maar heb denk ik niet genoeg tijd vrij. :(

Kan er misschien een schatting gegeven worden over de hoeveelheid tijd er in deze projecten gaat zitten? Ik heb namelijk wel alle eisen en ook een aantal pre's, maar kan niet zeggen of het wat wordt in combinatie met school.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

29/10/2007 20:24:00
Quote Anchor link
Wat is de vergoeding, gaat dit per uur of per opdracht? Ik heb wel interesse.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
 
R. Vos

R. Vos

30/10/2007 12:07:00
Quote Anchor link
Sommige mensen hebben moeite met lezen...of misschien is het gemakzucht en wil men niet de tijd nemen om e.e.a. goed door te lezen...

@ Spiderpig: er wordt niet gevraagd naar studenten die 'ingehuurd moeten kunnen worden'.

@ Kelvin & Jurgen: jullie ontvangen een PB.
 
- SanThe -

- SanThe -

30/10/2007 13:22:00
Quote Anchor link
Ik ben ook wel benieuwd naar wat meer info.

Edit: Ik ben echter al lange tijd geen student meer.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

30/10/2007 13:32:00
Quote Anchor link
Ik vind het zelf ook altijd vreemd dat mensen studenten zoeken,
het zijn over het algemeen de mensen met de minste tijd om nog meer werk er bij te nemen,
Ik kan zelf echt alleen in het weekend werken, voor de rest zou ik daar dus echt geen tijd voor hebben.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

30/10/2007 13:39:00
Quote Anchor link
Ik ben wel nieuwsgierig alleen mis ik wat info:
Als je hier de regels voor vacatures leest

Dus wat meer info zou heel prettig zijn.
 
Jacco Engel

Jacco Engel

30/10/2007 13:43:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 30.10.2007 13:22:
Ik ben ook wel benieuwd naar wat meer info.

Edit: Ik ben echter al lange tijd geen student meer.


Als ICT-er ben je nooit uitgeleerd :P
 
- SanThe -

- SanThe -

30/10/2007 13:46:00
Quote Anchor link
Jacco schreef op 30.10.2007 13:43:
Als ICT-er ben je nooit uitgeleerd :P

Dat klopt, maar dan ben je nog geen student.
 
R. Vos

R. Vos

30/10/2007 15:43:00
Quote Anchor link
Enkele redenen dat we opzoek zijn naar een student: is (veelal) jong, flexibel en enthousiast;

- jonge mensen beschikken vrijwel zeker over de meest recente kennis

- flexibel ben je niet enkel doordat je jong bent, maar ook wanneer je er als individu zélf voor kunt (lees: wilt!) kiezen om jouw vrije tijd aan iets te besteden waarmee je kunt bouwen aan je eigen toekomst

- enthousiasme is de eerste vereiste succesfactor

Nogmaals mijn excuses voor het feit dat ik niet inhoudelijk op het concept kan ingaan. Je zal het voor nu toch écht even moeten doen met bovenstaand verhaal.

Stuur een PB of email wanneer je geïnteresseerd bent in een afspraak.
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

30/10/2007 16:13:00
Quote Anchor link
ik zal zo is even mijn inbox bekijken en je zal spoedig een berichtje terug krijgen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.