Studierichting..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »
 - Diov  -

- Diov -

12/01/2014 12:04:23
Quote Anchor link
Hallo :)

Volgend jaar ga ik verder studeren.
Normaal ga ik de richting Toegepaste Informatica in Geel volgen.

http://www.thomasmore.be/toegepaste-informatica

Als ik naar de brochure kijk, interesseren die vakken me wel :)

Maar,
Er zijn in die school ook nog 2 andere richtingen:
Interactive multimedia design (IMD)
- http://www.thomasmore.be/interactive-multimedia-design-imd
Informatiemanagement en -systemen (IMS)
- http://www.thomasmore.be/informatiemanagement-systemen-ims

Ik weet niet echt wat kiezen, en misschien kunnen jullie je voorkeur geven.
Misschien heeft iemand al in deze school gestudeerd?

Alvast bedankt
Diov
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:48:52
 
Albert de Wit

Albert de Wit

12/01/2014 16:07:35
Quote Anchor link
Hey Diov,

Ik kan niet echt een voorkeur geven. Ik ga niet af op de inhoud van een brochure maar ga meestal eerst naar een meeloopdag / kijkavond. Maar als de inhoud van een brochure interessant genoeg is ga ik daar natuurlijk altijd even langs om te kijken of het ook echt iets is voor mij.

Ikzelf ga waarschijnlijk volgend jaar ook verder studeren op het HBO (ik zit op dit moment nog op het MBO). Persoonlijke mening: Ik ga niet de 'Multimedia / Design / Communication' kant op. Ik ben een beetje bekend met dat soort spul, erg leuk maar ik ben er alweer bijna op uitgekeken. Ik wil volgend jaar Informatica volgen bij de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden. Als ik later toch iets met Webdevelopment wil doen, dan kan ik nog steeds solliciteren met mijn bijpassende MBO diploma en mijn bijpassende 'HBO denkwijze' (en de ervaringen van mijn stage (en misschien bijbaantje)).
 
Joakim Broden

Joakim Broden

12/01/2014 17:12:01
Quote Anchor link
Als ik een opleiding zou zoeken zou ik eerder kijken naar wat de studenten van de opleiding/school vinden, en doe dit door zelf een beetje research te doen en niet door dom naar een meeloopdag/meeloopavond te gaan. Op een opendag word een school de hemel ingeprezen om meer studenten te lokken (waardeloze verkooppraatjs etc). 9 van de 10 keer zal de opleiding je tegenvallen. Ga ook niet op een opendag met de aanwezige studenten, waarom? 1 of dit zijn kontlikkers, of het zijn studenten die studiepunten nodig hebben. Beide type studenten zullen ook zon waardeloos verkooppraatje houden en de opleiding de hemel in preizen...

Helaas ben ik mijn geloof in studeren allang kwijt geraakt en ik zit alleen nog op school voor het papiertje en omdat ik geen 3 jaar studief terug wil betalen. Op school zit ik alleen maar mijn tijd te verneuken zonder dat ik echt nuttige dingen doe, met wil, motivatie mbv zelfstudie kom je over het algemeen verder.

@Albert, ik volg dus de opleiding CMD op de NHL en ben niet echt te spreken over de opleiding/NHL ;-) Hoop dat het je beter zal bevallen.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

12/01/2014 18:33:50
Quote Anchor link
@Hertog, heb je de minor theNextWeb? Ik ben van plan om een meeloopdag/kijkavond te bezoeken maar dan Informatica ;).
 
Joakim Broden

Joakim Broden

12/01/2014 19:02:50
Quote Anchor link
Ja ;-) Heb nu ondertussen al zon 4x de minor TheNextWeb gedaan, heb ik wat geleerd? Nee, alleen toen ik een iOS app ging maken. Maar op het gebied van programmeren, vormgeven of dergelijk helemaal geen fuck geleerd. Enige wat de leraren willen doen is je Ruby aanleren, meer niet. Geen college's voor Javascript, PHP, HTML of dergelijk. En mochten die er zijn worden die gegeven door studenten die studiepunten nodig hebben voor de competentie 'sharing' en eigenlijk zelf nog op basis niveau zitten en voor de helft onzin vertellen. Als echt beginneling kun je er denk ik nog wel wat leren, maar mocht je al op een wat wat verder niveau heb je er weinig te zoeken. Zelfstudie en stage kom je verder mee.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

12/01/2014 19:37:03
Quote Anchor link
Een kennis van me zei inderdaad dat er vooral Ruby werd aangemoedigt. Weet je toevallig ook hoe het met de Informatica daar zit?
 
Joakim Broden

Joakim Broden

12/01/2014 19:45:06
Quote Anchor link
Nee daar kan ik niks overzeggen
 
Jasper DS

Jasper DS

12/01/2014 22:24:52
Quote Anchor link
ik volg IMD in Mechelen. Top richting, geen slecht woord over. Houd er wel rekening mee dat het toch vrij gericht is op design en ontwerpen en minder rond de coding. Dat is voor mij het enige minpunt omdat ik veel liever bezig ben met front- en back-end dan met het ontwerp en design.

Waarschijnlijk betert dat wel na het tweede jaar (je kan dan een afstudeerrichting kiezen). Als je web wilt doen raad ik zeker IMD aan.

Extra vragen, stel gerust. :-)
Gewijzigd op 12/01/2014 22:25:54 door Jasper DS
 
 - Diov  -

- Diov -

13/01/2014 23:00:16
Quote Anchor link
Mijn verwachtingen zijn vooral om te coderen.
Zelf doe ik niet zo graag photoshop of designen.

Mijn interesses liggen vooral in C#
Kijk,
Ik heb hieronder 3 richtingen naast elkaar geplaatst.
De eerste 2 richtingen zijn in Kortrijk, 'dicht' waar ik woon.

7 sp. Taalvaardigheden 1
3 sp. Algoritmische technieken 1
3 sp. Statistiek 1
5 sp. Management van bedrijfsinformatie 1
3 sp. Handelsdocumenten en boekhouden 1
3 sp. Algemene economie
3 sp. Bedrijfseconomie
3 sp. Lab XML
4 sp. Lab multimedia en webtechnologie
3 sp. Databaseconcepten
5 sp. Databasetoepassingen
5 sp. Programmaontwerp
7 sp. Objectgeoriënteerd programmeren 1
6 sp. Computersystemen

3 sp. Netwerken 1
3 sp. Hardware
5 sp. Computersystemen
3 sp. Lab XML
4 sp. Lab multimedia en webtechnologie
3 sp. Programmeren voor mobile devices 1
5 sp. Programmaontwerp
8 sp. Objectgeoriënteerd programmeren 1
3 sp. Databaseconcepten
5 sp. Databasetoepassingen
5 sp. Bedrijfsmanagement 1
5 sp. Algoritmische technieken 1
3 sp. Statistiek 1
5 sp. Taalvaardigheden 1

10 sp. Applicatieontwikkeling in C#
3 sp. Communicatieve vaardigheden
4 sp. Fundamenten van webdesign
3 sp. Databanken
4 sp. Datacommunicatie en netwerken
3 sp. Frans
7 sp. Businessanalyse
5 sp. Java : project
5 sp. Applicatieontwikkeling in Java
3 sp. Webapplicaties en webdesign: HTML5
4 sp. Engels
6 sp. Besturingssystemen: Windows en Linux
3 sp. Professionele ontwikkeling

Als je dit zo ziet, waar gaat jouw oog dan naar uit?
Gewijzigd op 13/01/2014 23:01:23 door - Diov -
 
Jasper DS

Jasper DS

13/01/2014 23:38:36
Quote Anchor link
In dat geval, geen IMD komen doen. De enige "echte" programmeertaal die we hebben is Java en dat is echt basic (voor iemand met ervaring). Ik raad je toegepaste informatica aan in Geel (thomas more) of applicatie ontwikkeling aan KDG (Antwerpen). In Kortrijk heb je Devine en nog een richting maar die zijn beide zéér grafisch. Geen idee of ze daar een informatica richting hebben. Ik zou in uw geval zoeken naar een richting zonder multimedia in de naam maar eerder iets met toegepaste informatica, aangezien je met de echte talen wilt werken.
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

14/01/2014 00:00:39
Quote Anchor link
>> De enige "echte" programmeertaal die we hebben is Java
Als je altijd alleen maar een fiets rijdt weet je niet wat een auto is ...........
 
Chris -

Chris -

14/01/2014 07:43:40
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 14/01/2014 00:00:39:
>> De enige "echte" programmeertaal die we hebben is Java
Als je altijd alleen maar een fiets rijdt weet je niet wat een auto is ...........


ja en nee. gaat er voornamelijk om dat het de énige talen zijn die worden gegeven. ook in NL wordt er vrij weinig op de informatica/opleidingen die enigsinds met internet te maken hebben geleerd over PHP. hooguit wat basis HTML en verouderde PHP.

blijf erbij dat als je programmeertalen wilt leren, je meer hebt aan 'losse' cursussen, boeken en vooral het 'zelf doen, vallen en opstaan'. bijvoorbeeld met een Zend studie, de boeken van o.a. Ward en uiteraard deze website. qua opleiding heb je in dat opzicht meer aan management; dat zijn dingen die je niet zo 1-2-3 via het internet kan leren (omdat daar meer ervaring voor nodig is om de basis goed op te pikken) en die uiteindelijk ervoor kunnen zorgen dat je hogerop komt (bijvoorbeeld als senior/leidinggevende).
 
Willem vp

Willem vp

14/01/2014 10:11:04
Quote Anchor link
Programmeren is niet hetzelfde als een programmeertaal leren. Om goed te kunnen programmeren, moet je veel meer vaardigheden hebben. In mijn optiek hoort een studie dan ook de breedte in te gaan. Niet focussen op dat laatste stapje van het proces (coderen) maar vooral op wat ervoor zit. Algoritmiek, ontwerptechnieken, datastructuren, maar ook econonie, bedrijfskunde, communicatie, planning en zelfs psychologie.

Het is als programmeur belangrijk dat je kunt aansluiten bij de omgeving waarin je software wordt gebruikt. Je moet de gebruikers kennen. En dan bedoel ik niet dat je weet dat iemand Jantje of Pietje heet, maar je moet je kunnen "verlagen" tot hun niveau (dat klinkt heel negatief, maar ik bedoel daarmee dat zij geen weet hebben van de interne werking van jouw programma en dus wellicht je software op een andere manier gebruiken dan jij in eerste instantie voor ogen had). Daarnaast moet je niet alleen rekening houden met de persoon op de werkvloer die je software gebruikt, maar ook met hun manager en wellicht ook met de manager daar weer boven. Bovendien, als je een boekhoudpakket programmeert, is het handig als je iets van boekhouden weet. Als je firmware maakt voor een auto, is het handig om iets van autotechniek te weten. Hoe breder je opleiding is, hoe makkelijker je aansluiting zult vinden bij de omgeving waarin je software gebruikt gaat worden.

De keuze voor een programmeertaal wordt vaak bepaald door de waan van de dag. Vandaag is het C#, morgen Ruby, en over drie weken gebruikt iedereen weer een tijdje Intercal. De achterliggende technieken zijn echter veel minder vluchtig en als je die beheerst is het omschakelen naar een andere programmeertaal een kwestie van jezelf een paar avondjes opsluiten met een goed boek om de syntax en idiosyncrasieën van de betreffende taal te leren.

Cursussen? De afgelopen 20 jaar heb ik één keer een cursus gevolgd, omdat mijn baas dat wilde. Had ik er iets aan? Eigenlijk niet. ;-) Je leert veel meer door het gewoon zelf te proberen. Mits je de basis hebt om te begrijpen wat je aan het doen bent.
Gewijzigd op 14/01/2014 10:12:53 door Willem vp
 
Chris -

Chris -

14/01/2014 15:24:37
Quote Anchor link
mooi verwoord willem :) snap overigens ook wat je bedoel met het 'verlagen' (of juist verhogen) van niveau, dat is iets wat sowieso bijna niet wordt aangeleerd. dat is (voor zover ik weet in ieder geval) een stuk ervaring die je erbij krijg met de jaren.

Offtopic:
zelf overigens nog nooit een cursus gevolgd, behalve m'n typcursus 12 jaar geleden haha! de hoeveelheid toetsaanslagen die ik hedendaags haal ligt nu een stukkie hoger: gemeten typesnelheid is 503 aanslagen per minuut, 100 woorden per minuut.
 
Albert de Wit

Albert de Wit

14/01/2014 15:50:39
Quote Anchor link
Beter kun je voor de papiertjes in zo'n geval gaan. Daar gaan de meeste werkgevers op af. Als je die eenmaal hebt kun je het verder schoppen door de werkervaringen op je CV.
Offtopic:
Chris, take this
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/01/2014 16:16:23
Quote Anchor link
"maar je moet je kunnen "verlagen" tot hun niveau"

Hahaha... ik moest lachen! :)

Hoe we dat beter kunnen formuleren:

"maar je moet je kunnen inleven in hun belevingswereld"

Zo, da's wat vriendelijker :)
 
Reshad F

Reshad F

14/01/2014 21:11:51
Quote Anchor link
@Albert hea?? 603? :p ik kwam tot 400 en ik typ redelijk snel.. misschien morgen ochtend maar is weer proberen als ik fris en fruitig ben. Overigens heb je hier natuurlijk geen *** aan als je aan het coderen bent want met het coderen haal je misschien net aan de helft van je snelheid vanwege het nadenken terwijl je codeert ^^ maar mocht je ooit als assistent van een grote baas werken en veel moeten typen dan is dit natuurlijk voor je weggelegd haha!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.