styled content includen met AJAX

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Young Roger

Young Roger

03/03/2009 16:16:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb een website waarbij ik dmv AJAX de content van de pagina steeds switch, nu wil ik soms pagina's includen waarbij die pagina gestyled zou moeten worden door javascripts, jammer genoeg werkt dit niet.. iemand een idee hoe pagina's te includen met AJAX waarop zelf al javascripts op in zouden moeten werken?
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 01:17:15
 
Young Roger

Young Roger

04/03/2009 09:54:00
Quote Anchor link
Hm, misschien iets te lastig uitgelegd wat de vraag was:

Ik heb een pagina B met een sIFR tekst die gestyled wordt door JavaScript, nu wil ik deze pagina op pagina A dmv AJAX opvragen, nu werken alleen de scripts niet meer op de sIFR tekst, en wordt dit weer een gewone header. Mijn vraag: hoe kan ik er voor zorgen dat dit WEL werkt?
 
Robert Deiman

Robert Deiman

04/03/2009 10:38:00
Quote Anchor link
@rogier

Je hebt een document onload functie staan als het goed is voor het stylen van de pagina's. -> Maak hier (ook) een gewone functie van en roep deze aan nadat de content herladen is.
-> Oftewel: zoek naar het stukje waarin de "innerHTML" van de betreffende div wordt ingesteld en roep meteen daarna die functie opnieuw aan voor het stylen.
 
Young Roger

Young Roger

04/03/2009 23:35:00
Quote Anchor link
Het gaat ook daadwerkelijk om een <h1> header </h1> die wordt vervangen voor een flashheader dmv van javascript. Dit zal gebeuren via een onload maar aangezien de sIFR code compressed is, is deze moeilijk te achterhalen. Nu snap ik niet hoe ik deze code via een gewone functie nog moet aanroepen, gewoon nog een keer onload al die zooi doen?

- Moet die onload nu in pagina A staan die ik met AJAX laadt of moet hij in pagina B staan nadat ik pagina A heb geladen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Young Roger
 
Young Roger

Young Roger

05/03/2009 00:33:00
Quote Anchor link
Ok ik heb het! Ik heb in mijn pagina waarin mijn "AJAX" beschreven staat bij readystate=4 toegevoegd dat hij weer de replacements van sIFR's <h1> moet toe passen, nu werkt het! Bedankt Robert, door jou kwam ik erop ;)
 
Bart van der veen

bart van der veen

05/03/2009 10:59:00
Quote Anchor link
ik heb dat probleem (volgens mij) laatst ook gehad: ik heb het als volgt opgelost (kon de link niet meer terugvinden waar ik de info vandaan had)

framework:mootools;

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?
    var loadpage = function(page){
        var
req = new Request.HTML({
            url:demo_path+'pagina/'+page,
            method: 'get',
            update: $('content_top')
        })

        req.send();
    };

?>


het is in dit geval het update deel wat er voor zorgt dat je ingeladen javascript ook wordt uitgevoerd

succes,
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.