Subdomein m.b.v. wildcard

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Gezocht/Looking for: Senior .NET Developer - Rotte

Due to extensive growht of our client we are currently searching for a Senior Dot.Net Software Developer. This is for one of our clients in the digital data transformation domain. Vacature Details/ Vacancy Details Contract type: Fixed term contract Start datum/ Date of Joining: immediate (work from home during Covid-19 period) Werkervaring/experience required: Minimum of 6 years experience in a similar role (must have) Understanding of Azure DevOps (must have) Experienced in Agile/Scrum software development Deep understanding of C#, .NET, .NET Core, REST, Azure services(must have) Experience with Kubernetes or Azure Service Fabric Database knowledge (a.o SQL, CosmosDB) Pluspoints would

Bekijk vacature »

Fullstack .Net Developer voor int. marktleider met

Voor een internationale marktleider in metaalbewerking ben ik op zoek naar een junior / midlevel Fullstack .Net developer. Wat je gaat doen: Onze klant maakt gebruik van hun zelf gebouwde logistieke applicatie. Nu willen zij deze sterk uitbreiden. Zo willen ze o.a. een klant portaal maken, een online factuur systeem bouwen en een mobiele applicatie bouwen. Alles om beter zaken te doen met hun klanten. Je werkt hierbij in .Net C# en later ook Azure. Wie jij bent: MBO / HBO afgestudeerd 2 - 6 jaar ervaring met C# en .NET applicaties Design ervaring is een plus Spreekt Nederlands en

Bekijk vacature »

Senior C++ Developer 3D Thuiswerken

Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij een high-tech ingenieursbureau in regio Rotterdam. Al ruim 15 jaar werken ze aan de eigen ontwikkeling van innovatieve applicaties op het gebied van mobiliteit en infrastructuur, met onder andere C++ en Qt. Met al hun jaren ervaring bedenken en ontwikkelen ze geografische oplossingen voor grote en bekende organisaties in Nederland. Momenteel maken duizenden gebruikers gebruik van hun applicaties en proberen ze constant vernieuwend te zijn in hun aanbod naar klanten. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling van een innovatieve applicatie met C++ voor ruimtelijke ordening die onder andere door de

Bekijk vacature »

.NET C# web developer met focus op gebruiksvriende

Ben je op zoek naar een baan binnen een klein softwarebedrijf? Een bedrijf met een informele, persoonlijke en familiaire sfeer? Waar je je als developer zowel richt op de back- als frontend? Wellicht dat deze vacature dan iets voor jou is. Voor een softwarebedrijf, gevestigd in het centrum van Rotterdam, zijn we momenteel op zoek naar .NET C# web developer. Dit mag iemand zijn die net van school komt, maar ook iemand die al behoorlijk wat ervaring heeft. Het bedrijf bestaat inmiddels ruim 10 jaar en en door de aanhoudende groei zijn ze opzoek naar versterking van 1 a 2

Bekijk vacature »

.NET C# ontwikkelaar gezocht (C# Winforms, Xamarin

.NET C# ontwikkelaar bij een slagvaardig en hard groeiend bedrijf met korte lijnen? In een omgeving waar je onder andere direct samen met de oprichter werkt aan het verder ontwikkelen van een vernieuwend product? Dan is deze vacature zeker iets voor jou. Voor een bedrijf in Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# ontwikkelaar. Het gaat om klein bedrijf dat op een punt is aanbeland waar de vraag naar hun software flink aan het toenemen is. Hierdoor zijn ze op zoek naar meerdere .NET ontwikkelaars die samen met de oprichter en nog verschillende andere collega’s hun software

Bekijk vacature »

Java Developer; nieuwste technieken + groeimogelij

Bedrijfsomschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe stap als Java developer waar jij binnen een informele en inspirerende setting toffe webapplicaties kan gaan ontwikkelen waarbij je gebruik maakt van de allernieuwste technieken? Bijvoorbeeld Java11, AWS, DevOps? En dat allemaal van een vaste, mooie werkplek midden in Amsterdam? Lees dan snel verder! Mijn klant in Amsterdam is namelijk wegens aanhoudend succes aan het groeien en ze zijn op zoek naar meerdere (medior) Java developers met minimaal 1 jaar werkervaring. Met ongeveer 25 personen (merendeel is IT) werken ze dagelijks aan de ontwikkeling van innovatieve webbased oplossingen voor bedrijven die hiermee

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

Senior software-engineer / frontend-developer

Functie­omschrijving Van backend tot frontend, jij bent van alle markten thuis. Bij dé ICT-dienstverlener van de Dienst Justitiële Inrichtingen ontwikkel jij als senior software-engineer / frontend-developer in Gouda applicaties met de nieuwste technologieën voor duizenden gebruikers. Op die manier zet jij je in voor een veiliger en rechtvaardiger Nederland. In jouw functie ontwikkel je in een DevOps-team oplossingen voor de klant. Door de scrum- of agile-aanpak doe je dat kortcyclisch. Op die manier kunnen we de vraag van de klant optimaal invullen. En samen met je collega’s zorg je er ook voor dat die bedachte oplossingen duurzaam voor de organisatie

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

Digital Solutions Developer Lead

The goal is to develop (and maintain - DevOps) the Digital capabilities to support the Digitalisation within MS Amlin. For this we're looking at working with state-of-the-art (low-code) technology that will allow for the creation of a digital eco-system. Client Details MS Amlin is a leading commercial insurance company and part of Japanese insurance group MS&AD (6th largest the world). Digital Trading is one of the key strategic growth & efficiency improvement areas for MS Amlin. Digitalisation of our offering is essential for maintaining our position, enhancing client intimacy, improving efficiency and building out our presence in the European SME

Bekijk vacature »

Servicedesk-medewerker

Wat ga je doen? Als servicedesk-medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker. De klantvragen die jij krijgt, los je indien mogelijk direct op en registreer je in Topdesk. Wat je niet kan oplossen, zet je door naar de juiste behandelaarsgroep. Je komt te werken binnen een team waar jij samen met je collega's verantwoordelijk bent voor de dagelijkse ICT-dienstverlening binnen de organisatie. Verder houd jij je onder andere bezig met het: Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren; Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig; Bewaken van de voortgang van openstaande meldingen; Informeren van

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Functie­omschrijving Bouw aan onze front-end - van websites en portalen tot interne toepassingen. Leef je uit in je SCRUM-team. En werk volgens DevOps. Lijkt dit je wat? Lees snel verder. Dat is een hele goede vraag. Want je werk is erg veelzijdig! Je zorgt bijvoorbeeld dat onze front-end maximale prestaties levert én optimaal responsive en toegankelijk is. Maar je maakt ook herbruikbare componenten voor ons designsysteem. Spar je graag met je collega UX-designers over de maakbaarheid en bruikbaarheid van het design? Zie je het helemaal zitten om generalisten te coachen in het leveren van top front-end werk? En overtuig je

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / Financiele sector

Bedrijfsomschrijving De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eind gebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Binnen dit team zal jij de schakel worden die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling aan de back-end. Vind jij het prettig om software te ontwikkelen met C#, SQL, MVC, en WCF? Ken jij alle kneepjes van Agile werken? Staat

Bekijk vacature »

Team Lead Software Python & Data Developer

NO RELOCATION - these applications will not be taken! The Team Lead Software & Data Engineering will be part of the Technology department that supports development and innovation. Client Details NO RELOCATION - these applications will not be taken! Key-Account van Michael Page A-Brand in the Netherlands Very familiar and well known among customers Description NO RELOCATION - these applications will not be taken! The Software & Data Engineering Team is responsible for continuously safeguarding the central data warehouse. You work closely with the Data Analysts & Data Scientists of the various departments and support them by adding data sources.

Bekijk vacature »

Full-Stack Web Developer

Kennis van C#, JavaScript, CSS en HTML5? En wil je die kennis inzetten om de zorg te verbeteren met slimme en innovatieve online portalen? Jouw baan Als Full-Stack Web Developer programmeer jij zowel front-end als back-end en ontwikkel je nieuwe functionaliteiten in het webportaal voor zorgverleners of patiënten. Denk hierbij aan vragenlijsten, labuitslagen en het bewerken van persoonsgegevens. Ook stort jij je vol overgave op lastige vraagstukken die binnenkomen via onze consultants. Samen met je team bedenk en bespreek je oplossingen en voer je code-reviews uit om elkaar naar een nóg hoger niveau te tillen. Jouw team Ons team? Work

Bekijk vacature »
Arjan -

Arjan -

21/07/2010 11:26:28
Quote Anchor link
Om het andere topic niet te vervuilen open ik hierbij even een nieuw topic over mijn probleem:

Hey,

Ik heb zojuist een wildcard toegevoegd aan de DNS instellingen van de domeinnaam, namelijk:

*.domein.nl | A | 1.2.3.4 (hier dus het ipadres van de website)

Nu wil ik bewerkstelligen dat voor iedere geregistreerde gebruiker zijn / haar profiel te bereiken is via: gebruikersnaam.domein.nl

Nu heb ik in DirectAdmin via "Custom HTTPD Configurations" in de VirtualHost een serverAlias *.domein.nl toegevoegd.

Nu staat er in de httpd.conf 2x een serveralias, namelijk:

-----------------------------------------------
<VirtualHost ipadres:80 >
ServerAlias www.domeinnaam.nl domeinnaam.nl *.domeinnaam.nl

ServerName www.domeinnaam.nl
ServerAlias www.domeinnaam.nl domeinnaam.nl
ServerAdmin webmaster@domeinnaam.nl
DocumentRoot /home/username/domains/domeinnaam.nl/public_html
ScriptAlias /cgi-bin/ /home/username/domains/domeinnaam.nl/public_html/cgi-bin/

UseCanonicalName OFF
-----------------------------------------------

Maakt dit überhaupt uit? Want ik kan met geen mogelijkheid de 2e serveralias in z'n geheel verwijderen.

Wanneer ik nu naar gebruikersnaam.domeinnaam.nl ga krijg ik een standaard index pagina te zien en niet de website die op de server staat.

Dit krijg ik dan te zien:
------------------------------------------------
Welcome to the home of domeinnaam.nl
To change this page, upload your website into the public_html directory
------------------------------------------------

Wanneer ik naar www.domeinnaam.nl ga dan krijg ik de website wel te zien.

Weet iemand hoe ik alle subdomeinen naar de website kan lootsen en daar ga controleren welk profiel opgehaald moet worden?

Bvd voor je reactie.

PHP hulp

PHP hulp

26/10/2020 17:29:47

- SanThe -

- SanThe -

21/07/2010 11:59:55
Quote Anchor link
Meer dan dit heb je niet nodig in de conf.

ServerName www.domeinnaam.nl
ServerAlias *.domeinnaam.nl

Arjan -

Arjan -

21/07/2010 12:06:06
Quote Anchor link
Toch nog even een vraag voordat ik het ga wijzigen.

Dit is de httpd-vhosts.conf:

-----------------------------------------------------------------
# Virtual Hosts
#
# If you want to maintain multiple domains/hostnames on your
# machine you can setup VirtualHost containers for them. Most configurations
# use only name-based virtual hosts so the server doesn't need to worry about
# IP addresses. This is indicated by the asterisks in the directives below.
#
# Please see the documentation at
# <URL:http://httpd.apache.org/docs/2.2/vhosts/>
# for further details before you try to setup virtual hosts.
#
# You may use the command line option '-S' to verify your virtual host
# configuration.

################################################## ########
# Use name-based virtual hosting. #
# All NameVirtualHost lines are in this file #
# Don't remove this line or apache will generate errors. #
################################################## ########
Include /etc/httpd/conf/ips.conf

#
# VirtualHost example:
# Almost any Apache directive may go into a VirtualHost container.
# The first VirtualHost section is used for all requests that do not
# match a ServerName or ServerAlias in any <VirtualHost> block.
#
<VirtualHost ipadres:80>
ServerAdmin webmaster@localhost
AliasMatch ^/~([^/]+)(/.*)* /home/$1/public_html$2
DocumentRoot /var/www/html
ServerName localhost
ScriptAlias /cgi-bin/ /var/www/cgi-bin/
CustomLog /var/log/httpd/homedir.log homedir
</VirtualHost>

<VirtualHost ipadres:443>
ServerAdmin webmaster@localhost
AliasMatch ^/~([^/]+)(/.*)* "/home/$1/public_html$2"
DocumentRoot /var/www/html
ServerName localhost
ScriptAlias /cgi-bin/ /var/www/cgi-bin/
CustomLog /var/log/httpd/homedir.log homedir

SSLEngine on
SSLCertificateFile /etc/httpd/conf/ssl.crt/server.crt
SSLCertificateKeyFile /etc/httpd/conf/ssl.key/server.key
</VirtualHost>
# Virtual Hosts
#
# If you want to maintain multiple domains/hostnames on your
# machine you can setup VirtualHost containers for them. Most configurations
# use only name-based virtual hosts so the server doesn't need to worry about
# IP addresses. This is indicated by the asterisks in the directives below.
#

-----------------------------------------------------------------

Nu vraag ik mij af of die AliasMatch in dit geval geen roet in het eten gooit door het subdomein te verwijzen naar een niet bestaande public_html map (immers krijg ik dat ook te zien wanneer ik een subdomein open in de browser).
Gewijzigd op 21/07/2010 12:07:46 door Arjan -

- SanThe -

- SanThe -

21/07/2010 12:10:17
Quote Anchor link
Zoals ik ook al in een ander topic heb vermeld: Ik heb geen enkel idee wat AliasMatch doet.

Arjan -

Arjan -

21/07/2010 12:13:10
Quote Anchor link
Oh ik weet het nu wel. Dat zorgt ervoor dat je ipadres.nl/~gebruikersnaam kan gebruiken. Dit ga ik maar ff weghalen denk ik..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.