Subdomein m.b.v. wildcard

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Flutter Developer

Freelance / interim Flutter Developer gezocht Wij zoeken een freelance / interim Flutter Developer voor een opdracht in de financiele dienstverlening in Amsterdam of Limburg (momenteel remote): * Startdatum: Zo spoedig mogelijk * Projectduur: 12 maanden * Uren per week: 36 * Locatie: Remote Jouw impact als Flutter Developer Je bent verantwoordelijk voor Flutter ontwikkelingen / jij maakt het verschil met jouw commerciele ervaring en hands-on kennis op dit vlak. Wat breng je mee als Flutter Developer? * Minstens 1 jaar commerciele werkervaring als Flutter Developer * Goede kennis van iOS and Android systemen * Sterke Engelse/Nederlandse communicatieve vaardigheden Klinkt

Bekijk vacature »

Senior Java ontwikkelaar

Functie­omschrijving Voor een dynamisch en uitdagende opdracht zijn wij op zoek naar een senior Java ontwikkelaar. De TVS (toegangsverleningservice) maakt het voor (overheids)organisaties eenvoudig om inlogmiddelen zoals eHerkenning, eIDAS en DigiD op hun digitale dienstverlening te ontsluiten voor ondernemers en burgers. Deze dienst is 5 jaar geleden initieel opgezet om de klanten binnen ministerie van EZ&K te bedienen, maar zal nu rijksbreed worden ingezet. Als eerste grote afnemer zal TVS eerst alle diensten onder het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport gaan bedienen. De komende jaren zal het aantal aansluitingen op TVS hierdoor van circa twintig naar duizenden gaan oplopen

Bekijk vacature »

Java ontwikkelaars gezocht met interesse in Securi

Functieomschrijving Als ontwikkelaar help je het bedrijf groeien en bouw je applicaties en plugins binnen Java. Het grootste werk zal je hebben aan het doorontwikkelen van de door hun op de markt gebrachte software-oplossing. Deze oplossing is een doordachte en veelgebruikte tool voor het veilig versturen van (zakelijke) bestanden. Binnen je functie zal je veel vrijheid en verantwoordelijkheid gaan ervaren om je werk zo goed mogelijk uit te voeren. Van jou wordt verwacht dat je je op technisch gebied constant door wilt blijven ontwikkelen. Functie-eisen - HBO/WO opleiding afgerond. - Ervaring met Java; - Een pré is kennis van Spring,

Bekijk vacature »

C# Developer/ SQL Server/ Visual Studio/Javascript

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Almere. De laatste jaren heeft onze klant een forse groei doorgemaakt als onderdeel van een grote Corporate werkgever. Flexibiliteit en meedenken zijn belangrijke pijlers in de organisatie. Zo is het pand bijvoorbeeld al om 7 uur open, zodat flexibele werktijden mogelijk zijn. Om klanten en werknemers optimaal van dienst te kunnen zijn is onze klant op zoek naar een .NET Developer (C#). De afdeling waar je komt te werken bestaat uit drie onderdelen: een websites team, een portals team en een team dat over een HR-systeem gaat. Voor

Bekijk vacature »

Front-end Developer WPF

Heb jij kennis en ervaring met WPF en C#? Ben je technisch en heb je goed gevoel voor design? Wil jij met jouw kennis de zorg verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan Als Front-end Developer bij Zorgplatform ga je werken aan de interface voor zorgprofessionals. Zorgplatform is een platform waarmee medische gegevens op een veilige manier uitgewisseld worden met andere instanties binnen de zorgsector. Zorgplatform ondersteunt onder andere het verwijzen van patiënten, het overdragen van patiënten en de gezamenlijke behandeling (shared care). Dit is hét nieuwe werken in de zorg. Met jouw oog voor design ga

Bekijk vacature »

Mendix Advanced Developer (NL)

Mendix Advanced Developer (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Mendix Advanced Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software en onze kritieke logistieke keten. Je doet dit door ontwikkeling en uitbreiding van onze Mendix Cloud omgeving, waarbij je complexe business processen vertaalt naar kritieke Mendix applicaties.". Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company Als Mendix Advanced Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead, Mendix Developers en Solution Consultants. Wij zetten Mendix in voor kritieke processen waarbij applicaties optimaal moeten performen om dagelijks rond de

Bekijk vacature »

.NET Developer / C# / financiële organisatie

Bedrijfsomschrijving Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er wordt gewerkt met de nieuwste moderne ontwikkeltechnieken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het implementeren van gloednieuwe features! Zo is er bijvoorbeeld onlangs een interface met Robotics gebouwd en zijn er veel stand-alone systemen die de komende periode moeten worden vervangen. Kennis van API's is dus zeker noodzakelijk. Je hebt nauw contact met de business om requirements te achterhalen en deze te vertalen naar

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

PEGA Senior System Architect

BNP Paribas Cardif is looking for: PEGA Senior System Architect Do you have an excellent knowledge about PEGA development? Do you want to put this know-how to use and create innovative technical solutions for business & IT challenges? Would you like to work for an international Insurance Company? In that case you may be the new PEGA Senior System Architect we’re looking for! What’s the job about? You will be responsible for the development activities on our PEGA platform. You report to the Deputy Manager Software Development & Tests and you’ll collaborate closely with other internal and external developers and

Bekijk vacature »

C#.NET Software Developer Entity Framework Microse

Functieomschrijving Ben jij een .NET Developer en wil jij deel uitmaken van de organisatie welke marktleider is op het gebied van innovatie binnen haar branche? Dit tezamen met de mogelijkheid om met de nieuwste .NET technieken en innovaties te werken? Reageer dan snel op deze vacature! Verder ontwikkelen van het innovatieve softwarepakket middels, .NET C#, Entity Framework, Microservices georiënteerde architectuur en meer; Jij zal FO (functionele ontwerpen) maken en deze omzetten richting TO (technische ontwerpen); Verder participeer je in projecten waarbij jouw vaardigheden op .NET gebied ervoor zorgen dat cruciale applicaties robuust en betrouwbaar bij klanten operationeel kunnen worden gesteld;

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Full Stack Developer We are hiring a Full Stack Developer for our Eindhoven office in The Netherlands to help us meet our ambitious growth targets. You will have the opportunity to work alongside our data engineers at a huge IoT company, contributing to the design and implementation of a big data platform that will be able to support our business analysts, data scientists and is the foundation of our AI/ML use cases. You will: build new full-stack features on our big Hue data platform design and implement streaming data pipelines with real time analytics integrate third party APIs to facilitate

Bekijk vacature »

Ervaren .NET developer gezocht, api development, .

Ben je een ervaren .NET developer en op zoek naar baan waarbij je je ook meer kunt gaan richten op architectuur? Binnen een leuke, sociale en betrokken werkomgeving? Met technieken als .NET Core en Azure? Dan zou deze baan wellicht iets voor jou kunnen zijn. Voor een organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar eens ervaren .NET ontwikkelaar. De organisatie bevindt zich in de financiële branche en is een van de grotere spelers in hun vakgebied. De organisatie bestaat uit circa 600 medewerkers en heeft verschillende vestigingen in Nederland. Het hoofdkantoor zit in Rotterdam en daar is ook de

Bekijk vacature »

Senior applicatieontwikkelaar

Ben jij een gedreven applicatieontwikkelaar met minimaal drie jaar werkervaring? En wil je een uitdagende baan met impact én jezelf breed ontwikkelen? Bij UPS bouw je mee aan complexe systemen die wereldwijd worden gebruikt en krijg je alle ruimte om nóg beter te worden in je vak. Dit ga je doen In een dynamisch scrumteam werk je aan de hand van processen en technologieën zoals CI/CD en DevOps aan het behalen van jullie doelen. Je bent betrokken bij alle facetten van applicatieontwikkeling: van ontwerpen en bouwen tot testen en implementeren. Je levert ontwerpen die passen bij de onderliggende frameworks en

Bekijk vacature »

APK Integratie ontwikkelaar

Functieomschrijving Als je bij Randstad Groep Nederland IT werkt, houd je jezelf en Nederland in beweging. Stilstand is achteruitgang, daarom zijn we continu bezig onze business en processen te optimaliseren, zodat we onze klanten en kandidaten meer gemak, snelheid en transparantie kunnen bieden. Impactvolle tech, daar doen we het voor. Als Integratie Ontwikkelaar ga je bij Randstad Groep IT aan de slag binnen het team Applicatie Koppelingen (APK). Het team bestaat uit business analisten, developers, beheerders en een product owner en scrum master. Met in totaal 8 collega’s zorgen jullie voor een fundamenteel deel van onze applicaties, waar onze andere

Bekijk vacature »

.NET Developer C# Web-development

Bedrijfsomschrijving Onze klant levert kwaliteitsdienst binnen zijn sector, het niveau van de Nederlandse sector is internationaal bekend! De organisatie richt zich op het waarborgen van deze kwaliteit en voorziet een groot aantal klanten in het MKB van jaarlijkse keuringen. Je komt te werken binnen een team van ongeveer 10 medewerkers waarbij de focus ligt op de doorontwikkeling en het implementeren van oplossingen in het applicatielandschap. Binnen deze organisatie werken ze met diverse Scrum/Agile teams, het is dan ook belangrijk dat je ervaring hebt met deze werkwijze en het leuk vindt om op deze manier te werk te gaan. Het betreft

Bekijk vacature »
Arjan -

Arjan -

21/07/2010 11:26:28
Quote Anchor link
Om het andere topic niet te vervuilen open ik hierbij even een nieuw topic over mijn probleem:

Hey,

Ik heb zojuist een wildcard toegevoegd aan de DNS instellingen van de domeinnaam, namelijk:

*.domein.nl | A | 1.2.3.4 (hier dus het ipadres van de website)

Nu wil ik bewerkstelligen dat voor iedere geregistreerde gebruiker zijn / haar profiel te bereiken is via: gebruikersnaam.domein.nl

Nu heb ik in DirectAdmin via "Custom HTTPD Configurations" in de VirtualHost een serverAlias *.domein.nl toegevoegd.

Nu staat er in de httpd.conf 2x een serveralias, namelijk:

-----------------------------------------------
<VirtualHost ipadres:80 >
ServerAlias www.domeinnaam.nl domeinnaam.nl *.domeinnaam.nl

ServerName www.domeinnaam.nl
ServerAlias www.domeinnaam.nl domeinnaam.nl
ServerAdmin webmaster@domeinnaam.nl
DocumentRoot /home/username/domains/domeinnaam.nl/public_html
ScriptAlias /cgi-bin/ /home/username/domains/domeinnaam.nl/public_html/cgi-bin/

UseCanonicalName OFF
-----------------------------------------------

Maakt dit überhaupt uit? Want ik kan met geen mogelijkheid de 2e serveralias in z'n geheel verwijderen.

Wanneer ik nu naar gebruikersnaam.domeinnaam.nl ga krijg ik een standaard index pagina te zien en niet de website die op de server staat.

Dit krijg ik dan te zien:
------------------------------------------------
Welcome to the home of domeinnaam.nl
To change this page, upload your website into the public_html directory
------------------------------------------------

Wanneer ik naar www.domeinnaam.nl ga dan krijg ik de website wel te zien.

Weet iemand hoe ik alle subdomeinen naar de website kan lootsen en daar ga controleren welk profiel opgehaald moet worden?

Bvd voor je reactie.

PHP hulp

PHP hulp

26/10/2020 16:48:22

- SanThe -

- SanThe -

21/07/2010 11:59:55
Quote Anchor link
Meer dan dit heb je niet nodig in de conf.

ServerName www.domeinnaam.nl
ServerAlias *.domeinnaam.nl

Arjan -

Arjan -

21/07/2010 12:06:06
Quote Anchor link
Toch nog even een vraag voordat ik het ga wijzigen.

Dit is de httpd-vhosts.conf:

-----------------------------------------------------------------
# Virtual Hosts
#
# If you want to maintain multiple domains/hostnames on your
# machine you can setup VirtualHost containers for them. Most configurations
# use only name-based virtual hosts so the server doesn't need to worry about
# IP addresses. This is indicated by the asterisks in the directives below.
#
# Please see the documentation at
# <URL:http://httpd.apache.org/docs/2.2/vhosts/>
# for further details before you try to setup virtual hosts.
#
# You may use the command line option '-S' to verify your virtual host
# configuration.

################################################## ########
# Use name-based virtual hosting. #
# All NameVirtualHost lines are in this file #
# Don't remove this line or apache will generate errors. #
################################################## ########
Include /etc/httpd/conf/ips.conf

#
# VirtualHost example:
# Almost any Apache directive may go into a VirtualHost container.
# The first VirtualHost section is used for all requests that do not
# match a ServerName or ServerAlias in any <VirtualHost> block.
#
<VirtualHost ipadres:80>
ServerAdmin webmaster@localhost
AliasMatch ^/~([^/]+)(/.*)* /home/$1/public_html$2
DocumentRoot /var/www/html
ServerName localhost
ScriptAlias /cgi-bin/ /var/www/cgi-bin/
CustomLog /var/log/httpd/homedir.log homedir
</VirtualHost>

<VirtualHost ipadres:443>
ServerAdmin webmaster@localhost
AliasMatch ^/~([^/]+)(/.*)* "/home/$1/public_html$2"
DocumentRoot /var/www/html
ServerName localhost
ScriptAlias /cgi-bin/ /var/www/cgi-bin/
CustomLog /var/log/httpd/homedir.log homedir

SSLEngine on
SSLCertificateFile /etc/httpd/conf/ssl.crt/server.crt
SSLCertificateKeyFile /etc/httpd/conf/ssl.key/server.key
</VirtualHost>
# Virtual Hosts
#
# If you want to maintain multiple domains/hostnames on your
# machine you can setup VirtualHost containers for them. Most configurations
# use only name-based virtual hosts so the server doesn't need to worry about
# IP addresses. This is indicated by the asterisks in the directives below.
#

-----------------------------------------------------------------

Nu vraag ik mij af of die AliasMatch in dit geval geen roet in het eten gooit door het subdomein te verwijzen naar een niet bestaande public_html map (immers krijg ik dat ook te zien wanneer ik een subdomein open in de browser).
Gewijzigd op 21/07/2010 12:07:46 door Arjan -

- SanThe -

- SanThe -

21/07/2010 12:10:17
Quote Anchor link
Zoals ik ook al in een ander topic heb vermeld: Ik heb geen enkel idee wat AliasMatch doet.

Arjan -

Arjan -

21/07/2010 12:13:10
Quote Anchor link
Oh ik weet het nu wel. Dat zorgt ervoor dat je ipadres.nl/~gebruikersnaam kan gebruiken. Dit ga ik maar ff weghalen denk ik..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.