Submit met buttons in form

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Enrique Gervaso

Enrique Gervaso

26/01/2013 19:50:29
Quote Anchor link
Op mijn pagina heb ik een submit button
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<button type="submit" class="btn btn-primary" name="submit_algemeen">Sla wijziging op</button>


Na het klikken update het mijn titel

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
if($_POST['websitetitle'] != "")
            mysql_query("UPDATE `games` SET `site_naam`='".$_POST['websitetitle']."' WHERE `id`='".$data[game_id]."'");


beschrijving, slogan, etc. Maar ik wil ook de site status updaten. Nu heb ik 2 buttons met een image (slotje en zonder slotje)

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<div class="control-group">
                                                        <label class="control-label">Website status</label>
                                                        <div class="controls">
                                                            <div class="btn-group" data-toggle="buttons-radio">
                                                                <button type="button" class="btn active"><i class="icol-lock"></i></button>
                                                                <button type="button" class="btn"><i class="icol-lock-unlock"></i></button>
                                                                <p class="help-block">Zet uw website status op Online of Offline.</p>
                                                            </div>
                                                        </div>
                                                    </div>    


Hoe krijg ik het nou voor elkaar dat wanneer de gebruiker klikt op een slotje button deze gegevens worden opgeslagen en pas geupdate worden in de database wanneer er op submit wordt gedrukt?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:55:16
 
Mark D

Mark D

26/01/2013 19:59:58
Quote Anchor link
Misschien kun je beter gaan voor een checkbox waarmee je de site kunt locken of unlocken. Dan maak je het jezelf een stuk makkelijker omdat je dan gewoon een element in je formulier kunt toevoegen. Je kunt dan eventueel met javascript het checkboxje vervangen door een plaatje, waarbij je 2 states onderscheidt. Of bijvoorbeeld de checkbox hidden maken en de checkbox met een klik op je plaatjes toggelen dmv javascript, zoals bijv hier: http://stackoverflow.com/questions/4560041/jquery-creating-a-image-toggle-for-a-checkbox.
 
Tim S

Tim S

26/01/2013 21:15:07
Quote Anchor link
Volgens mij kan je ook je buttons beide een andere naam geven.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.