SUBSTR.... hoe zit het nu eigenlijk?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

16/08/2019 15:36:18
Quote Anchor link
Dirk Huizinga op 16/08/2019 14:16:58:
Maar het dat mijn vraag over de kruistabal die daar totaal los van staat on aangeroerd is in deze hele discussie :-) De keus is voor nu nog wel doen.. al was het alleen voor de ondeliggende leercurve

Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt, ik snap niet eens wat daar staat. De kruistabel is behandeld in ten minste twee andere threads, compleet met voorbeelden en toelichting. Daarbij, ook deze thread lijkt sterk op een eerder topic.

Heb je concrete vragen over deelonderwerpen zoals geneste arrays: stel ze gewoon? Of verdiep je zelf wat in de materie. Probeer eens wat dingen uit die je niet begrijpt zodat je hier op zijn minst een gevoel voor ontwikkelt. En als je dan ergens verduidelijking over wilt: daar is deze site voor.

Maar ook daar haak je af op het moment dat het even niet lukt. Dat geeft mij een beetje het gevoel dat ik kan praten/typen als Brugman, maar dat het toch niet zoveel oplevert tenzij alles wordt voorgekauwd en praktisch het werk voor je wordt gedaan...

Ik weet niet of je PHP programmeert als neventaak ofzo, maar als dit je beroep is dan zul je toch een wat meer onderzoekende aard moeten hebben. En wat meer doorzettingsvermogen. Schrijf gewoon wat kleine code snippets als oefening. Dit is voornamelijk een kwestie van proberen, en proberen begint bij DOEN.
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.