Subversion server Linux (hulp gevraagd)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Chris PHP

Chris PHP

13/06/2013 12:08:35
Quote Anchor link
Ik heb nu subversion geinstalleerd op een linux bak, en naar mijn weten alle confs en instellingen goed gezet.

Echter wanneer ik de service 'svnserve' wil starten failed deze met de status=127. Deze status houd in dat hij een pad niet kan vinden en/of benaderen. Volgens journalctl -xn (logbestand van service starter) geeft hij aan dat SVNSERVE_ARGS niet goed is.

Als ik kijk in /etc/conf.d/svnserve dan heb ik daar wel degelijk het pad naar mijn repositories root gezet, in mijn geval is dat /srv/svn/repositories ook heb ik de parameter -r ervoor staan en zelfs getest met de --listen-port=4177.

Heeft er hier iemand toevallig ervaring met subversion en een idee hoe dit probleem opgepakt kan worden?

Thnx
Gewijzigd op 13/06/2013 12:10:17 door Chris PHP
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 21:55:00
 
TJVB tvb

TJVB tvb

13/06/2013 12:25:54
Quote Anchor link
Ik heb geen ervaring met de installatie van svn. Maar is dit voor nieuw gebruik of gebruik je al svn en verplaats je het?
Je kunt anders ook kijken naar git, ik ken meerdere mensen die druk bezig geweest zijn met het installeren van svn en uiteindelijk git gekozen hebben omdat dit veel makkelijker ging en meer functies heeft.
 
Chris PHP

Chris PHP

13/06/2013 12:28:35
Quote Anchor link
Het is een nieuwe installatie, de reden dat ik voor subversion heb gekozen is omdat het mooi samenwerkt met apache webserver.

Op de wiki pagina kan ik niets vinden dat het probleem verhelpt, en ik weet niet of git uit is voor de ARM distro's wat natuurlijk wel belangrijk is ;-).

Toevoeging
Zojuist gechecked en git is ook beschikbaar voor mijn distro. Zal het vanavond nog 1 kans geven, anders zal ik eens naar git kijken.
Gewijzigd op 13/06/2013 12:29:59 door Chris PHP
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.