Sunday Break

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »
Jelle Hi

Jelle Hi

14/08/2012 16:12:58
Quote Anchor link
Beste mede PHP'ers,

Oude Site

Ik zou jullie willen vragen wat jullie van deze site vinden.
Het is een website voor mijn radioprogramma. Het is trouwens een radio programma gericht op jongeren.

De site is opgebouwd met php op bepaalde pagina's, zoals de nieuws-paginas en de weer pagina.

Toevoeging op 14/08/2012 16:15:16:

Even een toevoeging, dit is de oude site, die wil ik jullie eerst laten zien, later zal ik ook de nieuwe posten. Dan graag reactie's daarop, en de verschillen (verbeteringen of verslechteringen ten opzichte van)

Graag hoor ik ook wat jullie missen op deze website voor een radioprogramma.

Nieuwe Site

Dan de nieuwe website die ik aan het ontwikkelen ben (let op: ben dus nog niet klaar);

Tijdelijk staat ie op http://www.sundaybreak.nl/new/.

Ik ben dus nog bezig, hier een aantal punten waar aan gewerkt wordt;

- Social Media Intregration (Integratie van Social Media)
- Luistermogelijkheden
- Alle tabellen vervangen door divs
- Reactie-systeem
Gewijzigd op 14/08/2012 16:37:24 door Jelle Hi
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 10:39:17
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/08/2012 16:17:39
Quote Anchor link
Ik zie dat je tabellen gebruikt, dit tegenworodigt not-done voor het doeleinde die je ervoor gebruikt.
 
N K

N K

14/08/2012 16:26:59
Quote Anchor link
Hier haak ik toch even op in.
Ik probeer alles zoveel mogelijk met divs te doen maar een gerenommeerde site als bijv. www.booking.com zie ik ook heel veel met tabellen doen. Voor het weergeven van data weliswaar maar eigenlijk ook indirect voor de layout.
Ik begrijp dat dit o.a. moeilijker kan zijn om te beheren maar zijn er nog meer redenen om het niet te doen?
 
Jelle Hi

Jelle Hi

14/08/2012 16:32:29
Quote Anchor link
@Aar Dit is mijn oude site, in de nieuwe site (post ik zometeen) ga ik proberen alles wat niet in tabellen hoort weg om te vormen naar divs, behalve als het natuurlijk in een tabel moet.

@NK Ben ook wel benieuwd waarom het 'not-done' is
 
ScrapZz nl

ScrapZz nl

14/08/2012 17:15:18
Quote Anchor link
Vind ouwe site wel mooier ;)
maar waarom opmerkelijke nieuws een nieuwe kopje,
is toch mooier als je een sub menu maak met dat kopje er in net als je ouwe site?
de rest zit er leuk uit
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/08/2012 17:27:00
Quote Anchor link
Om altijd div's als vervanger te gebruiken is ook niet netjes. Kijk eerst naar andere HTML-elementen. Zo kan je met CSS, en de form-elementen prima een formulier opmaken...

Geen div's voor nodig ;-)
 
Mathias B

Mathias B

14/08/2012 18:27:03
Quote Anchor link
En tabellen hebben ook veel meer code nodig in vergelijken met gestijlde elementen wat de laadsnelheid negatief kan beïnvloeden, ook denk ik ergens gelezen te hebben dat ook zoekrobots er niet goed mee overweg kunnen.
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

14/08/2012 18:38:52
Quote Anchor link
Er is helemaal niets mis met het gebruik van een tabel als je een grid (een zootje gegevens bestaande uit rijen en kolommen) moet vertonen, daar istie juist voor bedoeld.
 
Write Down

Write Down

14/08/2012 18:42:18
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 14/08/2012 18:38:52:
Er is helemaal niets mis met het gebruik van een tabel als je een grid (een zootje gegevens bestaande uit rijen en kolommen) moet vertonen, daar istie juist voor bedoeld.


Daar zeg je het: voor gegevens. Niet voor een lay-out, formulier, ... Anders kan je even goed label, fieldset, legend, ... afschaffen.
 
Jelle Hi

Jelle Hi

14/08/2012 19:05:38
Quote Anchor link
Hoe zit het dan eigenlijk als ik mijn nieuwsberichten in een tabel zet? Is dit dan slecht vindbaar voor de zoekmachine's?

Toevoeging op 14/08/2012 19:06:23:

btw, let wel even waarvoor dit topic was bedoeld, niet discussie's over tabellen, maar over sundaybreak.nl
 
Koen Hollander

Koen Hollander

14/08/2012 19:27:12
Quote Anchor link
Ik vind dit een hele mooie website, maar ik zie toch een foutje. Als ik in het nieuws kijk zag ik in dit bericht: Vervoer Polbrug over IJssel naar Twentekanaal geslaagd. Een iframe. Waar moet die uitkomen? Dit staat er in:

Not Found

The requested URL /nieuws/polburg_intervieuw.mp3 was not found on this server.
sundaybreak.nl.

Koen Hollander
Gewijzigd op 14/08/2012 19:28:26 door Koen Hollander
 
Reshad F

Reshad F

14/08/2012 19:53:13
Quote Anchor link
Iframes zijn sowieso NOT DONE ze kunnen nauwelijks geindexeerd worden door zoekmachines.

verder vind ik je layout wel netjes uitzien maar niet echt iets voor een radio zender. kijk is naar andere radio zenders bijvoorbeeld slamfm.nl , wildfm.nl of radio538.nl

verder dit

<li class="first current_page_item"><a href="index.php">Home</a></li>
<li class="last"><a href="contact.php">Contact</a></li>

zou ik met css oplossen en dan heb ik het over class="last" of class="first" je kan met css gewoon een bepaalde element aanspreken tegenwoordig :)
 
Jelle Hi

Jelle Hi

14/08/2012 20:09:53
Quote Anchor link
@koen foutje :) zal ik oplossen

@reshad het is ook geen website van de zender, maar van mijn programma op een lokale zender ( www.b-fm.nl )
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

14/08/2012 20:19:26
Quote Anchor link
Weer zo'n not done gedoe, tsjonge tsjonge.
Het gaat mij om de uitdrukking not done, eigenlijk betekent dat verboden, en in de programmeer wereld is niks verboden zolang het werkt :-P
Neemt niet weg dat er betere oplossingen zijn.

BTT:
Ik vind je 'oude' site er beter uit zien dan de 'nieuwe'.
Omdat je een 'jong' publiek als doelgroep hebt denk ik dat je uit de 'links' van Reshad wel inspiratie kunt opdoen.
Gewijzigd op 14/08/2012 20:19:45 door Ger van Steenderen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.