support knop maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Support Engineer/Netwerkbeheerder

Support Engineer/Netwerkbeheerder (binnen en buitendienst) bij PCG-IT bv Als IT Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van klanten en gebruikers van PCG-IT. Je helpt klanten en gebruikers via telefoon en op locatie bij storingen en met technische vragen over de producten/software/systemen. Je bent gastvrij en slagvaardig, waardoor je makkelijk de klant iets uitgelegd krijgt. Je bent een echte techneut en hebt ervaring met systeem –en netwerkbeheer. Functieomschrijving • Helpdesk (telefonische ondersteuning bij storingen, wijzigingen en vragen); • Werkplek en serverbeheer • Remote en extern oplossen van storingen; • Uitvoeren van reparaties; • Meedenken met het optimaliseren van de

Bekijk vacature »

Support Engineer/Netwerkbeheerder

Support Engineer/Netwerkbeheerder (binnen en buitendienst) bij PCG-IT bv Als IT Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van klanten en gebruikers van PCG-IT. Je helpt klanten en gebruikers via telefoon en op locatie bij storingen en met technische vragen over de producten/software/systemen. Je bent gastvrij en slagvaardig, waardoor je makkelijk de klant iets uitgelegd krijgt. Je bent een echte techneut en hebt ervaring met systeem –en netwerkbeheer. Functieomschrijving • Helpdesk (telefonische ondersteuning bij storingen, wijzigingen en vragen); • Werkplek en serverbeheer • Remote en extern oplossen van storingen; • Uitvoeren van reparaties; • Meedenken met het optimaliseren van de

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer Energy Services Symfony

Medior PHP Developer Energy Services Symfony Wat ga je doen als Medior PHP Developer? Als Medior PHP Developer uit de omgeving Rotterdam, ga jij werken aan een real-time energievoorziening webportal voor in de agrarische sector. De webportal ontzorgt klanten 24/7 volautomatische aansturing van warmtekrachtkoppeling, warmtepompen en netinkoop. Dit op basis van actuele APX in-en verkoopverplichtingen en onbalansmarktprijzen. Deze webportal levert 5 minuten near-time (bron) meetdata, automatisch ingelezen marktprijzen gas en elektriciteit en doorlopend near-time (op kwartierbasis) geactualiseerde financiële en technische performance rapportages (waaronder rookgasreiniging raakgascondensor monitoring). Hiermee bied jij een "energiedashboard" met alle relevante parameters om optimale economische en technische

Bekijk vacature »

Jan R

Jan R

15/03/2019 08:40:27
Quote Anchor link
Hi,

Kan iemand me op weg helpen hoe ik een support knop kan maken?
wat ik al vond is Usabilla, maar daar kan je geen info doorgeven. enkel 1 code/niveau van wat je er van vind.

Ik hoop om een selectie te kunnen maken en een tekstje. Eventueel een e-mailadres om te antwoorden.

Jan

PHP hulp

PHP hulp

23/03/2019 16:25:57

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

15/03/2019 09:24:16
Quote Anchor link
Zeker weten? Ik geloof dat Usabilla wel de mogelijkheid biedt voor vrije texten. Anders is Hotjar ook een optie, hoewel het meer voor opinies is.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.