Symfony, Ivory google maps

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ama saril

ama saril

05/08/2016 09:48:09
Quote Anchor link
Ik probeer binnen Symfony 2 een google map te implementeren en heb daarvoor de bundle 'IvoryGoogleMapBundle' (https://github.com/egeloen/IvoryGoogleMapBundle) gevonden. Nu loop ik tegen een probleem aan maar kan in de documentatie hier niks over vinden.

Ik kan een dus een simpele map aanmaken alleen verdwijnt hij direct en krijg ik (in de console) de volgende melding:
https://developers.google.com/maps/documentation/javascript/error-messages#missing-key-map-error

Nu lijkt het erop dat ik de apikey ergens moet neerzetten (wat logisch is). Ik kan alleen in de volledige bundle niks hierover vinden waar ik dit zou moeten declareren.

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:50:23
 
DavY -

DavY -

05/08/2016 10:06:26
 
Ama saril

ama saril

05/08/2016 11:01:01
Quote Anchor link
Bedankt voor de response.
Deze is helaas alleen voor het geocoden. Als de map zelf wordt aangeroepen moet er ook een key worden meegegeven alleen ik kan nergens in de sourcecoden vinden waar dit daadwerkelijk gebeurt. Als ik dit eenmaal heb gevonden dan kan ik de key er denk ik gewoon after pasten.
 
Remco nvt

Remco nvt

05/08/2016 11:23:15
Quote Anchor link
Ik zou een andere bundle gaan gebruiken of iets zelf maken.
Deze bundle is wordt niet meer onderhouden. Dus als je naar Symfony 2.8 of 3 gaat zal je al problemen gaan ondervinden.
 
DavY -

DavY -

05/08/2016 11:27:31
Quote Anchor link
Na een beetje googlen (Website ligt plat, maar gelukkig hebben we google cache), kwam ik hier uit (Zie laatste comment) en hoef je dit enkel te doen, als het goed is. Remco heeft gelijk... het wordt inderdaad niet meer onderhouden, dus eigenlijk is het beter om deze bundle niet te gebruiken, tenzij je hem kan updaten voor Symfony 2/3.
Gewijzigd op 05/08/2016 11:30:22 door DavY -
 
Ama saril

ama saril

05/08/2016 11:39:56
Quote Anchor link
Ben inderdaad ook tot de conclusie gekomen om zelf maar wat te maken. Maar het leek me handig om gewoon een simpele bundle te gebruiken. Het wiel opnieuw uitvinden is niet mijn ding :).

Bedankt in ieder geval ik ga verder!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.